.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط ثبت‌نام ۱۸۰ نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/حمایت کارگزاران از حسن روحانی در انتخابات خبرگان/ راه حل مسائل کشور قهر از سیاست نیست
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط (ادامه)
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران خبر داد. تتلو به تهران منتقل شد
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران خبر داد.(ادامه)
کمیته بین‌المللی المپیک قانون ضد اسلامی وزیر ورزش فرانسه را وتو کرد. حمایت IOC از ورزشکاران محجبه در المپیک پاریس
کمیته بین‌المللی المپیک قانون ضد اسلامی وزیر ورزش فرانسه را وتو کرد.(ادامه)
پاسخ های صریح رییسی به رویترز، نیوزویک، ان‌بی‌سی و پولیتیکو/ آمریکا باید پاسخ بدهد که چرا تحریم‌ها و فشارها را بر ایران اعمال می‌کند/ دختران ‌محجبه در فرانسه از تحصیل باز مانده‌اند چرا به این موضوع پرداخته نمی‌شود؟(خبر)
(ادامه)
عکس محجبه شاکردوست و نیلوفر شهیدی در کربلا
تصویری از نیلوفر شهیدی در کنار خواهر الناز شاکردوست در فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من از شما خواهش می‌کنم که از سال دوم به بعد به محض این که سال سوم شد نگویید «دولت مردمی»؛ دولت مردمی دولت ملغمه است یک نماینده مجلس : «رفیق بازی» از مشکلات دولت رئیسی است !
شمال نیوز : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من از شما خواهش می‌کنم که از سال دوم به بعد به محض این که سال سوم شد نگویید «دولت مردمی»؛ دولت مردمی دولت ملغمه است(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
تصویر قدردانی فرماندار شهرستان کلاردشت از یک بانوی ورزشکار موج سواری رسانه های بیگانه را بدنبال داشت اما واقعیت چه بود؟ ماجرای یک تجلیل پرحاشیه در کلاردشت/ جنجال روسری ورزشکار ؛ مدیر روابط عمومی فرمانداری برکنار شد
تصویر قدردانی فرماندار شهرستان کلاردشت از یک بانوی ورزشکار موج سواری رسانه های بیگانه را بدنبال داشت اما واقعیت چه بود؟(ادامه)
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند. حجاب‌استایل‌ها علیه چادر محجبه‌ها
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند.(ادامه)
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند. زیارت اربعین به سبک حجاب استایل‌ها؛ عبا جایگزین چادر!
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند.(ادامه)
سارا خادم‌الشریعه در اولین حضور خود با تابعیت اسپانیا در رقابت‌های جام جهانی شطرنج‌ حذف شد. سارا خادم الشریعه از یک شطرنج‌باز محجبه شکست خورد
سارا خادم‌الشریعه در اولین حضور خود با تابعیت اسپانیا در رقابت‌های جام جهانی شطرنج‌ حذف شد.(ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. دستور جدی وزیر کشور به استانداران درباره حجاب کارمندان/ حجاب را رعایت نکردند تذکر دهید؛ گوش نکردندباید تغییر کنند
همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود.(ادامه)
روزنامه اطلاعات ۱۶ تیر ۱۳۵۲ بیشترین صفحات خود را به اخبار برگزاری کنکور در رشته‌های ریاضی و ادبی اختصاص داد. این دختران چادری در کنکور سال ۵۲ خبرساز شدند/ عکس
روزنامه اطلاعات ۱۶ تیر ۱۳۵۲ بیشترین صفحات خود را به اخبار برگزاری کنکور در رشته‌های ریاضی و ادبی اختصاص داد.(ادامه)
بلاگرهای حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند. بلاگرهای حجاب استایل‌ دنبال چه چیزی هستند
بلاگرهای حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند.(ادامه)
فرد مهاجمی که با حمله به یک زن، نسبت به هتک حرمت و برداشتن حجاب از سر وی اقدام کرده بود ظرف کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس گیلان شناسایی و دستگیر شد. دستگیری عامل هتک حرمت بانوی محجبه در رشت
فرد مهاجمی که با حمله به یک زن، نسبت به هتک حرمت و برداشتن حجاب از سر وی اقدام کرده بود ظرف کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس گیلان شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی برای پخش در محرم و صفر امسال خبر داد. این برنامه‌ساز اعلام کرد که در سری جدید برای پرهیز از تکرار فصل‌های گذشته، از حضور سلبریتی‌ها به چهره‌های مردمی رسیدیم. هدایتی: از سلبریتی‌ها به مردم عادی رسیدیم
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی برای پخش در محرم و صفر امسال خبر داد. این برنامه‌ساز اعلام کرد که در سری جدید برای پرهیز از تکرار فصل‌های گذشته، از حضور سلبریتی‌ها به چهره‌های مردمی رسیدیم.(ادامه)
رییس جمهور ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور، پیروزی کمال قلیچداراوغلو نامزد ائتلاف ملت و رقیب خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به معنی پیروزی آمریکا خواند. بُرد قلیچداراوغلو در انتخابات به معنی پیروزی آمریکا است
رییس جمهور ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور، پیروزی کمال قلیچداراوغلو نامزد ائتلاف ملت و رقیب خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به معنی پیروزی آمریکا خواند.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
چه کسی به عروس اینستاگرام گارانتی حاشیه امن داده است؟!
