.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود. چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد.

کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع مازندران نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد. (ادامه)
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: بازی‌های آسانی نداریم و نمی‌توانیم بگوییم که صعودمان به جام جهانی قطعی است. طارمی: صعودمان به جام جهانی قطعی نیست
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: بازی‌های آسانی نداریم و نمی‌توانیم بگوییم که صعودمان به جام جهانی قطعی است.(ادامه)
بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ ساله فرانسه به خاطر اصرار به روزه گرفتن از اردوی تیم خط خورد. اخراج بازیکن مسلمان در فرانسه برای روزه گرفتن!
بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ ساله فرانسه به خاطر اصرار به روزه گرفتن از اردوی تیم خط خورد.(ادامه)
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود.
ماشین جدید سایپا در همکاری با سیتروئن / عکس
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود. آسمان مازندران صاف و آفتابی
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از دمای زیر صفر در برخی شهرهای مازندران خبر داد.

دمای شهرهای مازندران به زیر صفر رسید/پیش‌بینی هوای استان در ۷ روز آینده
مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از دمای زیر صفر در برخی شهرهای مازندران خبر داد. (ادامه)
در فصل زمستان همه جویای راه‌هایی‌ هستند تا خود را از سرما در امان نگه دارند؛ چه آن‌هایی که در صف تاکسی یا اتوبوس انتظار می‌کشند، چه کسانی که برای دویدن و پیاده‌روی بیرون می‌روند. خوشبختانه فرایندی که بدن برای تجزیه مواد غذایی به‌ کار می‌گیرد، همچون گرم‌کننده داخلی بدن عمل می‌کند. چگونه در هوای سرد، گرم بمانیم؟
در فصل زمستان همه جویای راه‌هایی‌ هستند تا خود را از سرما در امان نگه دارند؛ چه آن‌هایی که در صف تاکسی یا اتوبوس انتظار می‌کشند، چه کسانی که برای دویدن و پیاده‌روی بیرون می‌روند. خوشبختانه فرایندی که بدن برای تجزیه مواد غذایی به‌ کار می‌گیرد، همچون گرم‌کننده داخلی بدن عمل می‌کند.(ادامه)
در روز‌های گذشته افراد زیادی درباره حسرت حضور یا حال و هوای سال‌های گذشته جشنواره فیلم فجر نوشته‌اند. امیر آقایی هم به این افراد پیوسته و در صفحه اینستاگرامش از روز‌هایی نوشته که جشنواره فجر برایش یک رویا بود. او بازیگری است که اتفاقا در همین سال‌های اخیر برای اولین بار سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل را گرفته است.امیر آقایی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است و در تئاتر هم فعالیت دارد. کنایه معنادار امیر آقایی به جشنواره فجر امسال
در روز‌های گذشته افراد زیادی درباره حسرت حضور یا حال و هوای سال‌های گذشته جشنواره فیلم فجر نوشته‌اند. امیر آقایی هم به این افراد پیوسته و در صفحه اینستاگرامش از روز‌هایی نوشته که جشنواره فجر برایش یک رویا بود. او بازیگری است که اتفاقا در همین سال‌های اخیر برای اولین بار سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل را گرفته است.امیر آقایی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است و در تئاتر هم فعالیت دارد.(ادامه)
رشد ۳۰ درصدی مصرف گاز در کشور
(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
کلید یک روال مراقبت موثر از پوست در شناخت چالش‌های فصلی و برطرف کردن آن‌ها نهفته است. چند توصیه برای مقابله با خشکی پوست در زمستان
کلید یک روال مراقبت موثر از پوست در شناخت چالش‌های فصلی و برطرف کردن آن‌ها نهفته است.(ادامه)
 شاید آب و هوای سرد شرایط را برای ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا آسان‌تر کند، اما سرما، تنها دلیل سرماخوردگی نیست. عواملی که دست‌به‌دست هم می‌دهند و ما سرما می‌خوریم
شاید آب و هوای سرد شرایط را برای ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا آسان‌تر کند، اما سرما، تنها دلیل سرماخوردگی نیست.(ادامه)
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از شومینه‌های هیزمی با مرگ و میر آتش‌سوزی‌های ناشی از دود استرالیا با عنوان «تابستان سیاه»، قابل مقایسه است. شومینه‌ها و اجاق‌های هیزمی اثرات مرگباری دارند!
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از شومینه‌های هیزمی با مرگ و میر آتش‌سوزی‌های ناشی از دود استرالیا با عنوان «تابستان سیاه»، قابل مقایسه است.(ادامه)
وزیر صمت با بیان اینکه ۸ خودروی جدید برقی را به‌زودی رونمایی خواهیم کرد، گفت: ما تعرفه خودرو برقی را به یک درصد رساندیم. رونمایی از ۸ خودروی جدید برقی؛ به‌زودی
وزیر صمت با بیان اینکه ۸ خودروی جدید برقی را به‌زودی رونمایی خواهیم کرد، گفت: ما تعرفه خودرو برقی را به یک درصد رساندیم.(ادامه)
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و .... شیوه «مدیریت ساحل » در مازندران به سبک انسانهای نخستین / بیگانگی مسئولان با گردشگری زمستانی !
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و ....(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
ماجرای ربوده شدن پسر دو ساله از سوی راننده مسافربر در کمتر از ۶ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ختم به خیر شد. ماجرای ربودن آراد کوچولو از مقابل داروخانه
ماجرای ربوده شدن پسر دو ساله از سوی راننده مسافربر در کمتر از ۶ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ختم به خیر شد.(ادامه)
عکس / چگونه در هوای آلوده زندگی ‌کنیم؟
(ادامه)
عکس/ حال و هوای مزار شهید آرمان علی وردی
تعدادی از نوجوانان بر سر مزار شهید آرمان علی وردی در بهشت زهرای تهران جمع شدند و به مقام این شهید ادای احترام کردند.(ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
به گفته یک مکانیک متخصص، بررسی رایگان و یک تمیزکاری ساده می‌تواند راز عملکرد بهتر خودروی شما در زمستان باشد. چند ترفند برای سلامت باتری خودرو در سرمای زمستان
به گفته یک مکانیک متخصص، بررسی رایگان و یک تمیزکاری ساده می‌تواند راز عملکرد بهتر خودروی شما در زمستان باشد.(ادامه)
کارشناس مدیریت خطر بلایای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توصیه کرد: هموطنان پیش از شروع سفر و رانندگی حتما تجهیزات ایمنی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند. نکاتی مهم برای رانندگی در جاده‌های لغزنده
کارشناس مدیریت خطر بلایای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توصیه کرد: هموطنان پیش از شروع سفر و رانندگی حتما تجهیزات ایمنی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند.(ادامه)
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می‌دهد!
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.(ادامه)
در آستانه شب یلدا که خانواده‌ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند بازار کاسبان آمل رونقی دوباره گرفته و مردم در حال تهیه وسایل مورد نیاز خود از جمله میوه، شیرینی و آجیل هستند. عکس/ حال و هوای بازار آمل در آستانه شب یلدا(خبر)
در آستانه شب یلدا که خانواده‌ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند بازار کاسبان آمل رونقی دوباره گرفته و مردم در حال تهیه وسایل مورد نیاز خود از جمله میوه، شیرینی و آجیل هستند.(ادامه)
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود. تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 226 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.375 seconds.