.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: بر اثر گازکشی غیرمجاز در یک تالار عروسی در این شهرستان، ۵۰ نفر دچار گازگرفتگی شدند. گازگرفتگی ۵۰ نفر در یک تالار عروسی در مرودشت
فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: بر اثر گازکشی غیرمجاز در یک تالار عروسی در این شهرستان، ۵۰ نفر دچار گازگرفتگی شدند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در هفت ماه امسال ۷۵ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای معاینه و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشت. افزایش سگ گزیده ها در مازندران / ساری در صدر
شمال نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در هفت ماه امسال ۷۵ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای معاینه و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشت.(ادامه)
فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر از مرگ سه عضو یک خانواده در این شهرستان خبر داد وگفت: این افراد اهل جنوب ایران و مسافر بودند که براثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

سه عضو یک خانواده در قائمشهر براثر گازگرفتگی جان باختند
فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر از مرگ سه عضو یک خانواده در این شهرستان خبر داد وگفت: این افراد اهل جنوب ایران و مسافر بودند که براثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند. (ادامه)
«کارو پشابادی» 16 ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری کلیوی، در بیمارستان میلاد فوت کرده اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کردند. دروغ جدید رسانه‌های ضدانقلاب
«کارو پشابادی» 16 ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری کلیوی، در بیمارستان میلاد فوت کرده اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کردند.(ادامه)
سه کارگر یک کارخانه که در حال تمیز کردن مخزن تخمیر بودند به دلیل گازگرفتگی ناشی از تخمیر جان خود را از دست دادند. جان‌باختن سه کارگر در بابل
سه کارگر یک کارخانه که در حال تمیز کردن مخزن تخمیر بودند به دلیل گازگرفتگی ناشی از تخمیر جان خود را از دست دادند.(ادامه)
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: مصدومان حادثه گازگرفتگی در مدرسه فرزانگان اردبیل به ۴۶ نفر رسید. مصدومان مدرسه فرزانگان اردبیل به ۴۶ نفر رسید
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: مصدومان حادثه گازگرفتگی در مدرسه فرزانگان اردبیل به ۴۶ نفر رسید.(ادامه)
معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مازندران درباره آخرین وضعیت دانش‌آموزان مدارس چهاردانگه ساری براثر مسمومیت گازگرفتگی، گفت: تمام دانش‌آموزان سر کلاس درس خود برگشتند و در صحت و سلامت هستند. حضور دانش‌آموزان چهاردانگه‌ای سر کلاس درس
معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مازندران درباره آخرین وضعیت دانش‌آموزان مدارس چهاردانگه ساری براثر مسمومیت گازگرفتگی، گفت: تمام دانش‌آموزان سر کلاس درس خود برگشتند و در صحت و سلامت هستند.(ادامه)
 ۵۰ دانش‌آموز یک مدرسه شبانه‌روزی در ساری دچار گازگرفتگی شدند. ۵۰ دانش‌آموز مدرسه شبانه‌روزی ساری مسموم شدند + آخرین اخبار و جزئیات تازه
۵۰ دانش‌آموز یک مدرسه شبانه‌روزی در ساری دچار گازگرفتگی شدند. (ادامه)
مشترکین ضمن صرفه‌جویی، موارد ایمنی را در فصل سرما رعایت کنند محدوديتي در تأمين گاز استان مازندران وجود ندارد
مشترکین ضمن صرفه‌جویی، موارد ایمنی را در فصل سرما رعایت کنند(ادامه)
گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در ساری
۱۹ دانش آموز یک مدرسه شبانه روزی در ساری براثر استنشاق مونوکسید کربن مسموم شدند.(ادامه)
۳۵ مورد سگ گرفتگی در مازندران ثبت و گزارش شد
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی چهار ماهه امسال ۳۵ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند.(ادامه)
مرگ یک جوان جویباری براثر گازگرفتگی سگ ولگرد
یک جوان جویباری براثر گازگرفتگی توسط یک سگ ولگرد و ابتلاء به بیماری هاری جان خود را از دست داد.(ادامه)
