.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند.
با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان مشکلات را حل کرد/ تریبون‌داران باید در جهت حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند/ دشمن امروز رشد اقتصادی ما را نمی خواهد/ امام(ره) به مردم اعتقاد و باور داشت/ نشاط سیاسی در کشور آری، نزاع هرگز(خبر)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند. (ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
استاد حوزه و دانشگاه درباره راهکار‌هایی برای عاقبت‌ به‌ خیری گفت: روایت داریم هر کس عاقلانه عمل کند عاقبت کار او بهشت است. ۴ راهکار برای عاقبت به خیر شدن انسان در آیات و روایات
استاد حوزه و دانشگاه درباره راهکار‌هایی برای عاقبت‌ به‌ خیری گفت: روایت داریم هر کس عاقلانه عمل کند عاقبت کار او بهشت است.(ادامه)
نظامی ۲۵ ساله آمریکایی که در اعتراض به نسل‌کشی غزه خودسوزی کرد، در وصیت نامه خود آرزو کرده بود که فلسطین آزاد شود. وصیت سرباز آمریکایی که خودسوزی کرد: در فلسطینِ آزاد خاکسترم پخش شود
نظامی ۲۵ ساله آمریکایی که در اعتراض به نسل‌کشی غزه خودسوزی کرد، در وصیت نامه خود آرزو کرده بود که فلسطین آزاد شود.(ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
معاون اداره کل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم محمدتقی بارور، شاعر اهل بندر انزلی طبق وصیتش به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است. اهدای کالبد شاعر گیلانی به دانشگاه علوم پزشکی
معاون اداره کل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم محمدتقی بارور، شاعر اهل بندر انزلی طبق وصیتش به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است.(ادامه)
فیلمی جگرسوز از شهیده مریم سلطانی نژاد در حال خواندن وصیت‌نامه حاج قاسم
فیلمی جگرسوز از مریم سلطانی نژاد، کودک شهیده حادثه تروریستی کرمان در حال خواندن وصیت‌نامه حاج قاسم (ادامه)
راز آتش‌گرفتن مرموز یک خانه و مرگ عجیب زن میانسال با پیدا شدن دستنوشته برادرش که به وصیت شباهت داشت تیم جنایی را یک قدم به کشف این معما نزدیک کرد. راز مرگ خواهر در دستنوشته عجیب برادر
راز آتش‌گرفتن مرموز یک خانه و مرگ عجیب زن میانسال با پیدا شدن دستنوشته برادرش که به وصیت شباهت داشت تیم جنایی را یک قدم به کشف این معما نزدیک کرد.(ادامه)
تصویری از شهیده فاطمه دهقان بر سرمزار حاج قاسم که اعضای بدنش اهدا شد
(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند. برای انتقال سهام عدالت متوفی به وراث چه باید کرد؟
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند.(ادامه)
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)
پدر شهیدان والامقام علی و، ولی الله ولایتی در شهرستان بهشهر به فرزندان شهیدش پیوست. پدر شهیدان ولایتی آسمانی شد
پدر شهیدان والامقام علی و، ولی الله ولایتی در شهرستان بهشهر به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد. اعلام جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد.(ادامه)
یک شهروند دانمارکی تعدادی از اشیاء باارزش متعلق به ایران را به سفارت ایران در کپنهاگ تحویل داد. اقدام قابل تقدیر یک شهروند دانمارکی؛ اهدای اشیاء تاریخی ایرانی متعلق به مادربزرگش به سفارت ایران
یک شهروند دانمارکی تعدادی از اشیاء باارزش متعلق به ایران را به سفارت ایران در کپنهاگ تحویل داد.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
درگذشت مادر شهیدان رستم زاده گنجی در بابل
مادر شهیدان والامقام علی اصغر و حسین رستم زاده گنجی از بابل آسمانی شد(ادامه)
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی فراجا از کشف اسکلت از لوازم شخصی دو مرد هنگام خروج از مرز چذابه خبر داد. کشف اسکلت از لوازم شخصی ۲ مرد هنگام خروج از مرز
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی فراجا از کشف اسکلت از لوازم شخصی دو مرد هنگام خروج از مرز چذابه خبر داد.(ادامه)
روزنامه کیهان با استناد به مصاحبه چند چهره اصلاح طلب مدعی کاندیداتوری چراغ خاموش اصلاح طلبان در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شد. ادعای کیهان درباره ثبت‌نام چراغ خاموش اصلاح طلبان در انتخابات مجلس
روزنامه کیهان با استناد به مصاحبه چند چهره اصلاح طلب مدعی کاندیداتوری چراغ خاموش اصلاح طلبان در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شد.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
بسیاری از ما از تدین و تقوای شهید عباس بابایی حتی در دوران آموزش خلبانی در امریکا شنیده ایم؛ این که در اتاق ژنرال آمریکایی نماز خوانده است یا در خوابگاه از عبادت سر وقت و ذکر نیمه شب دست برنداشته است. یا اینکه برای غلبه بر نفس و دور کردن شیطان، می دویده است. اما کمتر شنیده این که او پای برهنه به میان عزاداران حسینی می آمد و با صدای زیبایش نوحه می خواند. یا اینکه . او در گرما منتظر ماند و خود را معرفی نکرد که زودتر داخل پادگان راهش دهند. عقابی که هرگز آشیان نخواست!(يادداشت)
بسیاری از ما از تدین و تقوای شهید عباس بابایی حتی در دوران آموزش خلبانی در امریکا شنیده ایم؛ این که در اتاق ژنرال آمریکایی نماز خوانده است یا در خوابگاه از عبادت سر وقت و ذکر نیمه شب دست برنداشته است. یا اینکه برای غلبه بر نفس و دور کردن شیطان، می دویده است. اما کمتر شنیده این که او پای برهنه به میان عزاداران حسینی می آمد و با صدای زیبایش نوحه می خواند. یا اینکه . او در گرما منتظر ماند و خود را معرفی نکرد که زودتر داخل پادگان راهش دهند. (ادامه)
 یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) با تولید به دنبال از بین بردن فقر بودند، گفت:همه به ویژه مسئولان باید عاقلانه و عادلانه کوشش کرده و نیاز جامعه را برطرف کنند. خدا هیچ ملتی را با تازیانه‌ای دردناکتر از فقر نزد/ ملت اگر بخواهد بایستد باید جیب و کیفش پر باشد
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) با تولید به دنبال از بین بردن فقر بودند، گفت:همه به ویژه مسئولان باید عاقلانه و عادلانه کوشش کرده و نیاز جامعه را برطرف کنند. (ادامه)
خلاصه وقایع روز عاشورا با تفکیک دقیق ساعت
طبق محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک، واقعه روز عاشورا به حساب گاه‌شماری شمسی دقیقا روز 21 مهر سال 59 هجری شمسی بوده است و با توجه به مقاتل معتبر می توان شرح وقایع روز عاشورا را از اذان صبح تا اذان مغرب به ترتیب زیر دسته بندی کرد.(ادامه)

پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود. خاکسپاری در قم انجام نشد! پیکر آیت‌الله شیخ حسن صانعی مجددا به تهران بازگشت!
پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.(ادامه)
فیلم| اولین «وقف جسد» در بابل
اولین جسدی که ۲ سال برای تحقیق و پژوهش وقف دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل بود، تحویل خانواده شد.(ادامه)
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. زنان مشهدی خواستار عزل و استعفای مسئولان شدند! + فیلم
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.