.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد. ترامپ: قبل از مناظره، بایدن باید تست مواد مخدر بدهد
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند. توهین دوباره بایدن به پوتین
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند.(ادامه)
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست. پیشنهاد یک مولتی میلیاردر ایرانی به رونالدو
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست.(ادامه)
در این خبر به کاریکاتور توهین آمیز و نژادپرستانه یک مجله فرانسوی با عنوان «رمضان در غزه» پرداخته‌ایم. کاریکاتور نژادپرستانه مجله فرانسوی درباره گرسنگی مردم غزه در ماه رمضان
در این خبر به کاریکاتور توهین آمیز و نژادپرستانه یک مجله فرانسوی با عنوان «رمضان در غزه» پرداخته‌ایم.(ادامه)
جف بزوس پس از گذشت ۲ سال، با کنار زدن ایلان ماسک، دوباره به جایگاه ثروتمندترین فرد جهان بازگشت. جف بزوس پولدارترین فرد جهان شد
جف بزوس پس از گذشت ۲ سال، با کنار زدن ایلان ماسک، دوباره به جایگاه ثروتمندترین فرد جهان بازگشت.(ادامه)
سخنگوی انصارالله یمن از انجام مذاکرات با طرف‌های بین المللی و میانجی‌گری عمان درباره حمله‌های یمن به کشتی‌های اسراییلی یا کشتی‌های عازم بنادر رژیم صهیونیستی خبر داد. اعلام آمادگی دولت یمن برای کاهش تنش در صورت توقف حمله‌ها به غزه
سخنگوی انصارالله یمن از انجام مذاکرات با طرف‌های بین المللی و میانجی‌گری عمان درباره حمله‌های یمن به کشتی‌های اسراییلی یا کشتی‌های عازم بنادر رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. احمدی نژاد محصول صادق محصولی است و او مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.(ادامه)
خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که یک نفکش مرتبط با رژیم صهیونیستی در سواحل عدن یمن توقیف شده است. آسوشیتدپرس: نفتکش مرتبط با اسرائیل در سواحل یمن توقیف شد
خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که یک نفکش مرتبط با رژیم صهیونیستی در سواحل عدن یمن توقیف شده است.(ادامه)
ایلان ماسک گفت: زمانی فرا می‌رسد که به هیچ شغلی نیاز نیست. ایلان ماسک: همه مشاغل از بین می‌روند
ایلان ماسک گفت: زمانی فرا می‌رسد که به هیچ شغلی نیاز نیست.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه در سخنانی ایلان ماسک را یک فرد برجسته و تاجر موفق خطاب کرد. پوتین شخصیت ایلان ماسک را ستود
رئیس جمهور روسیه در سخنانی ایلان ماسک را یک فرد برجسته و تاجر موفق خطاب کرد.(ادامه)
ایلان ماسک، مشارکت خود در جنگ اوکراین را فاش کرد؛ او مخفیانه سرویس استارلینک را در کریمه غیرفعال کرد تا حمله پهپادی اوکراین به نیروی دریایی روسیه را خنثی کند. نقش ایلان ماسک در جنگ اوکراین فاش شد!
ایلان ماسک، مشارکت خود در جنگ اوکراین را فاش کرد؛ او مخفیانه سرویس استارلینک را در کریمه غیرفعال کرد تا حمله پهپادی اوکراین به نیروی دریایی روسیه را خنثی کند.(ادامه)
چند سالی است که مشاغل جدیدی بوجود آمده است و سبک زندگی کاری ادم ها را بطور کامل دستخوش تغییرات داده است. شغل هایی که شاید شما را نسبت به مشاغل دولتی کمتر درگیر کند و ساعات کاری کمتری داشته باشد اما در عوض درآمد آن چندین برابر مشاغل دولتی است. ۸ شغلی که شما را میلیاردر می‌کند!
چند سالی است که مشاغل جدیدی بوجود آمده است و سبک زندگی کاری ادم ها را بطور کامل دستخوش تغییرات داده است. شغل هایی که شاید شما را نسبت به مشاغل دولتی کمتر درگیر کند و ساعات کاری کمتری داشته باشد اما در عوض درآمد آن چندین برابر مشاغل دولتی است.(ادامه)
ظاهراً مادر ایلان ماسک به پسر خود اجازه نمی‌دهد در مبارزه‌ی قفس با مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، شرکت کند. مادر ایلان ماسک: ایلان اجازه ندارد با مارک زاکربرگ مبارزه کند
ظاهراً مادر ایلان ماسک به پسر خود اجازه نمی‌دهد در مبارزه‌ی قفس با مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، شرکت کند.(ادامه)
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است. خانواده آقای رئیس جمهور، غرق در فساد اخلاقی!
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است.(ادامه)
با «بچه رئیس» واقعی آشنا شوید. این تصویر که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده، ایلان ماسک نوپای کوچک را نمایش می‌دهد که لباس‌های فانتزی پوشیده است و مدل موی خاص ماسک که مشخصه‌ی اوست را دارد. هوش مصنوعی یک ایلان ماسک کوچک ساخت + عکس
با «بچه رئیس» واقعی آشنا شوید. این تصویر که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده، ایلان ماسک نوپای کوچک را نمایش می‌دهد که لباس‌های فانتزی پوشیده است و مدل موی خاص ماسک که مشخصه‌ی اوست را دارد.(ادامه)
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است. تخلف پزشکانی که کارت‌خوان ندارند را به کجا اعلام کنیم؟
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است.(ادامه)
مالک میلیاردر توییتر اعلام کرد مدل اشترک گران‌تری معرفی می‌کند که تحت آن، کاربران این شبکه اجتماعی دیگر تبلیغاتی مشاهده نخواهند کرد. پیشنهاد ایلان ماسک به کاربران توییتر؛ پول بدهید، تبلیغات نبینید!
