.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که حکم اعدام پنج سارق خشن غیربومی که مرتکب ۱۴ فقره سرقت مسلحانه در استان‌های مختلف کشور شده بودند سحرگاه امروز در ندامتگاه مرکزی کرج به اجرا درآمد. حکم اعدام ۵ سارق مسلح اجرا شد +جزئیات
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که حکم اعدام پنج سارق خشن غیربومی که مرتکب ۱۴ فقره سرقت مسلحانه در استان‌های مختلف کشور شده بودند سحرگاه امروز در ندامتگاه مرکزی کرج به اجرا درآمد.(ادامه)
محموله پیاز که در پوشش پرتقال برای قاچاق به عراق جاسازی شده بود در پایانه مرزی سومار توسط ماموران گمرک استان کرمانشاه کشف و ضبط شد. قاچاق پیاز در پوشش پرتقال
محموله پیاز که در پوشش پرتقال برای قاچاق به عراق جاسازی شده بود در پایانه مرزی سومار توسط ماموران گمرک استان کرمانشاه کشف و ضبط شد.(ادامه)
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید. آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید.(ادامه)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود. قیمت‌های خودرو در بازار آزاد کاذب است/ تلاش می‌کنیم از نیمه دوم سال امکان فروش قسطی خودرو هم فراهم شود/ واردات خودروی کارکرده در دستور کار قرار دارد/ روایتی از خودروسازانی که جای پول سکه می‌گرفتند(خبر)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود.(ادامه)
سال گذشته برخی از کارخانه‌ها به بهانه‌های مختلف اقدام به افزایش قیمت و یا کاهش عرضه مصالح ساختمانی به بازار کرده بودند که زمینه‌ساز رشد قیمت مسکن شد، اما در سال جدید دولت با اقدامات حمایتی و افزایش میزان تولید، سعی خواهد کرد تا آرامش را در این بازار حاکم کند. ۱۴۰۲ سالی آرام برای بازار مصالح ساختمانی
سال گذشته برخی از کارخانه‌ها به بهانه‌های مختلف اقدام به افزایش قیمت و یا کاهش عرضه مصالح ساختمانی به بازار کرده بودند که زمینه‌ساز رشد قیمت مسکن شد، اما در سال جدید دولت با اقدامات حمایتی و افزایش میزان تولید، سعی خواهد کرد تا آرامش را در این بازار حاکم کند.(ادامه)
طی چند وقت اخیر نوساناتی در بازار مصالح ساختمانی ایجاد شده اما به گفته مسئولان کمبودی در عرضه مصالح وجود ندارد و با افزایش تولیدات کارخانه‌ها این بازار ساماندهی می‌شود. بازار مصالح ساختمانی در چه وضعیتی قرار دارد؟
طی چند وقت اخیر نوساناتی در بازار مصالح ساختمانی ایجاد شده اما به گفته مسئولان کمبودی در عرضه مصالح وجود ندارد و با افزایش تولیدات کارخانه‌ها این بازار ساماندهی می‌شود.(ادامه)
افزایش قیمت مصالح ساختمانی دوباره مسکن را گران می‌کند؟
بسیاری از سازندگان مسکن از گرانی مصالح ساختمانی گله‌مند هستند و آن را در رشد قیمت مسکن اثرگذار می‌دانند اما مسئولان وزارت صمت معتقدند مشکلات پیش آمده در این بازار به زودی رفع می‌شود.(ادامه)
 سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر جمعه از شرکت فولاد البرز ایرانیان به عنوان بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد کشور در مازندران بازدید کرد.
