.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک دختر به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک دختر به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود با تشریح تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز و جنایتکار اسرائیل قطعی است ....(خبر)
(ادامه)
رئیس‌جمهور در نخستین روز کاری سال ۱۴۰۳ در دفتر خود پذیرای جمع زیادی از مدیران و کارگزاران کشوری و لشکری بود و با ایشان دیدار نوروزی داشت. دیدار عیدانه مدیران و کارگزاران کشوری و لشکری با رئیسی
رئیس‌جمهور در نخستین روز کاری سال ۱۴۰۳ در دفتر خود پذیرای جمع زیادی از مدیران و کارگزاران کشوری و لشکری بود و با ایشان دیدار نوروزی داشت.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اعتراف ضمنی به شکست در یافتن فرماندهان حماس پس از بیش از چهار ماه جنگ غزه، این ناکامی را به گردن رسانه‌ها و اظهارات مقامات اسرائیلی انداخت. رئیس ستاد ارتش اسرائیل: السنوار از هر قدم ما اطلاع دارد
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اعتراف ضمنی به شکست در یافتن فرماندهان حماس پس از بیش از چهار ماه جنگ غزه، این ناکامی را به گردن رسانه‌ها و اظهارات مقامات اسرائیلی انداخت.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام .... نوبخت تغییر حوزه انتخابیه از تهران به رشت را تکذیب کرد
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر حوزه داده‌اید؟، تصریح کرد: من چهار دوره نماینده اول مردم رشت بودم و از عواطف آن‌ها مطلعم. با مردم گیلان و رشت همیشه رابطه عاطفی دارم. قابل پیش‌بینی بود که مردم رشت مطالبه حضور من را داشته باشند اما تغییر حوزه نداده‌ام ....(ادامه)
اقتصادآنلاین: هرازگاهی صحبت‌های غیررسمی درباره حقوق وزرا و اعضای کابینه دولت مطرح می‌شود که گاه افکار عمومی را به سمت حقوق‌های نجومی می‌برد. وزرا معمولا درباره حقوق خود چیزی نمی‌گویند اما نمونه‌هایی از سخنان وزرای سابق و فعلی در خصوص میزان دریافتی وزرا وجود دارد. حجت‌الله عبدالملکی، وزیر سابق کار در دوره وزارتش از وضعیت بد معیشتی وزرا سخن گفت و وزیر فعلی کار، صولت مرتضوی نیز حقوق ۵۰ میلیونی‌اش را فاش کرده است. رقم حقوق وزرای رئیسی مشخص شد
اقتصادآنلاین: هرازگاهی صحبت‌های غیررسمی درباره حقوق وزرا و اعضای کابینه دولت مطرح می‌شود که گاه افکار عمومی را به سمت حقوق‌های نجومی می‌برد. وزرا معمولا درباره حقوق خود چیزی نمی‌گویند اما نمونه‌هایی از سخنان وزرای سابق و فعلی در خصوص میزان دریافتی وزرا وجود دارد. حجت‌الله عبدالملکی، وزیر سابق کار در دوره وزارتش از وضعیت بد معیشتی وزرا سخن گفت و وزیر فعلی کار، صولت مرتضوی نیز حقوق ۵۰ میلیونی‌اش را فاش کرده است.(ادامه)
رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی خطاب به کابینه این رژیم گفت که شما ننگ اسرائیل هستید. لاپید خطاب به کابینه نتانیاهو: شما ننگ اسرائیل هستید
رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی خطاب به کابینه این رژیم گفت که شما ننگ اسرائیل هستید.(ادامه)
رئیس جمهور صبح امروز وارد فرودگاه شهدای زنجان شد و مورد استقبال قرار گرفت. رئیس جمهور به زنجان رفت
رئیس جمهور صبح امروز وارد فرودگاه شهدای زنجان شد و مورد استقبال قرار گرفت.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت. رئیسی به کرمان رفت ؛ حضور در گلزار شهدا / عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان / تغییر در برنامه سفر رئیس جمهور به زنجان
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.(ادامه)
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
 در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم. (ادامه)
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد.

