.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏.... بابلسر، بهنمير و هادي شهر از كمترين ‏اعتبارات ملي برخوردارند
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏....(ادامه)
حد آستانه بررسي اطلاعات پولي از ٥٠٠ ميليون تومان به پنج ميليارد تومان افزايش يافت. اين اصلاحي است که در توافق اخیر وزراي اقتصادي و دارايي و دادگستري انجام شده و به موجب آن حداقل ميزان گردش حسابي که مورد بررسي سازمان امور مالياتي قرار خواهد گرفت، پنج ميليارد تومان خواهد بود.

سرکشي به حساب‌ ميليونرها ممنوع! /‌بانک‌ها مي‌ترسند
حد آستانه بررسي اطلاعات پولي از ٥٠٠ ميليون تومان به پنج ميليارد تومان افزايش يافت. اين اصلاحي است که در توافق اخیر وزراي اقتصادي و دارايي و دادگستري انجام شده و به موجب آن حداقل ميزان گردش حسابي که مورد بررسي سازمان امور مالياتي قرار خواهد گرفت، پنج ميليارد تومان خواهد بود. (ادامه)
آنچه که باید شهرداران شهرهای شمالی مد نظر قرار دهند(يادداشت)
(ادامه)
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار!
تبعات اجتماعي آقازادگي/ شیوع ویروس ژن سالاری!
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار! (ادامه)
شمال نیوز : سید مجید هاشمی گفت : در استان مازندران ، با شناسايي روستاهاي مستعد، اقدام به اجراي طرح هادي روستايي با هدف احياء بافت سنتي شده است  كه روستاهای اسبچین از توابع شهرستان عباس آباد ، جواهرده از توابع شهرستان رامسر، کندلوس از توابع شهرستان نوشهر،.... اثرات اجراي طرح هادي در ترويج بوم گردي روستايي مازندران + تصاویر
شمال نیوز : سید مجید هاشمی گفت : در استان مازندران ، با شناسايي روستاهاي مستعد، اقدام به اجراي طرح هادي روستايي با هدف احياء بافت سنتي شده است كه روستاهای اسبچین از توابع شهرستان عباس آباد ، جواهرده از توابع شهرستان رامسر، کندلوس از توابع شهرستان نوشهر،....(ادامه)
عکس/ المپیکی های ایران در کربلا
بهداد سليمي، قاسم رضايي، جاسم دلاوي، هادي خناري نژاد در كربلا(ادامه)
بهره برداری از 32 پروژه در هفته دولت در شهرستان نکا
(ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
حرف های همسر هادی نوروزی در آستانه اولین نوروز بدون او
نوروز امسال نوروز سختی برای خانواده هادی نوروزی است. جای خالی او در کنار سفره هفت‌سین غم سنگینی برای نزدیکانش خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز: کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» که مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی است، منتشر شد. اسامی کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» در سراسر کشور
شمال نیوز: کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» که مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی است، منتشر شد.(ادامه)
تازه ترین اظهارات دروازه بان جنجالی پرسپولیس
دروازه بان پر حاشیه پرسپولیس می گوید اسمش به معنی نجات دهنده است و دوست دارد نجات دهنده باشد. (ادامه)
چه کسانی در این چهار دوره بر صندلی‌های قرمز مجلس خبرگان تکیه زده‌اند؟
مجلس خبرگان رهبری در آستانه برگزاری پنجمین انتخابات خود است، اما تاکنون چه کسانی بر صندلی‌های قرمز این مجلس تکیه زده‌اند؟ (ادامه)
مازندران چشم‌انداز معدني ندارد
معادن مازندران طلاخيز است و مواد معدني دارد که قابليت جهاني‌شدن دارند، اما اين ذخاير اسير خام‌فروشي و خرده‌فروشي شده است. (ادامه)
تخريب غيرقانوني خانه قاجاري در بابل
بخش زيادي از خانه قاجاري بابل که يکي از آثار مذهبي تاريخي مازندران است، در يک روز تعطيل تخريب و سبب اعتراض اهالي ميراث فرهنگي شد‎.(ادامه)
رقیب بامرام از نظر پسر هادی نوروزی
هاني نوروزي در صفحه اجتماعي خود عکسي از کاپيتان تيم استقلال را منتشر کرده است. (ادامه)
کدام نمایندگان در مجالس هشتم و نهم استعفا کردند؟
درحالی نامه استعفا "مهدی کوچک زاده" امروز تحویل هئیت رئیسه مجلس شد که مجالس هشتم و نهم همواره خالی از اینگونه موضوعات نبوده اند.(ادامه)
موتورسیکلتی که کاپیتان را پرسپولیسی کرد
هنوز داغ هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس تازه است. زخمی که هرچه می‌گذرد، نه سرد می‌شود و نه از یاد می‌رود. (ادامه)
شمال نیوز : معلوم نیست مسئولان پرسپولیس اگر پاي خانواده خودشان هم در ميان بود، خوش‌شان مي‌آمد ديگران در ملأ عام چنين دلسوزي‌هاي عجيبي به خرج بدهند يا نه؟ .... حرکت ناشایست پرسپولیسی ها در قبال خانواده کاپیتان مازنی !