وزیر صمت از بزرگترین کارخانه فولاد کشور در مازندران بازدید کرد
سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر جمعه از شرکت فولاد البرز ایرانیان به عنوان بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد کشور در مازندران بازدید کرد. (ادامه)
شمال نیوز : این باستان شاس مدعی شد : کتیبه ای که این روزها شاهد آن هستیم، اواسط دهه 90 نوشته شده و از آن بدتر فونت کتیبه عوض شده است. همچنین رسم الخطی که کتیبه کوفی اصل داشت اصلا آن چیزی نیست که الان وجود دارد . کتیبه هزار ساله برج لاجیم را از جا در آوردند و اثر جدیدی خلق کردند ! / برای آیندگان چه بر جای گذاشته ایم؟
شمال نیوز : این باستان شاس مدعی شد : کتیبه ای که این روزها شاهد آن هستیم، اواسط دهه 90 نوشته شده و از آن بدتر فونت کتیبه عوض شده است. همچنین رسم الخطی که کتیبه کوفی اصل داشت اصلا آن چیزی نیست که الان وجود دارد .(ادامه)
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند. صد روزگی شهردار و دریغ از یک برنامه/ شورا و شهروندان رضایت ندارند
شهروندان بر این اعتقاد هستند که شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست کاری خود علاوه بر آنکه نتوانست چاره‌ای برای پروژه‌های نیمه تمام بیندیشد در ارائه یک برنامه مدیریت شهری هم ناکام ماند.(ادامه)
شمال نیوز: ورزشکار آملی با خم کردن ۱۱۰ میلگرد با گردن، نامش را در سازمان رکورد‌های ورزشی جهانی ایمارو ثبت کرد. خم کردن ۱۱۰ میلگرد با گردن + تصاویر
شمال نیوز: ورزشکار آملی با خم کردن ۱۱۰ میلگرد با گردن، نامش را در سازمان رکورد‌های ورزشی جهانی ایمارو ثبت کرد.(ادامه)
شمال نیوز: طبق بررسی های به عمل آمده از قیمت میلگرد آجدار در بازار آهن هر روز شاهد موج افزایشی قیمت در این بازار هستیم، به طوریکه اگر یک روز تغییری ... توقف تقاضا در بازار آهن
شمال نیوز: طبق بررسی های به عمل آمده از قیمت میلگرد آجدار در بازار آهن هر روز شاهد موج افزایشی قیمت در این بازار هستیم، به طوریکه اگر یک روز تغییری ...(ادامه)
شمال نیوز: با شروع ماه رمضان روند نزولی معاملات در بازار فولاد اندکی شدت یافته است که نشانه مهمی از برتری عرضه بر تقاضا به شمار می رود؛ البته تصمیم گیرندگان این بازار سعی بر این دارند تا این روند نزولی قیمت ها در بازار هایی چون آهن و فولاد را در جرگه ی موفقیت های خود قلمداد کنند. برتری عرضه بر تقاضا در بازار آهن
شمال نیوز: با شروع ماه رمضان روند نزولی معاملات در بازار فولاد اندکی شدت یافته است که نشانه مهمی از برتری عرضه بر تقاضا به شمار می رود؛ البته تصمیم گیرندگان این بازار سعی بر این دارند تا این روند نزولی قیمت ها در بازار هایی چون آهن و فولاد را در جرگه ی موفقیت های خود قلمداد کنند.(ادامه)
دمبل و وزنه هم گران شد !
(ادامه)
قیمت کالاهای اساسی در ماه رمضان اعلام شد
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن ارائه جزئیاتی درباره طرح نظارتی ویژه ماه رمضان، قیمت کالاهای اساسی که برای تنظیم بازار ماه رمضان عرضه می‌شود را اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز : فقط با تقسیم شش ‌هزار ‌میلیارد تومان بین همه افراد شهر سمنان، به هر نفر 33‌ میلیون تومان و به هر خانواده 115‌ میلیون تومان می‌رسد! اصلا بروید از تک‌تک مردم نظرخواهی کنید بگویید ما می‌خواهیم برای تأمین آب شما این‌همه پول خرج کنیم؛ آیا شما موافقید؟ با تأمین 500‌ میلیون مترمکعب آب.... آقای رئیس جمهور! یک‌ بار برای همیشه در این دکان را ببندید
شمال نیوز : فقط با تقسیم شش ‌هزار ‌میلیارد تومان بین همه افراد شهر سمنان، به هر نفر 33‌ میلیون تومان و به هر خانواده 115‌ میلیون تومان می‌رسد! اصلا بروید از تک‌تک مردم نظرخواهی کنید بگویید ما می‌خواهیم برای تأمین آب شما این‌همه پول خرج کنیم؛ آیا شما موافقید؟ با تأمین 500‌ میلیون مترمکعب آب....(ادامه)
کارخانه فولادسازی بهشهر پس از ۶ سال تعطیلی وارد مدار تولید شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: کارخانه فولادسازی بهشهر پس از شش سال تعطیلی با رفع مشکلات به چرخه تولید بازگشت.(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت : به‌طور مثال کارخانه فولاد را به تولید کننده سس می‌دهند و دیگر کاری ندارند چه بر سر این کارخانه می‌آید، خریدار هم کاربری آن را تغییر می‌دهد و آن را به زمین‌ تبدیل می‌کند و در قطعات کوچکتر با سود خوب می‌فروشد و یا .... یوسفیان ملا : برخی فرهنگ بخور و بزن و دررو ایجاد کرده‌اند/در ایران عده‌ای منتظرند هر امتیازی را به نفع آقازاده‌ها تبدیل به رانت کنند!
