.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مطابق موارد بیان شده در بخشنامه مزد ۱۴۰۳,این مصوبه قابلیت اجرا از ابتدای سال جاری را دارد و مبنای محاسبه کارگران مشمول قانون کار(اعم از قرارداد دایم یا موقت) می بایست این مصوبه باشد. سقف حقوق کارگران اعلام شد
مطابق موارد بیان شده در بخشنامه مزد ۱۴۰۳,این مصوبه قابلیت اجرا از ابتدای سال جاری را دارد و مبنای محاسبه کارگران مشمول قانون کار(اعم از قرارداد دایم یا موقت) می بایست این مصوبه باشد.(ادامه)
شرط کارگران برای دریافت حق اولاد ۷۲۰روز بیمه پردازی است و امسال برای اولین بار کارگران متأهل ۵۰۰هزار تومان حق عائله مندی دریافت می کنند. شرط پرداخت حق اولاد ۷۱۶ هزار تومانی به کارگران اعلام شد
شرط کارگران برای دریافت حق اولاد ۷۲۰روز بیمه پردازی است و امسال برای اولین بار کارگران متأهل ۵۰۰هزار تومان حق عائله مندی دریافت می کنند.(ادامه)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است. ۲۰ راهکار اجرایی برای تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم"(يادداشت)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است.(ادامه)
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد. تاخیرهای وحشتناک هواپیمایی وارش وبازی با کلمات / تاخیر یا تغییر توسط مدیران ایرلاین وارش
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد.(ادامه)
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است. شوک بزرگ به دستمزد ۱۴۰۳ کارگران/ میزان افزایش حقوق کارگران تغییر کرد؟ + جزییات
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است.(ادامه)
عضو شورای عالی کار گفت: پیشنهاد جامعه کارگری برای دستمزد ۱۴۰۳ مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که انتظار می‌رود دولت با ۷۵ درصد آن موافقت کند. مزد پیشنهادی جامعه کارگری مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است
عضو شورای عالی کار گفت: پیشنهاد جامعه کارگری برای دستمزد ۱۴۰۳ مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که انتظار می‌رود دولت با ۷۵ درصد آن موافقت کند.(ادامه)
نظر دولت درباره حقوق ۱۴۰۳ کارگران اعلام شد
غریوی گفت: این برداشت که حداقل دستمزد می‌بایستی براساس و منطبق با نرخ تورم بوده باشد تعبیر و تفسیر نادرستی از متن مقرره قانونی (ماده ۴۱ قانون کار) است.(ادامه)
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند . «مهارت آموزی» شاید وقتی دیگر ....
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند .(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد. هویت طراح اصلی حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد.(ادامه)
نماینده کارگران در شورای عالی کار میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران اعلام شد
نماینده کارگران در شورای عالی کار میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.(ادامه)
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد. تعیین میزان ساعت کار معلمان و کارکنان مدارس
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند  موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد.  تهدیدی خزنده برای واحدهای صنعتی / کارهست ، کارخانه هست ، کارگر نیست!
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد. (ادامه)
وزیرکار درباره دستمزد کارگران گفت: بعضاً فکر می‌کنند وزیر کار حداقل حقوق و دستمزد را مشخص می‌کند، در حالی که ما یک نخ تسبیح هستیم که نمایندگان دولت، نمایندگان جامعه کارگری و نمایندگان جامعه کارفرمایی را به نقطه مشترک می‌رسانیم. وزیر کار: حقوق کارگران را دولت تعیین نمی‌کند
وزیرکار درباره دستمزد کارگران گفت: بعضاً فکر می‌کنند وزیر کار حداقل حقوق و دستمزد را مشخص می‌کند، در حالی که ما یک نخ تسبیح هستیم که نمایندگان دولت، نمایندگان جامعه کارگری و نمایندگان جامعه کارفرمایی را به نقطه مشترک می‌رسانیم.(ادامه)
شمال نیوز : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح جدیدی را با عنوان طرح یارانه دستمزد به اجرا آورده است تا هزینه اشتغال نیروهای جدید برای کارفرما کمتر شود. خبر جدید درباره متقاضیان دریافت یارانه دستمزد / داوطلبان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح چه شرایطی باید داشته باشند؟
شمال نیوز : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح جدیدی را با عنوان طرح یارانه دستمزد به اجرا آورده است تا هزینه اشتغال نیروهای جدید برای کارفرما کمتر شود.(ادامه)
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد . افزایش تخلّفات در حوزه ایمنی کارگاهی و مرگ کارگران در مازندران !
