.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عصر ایران : دانه‌های خربزه به طور باورنکردنی سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین‌های A، C و E هستند. این محتوا در واقع برای بینایی ما عالی است، زیرا ویتامین‌های A، C و همچنین E به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا در چشم کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در دانه‌ها نیز سطح کلسترول خون را کنترل کرده و علاوه بر آن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند. تخم این میوه برای تقویت بینایی معجزه می کند
عصر ایران : دانه‌های خربزه به طور باورنکردنی سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین‌های A، C و E هستند. این محتوا در واقع برای بینایی ما عالی است، زیرا ویتامین‌های A، C و همچنین E به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا در چشم کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در دانه‌ها نیز سطح کلسترول خون را کنترل کرده و علاوه بر آن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند.(ادامه)
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند. چرا موز سیاه خواص بیشتری دارد؟
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند.(ادامه)
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند. بهترین و بدترین غذاهای افطار و سحر
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند.(ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
مرحله دوم "طرح فجرانه کالابرگ" از امروز آغاز شد و براساس اعلام وزارت رفاه، به دهک‌های یک تا هفتم مبلغ ۲۲۰ هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است که این مبلغ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. واریز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ به حساب سرپرستان خانوار
مرحله دوم "طرح فجرانه کالابرگ" از امروز آغاز شد و براساس اعلام وزارت رفاه، به دهک‌های یک تا هفتم مبلغ ۲۲۰ هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است که این مبلغ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.(ادامه)
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار‌های دهک اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود. آغاز ماه دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از ۱۸ اسفند
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار‌های دهک اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
خوردن یک لیوان شیر گرم قبل از خواب، سنتی است که در طول نسل‌های مختلف به منظور ایجاد آرامش، تسکین اضطراب و تسهیل خواب به کار گرفته شده است. فواید خوردن شیر قبل از خواب | چند توصیه برای خواب بهتر با مصرف لبنیات
خوردن یک لیوان شیر گرم قبل از خواب، سنتی است که در طول نسل‌های مختلف به منظور ایجاد آرامش، تسکین اضطراب و تسهیل خواب به کار گرفته شده است. (ادامه)
یحیوی با تاکید بر اینکه یارانه هیچ ارتباط موضوعی با کالابرگ الکترونیکی ندارد، تاکید کرد: شارژ تشویقی یارانه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت به مدت سه ماه در همین تاریخ در حساب افراد شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند روز بعد خرید خود را انجام دهند. اگر در ماه فرد خریدی انجام ندهد، اعتبار آن صفر شده و به ماه بعد انتقال نمی‌یابد. اگر این کار را نکنید، یارانه‌تان حذف می‌شود + جزییات
یحیوی با تاکید بر اینکه یارانه هیچ ارتباط موضوعی با کالابرگ الکترونیکی ندارد، تاکید کرد: شارژ تشویقی یارانه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت به مدت سه ماه در همین تاریخ در حساب افراد شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند روز بعد خرید خود را انجام دهند. اگر در ماه فرد خریدی انجام ندهد، اعتبار آن صفر شده و به ماه بعد انتقال نمی‌یابد.(ادامه)
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه  ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است. آبمیوه نخورید حتی اگر طبیعی باشد
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است.(ادامه)
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به وجود عوامل متعدد در رشد قدی کودکان، گفت: شیر و لبنیات می‌تواند نیاز بدن به کلسیم را در تا حد چشمگیری تامین کند. کودکان چگونه قد بلند می شوند/نقش لبنیات در رشد قد
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به وجود عوامل متعدد در رشد قدی کودکان، گفت: شیر و لبنیات می‌تواند نیاز بدن به کلسیم را در تا حد چشمگیری تامین کند.(ادامه)
تنها مراجعه به روانشناس یا مصرف داروهای آرامبخش یا انجام یک سری تمرینات ذهنی برای بهبود خلق وخو و حالات روحی کفایت نمی‌کند، بلکه تغذیه درست نیز نقش به سزایی در بهبود سلامت روحی و روانی و کاهش تحریک پذیری و عصبانیت دارد. ۴ غذایی که شما را عصبانی می‌کنند
تنها مراجعه به روانشناس یا مصرف داروهای آرامبخش یا انجام یک سری تمرینات ذهنی برای بهبود خلق وخو و حالات روحی کفایت نمی‌کند، بلکه تغذیه درست نیز نقش به سزایی در بهبود سلامت روحی و روانی و کاهش تحریک پذیری و عصبانیت دارد.(ادامه)
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. علل ورم صورت و التهاب زیر چشم چیست؟
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد.(ادامه)
