.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد. حزب الله: رهایی لبنان در گرو توقف دخالت آمریکا است/ بزودی وارد قدس می‌شویم
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد.(ادامه)
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد. حزب الله: رهایی لبنان در گرو توقف دخالت آمریکا است/ بزودی وارد قدس می‌شویم
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد.(ادامه)
نسبت حاج آقا مصطفی با رهبری نهضت و ویژگی‌های شخصیتش او را به یکی از اصلی‌ترین یاران نهضت حضرت امام خمینی رحمه‌الله تبدیل کرده بود. آیت‌الله خامنه‌‎ای، چه کسی را «خمینی آینده ایران» نامید؟
نسبت حاج آقا مصطفی با رهبری نهضت و ویژگی‌های شخصیتش او را به یکی از اصلی‌ترین یاران نهضت حضرت امام خمینی رحمه‌الله تبدیل کرده بود.(ادامه)
عکس/ حدادعادل و حسن روحانی در حال گفتگو در مراسم چهلم همسر شهیدمطهری
در مراسم چهلمین روز همسر شهیرمطهری حسن روحانی و غلامعلی حدادعادل حضور داشتند.(ادامه)
علیرغم ادعا‌های که در روز‌های اخیر درباره پرونده شهادت سیدروح الله عجمیان و همچنین یکی از متهمین این پرونده مطرح شد، متهمان این پرونده در زندان به سر می‌برند و مشمول عفو نشدند. آخرین وضعیت پرونده متهمان شهادت عجمیان؛ متهمان مشمول عفو نشده‌اند
علیرغم ادعا‌های که در روز‌های اخیر درباره پرونده شهادت سیدروح الله عجمیان و همچنین یکی از متهمین این پرونده مطرح شد، متهمان این پرونده در زندان به سر می‌برند و مشمول عفو نشدند.(ادامه)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان. پیام ملت در ۲۲بهمن استقامت و حمایت کامل از انقلاب بود؛ به ملت اظهار تعظیم می‌کنم/ضعف‌های کشور را با نگاه انقلابی می‌توان بر طرف کرد نه نگاه ارتجاعی/ فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند(خبر)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.(ادامه)
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۳ تن از لیدر‌های ناآرامی‌های اخیر در بهشت زهرای تهران، خبر داد. دستگیری ۱۳ تن از عوامل ایجاد ناآرامی در بهشت‌زهرا (س)
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۳ تن از لیدر‌های ناآرامی‌های اخیر در بهشت زهرای تهران، خبر داد.(ادامه)
محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ تن از عوامل اصلی شهادت سیدروح‌الله عجمیان اجرا شد
محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
رای دیوان عالی کشور در خصوص فرجام خواهی پنج نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان صادر شد. فرجام خواهی پنج نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان صادر شد
رای دیوان عالی کشور در خصوص فرجام خواهی پنج نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان صادر شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۹ آذر
چهلم شهدای جنایت در شاهچراغ، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟ / ناآرامی در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟
مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟ / ناآرامی در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان(ادامه)
مراسم چهلمین روز غزاله چلاوی با حضور تعدادی از معترضین برگزار شد، با آنکه این مراسم با شعارهای ساختارشکنانه همراه شد اما با حضور نیروی انتظامی از التهاب مراسم جلوگیری شد .
تنش در مراسم چهلم غزاله چلاوی در آمل
مراسم چهلمین روز غزاله چلاوی با حضور تعدادی از معترضین برگزار شد، با آنکه این مراسم با شعارهای ساختارشکنانه همراه شد اما با حضور نیروی انتظامی از التهاب مراسم جلوگیری شد . (ادامه)
گزارش «ایسنا» از وضعیت مراسم چهلم مهسا امینی در سقز گزارش از وضعیت مراسم چهلم مهسا امینی در سقز
گزارش «ایسنا» از وضعیت مراسم چهلم مهسا امینی در سقز(ادامه)

به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز از طریق ارتباط تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم تبریز دیدار کردند. این دیدار به علت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از طریق ارتباط تصویری با مردم حاضر در مصلای تبریز در حال برگزاری است...
