.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چندی پیش سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوارهای مشمول را سی ام اعلام کرده بود. زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول
چندی پیش سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوارهای مشمول را سی ام اعلام کرده بود.(ادامه)
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است. جزئیات مهم از تغییرات اولین یارانه 1403/ یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است.(ادامه)
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر. جزئیات فوری از تغییرات یارانه ۱۴۰۳؛ آیا مبلغ یارانه نقدی افزایش می‌یابد؟
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر.(ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود. واریزی مهم دولت تا روز جمعه/ چه کسانی یارانه جدید را دریافت می‌کنند؟
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود.(ادامه)
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ بهمن ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز شد. یارانه کمک معیشتی دهک‌های اول تا سوم پرداخت شد
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ بهمن ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز شد.(ادامه)
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها گفت: وزارت رفاه رقم تشویقی فجرانه به مناسبت دهه فجر در قالب کالابرگ‌برای دهک‌های اول تا هفتم در نظر گرفته است. 7دهک پایین درآمدی یارانه فجرانه دریافت می کنند
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها گفت: وزارت رفاه رقم تشویقی فجرانه به مناسبت دهه فجر در قالب کالابرگ‌برای دهک‌های اول تا هفتم در نظر گرفته است.(ادامه)
زارع گفت: سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد و کف حقوق شاغلان ۱۰ میلیون تومان خواهد بود. سخنگوی کمیسیون تلفیق: سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد است/ بنزین گران نمی‌شود
زارع گفت: سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد و کف حقوق شاغلان ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه در واریز مرحله ۱۵۵ یارانه دی‌ماه اختلالی وجود نداشته است، گفت: بر اساس فهرست جدید وزارت کار، در دی‌ماه تعدادی از یارانه‌بگیران از فهرست یارانه‌ها حذف شده‌اند. حذف یارانه تعدادی از یارانه‌بگیران در دی ماه / سخنگوی هدفمندی: اختلال نداشتیم ؛ خودمان حذف کردیم !
شمال نیوز : سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه در واریز مرحله ۱۵۵ یارانه دی‌ماه اختلالی وجود نداشته است، گفت: بر اساس فهرست جدید وزارت کار، در دی‌ماه تعدادی از یارانه‌بگیران از فهرست یارانه‌ها حذف شده‌اند.(ادامه)
حمله آمریکایی-انگلیسی به ۱۰ نقطه یمن/ استرالیا، کانادا، هلند و بحرین درحملات مشارکت داشتند/ ارتش یمن ناوهای آمریکا و انگلیس را هدف قرار داد/ واکنش رسمی ایران/ درخواست عربستان برای خویشتن داری دو طرف ....(خبر)
(ادامه)
تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه، نرخ ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی را ۲۸ هزار و ۵۰۰ اعلام کرده، گفت: در لایحه پیشنهادی دولت هیچ اشاره ای به افزایش نرخ حامل های انرژی نشده است. قیمت بنزین در بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد/ قیمت بنزین چه تغییری می‌کند؟
تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه، نرخ ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی را ۲۸ هزار و ۵۰۰ اعلام کرده، گفت: در لایحه پیشنهادی دولت هیچ اشاره ای به افزایش نرخ حامل های انرژی نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
داشتن هدف مشخص در زندگی می‌تواند خطر مرگ زودرس را کاهش دهد. این راز ساده موجب افزایش طول عمر می‌شود
داشتن هدف مشخص در زندگی می‌تواند خطر مرگ زودرس را کاهش دهد.(ادامه)
در حالی که یارانه مرحله مرحله ۱۵۳ ( آبان ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شده ، اما یارانه برخی افراد به خاطر مشکل فنی برخی بانکها با تاخیر واریز می شود. علت واریز نشدن یارانه آبان ماه برای برخی افراد
در حالی که یارانه مرحله مرحله ۱۵۳ ( آبان ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شده ، اما یارانه برخی افراد به خاطر مشکل فنی برخی بانکها با تاخیر واریز می شود.(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور مصوبه تأمین اعتبارات توزیع شیر رایگان در مدارس را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. توزیع شیر رایگان در مدارس کلید خورد
