.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از اولین روز انتشار خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند در مترو، اینترنشنالی‌ها همه تلاش خود را کردند که از این واقعه تلخ، آشوب تازه‌ای در ایران بیافرینند، اما دیدند که این تیر به سنگ خورد. اینترنشنال علیه خودش موضع گرفت!
از اولین روز انتشار خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند در مترو، اینترنشنالی‌ها همه تلاش خود را کردند که از این واقعه تلخ، آشوب تازه‌ای در ایران بیافرینند، اما دیدند که این تیر به سنگ خورد.(ادامه)
مطابق انتظارات و با توجه به وضعیت وخیم جسمانی آرمیتا گراوند که بر اساس گفته پزشکان به مرگ مغزی دچار شده بود، این دانش‌آموز ۱۷ ساله امروز درگذشت. کاسبان، دوباره به‌صف شدند!(يادداشت)
مطابق انتظارات و با توجه به وضعیت وخیم جسمانی آرمیتا گراوند که بر اساس گفته پزشکان به مرگ مغزی دچار شده بود، این دانش‌آموز ۱۷ ساله امروز درگذشت.(ادامه)
درماندگی شبکه من‌وتو پس از شکست در پروژه مهسا۲
(ادامه)
وجدانم اجازه نمیده سکوت کنم+ عکس
(ادامه)
پدر و مادر آرمیتا گراوند دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در بازداشت و یا محدودشدن خود را تکذیب کردند. درخواست خانواده آرمیتا از مردم و تکذیب دروغهای فضای مجازی/ راضی نیستم عکس‌های شخصی دخترم پخش شود
پدر و مادر آرمیتا گراوند دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در بازداشت و یا محدودشدن خود را تکذیب کردند.(ادامه)
آخرین وضعیت درمانی آرمیتا گراوند دختر دانش‌آموزی که در مترو بیهوش شد، اعلام شد. آخرین وضعیت درمانی دختری که در مترو بیهوش شد
آخرین وضعیت درمانی آرمیتا گراوند دختر دانش‌آموزی که در مترو بیهوش شد، اعلام شد.(ادامه)
قندکاترین آمل با تساوی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت. جایگاه یازدهم قندکاترین با تساوی در هفته بیست و یکم
قندکاترین آمل با تساوی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.(ادامه)
ترکیب استانداران دولت رئیسی کامل شد +جدول
امروز آخرین استاندار جدید توسط هیئت وزیران انتخاب شد و تمامی استانداران تغییر کردند؛ در این گزارش با استانداران جدید آشنا می‌شوید.(ادامه)
ماجرای مکالمه استاندار و عضو شورای شهر
(ادامه)
وضعیت شیوع کرونا در کشور چه رنگی است؟ قرمز یا سفید؛ ؟
(ادامه)
شمال نیوز : با شروع دولت دوازدهم شاهد این بودیم که برخی استاندارن جابه جا، برخی رفتند و سکان تعدادی از استانها هم استاندران جدید گرفتند..... استاندارانی که رفتند و آنهایی که آمدند !+ جدول
شمال نیوز : با شروع دولت دوازدهم شاهد این بودیم که برخی استاندارن جابه جا، برخی رفتند و سکان تعدادی از استانها هم استاندران جدید گرفتند.....(ادامه)
استانداران کشور عضو هیئت امناهای استانی دانشگاه آزاد شدند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیئت‌های امنای استانی با صدور احکامی جداگانه، استانداران کشور را به‌عنوان اعضای هیئت امناهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز :  سخنگوی وزارت کشور در حالی از تغییر فرمانداران سراسر کشور تا پایان بهمن‌ماه خبر داده که هنوز تکلیف ۸ استان کشور مشخص نشده، استاندارانشان انتخاب نشده‌ و همچنان معلق مانده است..... روند انتخاب استانداران متوقف شد؛ ۸ استان کشور در بلاتکلیفی + جدول