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت : به‌طور مثال کارخانه فولاد را به تولید کننده سس می‌دهند و دیگر کاری ندارند چه بر سر این کارخانه می‌آید، خریدار هم کاربری آن را تغییر می‌دهد و آن را به زمین‌ تبدیل می‌کند و در قطعات کوچکتر با سود خوب می‌فروشد و یا ....(ادامه)
شهرداری با متخلفان سد معبر ساختمانی برخورد می کند
شهردار منطقه یک ساری گفت : با توجه به افزایش ساخت و سازها وبرای رفاه حال شهروندان، شهرداری منطقه در برخورد با متخلفین سد معبر ساختمانی ضمن جمع آوری مصالح ساختمانی از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می کند.(ادامه)
عکسی از خودرو نماینده‌ای که با میلگرد مورد حمله قرار گرفت
دیروز خودرو رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار مورد حمله یک فرد قرار گرفت که بازداشت و به کلانتری تحویل داده شد. (ادامه)
اظهارات تکان‌دهنده یک عضو سازمان نظام مهندسی
یک عضو سازمان نظام مهندسی با بیان این‌که تهران در برابر زلزله تسلیم محض است گفت: بساز و بفروش‌ها از کار می‌زنند؛ شهرداری‌ها برای منافع خودشان مقررات را نادیده می‌گیرند؛ سازمان نظام مهندسی به بنگاه تجاری تبدیل شده و در این شرایط وزارت راه و شهرسازی فقط روی بخش راه تمرکز کرده است. (ادامه)
اخراج 100 کارگر کارخانه فولاد امیرآباد بهشهر
(ادامه)
از دیگر تخلفات صورت گرفته در انتخابات را حضور خودروهای مختلف با پلاک شهرستان‌های دیگر استان از جمله بابل در منطقه چمستان، توزیع 150 میلیون تومان پول و وعده و وعیدها، حمل و تحویل 100 شاخه میلگرد در شب انتخابات در کیاکلای لاویج، تحویل مصالح برای سالن روستای.. شورای نگهبان تخلفات انتخابانی را پیگیری کند
از دیگر تخلفات صورت گرفته در انتخابات را حضور خودروهای مختلف با پلاک شهرستان‌های دیگر استان از جمله بابل در منطقه چمستان، توزیع 150 میلیون تومان پول و وعده و وعیدها، حمل و تحویل 100 شاخه میلگرد در شب انتخابات در کیاکلای لاویج، تحویل مصالح برای سالن روستای..(ادامه)
آهن‌فروشان در یک‌قدمی ورشکستگی
رکود در بازار آهن کشور ادامه دارد و فعالان بازار عنوان می‌کنند تا پایان امسال تغییری در میزان تقاضا به‌سبب رکود در ساخت و ساز به وجود نخواهد آمد.(ادامه)
نوبخت: عزل نعمت زاده صحت ندارد
(ادامه)
3 کشته و 4 زخمی در انفجار ذوب آهن اصفهان
(ادامه)
حادثه دلخراش برای کارگر مشهدی/تصاویر+16
(ادامه)
فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان+عکس
فرو رفتن میل‌گرد ساختمان به درون سر یک کارگر جوان که در ساختمانی نیمه کاره مشغول به کار بود، هم او و هم مآموران آتش‌نشانی را روانه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در تهران کرد.(ادامه)
مهدی افروزمنش قصه مرگ یک روستا(يادداشت)
مهدی افروزمنش(ادامه)
کاهش قیمت مصالح ساختمانی+جدول قیمت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.