ریچارد مورگان اهل ایرلند، تاکنون چهار بار در رشته پاروزنی داخل سالن قهرمان جهان شده است. او در ۹۳سالگی ریه‌هایی همچون یک جوان سالم ۴۰ساله و درصد چربی بسیار پایینی دارد. مردی که در ۹۳ سالگی همچون یک جوان ۴۰ساله است
ریچارد مورگان اهل ایرلند، تاکنون چهار بار در رشته پاروزنی داخل سالن قهرمان جهان شده است. او در ۹۳سالگی ریه‌هایی همچون یک جوان سالم ۴۰ساله و درصد چربی بسیار پایینی دارد.(ادامه)
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد. فریب نخورید! با رژیم کتوژنیک به وزن ایده‌آل نمی‌رسید
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد.(ادامه)
عضو هیات علمی گروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره اطمینان از سلامت نان توضیحاتی داد و گفت: عوامل زیادی در ویژگی‌های گندم سالم برای تولید آرد، تاثیر دارند. چگونه از سلامت نان مطمئن شویم
عضو هیات علمی گروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره اطمینان از سلامت نان توضیحاتی داد و گفت: عوامل زیادی در ویژگی‌های گندم سالم برای تولید آرد، تاثیر دارند.(ادامه)
دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های غیرواگیر در جهان و چهارمین یا پنجمین علت مرگ در اکثر کشورهای توسعه یافته است . ۱۱ ماده غذایی موثر برای مبتلایان به دیابت
دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های غیرواگیر در جهان و چهارمین یا پنجمین علت مرگ در اکثر کشورهای توسعه یافته است .(ادامه)
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است. چرا موز نارس سالم‌تر است؟ ؛ دلیلی که شگفت زده‌تان می‌کند | چه کسانی نباید موز بخورند؟
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است.(ادامه)
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید. دلیل گرانی گوشت مرغ و گوجه فرنگی چیست؟
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید.(ادامه)
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند. چه کسانی بیشتر به مصرف روی نیاز دارند؟
همه افراد برای حفظ سلامت خود نیاز به دریافت روی دارند، اما زنان باردار به دریافت مقدار بیشتری روی نسبت به افراد دیگر نیاز دارند.(ادامه)
فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: بیما ران دیابتی باید یکسری آزمایش‌ها را به صورت مداوم انجام دهند. ۸ آزمایش‌ مهم که دیابتی‌ها باید انجام دهند
فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: بیما ران دیابتی باید یکسری آزمایش‌ها را به صورت مداوم انجام دهند.(ادامه)
شلغم از جمله سبزیجات پرخاصیتی است که سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است. نحوه درست پخت شلغم که بو و مزه ناخوشایند آن را از بین می‌برد
شلغم از جمله سبزیجات پرخاصیتی است که سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است.(ادامه)
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد. نقش تغذیه در جلوگیری از پوکی استخوان
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد.(ادامه)
کارشناس تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأکید کرد: تغذیه سالم به ویژه خوردن صبحانه مغذی در تأمین نیازهای تغذیه‌ای دانش‌آموزان برای رشد و تکامل آنها دارای اهمیت ویژه‌ای است. کلید طلایی افزایش حافظه دانش‌آموزان
کارشناس تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأکید کرد: تغذیه سالم به ویژه خوردن صبحانه مغذی در تأمین نیازهای تغذیه‌ای دانش‌آموزان برای رشد و تکامل آنها دارای اهمیت ویژه‌ای است.(ادامه)
استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود. استرس چه ارتباطی با مشکلات گوارشی دارد؟
استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود.(ادامه)
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند. به خاطر قلب خود هر روز ماست بخورید!
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند.(ادامه)
این ۴ ماده غذایی را هرگز دوبار گرم نکنید!
ممکن است ترکیبات مضری پس از گرم‌کردن دوباره در برخی غذاها ایجاد ‌شود.(ادامه)
به نظر می‌رسد واکسن خوراکی کووید ۱۹ نوعی پاسخ ایمنی ایجاد می‌کند که می‌تواند به سرعت عفونت در حال پیشرفت را از بین ببرد. واکسن خوراکی کووید ۱۹ در راه است
به نظر می‌رسد واکسن خوراکی کووید ۱۹ نوعی پاسخ ایمنی ایجاد می‌کند که می‌تواند به سرعت عفونت در حال پیشرفت را از بین ببرد.(ادامه)
درحالی که لذت بردن از خوراکی‌های شیرین ذاتا عادت بدی نیست اما قطعا مصرف روزانه خوراکی‌های مضر حاوی قندهای افزوده با پیامدهای منفی و زیان‌بار مختلفی برای سلامت بدن همراه است. این ۷ میوه خوشمزه را بجای شیرینی بخورید
درحالی که لذت بردن از خوراکی‌های شیرین ذاتا عادت بدی نیست اما قطعا مصرف روزانه خوراکی‌های مضر حاوی قندهای افزوده با پیامدهای منفی و زیان‌بار مختلفی برای سلامت بدن همراه است.(ادامه)
بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات‌متحده آمریکا، هر ۴۰ ثانیه یک نفر دچار حمله قلبی می‌شود. چه ساعاتی در روز احتمال حمله قلبی بیشتر است؟
بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات‌متحده آمریکا، هر ۴۰ ثانیه یک نفر دچار حمله قلبی می‌شود.(ادامه)
دامداران تا ۱۵ شهریور مهلت دارند دام‌های خود را از مراتع خارج کنند. آغاز کوچ معکوس عشایر از ۱۵ شهریور
دامداران تا ۱۵ شهریور مهلت دارند دام‌های خود را از مراتع خارج کنند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 63 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.