.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود . واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رئیس پلیس راهور استان + گزارش اجرای طرح سلامت نوروزی در مازندران
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود .(ادامه)
نگهداری غذاها در یخچال به سالم ماندن آن‌ها کمک می‌کند، اما هر غذایی را نمی‌توان در یخچال محافظت کرد و برخی از غذاها کپک می‌زنند یا سمی می‌شوند یا باکتری جذب خود می‌کنند. کدام غذاها در یخچال سمی می‌شوند؟
نگهداری غذاها در یخچال به سالم ماندن آن‌ها کمک می‌کند، اما هر غذایی را نمی‌توان در یخچال محافظت کرد و برخی از غذاها کپک می‌زنند یا سمی می‌شوند یا باکتری جذب خود می‌کنند.(ادامه)
آش انار یکی از غذاهای شب یلدا است. در واقع آش انار از جمله غذاهای آذری است که در فصل زمستان پخته و مصرف می‌شود. طرز تهیه آش آذری یا آش انار؛ غذای شب یلدا
آش انار یکی از غذاهای شب یلدا است. در واقع آش انار از جمله غذاهای آذری است که در فصل زمستان پخته و مصرف می‌شود.(ادامه)
معاون وزیر بهداشت گفت: استفاده از "ماسک" در اماکن و محیط‌های سرپوشیده‌ای که جمعیت زیادی حضور دارد، توصیه می‌شود. علائم سرماخوردگی در دانش آموزان را جدی بگیرید/کرونا تمام نشده است
معاون وزیر بهداشت گفت: استفاده از "ماسک" در اماکن و محیط‌های سرپوشیده‌ای که جمعیت زیادی حضور دارد، توصیه می‌شود.(ادامه)
اگر این 8 نشانه را که در این مطلب آمده دارید یعنی شما زود پیر خواهید شد و باید زودتر در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید. اگر این ۸ نشانه را دارید، زود پیر می‌شوید!
اگر این 8 نشانه را که در این مطلب آمده دارید یعنی شما زود پیر خواهید شد و باید زودتر در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید.(ادامه)
شناسایی انبار احتکار مواد غذایی وتاریخ مصرف گذشته در ساری
(ادامه)
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند. چطور تشخیص دهیم به غلظت خون مبتلا هستیم یا نه؟
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند.(ادامه)
نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد مصرف پروبیوتیک‌ها می‌تواند علائم افسردگی را کاهش دهد. تاثیر مصرف پروبیوتیک بر کاهش علائم افسردگی
نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد مصرف پروبیوتیک‌ها می‌تواند علائم افسردگی را کاهش دهد.(ادامه)


نتایج بررسی نشان داد که مصرف برخی از موادغذایی مهم می‌تواند خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. این رژیم غذایی ناجی شماست
نتایج بررسی نشان داد که مصرف برخی از موادغذایی مهم می‌تواند خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.(ادامه)
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید. مردان بالای ۴۰ سال این خوراکی‌ها را نخورند
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید.(ادامه)
فروش ماهی تازه و منجمد توسط دست‌فروشان اصلاً توجیه‌پذیر نیست و شهروندان تحت هیچ شرایطی به آن‌ها اعتماد نکنند این نوع ماهی‌ها را هرگز نخرید!
فروش ماهی تازه و منجمد توسط دست‌فروشان اصلاً توجیه‌پذیر نیست و شهروندان تحت هیچ شرایطی به آن‌ها اعتماد نکنند(ادامه)
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند  .... « توسعه مازندران » و حلقه مفقوده ای به نام گردشگری روستایی !
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند ....(ادامه)
عسل یک ماده غذایی موثر و مفید است، اما مصرف این ماده غذایی نیز گاهی خطرناک است، به ویژه برای نوزادان. مضرات عسل برای نوزادان
عسل یک ماده غذایی موثر و مفید است، اما مصرف این ماده غذایی نیز گاهی خطرناک است، به ویژه برای نوزادان.(ادامه)
مصرف برنج و کربوهیدرات‌ها هیچ ارتباطی نمی‌تواند با غلظت خون افراد داشته باشد. کدام مواد غذایی خون را غلیظ می‌کند؟
مصرف برنج و کربوهیدرات‌ها هیچ ارتباطی نمی‌تواند با غلظت خون افراد داشته باشد.(ادامه)
مصرف منابع نیترات خوراکی مانند مولکول‌های فعال در آب چغندر باعث تقویت قدرت عضلانی هنگام انجام فعالیت بدنی می‌شود. بعضی افراد برای تقویت عضلات به انجام تمرینات مختلف ورزشی می‌پردازند. بعضی دیگر نیز از مکمل‌های پروتئینی استفاده می‌کنند. با این نوشیدنی قدرت عضلانی خود را تقویت کنید
مصرف منابع نیترات خوراکی مانند مولکول‌های فعال در آب چغندر باعث تقویت قدرت عضلانی هنگام انجام فعالیت بدنی می‌شود. بعضی افراد برای تقویت عضلات به انجام تمرینات مختلف ورزشی می‌پردازند. بعضی دیگر نیز از مکمل‌های پروتئینی استفاده می‌کنند.(ادامه)
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید.

