.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد. استعفای ۲۰ پرستار در بیمارستان چالوس؛ شیطنت رسانه‌ای یا واقعیت؟
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد.(ادامه)
نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد. وی درباره آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل گفت: آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل از زبان سخنگوی قوه قضائیه
نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد. وی درباره آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل گفت:(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد. سکوت غیرقابل باوری را از مقامات قضایی در پرونده صدیقی شاهد هستیم
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد. وجود ۶۰۰ شاکی در پرونده کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی ساری
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد.(ادامه)
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است. از چه زمانی سر و کله باغ ۴ هزار متری پیدا شد؟
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است.(ادامه)
حوزه علمیه امام خمینی (ره) که تحت مدیریت کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره می‌شود، با انتشار بیانیه‌ای به ماجرای باغ ازگل پاسخ داد. بیانیه حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی درباره باغ ۱۰۰۰ میلیاردی
حوزه علمیه امام خمینی (ره) که تحت مدیریت کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره می‌شود، با انتشار بیانیه‌ای به ماجرای باغ ازگل پاسخ داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک خودروی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرساری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد. توقیف خودروی ۵۰ میلیاردی قاچاق در ساری
فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک خودروی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرساری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.(ادامه)
در پی ماجرای تخلف هزار میلیاردی در حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران حوزه علمیه او بیانیه صادر کرد. حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی بیانیه داد
در پی ماجرای تخلف هزار میلیاردی در حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران حوزه علمیه او بیانیه صادر کرد.(ادامه)
تحصیلکرده فرانسه که پس از همدستی با یک باند جعل برای باز کردن قفل در خانه‌ها دستگاهی شبیه مسواک اختراع کرده بود، با هوشیاری زن همسایه به دام افتاد. خانم مهندس باند جعل و کلاهبرداری را لو داد
تحصیلکرده فرانسه که پس از همدستی با یک باند جعل برای باز کردن قفل در خانه‌ها دستگاهی شبیه مسواک اختراع کرده بود، با هوشیاری زن همسایه به دام افتاد.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با دستگیری ۱۳ نفرو انهدام یک باند هرمی گلدکوئیست در شهرستان عباس آباد خبر داد. کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی شرکت هرمی
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با دستگیری ۱۳ نفرو انهدام یک باند هرمی گلدکوئیست در شهرستان عباس آباد خبر داد.(ادامه)
تحلیل‌گر سیاسی مطرح کرد: منتخبی در مجلس دوازدهم را می شناسم که خودرویی که سوار می شود ارزشش ۲۲ میلیارد است. این فرد در مجلس دوازدهم رای آورده است. افشاگری درباره خودرو ۲۲ میلیاردی یک منتخب مجلس دوازدهم
تحلیل‌گر سیاسی مطرح کرد: منتخبی در مجلس دوازدهم را می شناسم که خودرویی که سوار می شود ارزشش ۲۲ میلیارد است. این فرد در مجلس دوازدهم رای آورده است.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از برداشت میلیاردی نوه از حساب بانکی پدربزرگش برای خریدن بازی‌های اینترنتی آنلاین در شهرستان بهشهر خبر داد. سرقت نوه از حساب پدربزرگش برای خرید بازی
فرمانده انتظامی مازندران از برداشت میلیاردی نوه از حساب بانکی پدربزرگش برای خریدن بازی‌های اینترنتی آنلاین در شهرستان بهشهر خبر داد.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند .... بی‌مهری به بیماران تالاسمی مازندران / «خون» ، «خون» و بازهم «خون» !
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند ....(ادامه)
اسطوره پرتغالی با مصدومیت ضرر چند صد میلیاردی به باشگاه النصر زد. ضرر 500 میلیاردی رونالدو به سعودی‌ها
اسطوره پرتغالی با مصدومیت ضرر چند صد میلیاردی به باشگاه النصر زد.(ادامه)
برانکو اگر چه به باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم پاسخ منفی داد اما از پیشنهادی که از سوی باشگاه پرسپولیس به دستش رسید، خوشحال شد. ضرر میلیاردی باشگاه پرسپولیس از پاسخ منفی برانکو!