اگر انقلاب از هدف دور شده بود، شاهد اینهمه دشمنی با جمهوری اسلامی نبودیم/ جزو منتقدان اقتصاد کشور هستم/ در برجام به برخی نکته‌ها توجه نشد و مشکلاتی پیش آمد که می‌بینیم / آن کسانی که دم از تسلیم در مقابل آمریکا می‌زنند، نمی‌توانند به این انقلاب پایبند باشند(خبر)
به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز از طریق ارتباط تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم تبریز دیدار کردند. این دیدار به علت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از طریق ارتباط تصویری با مردم حاضر در مصلای تبریز در حال برگزاری است... (ادامه)
هدیه شاهنشاه آریامهر به رحیم صفوی!
سیدیحیی(رحیم) صفوی درباره فعالیت انقلابی‌اش می‌گوید: در همان درگیری‌های ۲۹ بهمن‌ ماه تبریز، یک ماشین ساواک جلو ما پیچید و ما را به رگبار بست. من جلو نشسته بودم که در خیابان منصور یک تیر از در ماشین آمد و به پای چپ من خورد. (ادامه)
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با  دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند. 18 دی 1357 در ساری چه گذشت ؟ + تصاویر
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند.(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس جمهور به خوزستان سفر کرد
معاون اقتصادی رئیس جمهور برای انجام سفری یک روزه صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد استان خوزستان شد. (ادامه)
عکس/ خواهر و پدر آزاده نامداری در مراسم چهلم
عکسی که به تازگی از خواهر و پدر آزاده نامداری منتشر شده است.(ادامه)
آزمون سخت نساجی مقابل سپاهان
تیم نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال امشب میزبان سپاهان است.(ادامه)
بایگانی شماره امپراطور
شماره ۷ امپراطور فوتبال شمال کشور تا ابد بایگانی خواهد شد.(ادامه)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ فرمودند: انتخابات هر چه پُر شورتر و با اقبال عمومی بیشتری همراه باشد، آثار و منافع بیشتری برای کشور خواهد داشت. علاج دردهای مُزمن کشور در پر شور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم، و بعد، انتخاب اصلح و شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.


انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ است؛ نباید آن را از دست داد / در برجام حرف زیاد شنیده‌ایم، این بار فقط عمل/ امروز مردم حاکم بر سرنوشت کشور هستند / اگر شرکت پرشور مردم با یک انتخاب درست همراه شود، آینده کشور را تضمین خواهد کرد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ فرمودند: انتخابات هر چه پُر شورتر و با اقبال عمومی بیشتری همراه باشد، آثار و منافع بیشتری برای کشور خواهد داشت. علاج دردهای مُزمن کشور در پر شور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم، و بعد، انتخاب اصلح و شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است. (ادامه)
مقام معظم رهبری: انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ است؛ نباید آن را از دست داد
مقام معظم رهبری با بیان اینکه هرجا انقلابی عمل کردیم، عقب ماندگی نداشتیم ، یادآورشدند: در زمینه معیشت مردم عقب ماندگی داریم البته نسبت به قبل انقلاب وضعیت بهتری داریم اما آنچه امروز هستیم در شأن انقلاب نیست.(ادامه)
عکس/ چهلم استاد شجریان پشت درِ آرامگاه فردوسی
(۲۷ آبانماه ۹۹) که مصادف با چهلمین روز درگذشت محمدرضا شجریان است، جمعی از علاقه‌مندان و هنرمندان، در محوطه شهر توس حاضر و با درهای بسته آرامگاه فردوسی مواجه شدند. درهایی که مانع از ورود عموم به آرامگاه شد. افرادی که با در بسته روبه‌رو شدند دسته گل‌های خود را پشت درهای آرامگاه فردوسی قرار دادند.(ادامه)
