.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ایران گفت:تعهدی از اپراتورها گرفتیم به این ترتیب که تا خرداد امسال ، ۳۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود. سرعت اینترنت تا خرداد ۳۰درصد افزایش می یابد
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ایران گفت:تعهدی از اپراتورها گرفتیم به این ترتیب که تا خرداد امسال ، ۳۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود.(ادامه)
صبحانه در فرهنگ سلامت ما ایرانی‌ها و در عرصه پزشکی به عنوان کامل‌ترین غذا شناخته شده است. اما هر وعده غذایی صبحگاهی مغذی و پر کالری لزوما خوب نیست. این صبحانه‌ها بیمارتان می‌کنند
صبحانه در فرهنگ سلامت ما ایرانی‌ها و در عرصه پزشکی به عنوان کامل‌ترین غذا شناخته شده است. اما هر وعده غذایی صبحگاهی مغذی و پر کالری لزوما خوب نیست.(ادامه)
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد. یارانه این افراد در سال 1403 قطع می شود
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد.(ادامه)
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟ چگونه دهک خود را تغییر دهید؟
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟(ادامه)
به دستور دادگاه عالی اسپانیا و به عنوان یک اقدام احتیاطی به طور موقت دسترسی شهروندان این کشور به پیام رسان تلگرام قطع شده است. تلگرام در اسپانیا فیلتر شد
به دستور دادگاه عالی اسپانیا و به عنوان یک اقدام احتیاطی به طور موقت دسترسی شهروندان این کشور به پیام رسان تلگرام قطع شده است.(ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد گمشده در وهن آباد خبر داد و گفت: متهم دیگر پرونده به خاطر عذاب وجدان چند روز پس از جنایت در خانه خودکشی کرد. خودکشی قاتل چند روز پس از جنایت
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد گمشده در وهن آباد خبر داد و گفت: متهم دیگر پرونده به خاطر عذاب وجدان چند روز پس از جنایت در خانه خودکشی کرد.(ادامه)
سیدمحمد علی ابطحی مجروح شد/ 10 بخیه روی ابرو + عکس
سید محمد ابطحی رئیس دفتر دولت اصلاحات و فعال سیاسی اصلاح طلب بامداد جمعه با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود از مجروح شدن خود در پی یک حمله خبر داد.(ادامه)
موسی غضنفرآبادی نماینده بم و رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: آن اتفاقی که در یک مرکز درمانی در قم پیش آمد نتیجه تاخیر در تصویب و تایید و انتشار قانون حجاب و عفاف است. اگر قانون حجاب و عفاف به تصویب رسیده بود الان آن خانمی که در فیلم منتشر شده از آن حادثه در مرکز درمانی سربرهنه بود طبق گزارش نیروی انتظامی جریمه می‌شد. آن طلبه از خانم در درمانگاه قم فیلم نمی گرفت، داشت با گوشی اش بازی می‌کرد
موسی غضنفرآبادی نماینده بم و رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: آن اتفاقی که در یک مرکز درمانی در قم پیش آمد نتیجه تاخیر در تصویب و تایید و انتشار قانون حجاب و عفاف است. اگر قانون حجاب و عفاف به تصویب رسیده بود الان آن خانمی که در فیلم منتشر شده از آن حادثه در مرکز درمانی سربرهنه بود طبق گزارش نیروی انتظامی جریمه می‌شد.(ادامه)
متهمانی که در جریان زورگیری از یک خانواده باعث سقط جنین یک زن جوان شده بودند، با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شدند. سقط جنین زن جوان پس از زورگیری وحشیانه سارقان در تهرانپاس!
متهمانی که در جریان زورگیری از یک خانواده باعث سقط جنین یک زن جوان شده بودند، با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شدند.(ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد. ممنوعیت فیلمبرداری معلم بلاگرها از دانش آموزان/ خانواده‌ها حق شکایت دارند
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
یک منبع آگاه در فراجا می گوید مالک کوروش کمپانی قبل از شکایت مالباختگان متواری شده بود. مالک کوروش کمپانی از چه زمانی متواری شده بود؟
یک منبع آگاه در فراجا می گوید مالک کوروش کمپانی قبل از شکایت مالباختگان متواری شده بود.(ادامه)
در آستانه‌ی مرگ نوکیا، گوشی G۲۲ این شرکت با رنگ جدید معرفی شد. رونمایی نوکیا از یک موبایل خوش‌رنگ در نفس‌های آخرش!
