.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی امروز در استان هشدار نارنجی صادر کرد. صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی امروز در استان هشدار نارنجی صادر کرد.(ادامه)
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و آگهی‌های دروغین اجاره به قیمت پایین‌تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می‌گیرند. آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و آگهی‌های دروغین اجاره به قیمت پایین‌تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می‌گیرند.(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد. تغییر سکاندار اجرایی ؛ استراتژی ضروری برای پیشرفت مازندران
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد.(ادامه)
هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران هشدار داد.

سیل در راه مازندران؛ اعلام وضعیت آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران هشدار داد. (ادامه)
علائم هشداردهنده حمله قلبی
درد شکم، حالت تهوع و خستگی نیز از علائم هشداردهنده حمله قلبی هستند. اما این علامت مخصوص همه بیماران نیست. برخی از بیماران ممکن است علائم خفیف گوارشی داشته یا اصلاً هیچ علامت گوارشی نداشته باشند.(ادامه)
لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بار،یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!! بود. یک سیلی برای تنبیه(يادداشت)
لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بار،یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!! بود.(ادامه)
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با هشدار نسبت به تشدید تنش‌ها اعلام کرد که این کشور به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کند. عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با هشدار نسبت به تشدید تنش‌ها اعلام کرد که این کشور به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کند.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین
هشدار رئیس‌جمهور به رژیم صهیونیستی و نمایش تسلیحات پیشرفته در مراسم روز ارتش از عناوین روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه گفت: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید. فیلم/ هشدار شدید سردار حاجی زاده به اسرائیل؛ ۱۰۰ درصد می زنیم
سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه گفت: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود. اگر صهیونیستها مجددا خطا بکنند، دیگر ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت/ سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود.(ادامه)
قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم، توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید....(خبر)
(ادامه)
قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم، توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای کابینه‌اش دستور داده تا در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه مطبوعاتی نکنند. دستور نتانیاهو به کابینه: در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه نکنید
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای کابینه‌اش دستور داده تا در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه مطبوعاتی نکنند.(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد علت حمله گسترده سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز بود و اگر اسرائیل به اقدامات شرارت‌بار خود ادامه دهد، پاسخ ۱۰ برابری دریافت خواهد کرد. اسرائیل به شرارت‌های خود ادامه دهد، پاسخ ۱۰ برابری دریافت می‌کند
شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد علت حمله گسترده سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز بود و اگر اسرائیل به اقدامات شرارت‌بار خود ادامه دهد، پاسخ ۱۰ برابری دریافت خواهد کرد.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشور گفت: هشدار دادیم که اگر آمریکا به تل‌آویو کمک کند پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار خواهند گرفت. امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از خویشتنداری ما گویا سیگنالی اشتباه دریافت کرد
وزیر امور خارجه کشور گفت: هشدار دادیم که اگر آمریکا به تل‌آویو کمک کند پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار خواهند گرفت.(ادامه)
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد . اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران؛ هر اقدامی از سوی هر طرف را پاسخ می دهیم
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد .(ادامه)
رییس‌جمهور روسیه هشدار داده است که مسکو هیچ طرح اجباری‌ که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد. واکنش پوتین به طرح سوییس برای پایان جنگ اوکراین
رییس‌جمهور روسیه هشدار داده است که مسکو هیچ طرح اجباری‌ که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد.(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: پیام شفافی از طریق سفارت سوئیس به کاخ سفید ارسال شد و آمریکا نمی‌تواند از مسئولیت خود در حمایت از اسرائیل شانه خالی کند. پیام هشدار ایران به آمریکا
وزیر امور خارجه گفت: پیام شفافی از طریق سفارت سوئیس به کاخ سفید ارسال شد و آمریکا نمی‌تواند از مسئولیت خود در حمایت از اسرائیل شانه خالی کند.(ادامه)
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد. شایع‌ترین بیماری‌های گوارشی در کشور
فوق تخصص گوارش و بیماری‌های کبدی، سبک زندگی را از مهم‌ترین علل افزایش بیماری‌های گوارشی خواند و بر لزوم غربالگری سرطان‌های شایع گوارشی تاکید کرد.(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد. سیل در راه مازندران؛ اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند. دارندگان دسته‌چک بخوانند/ زمان حذف چک کاغذی مشخص شد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز : رییس پلیس فتای مازندران نسبت به کلاهبرداری در پوشش حراج ویژه عید سعید فطر هشدار داد. کلاهبرداری در پوشش حراج ویژه عید سعید فطر
شمال نیوز : رییس پلیس فتای مازندران نسبت به کلاهبرداری در پوشش حراج ویژه عید سعید فطر هشدار داد.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه در استان هشدار نارنجی صادر کرد. هشدار نارنجی هواشناسی برای مازندران
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه در استان هشدار نارنجی صادر کرد.(ادامه)
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب هشدار داد. هشدار به کنکوری‌ها درباره عضویت در گروه‌های مجازی مدعی تقلب
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب هشدار داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 247 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.