شمال نیوز : دوستداران محیط زیست و ایران سبز و شمال زیبا نیک می دانند و آگاهند؛ توجه به محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن به ترتیب یاد شده، در واقع، بیان همان دغدغه های زیست محیطی و  .... - محمدرضا زمانی درمزاری ، کنشگر حقوقی و محیط زیست و وکیل پایه یک دادگستری - از دغدغه های زیست محیطی استاد حسین اسلامی ساروی تا ضرورت توقف فوری انتقال آب مازندران
شمال نیوز : دوستداران محیط زیست و ایران سبز و شمال زیبا نیک می دانند و آگاهند؛ توجه به محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن به ترتیب یاد شده، در واقع، بیان همان دغدغه های زیست محیطی و .... - محمدرضا زمانی درمزاری ، کنشگر حقوقی و محیط زیست و وکیل پایه یک دادگستری -(ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : اگر تصمیماتی که امروز گرفتند را همان ابتدای کار می گرفتند و به حرف کارشناسان، رسانه های دلسوز و مردم نگران توجه می کردند، امروز ایران در رده های بالای جدول جهانی کرونا نبود و خیلی ها که در سینه گورستان خوابیده اند، بین مان بودند.... آنچه مردم زود می فهمند ، مسئولان دیر می فهمند !!!
شمال نیوز : اگر تصمیماتی که امروز گرفتند را همان ابتدای کار می گرفتند و به حرف کارشناسان، رسانه های دلسوز و مردم نگران توجه می کردند، امروز ایران در رده های بالای جدول جهانی کرونا نبود و خیلی ها که در سینه گورستان خوابیده اند، بین مان بودند....(ادامه)
مقام معظم رهبری فرمودند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند.


انتخابات مایه‌ی تقویت کشور و آبروی نظام است/ آمریکایی‌ها می‌خواهند بین نظام و مردم فاصله بیندازند/ هرچه حضور در پای صندوق‌ها بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ رأی دادن وظیفه‌ شرعی، جشن ملّی و حقّ مدنی است(خبر)
مقام معظم رهبری فرمودند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند. (ادامه)
تصویر برگزیده اینستاگرام رهبر انقلاب از راهپیمایی برفی رشت + عکس
صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب با انتشار عکسی از راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در رشت نوشت: رهبر انقلاب: امسال سالگرد ۲۲ بهمن مصادف با چهلم شهید عزیز ما هم هست، ایّام چهلم شهید سلیمانی است و مردم انگیزه‌ی مضاعف دارند؛ و ان‌شاءالله دشمنان ما خودشان خواهند دید حضور عظیم مردمی را در میدان‌ها و در خیابان ها؛ ما راجع به آن خیلی صحبتی نداریم، ان‌شاءالله ملّت ما با همین حضورشان ضربه‌ی کوبنده‌ای بر سیاست‌های دشمن وارد خواهند کرد. ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ عکس: راهپیمایی مردم رشت در روز ۲۲ بهمن ۹۸(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را دو آزمون بزرگ ملت ایران خواندند و با تبیین خصوصیات نامزدهای شایسته مجلس، حضور پرشور و آگاهانه همه مردم در انتخابات ۲ اسفند را در حل مشکلات داخلی و بین المللی مؤثر برشمردند و تأکید کردند: هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان... 
معامله قرن قبل از مردن ترامپ، خواهد مرد/ هرکس به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است، باید در انتخابات شرکت کند/ دلسرد کردن مردم با زیر سؤال بردن انتخابات و حمله به شورای نگهبان کاری غلط است(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را دو آزمون بزرگ ملت ایران خواندند و با تبیین خصوصیات نامزدهای شایسته مجلس، حضور پرشور و آگاهانه همه مردم در انتخابات ۲ اسفند را در حل مشکلات داخلی و بین المللی مؤثر برشمردند و تأکید کردند: هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان... (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.