۱۰ نشانه برای اینکه مبتلا به قند خون هستید
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید. (ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: واحدهای صنعتی غیرحساس در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی استان به دلیل سرمای هوا و جلوگیری از افت فشار گاز دو روز تعطیل هستند. تعطیلی ۲ روزه کارخانه‌های صنعتی در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: واحدهای صنعتی غیرحساس در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی استان به دلیل سرمای هوا و جلوگیری از افت فشار گاز دو روز تعطیل هستند.(ادامه)
آتش سوزی شهرک صنفی آمل ۵۰ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت
رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: برآوردهای اولیه از آتش سوزی گسترده پنجشنبه شب در شهرک صنعتی صنفی بنکداران موادغذایی در این شهر حدود ۵۰ میلیارد ریال تخمین زده شد.(ادامه)
نمونه‌گیری از حدود 2 هزار مورد مشکوک به وبا در مازندران
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون یک‌هزار و ۸۵۹ نمونه مشکوک به وبا در استان گرفته شده که هیچ کدام از این تست‌ها مثبت نبوده است. (ادامه)
افزایش ۳۰۰ درصدی اجاره تلویزیون‌های شهری در ساری
رئیس شورای اسلامی شهر ساری، منفعت شهر را در درآمد پایدار شهرداری دانست و گفت: جایگاه سی.ان.جی، دکه‌ها و تلویزیون شهری مواردی هستند که باید با مصوبه شورای شهر به مزایده گذاشته شود تا سود بیش‌تری برای شهرداری داشته باشد.(ادامه)
اینفوگرافیک/ موادغذایی موثر در افزایش قد کودکان
(ادامه)
این مواد غذایی را نباید فریز کرد
یکی از بهترین شیوه های نگهداری مواد غذایی، فریز کردن است. فریزر سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود و کمک می‌کند تا موادغذایی فصل‌های گوناگون را نگهداری داریم.(ادامه)
اتحادیه بستنی و آبمیوه شب عید ۲۰ درصد افزایش قیمت داشت که بعد از آن کل کالاها دو برابر شد و دوباره در کل اصناف وابسته مجبور به افزایش قیمت به خصوص در محصول بستنی شدیم. بستنی هم گران شد / میزان افزایش قیمت بستنی اعلام شد
اتحادیه بستنی و آبمیوه شب عید ۲۰ درصد افزایش قیمت داشت که بعد از آن کل کالاها دو برابر شد و دوباره در کل اصناف وابسته مجبور به افزایش قیمت به خصوص در محصول بستنی شدیم.(ادامه)
خوراکی‌هایی که بیشترین ویتامین‌ها را دارند
بسیاری از انواع ویتامین ها مواد غذایی وجود دارند و شما می توانید با مصرف این مواد غذایی و گنجاندن آنها در برنامه ی غذایی خود بدنی سالم داشته باشید.(ادامه)
بهداشت نیوز : در گذشته از سیر برای مقابله با عفونت های ویروسی، باکتریایی و قارچی استفاده شده است. برخی از بیماری های پوستی مثل زگیل و گزش حشرات ممکن است به روغن سیر یا یک پر از سیر خام پاسخ دهند. معجزات خوردن یک حبه سیر برای بدن
بهداشت نیوز : در گذشته از سیر برای مقابله با عفونت های ویروسی، باکتریایی و قارچی استفاده شده است. برخی از بیماری های پوستی مثل زگیل و گزش حشرات ممکن است به روغن سیر یا یک پر از سیر خام پاسخ دهند.(ادامه)
چه سالی در ایران ۸ متر برف بارید؟
(ادامه)
فواید منحصر به‌فرد شیره انگور
شیره انگور در پیشگیری از سرطان و کاهش اثرات شیمی درمانی نیز مفید است، همچنین می‌توان برای افزایش زیبایی پوست و جلوگیری از پیری از آن استفاده کرد.(ادامه)
فواید آب انار برای مغز
آنتی اکسیدان‌های موجود در آب انار می‌توانند به حفظ سلامت عمومی بدن کمک کنند. همچنین براساس تحقیقات انجام شده، آب انار در کمک به محافظت از مغز در برابر انواع مختلفی از آسیب‌های مغزی مفید است.(ادامه)

 برخی تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از سرکه سیب قبل یا همزمان با صرف وعده غذایی، قند خون را در افراد مبتلا به قند خون بالا پایین آورده و حتی قند خون را بعد از صرف غذا کنترل می‌کند. 
تاثیر سرکه سیب در کنترل قند خون
برخی تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از سرکه سیب قبل یا همزمان با صرف وعده غذایی، قند خون را در افراد مبتلا به قند خون بالا پایین آورده و حتی قند خون را بعد از صرف غذا کنترل می‌کند. (ادامه)
بیماری که با خوردن سرکه سیب از شما دور می‌شود
بسیاری از پژوهشگران معتقدند که پژوهش‌های مستدلی حاکی از مفید بودن سرکه سیب برای سلامتی وجود ندارد، اما برخی هم بر این باورند که مصرف آن می‌تواند شما را از بیماری‌های مختلف دور نگه دارد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.