.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد. رقابت سنگین قالیباف و متکی بر سر کرسی ریاست مجلس دوازدهم/ نبویان کنار کشید / پزشکیان برای نایب رئیسی خیز برمی‌دارد؟
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شرط حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آن است که فرد یا در مرحله اول رای نداده باشد یا صرفا در همان حوزه راه یافته به مرحله دوم، شرکت کند. شرایط رأی دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شرط حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آن است که فرد یا در مرحله اول رای نداده باشد یا صرفا در همان حوزه راه یافته به مرحله دوم، شرکت کند.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد. ریاست فدراسیون والیبال به مازندرانی ها رسید
شمال نیوز : سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا مجلس جدید تصورات عمومی اشتباه را اصلاح کند(يادداشت)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا(ادامه)
 بعد از سه جلسه بین اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت و بازشماری تعدادی از صندوق‌ها، هیچ تغییری در نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی حاصل نشده است و انتخابات در این حوزه تأییده شده است. تأیید صحت نتایج انتخابات بابل بعد از بازشماری تعدادی از صندوق‌ها
بعد از سه جلسه بین اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت و بازشماری تعدادی از صندوق‌ها، هیچ تغییری در نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی حاصل نشده است و انتخابات در این حوزه تأییده شده است.(ادامه)
جدایی احتمالی تگزاس از آمریکا
(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند. ۴ مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت بر انتخابات برکنار شدند
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند.(ادامه)
نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میا‌ندورود اعلام شد. ‎
نتایج آرای تمامی نامزدها در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود
نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میا‌ندورود اعلام شد. ‎ (ادامه)
تبلیغات انتخاباتی در این اپلیکیشن ممنوع است
هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی در جریان انتخابات و همچنین الصاق اعلامیه، پوستر و آگهی تبلیغاتی در این شبکه (شاد) ممنوع می‌باشد.(ادامه)
در حالی همه طرفداران نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس کارزار انتخاباتی خود را در ستاد مرکزی برپا می کنند که پس از پایان مراسم زباله گردها با جمع آوری برگه های کاغذی تبلیغات نامزدها بازار سکه ای برای خود به راه انداختند. بازار سکه زباله گردها در شب‌های انتخاباتی استان
در حالی همه طرفداران نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس کارزار انتخاباتی خود را در ستاد مرکزی برپا می کنند که پس از پایان مراسم زباله گردها با جمع آوری برگه های کاغذی تبلیغات نامزدها بازار سکه ای برای خود به راه انداختند.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌ قالیباف: برای رأی‌دادن به کارنامۀ افراد نگاه کنیم نه به وعده‌‌های آینده‌شان
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌(ادامه)
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است. هیجان مازندرانی‌ها در ساعات آغاز تبلیغات انتخابات مجلس
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود. آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فردا اعلام می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود.(ادامه)
لیست جامعه روحانیت مبارز برای خبرگان تهران اعلام شد + اسامی
لیست جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز:

۴ داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران شبانه روز گذشته انصراف دادند. ریزش تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس در مازندران با انصراف برخی نامزدها
شمال نیوز: ۴ داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران شبانه روز گذشته انصراف دادند.(ادامه)
« شمال نیوز » برای ارتباط بهتر و بیشتر مردم استان با نامزدای این دوره از انتخابات ، شماره های تلفن همراه آنان را نیز برای نخستین بار منتشر نموده تا در صورت لزوم و برای آشنایی بهتر چهره به چهره مورد استفاده قرار گیرد . اسامی کامل نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مازندران
« شمال نیوز » برای ارتباط بهتر و بیشتر مردم استان با نامزدای این دوره از انتخابات ، شماره های تلفن همراه آنان را نیز برای نخستین بار منتشر نموده تا در صورت لزوم و برای آشنایی بهتر چهره به چهره مورد استفاده قرار گیرد .(ادامه)
شمال نیوز : دکتر وحید آرائی ، استاد دانشگاه و عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش تبیینی اساتید در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا باعث تشکیل مجلس قوی و احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود. مشارکت بالا باعث احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود
شمال نیوز : دکتر وحید آرائی ، استاد دانشگاه و عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش تبیینی اساتید در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا باعث تشکیل مجلس قوی و احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: لیست جدید شورای نگهبان درخصوص تأییدصلاحیت‌شدگان به وزارت کشور داده شده است. ارسال لیست جدیدی از تایید صلاحیت‌شدگان به وزارت کشور +زمان اعلام اسامی نهایی کاندیدا‌ها
شمال نیوز: لیست جدید شورای نگهبان درخصوص تأییدصلاحیت‌شدگان به وزارت کشور داده شده است.(ادامه)
زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس هنوز آغاز نشده است اما برخی کاندیداها که تایید صلاحیت را از شورای نگهبان گرفته اند، تبلیغات را طی روزهای اخیر کلید زده اند، تبلیغاتی که بعضا عجیب و غریب بوده اند. نامزدها مردم را تهدید کردند، امام جمعه به سرعت وارد عمل شد / چرا قرآن بدست به خانه مردم می‌روید؟
زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس هنوز آغاز نشده است اما برخی کاندیداها که تایید صلاحیت را از شورای نگهبان گرفته اند، تبلیغات را طی روزهای اخیر کلید زده اند، تبلیغاتی که بعضا عجیب و غریب بوده اند.(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید که «بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، شرط برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه .... آیا انتخابات خبرگان رهبری در حوزه‌های با یک کاندیدا برگزار می‌شود؟
سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید که «بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، شرط برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه ....(ادامه)
واكنش حسين شريعتمدارى به ردصلاحيت روحانى
كيهان: حسین شریعتمداری، مدير كيهان گفت:(ادامه)
فردا اسامی داوطلبان تأییدصلاحیت‌شدۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد و کسانی که احیاناً رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند نتایج بررسی داوطلبان مجلس خبرگان فردا اعلام می‌شود
فردا اسامی داوطلبان تأییدصلاحیت‌شدۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد و کسانی که احیاناً رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند(ادامه)
نام ۲۶ نماینده فعلی مجلس که صلاحیت‌شان رد شده است تا شب گذشته (یک‌شنبه اول بهمن ماه) در بین احراز صلاحیت شدگان نیست. ۲۶ نماینده فعلی مجلس که ردصلاحیت شدند بازهم صلاحیتشان رد شد؟
نام ۲۶ نماینده فعلی مجلس که صلاحیت‌شان رد شده است تا شب گذشته (یک‌شنبه اول بهمن ماه) در بین احراز صلاحیت شدگان نیست.(ادامه)
 برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور  به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است. جدول زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اعلام شد
برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.