شمال نیوز : سخنگوی وزارت کشور در حالی از تغییر فرمانداران سراسر کشور تا پایان بهمن‌ماه خبر داده که هنوز تکلیف ۸ استان کشور مشخص نشده، استاندارانشان انتخاب نشده‌ و همچنان معلق مانده است.....(ادامه)
روند انتخاب استانداران متوقف شد + جدول
سخنگوی وزارت کشور در حالی از تغییر فرمانداران سراسر کشور تا پایان بهمن‌ماه خبر داده که هنوز تکلیف ۸ استان کشور مشخص نشده، استاندارانشان انتخاب نشده‌ و همچنان معلق مانده است.(ادامه)
از بین 23 استانداری که تاکنون از هیات وزیران رای اعتماد کسب کردند، 7 اعتدالگرا، 8 نفر اصلاح‌طلب، 7 اصولگرا، 1 نفر باگرایش نامشخص سیاسی وجود دارد. اصلاح طلبان و اصولگرایان چه سهمی از روحانی گرفته اند؟
از بین 23 استانداری که تاکنون از هیات وزیران رای اعتماد کسب کردند، 7 اعتدالگرا، 8 نفر اصلاح‌طلب، 7 اصولگرا، 1 نفر باگرایش نامشخص سیاسی وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که از آغاز به کار دولت دوازدهم تا کنون 23 استاندار تعیین تکلیف شده اند هشت استان دیگر در انتظار تصمیم وزارت کشور برای انتخاب استاندارانشان هستند..... هشت استاندار جدید در انتظار تصمیم هیئت دولت دوازدهم
شمال نیوز : در حالی که از آغاز به کار دولت دوازدهم تا کنون 23 استاندار تعیین تکلیف شده اند هشت استان دیگر در انتظار تصمیم وزارت کشور برای انتخاب استاندارانشان هستند.....(ادامه)
 استانداران ۲۳ استان از ۳۱ استان کشور در دولت دوازدهم مشخص شدند اما در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قم، کرمان و همدان همچنان استانداران دولت یازدهم سکاندار امور اجرایی هستند.

۱۰ استاندار دولت یازدهم، جابجا شدند/ ۵ معاون استاندار، ارتقا یافتند / تکلیف ۸ استان مشخص نیست
استانداران ۲۳ استان از ۳۱ استان کشور در دولت دوازدهم مشخص شدند اما در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قم، کرمان و همدان همچنان استانداران دولت یازدهم سکاندار امور اجرایی هستند. (ادامه)
با احتساب چهار انتصابی که در روز یکشنبه هفته جاری صورت گرفت، تعداد استانداران دولت دوازدهم به عدد ۲۱ رسید و هنوز استانداران جدید ۱۰ استان کشور انتخاب نشده‌اند. این استان‌ها عبارتند از.... سوابق۲۱ استاندار دولت دوازدهم/۱۰ استان در انتظار معرفی استاندار جدید
با احتساب چهار انتصابی که در روز یکشنبه هفته جاری صورت گرفت، تعداد استانداران دولت دوازدهم به عدد ۲۱ رسید و هنوز استانداران جدید ۱۰ استان کشور انتخاب نشده‌اند. این استان‌ها عبارتند از....(ادامه)
استاندار جدید بوشهر انتخاب شد
با تصویب پیشنهاد وزارت کشور در هیات وزیران، عبدالکریم گراوند به‌عنوان استاندار جدید بوشهر انتخاب شد.(ادامه)
وزیر کشور طی احکام جداگانی‌ای آقایان «اقبال عباسی»، « عبدالکریم گراوند» و «گودرز امیری ابراهیم محمدی» را به ترتیب به سمت سرپرستی استانهای ... حکم وزیر کشور برای سرپرستی 3 استان
وزیر کشور طی احکام جداگانی‌ای آقایان «اقبال عباسی»، « عبدالکریم گراوند» و «گودرز امیری ابراهیم محمدی» را به ترتیب به سمت سرپرستی استانهای ...(ادامه)
مرزهای کشور مشکل امنیتی ندارد
(ادامه)
آغازمرحله جدیدطرح دریا دراستان‌های شمالی
(ادامه)

بانك سپه بالاترين رشد منابع سيستم بانكي را در بین 5 بانک تجاری استان دارد
(ادامه)
بانك سپه ، پیشرو درجذب منابع در بین بانک تجاري استان
(ادامه)
جزئیات درگیریهای مسلحانه‌در مرزهای کشور
(ادامه)
نتایج هفته دوم لیگ دسته اول تیمهای شمالی
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.