در آستانه‌ی مرگ نوکیا، گوشی G۲۲ این شرکت با رنگ جدید معرفی شد.(ادامه)
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از کشف ۱۰۰ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی خودرو در محله نعمت آباد خبر داد و گفت: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر شدند. کشف ۱۰۰ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی/دستگیری زن و شوهر کلاهبردار
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از کشف ۱۰۰ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی خودرو در محله نعمت آباد خبر داد و گفت: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر شدند.(ادامه)
به گفته مسئولان، جهت هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود. پیامک و لینکی برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت به افراد ارسال نمی‌شود
به گفته مسئولان، جهت هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود.(ادامه)
آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند؟خبرگزاری آریا - نماینده مردم چالوس در مجلس با انتقاد از افزایش تعرفه اینترنت همراه، گفت: آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند. آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند؟
آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند؟خبرگزاری آریا - نماینده مردم چالوس در مجلس با انتقاد از افزایش تعرفه اینترنت همراه، گفت: آیا مسئولان غیر از جیب مردم منابع مالی دیگری ندارند.(ادامه)
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از ورود لپ‌تاپ‌های تقلبی به بازار ایران خبر داد. ورود لپ‌تاپ‌های تقلبی به بازار ایران
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از ورود لپ‌تاپ‌های تقلبی به بازار ایران خبر داد.(ادامه)
گمرک ایران از فعال شدن سامانه رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری با همکاری سرویس استعلام تردد فراجا خبر داد. گمرک: سامانه رجیستری موبایل فعال شد
گمرک ایران از فعال شدن سامانه رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری با همکاری سرویس استعلام تردد فراجا خبر داد.(ادامه)
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
مرد جوانی که در پی شک و گمان به همسرش با او درگیر شده بود، مقابل خانه خواهرزنش قمه‌کشی کرد و مرد جوان دیگری را کشت. قاتل شدن تازه داماد به خاطر همسری که سر به راه نبود
مرد جوانی که در پی شک و گمان به همسرش با او درگیر شده بود، مقابل خانه خواهرزنش قمه‌کشی کرد و مرد جوان دیگری را کشت.(ادامه)
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است. رونالدو نام پرسپولیس را جهانی کرد/ شیطنت عربستانی‌ها به ضررشان شد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.(ادامه)
محمدعلی شریفی از اعضای قدیمی گروهک منافقین طی روزهای گذشته به طرز مشکوکی در قرارگاه اشرف۳ کشته شده است. مرگ مشکوک یکی از اعضای باسابقه منافقین + جزئیات
محمدعلی شریفی از اعضای قدیمی گروهک منافقین طی روزهای گذشته به طرز مشکوکی در قرارگاه اشرف۳ کشته شده است.(ادامه)
به گفته هواوی، شبکه اینترنت چین می‌تواند داده‌هایی به اندازه ۱۵۰ فیلم با کیفیت بالا را تنها در یک ثانیه منتقل کند. چین مدعی ساخت سریع‌ترین شبکه اینترنت جهان شد/ ۱.۲ ترابیت بر ثانیه!
به گفته هواوی، شبکه اینترنت چین می‌تواند داده‌هایی به اندازه ۱۵۰ فیلم با کیفیت بالا را تنها در یک ثانیه منتقل کند.(ادامه)
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد. عطر زنانه زندگی زوج جوان را نابود کرد
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد.(ادامه)
ابتدا برادرم دستان همسر مهرجویی را گرفت و دوستم با چاقو به او ضربه زد و وقتی بی‌حال شد برادرم هم با چاقو به جان او افتاد / طلاها، اموال مسروقه و چاقو را هم به دوستم که در شهرک کار می‌کرد دادم تا نگه دارد. بقیه هم هر کدام به خانه‌هایشان رفتند ....(خبر)
(ادامه)
در حالی که با توجه به ممنوعیت فروش آیفون ۱۴ و ۱۵ به نظر می‌رسید که ریجستری این دو مدل برای همیشه منتفی شده باشد، رییس سازمان ملی استاندار ایران گفت: آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد. آیفون ۱۴ رجیستر می‌شود
در حالی که با توجه به ممنوعیت فروش آیفون ۱۴ و ۱۵ به نظر می‌رسید که ریجستری این دو مدل برای همیشه منتفی شده باشد، رییس سازمان ملی استاندار ایران گفت: آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد.(ادامه)
وزیر اطلاعات از افزایش قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران
وزیر اطلاعات از افزایش قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران/ همکاری ناکام ۵۰ سرویس اطلاعاتی/ دشمنان به دنبال کشته سازی بودند تا به نظام نسبت دهند/ اطلاعیه‌هایی را هم آماده کرده بودند/ دشمنان و گروهک‌ها کارگاه‌هایی به‌منظور ساخت بمب‌ و... در داخل کشور نیز فعال کردند ....(خبر)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
ساعت برخی موبایل‌ها و دستگاه‌های آنلاین که در ابتدای فروردین امسال یک‌ساعت به جلو کشیده شده بود، بالاخره پس از شش ماه به حالت عادی برگشت. ساعت موبایل‌ها بالاخره درست شد!
ساعت برخی موبایل‌ها و دستگاه‌های آنلاین که در ابتدای فروردین امسال یک‌ساعت به جلو کشیده شده بود، بالاخره پس از شش ماه به حالت عادی برگشت.(ادامه)
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند. رسوایی در رئال؛ سه بازیکن دستگیر شدند!
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.