شمال نیوز : معلوم نیست مسئولان پرسپولیس اگر پاي خانواده خودشان هم در ميان بود، خوش‌شان مي‌آمد ديگران در ملأ عام چنين دلسوزي‌هاي عجيبي به خرج بدهند يا نه؟ ....(ادامه)
حرکت ناشایست پرسپولیسی‌ها در قبال خانواده نوروزی
مسئولان باشگاه پرسپولیس تصميم گرفتند با بليت‌فروشي به مردم، عوايد اين كار را به خانواده نوروزي تقديم كنند!(ادامه)
عکس/ خانه جدید هادي نوروزي
هادی نوروزی که بامداد روز پنجشنبه در سن ۳۰ سالگی به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفته بود، امروز شنبه در میان بدرقه هزاران طرفدارش در خانه ابدی اش در روستای کپورچال بابل آرام گرفت.(ادامه)
عکس/ علی کریمی زیر تابوت هادي نوروزي
علی کریمی چهره محبوب پرسپولیسی ها هم خود را به این شهر رسانده بود تا در مراسم تشییع پیکر نوروزی شرکت کند. در عکس زیر هم مشخص است که کریمی زیر جناره هادی نوروزی را گرفت و همراه با دیگران در این مراسم تلخ، شرکت کرد.(ادامه)
تسليت استاندار مازندران برای درگذشت مرحوم نوروزی
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت کاپیتان مازندراني پرسپولیس در پي درگذشت هادي نوروزي کاپیتان مازندراني پرسپولیس بر اثر سكته قلبي پيام تسليتي از سوي ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران منتشر شد.(ادامه)
شمال نيوز: هادي نوروزي کاپيتان تيم پرسپوليس که بامداد امروز پنج شنبه براثر ايست قلبي جان خود را از دست داد با تصميم خانواده در بابل محل زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد. هادي نوروزي در زادگاه خود بابل به خاک سپرده مي شود/ زمان مراسم تشييع
شمال نيوز: هادي نوروزي کاپيتان تيم پرسپوليس که بامداد امروز پنج شنبه براثر ايست قلبي جان خود را از دست داد با تصميم خانواده در بابل محل زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تنها ۳۰ سال داشت بر اثر سکته قلبی درگذشت تا اتفاق تلخ دیگری برای فوتبال ایران رقم بخورد. وی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان سرخپوشان در پانزدهمین دوره لیگ برتر بود.
کاپیتان مازندراني پرسپولیس درگذشت/ هادي نوروزی به سفر ابدی رفت
شمال نیوز: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تنها ۳۰ سال داشت بر اثر سکته قلبی درگذشت تا اتفاق تلخ دیگری برای فوتبال ایران رقم بخورد. وی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان سرخپوشان در پانزدهمین دوره لیگ برتر بود. (ادامه)
ليست هاي جديد جان باختگان، مجروحان و مفقودان ايراني حادثه منا
(ادامه)
این بازیکن نمی تواند کاپیتان پرسپولیس باشد
به نظر می‌رسد برخی بازیکنان پرسپولیس دارای خلق و خو و خصلتی شده‌اند که تغییر آن دشوار و سخت جلوه می‌کند. یکی مثل سوشا مکانی که همواره به داور و بازیکنان و حتی تماشاگران حریف معترض است و همواره این اعتراض را در مسابقات پرسپولیس به نمایش می‌گذارد. اینکه اشتباهات داوری در لیگ پانزدهم به ضرر پرسپولیس بوده، به جای خود قابل قبول است اما در این میان وظیفه کاپیتان تیم وسط زمین چیست؟ (ادامه)
هدیه تلگرام به دختری از استان گلستان
نرم افزار تلگرام که یکی از پرطرفدارترین چت های موبایلی در بین ایرانیان است هدیه خود را در روز تولد دختری ساده به او داد.(ادامه)
استيضاح گودرزي مهم‌تر است
(ادامه)
دقیق ترین تاریخچه بازیهای استقلال و ملوان
رودررو شدن امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی به یکی از رودررویی های سنتی و جالب برای استقلالی‌ها تبدیل شده است . صرف نظر از کری‌های رایج و بازی‌های فوق العاده سنگین استقلال و ملوان که در هر حال معمولاً پرگل و جذاب هستند ، رو در رو شدن پرویز و امیر هم در نوع خودش بسیار جالب و دیدنی است(ادامه)
تخصيص15هزارميلياردبراي‌تخريب‌بيشتراراضي‌كشاورزي
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور درحالي از تخصيص 15 هزار ميليارد ريال براي طرح هادي خبر داده كه اين طرح در طول مدت اجرا به دليل ايرادات قانوني و نحوه اجرا باعث تخريب تعداد قابل توجهي از اراضي كشاورزي كشور شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 31 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.255 seconds.