مالک میلیاردر توییتر اعلام کرد مدل اشترک گران‌تری معرفی می‌کند که تحت آن، کاربران این شبکه اجتماعی دیگر تبلیغاتی مشاهده نخواهند کرد.(ادامه)
ثروتمندترین خانواده جهان چطور از ثروت خود مراقبت می‌کند؟
خانواده آل نهیان مالک باشگاه فوتبال منچستر سیتی، مالک ده‌ها قصر هستند و سرمایه گذاری زیادی در اسپیس ایکس و ساوج ایکس فنتی انجام داده‌اند.(ادامه)
با کاشت این خربزه میلیاردر شوید
نوع جدیدی از خربزه برای نخستین بار در مازندران کشت شد که از هر هزار متر می‌توان نیم میلیارد تومان درآمد داشت.(ادامه)
آسوشیتدپرس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد یک نفت‌کش متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی در دریای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است. نفت‌کش اسرائیلی در دریای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفت
آسوشیتدپرس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد یک نفت‌کش متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی در دریای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.(ادامه)
ایلان ماسک پس از ماه‌ها کشمکش بر سر خرید توییتر در معامله‌ای به ارزش ۴۴ میلیارد دلار، سرانجام این شبکه اجتماعی را تصاحب کرد و «پاراگ آگراوال» مدیرعامل و چند مدیر رده بالا دیگر را اخراج کرد. حالا به نظر می‌رسد که ثروتمندترین فرد جهان تصمیم گرفته تا خودش نقش مدیرعاملی شرکت را برعهده بگیرد و ممنوعیت‌های دائمی کاربران را لغو کند. بر اساس گزارش بلومبرگ، یکی از منابع آشنا به موضوع ادعا کرده که ماسک قصد دارد جانشین آگراوال شود که همراه با مدیران اصلی دیگری از کار خود اخراج شده‌اند. برنامه‌های احتمالی ایلان ماسک برای توییتر:
ایلان ماسک پس از ماه‌ها کشمکش بر سر خرید توییتر در معامله‌ای به ارزش ۴۴ میلیارد دلار، سرانجام این شبکه اجتماعی را تصاحب کرد و «پاراگ آگراوال» مدیرعامل و چند مدیر رده بالا دیگر را اخراج کرد. حالا به نظر می‌رسد که ثروتمندترین فرد جهان تصمیم گرفته تا خودش نقش مدیرعاملی شرکت را برعهده بگیرد و ممنوعیت‌های دائمی کاربران را لغو کند. بر اساس گزارش بلومبرگ، یکی از منابع آشنا به موضوع ادعا کرده که ماسک قصد دارد جانشین آگراوال شود که همراه با مدیران اصلی دیگری از کار خود اخراج شده‌اند.(ادامه)
پنی موردانت پس از شکست در کسب آرای لازم از رقابت برای رهبری حزب محافظه‌کار و نخست وزیری انگلیس انصراف داد و به این ترتیب ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد. ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد
پنی موردانت پس از شکست در کسب آرای لازم از رقابت برای رهبری حزب محافظه‌کار و نخست وزیری انگلیس انصراف داد و به این ترتیب ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد.(ادامه)
شمال نیوز: پروژه ای که در سال ۸۷ بعنوان نگین شمال کشور کلنگش بر زمین خورد اکنون بعد گذشت ۱۴ سال بعنوان زگیل شهرستان قائم شهر نمایان شده است و در دور باطل برای عدم اجرای پروژه هزار میلیاردی به سر می برد. کوهی از آهن و سیمان روی گلوی شهر / نگین شمال یا زگیل شمال ؟! مسئله این است !
شمال نیوز: پروژه ای که در سال ۸۷ بعنوان نگین شمال کشور کلنگش بر زمین خورد اکنون بعد گذشت ۱۴ سال بعنوان زگیل شهرستان قائم شهر نمایان شده است و در دور باطل برای عدم اجرای پروژه هزار میلیاردی به سر می برد.(ادامه)
آشپزباشی ناگهان میلیاردر شد!
(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، گزارش‌های حوادث شب گذشته در خلیج فارس را 'مشکوک ' خواند و نسبت به "هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد." شب مرموز و پرتنش در خلیج فارس
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، گزارش‌های حوادث شب گذشته در خلیج فارس را 'مشکوک ' خواند و نسبت به "هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد."(ادامه)
واکنش رئیسی به اتهامات: خانواده‌ام اشک ریختند که وارد انتخابات نشو
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در جایگاه قدرتمندی هستم و به دنبال قدرت بیشتر نیستم. خانواده ام اشک ریختند که وارد عرصه انتخابات وارد نشو، ولی به آنان گفتم تکلیف من چیز دیگری است.(ادامه)
فدراسیون فوتبال برای انتقال جهانبخش به برایتون میلیاردر شد
فدراسیون فوتبال ایران برای انتقال علیرضا جهانبخش به تیم برایتون مبلغ هنگفتی را دریافت می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر شاید خیلی از فوتبالیست‌های لیگ برتر هم در یک سال به اندازه او درآمد نداشته باشند.... نوجوان میلیاردر مازندرانی کیست ؟
شمال نیوز : در حال حاضر شاید خیلی از فوتبالیست‌های لیگ برتر هم در یک سال به اندازه او درآمد نداشته باشند....(ادامه)
آزادی ۳۱هزار زندانی فلوریدایی برای رای به بایدن
میلیاردر آمریکایی، مایک بلومبرگ، برای پرداخت بدهی بیش از ۳۱هزار زندانی اهل فلوریدا، مبلغ ۲۰میلیون دلار را جمع‌آوری کرده تا این افراد بتوانند در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر شرکت کرده و به جو بایدن رای دهند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.