نکته‌ای که از سال گذشته تا کنون مغفول مانده، عدم برخورد دستگاه امنیتی و قضایی کشور با وی به دلیل ایجاد موج و حاشیه سازی با هدف جذب مخاطب برای سرکرده یکی از سایت‌های قمار و شرط بندی در کشور ترکیه است.(ادامه)
نمونه ای از بایکوت بانوان نابغه و موفق محجبه +عکس
(ادامه)
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است. سخن حسین شریعتمداری اینبار با دستیار رئیس‌جمهور!
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)

وزارت کشور با صدور بیانیه ای تاکید کرد هیچ گونه عقب نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت در بحث حجاب، نه عقب نشینی شده، نه تساهل صورت گرفته / اقناع، موثرترین راه برای بهبود وضعیت حجاب است / دستگاه قضایی و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با هنجارشکنان اقدام خواهند کرد
وزارت کشور با صدور بیانیه ای تاکید کرد هیچ گونه عقب نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت(ادامه)
وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ گونه عقب‌نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت. بیانیه وزارت کشور در خصوص حجاب: عقب نشینی از ارزش‌های دینی صورت نخواهد گرفت
وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ گونه عقب‌نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت.(ادامه)
دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند. بازداشت عاملان حمله به خانم محجبه در یک بوستان‌
دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.(ادامه)
عقب‌نشینی جامعه ایرانی از عفاف و حجاب برای دشمن از این جهت اهمیت دارد که چادر و روسری بانوان محجبه را، پرچم قلعه استراتژیک خانواده می‌داند؛ دژ مستحکمی که بر محور زن اصیل ایرانی-اسلامی شکل گرفته و گسترده می‌شود. هشتگ، زن غربی(ديدگاه)
عقب‌نشینی جامعه ایرانی از عفاف و حجاب برای دشمن از این جهت اهمیت دارد که چادر و روسری بانوان محجبه را، پرچم قلعه استراتژیک خانواده می‌داند؛ دژ مستحکمی که بر محور زن اصیل ایرانی-اسلامی شکل گرفته و گسترده می‌شود.(ادامه)
«متأسفانه درحال حاضر بیشتر گفتارهای رایج درباره حجاب و دفاع از آن که ریشه‌های الهیاتی و فقهی دارند، در تقریر ارائه شده از سوی انجمن حجتیه متولد شده اند» حجاب فقط «مصونیت» نیست(يادداشت)
«متأسفانه درحال حاضر بیشتر گفتارهای رایج درباره حجاب و دفاع از آن که ریشه‌های الهیاتی و فقهی دارند، در تقریر ارائه شده از سوی انجمن حجتیه متولد شده اند»(ادامه)
خواننده مشهور آذربایجانی از سفر خود به ایران و زیارت حرم حضرت معصومه خبر داد.


عکس/ خواننده زن مشهور آذربایجانی در قم
خواننده مشهور آذربایجانی از سفر خود به ایران و زیارت حرم حضرت معصومه خبر داد. (ادامه)
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد. حمله حسین شریعتمداری به خاتمی
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.587 seconds.