معاون اول رئیس جمهور مصوبه تأمین اعتبارات توزیع شیر رایگان در مدارس را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد. عرضه سوخت با کارت بانکی به صورت آزمایشی اجرا شد
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد.(ادامه)
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ قرآن‌سوز هتاک به دین و مقدسات اسلامی اجرا شد
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن لایحه بودجه تا آخر هفته در مجلس گفت: مجلس ایرادات شورای نگهبان به بودجه را نهایتاً تا چهارشنبه برطرف می‌کند. اظهارات قالیباف درباره قدرت خرید مردم در سال آینده / دستور رهبر انقلاب درباره اصلاح قانون سربازی / قیمت ارز مقطوع نیست اما نباید لجام‌گسیخته باشد
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن لایحه بودجه تا آخر هفته در مجلس گفت: مجلس ایرادات شورای نگهبان به بودجه را نهایتاً تا چهارشنبه برطرف می‌کند.(ادامه)
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است. نامه متفاوت یک شهید مدافع حرم به همسرش
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر پیش بینی ساز وکاری برای اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند. مخالفت مجلس با پرداخت یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو / دولت زیرساخت‌های لازم را ندارد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر پیش بینی ساز وکاری برای اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٢ با تاکید بر اینکه «بنزین در سال آینده گران نمی‌شود» گفت: کمیسیون تلفیق مصارف هدفمندی یارانه ها را مشخص کرد. قیمت بنزین در سال آینده مشخص شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٢ با تاکید بر اینکه «بنزین در سال آینده گران نمی‌شود» گفت: کمیسیون تلفیق مصارف هدفمندی یارانه ها را مشخص کرد.(ادامه)
شرط تازه مجلس برای افزایش وام ازدواج در سال ۱۴۰۲
با توجه به بررسی لایحه بودجه قرار است تا مجلس میزان وام ازدواج را برای سال آینده بر اساس افزایش میزان حقوق کارمندان افزایش دهد.(ادامه)
علی اصغر باقرزاده گفت: دولت در این لایحه برای ساخت بیمارستان و تجهیز تخت‌های بیمارستانی اصلا ردیف بودجه قرار نداده است و نمی‌دانم از کدام منبع می‌خواهند بیمارستان‌های فرسوده و قدیمی را تعمیر و بودجه تجهیزات بیمارستان‌ها را تامین کنند. کلا 500 میلیارد تومان برای کل کشور درنظر گرفته شده است درحالی که ما به 6 هزار میلیارد تومان پول نیاز داریم. نماینده بابلسر: با این لایحه‌ بودجه‌ای که دولت فرستاده قطعا دچار کمبود دارو می‌شویم
علی اصغر باقرزاده گفت: دولت در این لایحه برای ساخت بیمارستان و تجهیز تخت‌های بیمارستانی اصلا ردیف بودجه قرار نداده است و نمی‌دانم از کدام منبع می‌خواهند بیمارستان‌های فرسوده و قدیمی را تعمیر و بودجه تجهیزات بیمارستان‌ها را تامین کنند. کلا 500 میلیارد تومان برای کل کشور درنظر گرفته شده است درحالی که ما به 6 هزار میلیارد تومان پول نیاز داریم.(ادامه)
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: سازمان هدفمندی هیچ گونه پیامکی مبنی بر قطع یارانه خانوار ارسال نکرده است. سازمان هدفمندی یارانه پیامکی مبنی بر قطع یارانه ارسال نکرده است
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: سازمان هدفمندی هیچ گونه پیامکی مبنی بر قطع یارانه خانوار ارسال نکرده است.(ادامه)
خبر وزیر کار درباره دستمزد کارگران
مرتضوی درباره آخرین تصمیمات برای تعیین دستمزد کارگران برای سال آینده، گفت: بناست در جلسه آتی شورای کار اتخاذ تصمیم شود و متعاقبا اطلاعات کافی به استحضار می‌رسد.(ادامه)
یارانه کمک معیشتی آذر از ساعت ۲۴ دیشب قابل برداشت است
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه از استمرار پرداخت یارانه نقدی خبر داد و گفت: بنابر اعلام‌مسئولان وزارت رفاه، توزیع کالابرگ اختیاری است.(ادامه)
پرداخت یارانه قطع نمی‌شود؛ کالابرگ اختیاری است
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه نقدی حذف نمی‌شود و استفاده از کالابرگ الکترونیکی کاملاً اختیاری است.(ادامه)
اگرچه حدود سه میلیون نفر به لیست یارانه‌بگیران اضافه شده است، اما سازمان هدفمندی یارانه‌ها از معیار جدیدی برای حذف یارانه نقدی رونمایی کرده است و آن هم دریافت سهمیه دو هزار دلاری سالانه است. یارانه ۸ میلیونی به چه کسانی می‌رسد؟
اگرچه حدود سه میلیون نفر به لیست یارانه‌بگیران اضافه شده است، اما سازمان هدفمندی یارانه‌ها از معیار جدیدی برای حذف یارانه نقدی رونمایی کرده است و آن هم دریافت سهمیه دو هزار دلاری سالانه است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 91 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.