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد .(ادامه)
افزایش منابع و اعتبارات مشاغل خانگی به ۵۰۰۰ میلیارد تومان، اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال کارگران و تشکیل ۲۹۳ تعاونی مسکن جهش کارگری با ظرفیت احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود. اعلام مبلغ عیدی و پاداش آخر سال کارگران
افزایش منابع و اعتبارات مشاغل خانگی به ۵۰۰۰ میلیارد تومان، اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال کارگران و تشکیل ۲۹۳ تعاونی مسکن جهش کارگری با ظرفیت احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.(ادامه)
ده‌ها کارگر هندی که بیش از دو هفته در تونلی فروریخته محبوس شده بودند، سرانجام با عملیات حفاری پیچیده و خطرناک از تونل خارج شدند. کارگران هندی ۱۷ روز پس از محبوس شدن در تونل نجات یافتند + تصاویر
ده‌ها کارگر هندی که بیش از دو هفته در تونلی فروریخته محبوس شده بودند، سرانجام با عملیات حفاری پیچیده و خطرناک از تونل خارج شدند. (ادامه)
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست. انتقاد بازنشستگان از پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق؛ باید توی پارک چادر بزنیم!
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست.(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی ضمن هشدار نسبت به تخلف برخی کارفرمایان نسبت به عدم پرداخت حق بیمه کارگران اظهار کرد: برخی کارفرمایان هزینه حق بیمه را به خود کارگر پرداخت و می‌گویند کارگر خودش را بیمه کند، این در حالی است که اگر کارگری اعتراض و اعلام کند در کارگاهی کار می‌کرده اما بیمه نبوده و این امر برای سازمان تامین اجتماعی یا اداره کار احراز شود، تامین اجتماعی از کارفرما حق بیمه اجباری را دریافت می‌کند. هشدار دریافت حق بیمه اجباری از کارفرمایان
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی ضمن هشدار نسبت به تخلف برخی کارفرمایان نسبت به عدم پرداخت حق بیمه کارگران اظهار کرد: برخی کارفرمایان هزینه حق بیمه را به خود کارگر پرداخت و می‌گویند کارگر خودش را بیمه کند، این در حالی است که اگر کارگری اعتراض و اعلام کند در کارگاهی کار می‌کرده اما بیمه نبوده و این امر برای سازمان تامین اجتماعی یا اداره کار احراز شود، تامین اجتماعی از کارفرما حق بیمه اجباری را دریافت می‌کند.(ادامه)
معاون روابط کار درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون کار گفت: این قانون در کمیسیون های دولت در حال بررسی است و در راستای امنیت شغلی کارگران ۸ماده را اصلاح می کنیم. خبر مهم وزارت کار برای کارگران/ دستمزد کارگران دوباره افزایش می‌یابد؟
معاون روابط کار درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون کار گفت: این قانون در کمیسیون های دولت در حال بررسی است و در راستای امنیت شغلی کارگران ۸ماده را اصلاح می کنیم.(ادامه)
صدور مجوز مشاغل خرد و خانگی در سه روز امکان پذیر شده است. سه روزه مجوز مشاغل خانگی بگیرید
صدور مجوز مشاغل خرد و خانگی در سه روز امکان پذیر شده است.(ادامه)
کلیدی‌ترین عنصر پشتیبانی حملۀ تروریستی شاهچراغ بازداشت شد / ۱۹۶ تروریست تکفیری بین دو حادثه حرم معدوم یا بازداشت شدند / انتخاب زمان انجام هر دو عملیات تروریستی کاملاً معنادار است ....(خبر)
(ادامه)
وزارت اطلاعات از بازداشت اعضای شبکه تروریستی - صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب خبر داد که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان کردستان و مازندران را داشتند ....(خبر)
(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از بازداشت اعضای بزرگترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در چند استان کشور خبر داد. دستگیری عناصر شبکه‌ گسترده تروریستی_صهیونیستی به‌همراه ۴۳ بمب
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از بازداشت اعضای بزرگترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در چند استان کشور خبر داد.(ادامه)
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از کل جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان، حدود دو میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که ۶۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند. ۶۱ درصد جمعیت مازندران زیر پوشش تامین اجتماعی
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از کل جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان، حدود دو میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که ۶۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.(ادامه)
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود. این افراد با 10 سال سابقه کار بازنشسته می شوند!
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری گفت: در حال حاضر حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با استفاده از قانونی که ما در مجلس مصوب کردیم، حدود ۱۵ قلم از کالاهای اساسی را به صورت کالابرگ الکترونیک، بن کالا یا حتی غیرالکترونیک با قیمت مصوب به دست کارگران برساند. بابایی کارنامی : تورم دارد مدیریت می‌شود و افزایش نداشته است !!!
شمال نیوز : نماینده ساری گفت: در حال حاضر حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با استفاده از قانونی که ما در مجلس مصوب کردیم، حدود ۱۵ قلم از کالاهای اساسی را به صورت کالابرگ الکترونیک، بن کالا یا حتی غیرالکترونیک با قیمت مصوب به دست کارگران برساند.(ادامه)
سیمان گران شد/ جدول قیمت جدید
در سال ۱۴۰۲ تقاضا در بازار سیمان اضافه شده که به دلیل سرعت گرفتن پروژه‌های عمرانی و همچنین افزایش ساخت و ساز است و همین امر موجب افزایش قیمت کالا شده است و هم اکنون با عرضه متناسب با نیاز، در حال تامین نیاز بازار هستیم.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.