در کمیسیون‌های خبرگان در مورد قائم مقام رهبری دارند کار می‌کنند اما از گزینه‌ها هیچ‌کسی باخبر نیست /این کمیسیون فقط و فقط با رهبری مشورت می‌کند
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد. (ادامه)
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) به همین مناسبت سخنرانی کرد. سید حسن نصرالله: صهیونیست‌ها باید صدای امت اسلامی را در رابطه با قبله اول مسلمانان بشنوند
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) به همین مناسبت سخنرانی کرد.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد. منابع مالی آزادشده ایران با برجام هم آزاد نمی‌شد
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد.(ادامه)
آیت الله رئیسی گفت: یکی از شروط اصلی خود در انتخاب اعضای دولت اعم از وزرا و استانداران را برخورداری آنها از روحیه فسادستیزی دانست. فسادستیزی پیمان نانوشته میان این دولت و مردم است/ در گذشته بعضی مسئولین می‌گفتند فلان شخص خط قرمز ماست/ در قوه قضائیه هم گفتیم با مفسد ولو در اندرونی افراد دارای مسئولیت و نفوذ باید برخورد شود(خبر)
آیت الله رئیسی گفت: یکی از شروط اصلی خود در انتخاب اعضای دولت اعم از وزرا و استانداران را برخورداری آنها از روحیه فسادستیزی دانست.(ادامه)

یکی از جرایم مربوط به جرم فحاشی سب النبی یا توهین به مقدسات اسلام است که در اینصورت نیز طبق ماده ۲۶۲ قانون مجازات اسلامی هرکس به پیامبر اسلام (ص) و سایر ائمه و مقدسات اسلامی توهین نماید به مجازات اعدام محکوم می‌شود. در قانون مجازات اسلامی درخصوص مجازات توهین صحبت شده است. مجازات توهین چیست؟
یکی از جرایم مربوط به جرم فحاشی سب النبی یا توهین به مقدسات اسلام است که در اینصورت نیز طبق ماده ۲۶۲ قانون مجازات اسلامی هرکس به پیامبر اسلام (ص) و سایر ائمه و مقدسات اسلامی توهین نماید به مجازات اعدام محکوم می‌شود. در قانون مجازات اسلامی درخصوص مجازات توهین صحبت شده است.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
خاندوزی با بیان اینکه فهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی و نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال شده گفت: در مجموع برای ۵میلیون نفر پیش‌بینی ارائه سهام انجام شده است. خبر خوش وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت
خاندوزی با بیان اینکه فهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی و نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال شده گفت: در مجموع برای ۵میلیون نفر پیش‌بینی ارائه سهام انجام شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من از شما خواهش می‌کنم که از سال دوم به بعد به محض این که سال سوم شد نگویید «دولت مردمی»؛ دولت مردمی دولت ملغمه است یک نماینده مجلس : «رفیق بازی» از مشکلات دولت رئیسی است !
شمال نیوز : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من از شما خواهش می‌کنم که از سال دوم به بعد به محض این که سال سوم شد نگویید «دولت مردمی»؛ دولت مردمی دولت ملغمه است(ادامه)
انتشار تصویری از اولین وزرای جمهوری اسلامی نشان می دهد که هنوز ۵ نفر از افراد این لیست در قید حیات هستند.
وزرای اولین کابینه جمهوری اسلامی/ ۵ نفر در قید حیات هستند + عکس
انتشار تصویری از اولین وزرای جمهوری اسلامی نشان می دهد که هنوز ۵ نفر از افراد این لیست در قید حیات هستند. (ادامه)
به نظر من باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و  یک قسم وزرای منطقه ای.  وزرای منطقه ای مسئول چند استان می شوند،  از مجلس هم رای اعتماد می گیرند . مدیران کل  هم باید زیر نظرشان باشند .  به جز چند وزارتخانه، بقیه را می‌توان منحل کرد و به جایش وزارتخانه‌های منطقه‌ای تشکیل داد
به نظر من باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه ای مسئول چند استان می شوند، از مجلس هم رای اعتماد می گیرند . مدیران کل هم باید زیر نظرشان باشند . (ادامه)
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است. اصرار قالیباف بر استیضاح وحیدی حتی در شب حادثه شاهچراغ/ مجلس به دستور رهبری عمل نکرد
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است.(ادامه)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم. با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان به استیضاح وزیر کشور، تصمیم به کناره گیری گرفتم / پیغام رسیده بود که استیضاح در روز ۲۳ مرداد توسط شخص قالیباف اعلام وصول خواهد شد / طرح استیضاح به بهانه بخشنامه‌ای قانونی، بدعتی عجیب و بهت‌آور بود / برخی نمایندگان با تهدید وزرا به سوال و استیضاح، دائما درصدد معرفی افراد مد نظر خود برای انتصاب و یا برکناری برخی افراد هستند(خبر)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است آخرین خبر‌های مجلس از تصمیمات بنزینی
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است(ادامه)
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد. بهادری جهرمی: گلایه مردم از صنعت خودرو، چندده ساله است !
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون قضایی ‌و حقوقی مجلس با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور به استانداران، ‌‌از کلید خوردن استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد ‌‌و گفت: ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نماینده‌ای که به وظیفه قانونی‌اش عمل می‌کند با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند. ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نمایندگان با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند!
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون قضایی ‌و حقوقی مجلس با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور به استانداران، ‌‌از کلید خوردن استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد ‌‌و گفت: ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نماینده‌ای که به وظیفه قانونی‌اش عمل می‌کند با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 84 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.829 seconds.