بهره مندی ۹۵.۵ درصد روستا‌های مازندران از نعمت گاز
سرپرست شرکت گاز مازندران از بهره مندی ۹۵.۵ درصد روستا‌های مازندران از نعمت گاز طبیعی خبر داد.(ادامه)
مرگ خاموش ۲ نفر در مازندران
سخنگوی اورژانس مازندران گفت: مسمومیت با مونوکسید کربن جان ۲ نفر را در استان گرفت.(ادامه)
هشدار شرکت گاز مازندران در مورد افزایش گاز گرفتگی
سرپرست شرکت گاز مازندران در مورد افزایش گاز گرفتگی با گاز مونوکسیدکربن در فصل زمستان هشدار داد.(ادامه)
قاتل خاموش جان ۳ محمودآبادی را گرفت
سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مسمومیت با مونوکسید کربن جان ۳ نفر را در محمودآباد گرفت.(ادامه)
مجروح شدن ۷۳ مازندرانی بر اثر گازگرفتگی سگ
۷۳ مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ به پزشکی قانونی مازندران مراجعه کرده اند.(ادامه)
قاتل خاموش جان مادر و فرزند را گرفت
یک مادر به همراه پسرش بر اثر گازگرفتگی در یکی از روستا‌های شهر مرزن آباد جان باخت.(ادامه)
مرگ کودک 5 ساله در اثر گازگرفتگی سگ ولگرد در مازندران
(ادامه)
پاییز و زمستانی امن با رعایت نکات ایمنی وسایل گرمایشی
سرپرست شرکت گاز مازندران از همه مشترکین خواست تا قبل از روشن کردن وسایل گرمایشی، نسبت به بازرسی و سرویس آن اقدام کنند.(ادامه)
مرگ ۴ عضو یک خانواده براثر گازگرفتگی در چالوس
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ چهار عضو یک خانواده براثر گازگرفتگی در چالوس خبر داد.(ادامه)
خاموش شدن بی موقع بخاری باعث گازگرفتگی ۶ بابلی شد
۶ نفر در بابل به علت خاموش شدن بخاری دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شدند.(ادامه)
توصیه های پزشکی قانونی مازندران برای پیشگیری از گازگرفتگی
پزشکی قانونی مازندران نسبت به گازگرفتگی و تلفات ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن در نیمه دوم سال هشدار داد.(ادامه)
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مازندران از مرگ سه مرد مشکوک به مسمومیت با گاز منواکسید کربن در روستای طویدره شهرستان کلاردشت خبر داد.
مرگ ۳ نفر مشکوک به گازگرفتگی در کلاردشت
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مازندران از مرگ سه مرد مشکوک به مسمومیت با گاز منواکسید کربن در روستای طویدره شهرستان کلاردشت خبر داد. (ادامه)
مرگ مشکوک عروس و داماد در ویلای اجاره‌ای
عروس و داماد جوانی که قصد داشتند شب را در یک باغ ویلای اجاره‌ای به صبح برسانند، به دلیل نامعلومی در حالی جان باختند که گازگرفتگی یکی از فرضیه‌های احتمالی مرگ آنان است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: استفاده از وسایل خوراک‌پزی و گاز پیک‌نیکی جهت ایجاد گرما در چادر، وسایل نقلیه و فضاهای دربسته یا قرار دادن آبگرمکن در حمام، قرار دادن دوکش بخاری.... هشدار دانشگاه علوم پزشکی مازندران/ قاتل خاموش در کمین مازندرانی ها
شمال نیوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: استفاده از وسایل خوراک‌پزی و گاز پیک‌نیکی جهت ایجاد گرما در چادر، وسایل نقلیه و فضاهای دربسته یا قرار دادن آبگرمکن در حمام، قرار دادن دوکش بخاری....(ادامه)
ممنوعیت استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: استفاده از وسایل گازسوز غیراستاندارد و کنترل نشده برای مردم و مسافران ممنوع است.(ادامه)
قاتل خاموش جان یک زوج ساروی را گرفت
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ یک زوج حدود ۶۰ ساله بر اثر گاز گرفتگی در شهرستان ساری، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر نتیجه سم شناسی اجساد هستیم تا مشخص شود علت دقیق فوت چه بوده است..... تشکیل پرونده قضایی در خصوص حادثه مرگ سه کارگر در معدن سوادکوه
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر نتیجه سم شناسی اجساد هستیم تا مشخص شود علت دقیق فوت چه بوده است.....(ادامه)
گازگرفتگی در معدن سوادکوه ۲ کشته برجای گذاشت
گازگرفتگی در معدن سوادکوه منجر به فوت دو کارگر در تونل شماره ۷ معدن زغال سنگ سوادکوه شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.