.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مطابق موارد بیان شده در بخشنامه مزد ۱۴۰۳,این مصوبه قابلیت اجرا از ابتدای سال جاری را دارد و مبنای محاسبه کارگران مشمول قانون کار(اعم از قرارداد دایم یا موقت) می بایست این مصوبه باشد. سقف حقوق کارگران اعلام شد
مطابق موارد بیان شده در بخشنامه مزد ۱۴۰۳,این مصوبه قابلیت اجرا از ابتدای سال جاری را دارد و مبنای محاسبه کارگران مشمول قانون کار(اعم از قرارداد دایم یا موقت) می بایست این مصوبه باشد.(ادامه)
شب گذشته وزیرکار در پیشنهادی عجیب گفت:حقوق کارگران برای سال آینده همان افزایش حقوق کارمندان به‌علاوه ۲ درصد را درنظر بگیریم که این پیشنهادبا مخالفت شدید کارگران همراه بود. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲ درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیرکار
شب گذشته وزیرکار در پیشنهادی عجیب گفت:حقوق کارگران برای سال آینده همان افزایش حقوق کارمندان به‌علاوه ۲ درصد را درنظر بگیریم که این پیشنهادبا مخالفت شدید کارگران همراه بود.(ادامه)
معاون روابط کار وزارت کار با بیان این که افزایش ۵۷ درصدی دستمزد در سال گذشته را به نفع کارگر می دانم گفت البته باید در کنار معیشت کارگران، وضعیت بنگاه‌های اقتصادی هم در نظرگرفته شود. افزایش مزد کارگر در ۲ سال اخیر به اندازه تورم
معاون روابط کار وزارت کار با بیان این که افزایش ۵۷ درصدی دستمزد در سال گذشته را به نفع کارگر می دانم گفت البته باید در کنار معیشت کارگران، وضعیت بنگاه‌های اقتصادی هم در نظرگرفته شود.(ادامه)
وزیرکار درباره دستمزد کارگران گفت: بعضاً فکر می‌کنند وزیر کار حداقل حقوق و دستمزد را مشخص می‌کند، در حالی که ما یک نخ تسبیح هستیم که نمایندگان دولت، نمایندگان جامعه کارگری و نمایندگان جامعه کارفرمایی را به نقطه مشترک می‌رسانیم. وزیر کار: حقوق کارگران را دولت تعیین نمی‌کند
وزیرکار درباره دستمزد کارگران گفت: بعضاً فکر می‌کنند وزیر کار حداقل حقوق و دستمزد را مشخص می‌کند، در حالی که ما یک نخ تسبیح هستیم که نمایندگان دولت، نمایندگان جامعه کارگری و نمایندگان جامعه کارفرمایی را به نقطه مشترک می‌رسانیم.(ادامه)
وزیر کار گفت: هنوز با وجود مذاکرات سه جانبه نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت، سبد معیشت کارگران و حداقل مزد ۱۴۰۲ تعیین نشده است. تکلیف دستمزد کارگران پس از ۱۵ ساعت چانه‌زنی چه شد؟/ توضیح وزیر کار درباره رقم نهایی دستمزد و سبد معیشت
وزیر کار گفت: هنوز با وجود مذاکرات سه جانبه نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت، سبد معیشت کارگران و حداقل مزد ۱۴۰۲ تعیین نشده است.(ادامه)
امروز آخرین مهلت ثبت نام وام کرونا است
امروز آخرین روز مهر ماه و آخرین روز ثبت نام وام کرونا است. بنگاه‌های آسیب دیده امروز برای آخرین روز می‌توانند برای دریافت این وام ثبت نام کنند. به گفته‌ی معاون اشتغال وزیرکار مهلت تمدید نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: در سفر یک روزه مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان، یکی از خودروهای این هیات دچار سانحه رانندگی شد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با معاون امور حقوقی و پارلمانی این سازمان بر اثر حادثه رانندگی در گرگان جان باختند.
مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی جان خود را از دست دادند+ تصاویر
شمال نیوز: در سفر یک روزه مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان، یکی از خودروهای این هیات دچار سانحه رانندگی شد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با معاون امور حقوقی و پارلمانی این سازمان بر اثر حادثه رانندگی در گرگان جان باختند. (ادامه)
دولت در راستای نوسازی کابینه ظاهرا تصمیم گرفته تا امروز ۴ وزیر پیشنهادی‌اش را به مجلس معرفی کند. پیش از این قرار بود دولت با معرفی دو وزیر پیشنهادی وزراتخانه‌های کار و اقتصاد که وزرای آنها تابستان سال‌جاری استیضاح آخرین اخبار از تغییرات کابینه / معرفی ۴ وزیر جدید از سوی روحانی
دولت در راستای نوسازی کابینه ظاهرا تصمیم گرفته تا امروز ۴ وزیر پیشنهادی‌اش را به مجلس معرفی کند. پیش از این قرار بود دولت با معرفی دو وزیر پیشنهادی وزراتخانه‌های کار و اقتصاد که وزرای آنها تابستان سال‌جاری استیضاح(ادامه)
واکنش لاریجانی به افشاگری‌های نمایندگان علیه وزیرکار
رئیس مجلس گفت: هیأت نظارت بر نمایندگان ادعای ربیعی درباره یکی از نمایندگان را بررسی کند.(ادامه)
وزیرکار در توئیتی عنوان کرد: استیضاح پس ازتنها ۵ماه راعجیب می‌دانم
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آستانه استیضاح خود، در پیامی با اشاره به اینکه حق دفاع در کمیسیون را نداشتم نوشت: «استیضاح پس از تنها ۵ ماه از استیضاح قبلی را عجیب می دانم.» (ادامه)
زمان جلسه استیضاح ربیعی در مجلس اعلام شد
نمایندگان مجلس فردا بررسی طرح استیضاح وزیرتعاون، کار و رفاه امور اجتماعی را در دستورکار دارند.(ادامه)
علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۰ مرداد) در اجرای مواد ۲۲۲ و ۲۲۳ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح ۴۰ تن از نمایندگان از علی ربیعی وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی که در ... استیضاح «ربیعی» در مجلس با ۴۰ امضا اعلام وصول شد
علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۰ مرداد) در اجرای مواد ۲۲۲ و ۲۲۳ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح ۴۰ تن از نمایندگان از علی ربیعی وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی که در ...(ادامه)
سخنرانی وزیرکار در یادواره شهدای روستای ازباران فریدونکنار
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه امنیت ایران در منطقه بی‌نظیر است، گفت: رئیس جمهور امریکا با نگاه کاسب‌کارانه درکی از روحیه شهادت‌طلبانه ملت ایران ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: ان‌شاءا... با مطرح‌کنندگان این موضوع با حضور بخش‌های مختلف مانند وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای تشکیل خواهیم داد و همچنین با انجام گفت‌وگوهای دوجانبه تلاش می‌کنیم تا موضوع حل و فصل شود..... طرح استیضاح وزیر کشور با 70 امضا کلید خورد
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: ان‌شاءا... با مطرح‌کنندگان این موضوع با حضور بخش‌های مختلف مانند وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای تشکیل خواهیم داد و همچنین با انجام گفت‌وگوهای دوجانبه تلاش می‌کنیم تا موضوع حل و فصل شود.....(ادامه)
شمال نیوز: جناب وزیر! وزارتخانه بسیارمهم وپرمشغله ای را انتخاب کرده اید وسرتان بسیارشلوغ شده! اما کارگران چه گناهی کرده اند که باید درهردوره ای مورد ظلم وبی عدالتی قرارگیرند حتی دردوره ای که دولت با شعار ... انتظارات جامعه کارگری و نقاط تاریک درکارنامه وزیرکار
شمال نیوز: جناب وزیر! وزارتخانه بسیارمهم وپرمشغله ای را انتخاب کرده اید وسرتان بسیارشلوغ شده! اما کارگران چه گناهی کرده اند که باید درهردوره ای مورد ظلم وبی عدالتی قرارگیرند حتی دردوره ای که دولت با شعار ...(ادامه)
زنگ‌ خطر ۵ میلیون بیکار جدید
(ادامه)
هر ۵ دقیقه یک نفر در کشور بیکارمی‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۰ میلیون نفر در کشور تحت‌پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند که اغلب کم درآمد و حاشیه نشین هستند. (ادامه)
وزیر رفاه استیضاح می شود؟!
درخواست استیضاح وزیر رفاه تقدیم هیات رییسه مجلس شد(ادامه)
نحوه تعیین دستمزد سال آینده
هفته‌ای که گذشت حاوی خبرهای مهمی برای کارگران بود؛ علی ربیعی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی - از تعیین رقم دستمزد سال 94 کارگران بر مبنای نظام چانه زنی و تصمیم سه جانبه خبر داد و گفت: بنای ما بر مبنای قانون و تصمیم سه جانبه است و با تفاهم بین کارگر و کارفرما و دولت مزد سال آینده کارگران را تعیین خواهیم کرد. (ادامه)
دومین دور توزیع سبدکالا آغاز شد
(ادامه)
صرفا جهت اطلاع این هفته
(ادامه)
مقایسه سوابق کابینه‌های چهار رئیس جمهور
(ادامه)
شمال نیوز:  نخستین نشست مشترک نمایندگان استانهای گیلان،مازندران وگلستان به اتفاق استانداران ومدیران اجرایی با حضور وزرای اقتصاد و دارایی،ورزش وجوانان به میزبانی وزیرکار،رفاه واجتماعی  و معاونان این وزارتخانه ها جلسات ماهانه نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی استانهای شمالی
شمال نیوز: نخستین نشست مشترک نمایندگان استانهای گیلان،مازندران وگلستان به اتفاق استانداران ومدیران اجرایی با حضور وزرای اقتصاد و دارایی،ورزش وجوانان به میزبانی وزیرکار،رفاه واجتماعی و معاونان این وزارتخانه ها(ادامه)
تذکر 8 نماینده به وزیر کار برای برکناری مرتضوی
(ادامه)
نامه اعتراضی 20 هزار کارگر به وزیرکار
(ادامه)
حکم مدیرعاملی مرتضوی لغو شد
(ادامه)
مذاکرات فشرده احمدی نژاد و سران عضو «نم»
(ادامه)
آقای شیخ الاسلامی، ناسلامتی شما وزیرکار هستید!
(ادامه)
رئیس مرتضوی زیر تیغ استیضاح
(ادامه)
مرتضوی در تامین اجتماعی ماندنی است!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.