.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سلامت روده به طور مستقیم با نوع تغذیه ما ارتباط دارد. به منظور تأمین سلامت این اندام حیاتی، خیلی باید به برنامه غذایی خود توجه کنید؛ مصرف خوراکی‌های مفید را افزایش و مصرف خوراکی‌ها و مواد غذایی مضر را کاهش دهید و یا آنها را حذف کنید. ۵ خوراکی مضر برای سلامت روده را بشناسید
سلامت روده به طور مستقیم با نوع تغذیه ما ارتباط دارد. به منظور تأمین سلامت این اندام حیاتی، خیلی باید به برنامه غذایی خود توجه کنید؛ مصرف خوراکی‌های مفید را افزایش و مصرف خوراکی‌ها و مواد غذایی مضر را کاهش دهید و یا آنها را حذف کنید.(ادامه)
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند. بهترین و بدترین غذاهای افطار و سحر
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند.(ادامه)
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد. چگونه می‌توان بدون کیسه صفرا زندگی کرد؟
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد.(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت نکات تغذیه‌ای در مورد روزه داری مبتلایان به چربی خون را تشریح کرد. نکات تغذیه‌ای در مبتلایان به چربی خون در ایام روزه داری
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت نکات تغذیه‌ای در مورد روزه داری مبتلایان به چربی خون را تشریح کرد.(ادامه)
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید. با رعایت ۳ نکته ساده از شروع سال به تناسب اندام برسید
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است. میوه‌ای که سُرب را از بدن دفع می‌کند
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است.(ادامه)
یک توصیه ساده برای آنکه از سکته قلبی و مغزی دور باشید!
با مطالعه جدید معلوم شده است که حتی تغييرات کوچک در زمان خواب با گونه‌های باکتریایی روده ارتباط مستقیم دارد. (ادامه)
جشنواره انجیر‌های ارگانیک گلوگاه از دیروز یک شنبه ۲۲ مردادماه آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد. آغاز جشنواره‌ای که کامتان را شیرین می‌کند
جشنواره انجیر‌های ارگانیک گلوگاه از دیروز یک شنبه ۲۲ مردادماه آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که پس از خوردن یک بسته چیپس واقعا برای بدن چه اتفاقی می‌افتد، مخصوصا اگر هر روز این کار را تکرار کنید؟ بعد از خوردن یک بسته چیپس چه اتفاقی در بدن ما می‌افتد؟
آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که پس از خوردن یک بسته چیپس واقعا برای بدن چه اتفاقی می‌افتد، مخصوصا اگر هر روز این کار را تکرار کنید؟(ادامه)
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید. مردان بالای ۴۰ سال این خوراکی‌ها را نخورند
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید.(ادامه)
۵ خوراکی مضر برای سلامت روده
غذاهای سرخ‌شده، به ویژه سیب زمینی در فرآیند سرخ کردن، سرشار از چربی‌های اشباع‌شده و نمک می‌شوند. این غذاها باکتری‌های مفید روده را کاهش می‌دهند و حتی ممکن است منجر به التهاب بیشتر روده شوند.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)
وقتی گلو درد دارید، به ۶ ماده غذایی نزدیک نشوید!
بعضی از غذا‌ها برای گلودرد مضر هستند و با خوردن آن‌ها درد گلو شدت پیدا می کند و خارش آن نیز چندین برابر می‌شود.(ادامه)
صبحانه مهمترین وعده غذایی روز دانش آموزان است
دفتر بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توصیه‌هایی را در خصوص تغذیه صحیح دانش آموزان ارائه داد.(ادامه)
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند. این کارها را انجام ندهید، "سکته" می‌کنید
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند.(ادامه)
20 روش تقویت روحیه در کمتر از یک ساعت (علمی و ثابت شده)
(ادامه)
۱۳ پیشنهاد برای افزایش IQ در سنین بالا
داشتن یک حافظه قوی و ضریب هوشی بالا، یکی از دغدغه‌های افراد است.(ادامه)
عوارض جدی و خطرناک مصرف زیاد نمک
خوردن بیش از حد هرچیزی برای بدن مضر است؛ مصرف زیاد نمک مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد می کند که در بیشتر مواقع این مشکلات قابل جبران نیستند.(ادامه)
طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا‌ها وارد فاز چهارم شد
رئیس سازمان صمت مازندران از آغاز فاز چهارم طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا‌ها در استان خبر داد.(ادامه)
الزامی شدن درج قیمت تولید کننده گروه‌های کالایی جدید
رئیس سازمان صمت مازندران گفت: گروه‌های کالایی جدید مشمول درج قیمت تولید کننده شدند.(ادامه)
تمامی مواد غذایی مضر برای سرماخوردگی
با سرماخوردگی بدن سیستم ایمنی اش ضعیف می شود و خوردن هر چیزی می تواند بر آن تاثیر بگذارد. چه بسا بسیاری از مواد مغذی وجود دارند که در این دوره مضر محسوب می شوند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر باشگاه شهروند ساری از انصراف تیم فوتسال این باشگاه از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.

شهروند ساری از ادامه حضور در لیگ برتر فوتسال باز می ماند/ برای سقوط و انحلال تیم لحظه‌ شماری هم می‌کنند / انگار در استان میلی برای این که از این سرمایه‌ها حمایت شود وجود ندارد/ متاسفانه در استان چوب هم لای چرخ باشگاه می‌گذارند تا نتوانیم حرکت کنیم
شمال نیوز : مدیر باشگاه شهروند ساری از انصراف تیم فوتسال این باشگاه از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر خبر داد. (ادامه)
شهروند برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد
شهروند ساری در این فصل ازمسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای بقا می‌جنگد.(ادامه)
۱۰ ماده غذایی مضر که پوست را زشت و پیر می‌کند
فراورده هایی همچون ژله - سرییل های مختلف و.. که در مرحله تهیه آنها از شکرهای مصنوعی استفاده می شود با ایجاد قند خون برای فرد مصرف کننده پوست و جوانی فرد را مورد حمله قرار می دهند. (ادامه)
این ۷ماده‌ غذایی کلسترول خون را پایین می آورد
پژوهشگران معتقدند میزان کلسترول افرادی که غلات کامل، میوه و سبزیجات مصرف می‌کنند از حد نرمال کمتر است.(ادامه)
کدام سبزیجات چاق‌کننده هستند؟
سیب زمینی منبع فوق العاده نشاسته است که در بدن تجزیه شده و به ایجاد ذخایر چربی کمک می‌کند. توصیه می‌شود سیب زمینی را به صورت تنوری یا آب پز با سایر سبزیجات مصرف کنید و از سرخ کردن یا مصرف چیپس آن اجتناب نمایید. (ادامه)
صبح‌ها این خوراکی ها را نخورید
محققان در جدیدترین مطالعات خود به این نتیجه دست یافته‌اند که مصرف برخی از مواد غذایی در هنگام صبح می‌تواند سلامتی بدن را دچار اختلال کند. (ادامه)
این ۷ خوراکی را کودکان هرگز مصرف نکنند
خوراکی‌های ناسالمی که باعث بروز بسیاری از مشکلات در رفتار کودکانتان و در نهایت موجب بیماری آن‌ها می‌شود را بشناسید.(ادامه)
در روز‌های آلودگی هوا چای بخوریم یا شیر؟
متخصص تغذیه بالینی گفت: کودکان در روز‌های آلوده ضمن آشامیدن شیر از مصرف تنقلات بپرهیزند و بیماران قلبی هم برای کاهش تاثیر آلودگی هوا بر بدنشان روغن زیتون و کنجد مصرف کنند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.829 seconds.