برانکو اگر چه به باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم پاسخ منفی داد اما از پیشنهادی که از سوی باشگاه پرسپولیس به دستش رسید، خوشحال شد.(ادامه)
باشگاه استقلال میزان درآمد خود را بابت قرارداد اسپانسر جدید اعلام کرد. درآمد ۳۳ میلیاردی استقلال از ۲ اسپانسر جدید+عکس
باشگاه استقلال میزان درآمد خود را بابت قرارداد اسپانسر جدید اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه پشتیبان بخش خصوصی واقعی هستیم اما با تخلف و رانت مخالفیم، گفت: با اراده دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی، شرکت 10 هزار میلیارد ریالی "چوب فریم" به بانک ملی بازگشت . شرکت 10 هزار میلیاردی "چوب فریم" به بانک ملی بازگشت
شمال نیوز : مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه پشتیبان بخش خصوصی واقعی هستیم اما با تخلف و رانت مخالفیم، گفت: با اراده دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی، شرکت 10 هزار میلیارد ریالی "چوب فریم" به بانک ملی بازگشت .(ادامه)
مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند/ انتظار مردم این است که بعد از ۹ ماه اتفاقی بیفتد/ سال اول دولت این فساد کشف شد / مشکل دزدی زمانی حل می‌شود که دزدان تحویل محکمه شوند. ساختار فسادزا باید اصلاح و نتیجه‌اش به مردم گزارش شود ....(خبر)
(ادامه)
عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا و از مسئولان دولت احمدی نژاد گفت: ارتباط آقای محصولی با احمدی نژاد و مشایی خیلی تنگاتنگ بود. طبق گفته ها در اردبیل به کار اقتصادی ... وزارت رفاه، خانه امن جبهه پایداری ست / هر کجا هلدینگ اقتصادی هست، اینها حضور دارند
عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا و از مسئولان دولت احمدی نژاد گفت: ارتباط آقای محصولی با احمدی نژاد و مشایی خیلی تنگاتنگ بود. طبق گفته ها در اردبیل به کار اقتصادی ...(ادامه)
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار ۲۴ میلیاردی در کلاردشت خبر داد. دستگیری کلاهبردار ۲۴ میلیاردی در کلاردشت
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار ۲۴ میلیاردی در کلاردشت خبر داد.(ادامه)
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: مافیای کنکور برای عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی میلیاردی هزینه کرد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: دست مافیای کنکور را قطع کرديم
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: مافیای کنکور برای عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی میلیاردی هزینه کرد.(ادامه)
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی واکنش زاکانی به خبر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد از درآمدهای شهرداری
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی(ادامه)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم داشت برای افزایش روحیه این تیم مبلغی را به حساب بازیکنان قبل از الدحیل واریز کند اما باخت این تیم مانع از آن شد. پول میلیاردی در جیب درویش ماند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم داشت برای افزایش روحیه این تیم مبلغی را به حساب بازیکنان قبل از الدحیل واریز کند اما باخت این تیم مانع از آن شد.(ادامه)
شمال نیوز : بی گمان مسئله افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور از حیث فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است اما این که گاهی هزینه های میلیاردی و کلان صرف بهره برداری نمادین از آنها می شود، هیچ توجیه علمی و عقلانی در شرایط کنونی کشورندارد. مديريت زمان وهزینه راهبرد تحول عرصه های پیشران / شمار پروژه های نیمه کاره در مازندران به بیش از ۳۸۰۰ پروژه می رسد !
شمال نیوز : بی گمان مسئله افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور از حیث فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است اما این که گاهی هزینه های میلیاردی و کلان صرف بهره برداری نمادین از آنها می شود، هیچ توجیه علمی و عقلانی در شرایط کنونی کشورندارد.(ادامه)
مدیرعامل گروه کشت و صنعت دبش پس از صدور قرار وثیقه پنج هزار میلیاردی، بازداشت شده و اکنون در زندان به سر می‌برد. مدیرعامل شرکت چای دبش در زندان است
مدیرعامل گروه کشت و صنعت دبش پس از صدور قرار وثیقه پنج هزار میلیاردی، بازداشت شده و اکنون در زندان به سر می‌برد.(ادامه)
مدیرعامل گروه کشت و صنعت دبش از اواخر ماه گذشته (آبان) پس از صدور تعیین وثیقه ۵۰۰۰ میلیاردی از سوی بازپرس دادسرای ویژه جرائم  اقتصادی تهران، بازداشت و روانه زندان شده است. بررسی‌های سازمان بازرسی حکایت از آن دارد که کل ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ (در قالب واردات چای و ماشین آلات) معادل  ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار بوده که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است. مدیرعامل شرکت چای دبش بازداشت شد
مدیرعامل گروه کشت و صنعت دبش از اواخر ماه گذشته (آبان) پس از صدور تعیین وثیقه ۵۰۰۰ میلیاردی از سوی بازپرس دادسرای ویژه جرائم اقتصادی تهران، بازداشت و روانه زندان شده است. بررسی‌های سازمان بازرسی حکایت از آن دارد که کل ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ (در قالب واردات چای و ماشین آلات) معادل ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار بوده که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس بازیکنان این تیم را ۱۰ درصد جریمه کرد. پرسپولیسی ها نقره داغ شدند
باشگاه پرسپولیس بازیکنان این تیم را ۱۰ درصد جریمه کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 74 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.