.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد. آرنولد تویی
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد.(ادامه)
تظاهرات علیه برند «Zara» ادامه دارد
(ادامه)
سر بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد امروز در سن ۸۶ سالگی درگذشت. اسطوره منچستریونایتد درگذشت
سر بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد امروز در سن ۸۶ سالگی درگذشت.(ادامه)
اکبر قدمی بازیگر سینما و تلویزیون پس از تحمل یک دوره بیماری از دنیا رفت. اکبر قدمی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت
اکبر قدمی بازیگر سینما و تلویزیون پس از تحمل یک دوره بیماری از دنیا رفت.(ادامه)
تمسخر مجسمه رونالدو در اسپیناس
حواشی مربوط به مجسمه کریستیانو رونالدو ادامه دارد.(ادامه)
همزمان با آغاز سال نوی عبری و افزایش شکاف بی‌سابقه بین ساکنان فلسطین اشغالی، مجسمۀ «دیوید بن گوریون» در ساحل تل‌آویو به آتش کشیده شد. مجسمه موسس رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد
همزمان با آغاز سال نوی عبری و افزایش شکاف بی‌سابقه بین ساکنان فلسطین اشغالی، مجسمۀ «دیوید بن گوریون» در ساحل تل‌آویو به آتش کشیده شد.(ادامه)
پلیس پایتخت که در تازه‌ترین مرحله از طرح مبارزه با سارقان این‌بار دزدان خانه‌های مردم را هدف قرار داده بود، در عملیاتی گسترده توانست ۲۴ مجرم را که در قالب ۸ باند فعالیت می‌کردند دستگیر کند. انهدام باندهای جبارسینگ و پاورچین در تهران
پلیس پایتخت که در تازه‌ترین مرحله از طرح مبارزه با سارقان این‌بار دزدان خانه‌های مردم را هدف قرار داده بود، در عملیاتی گسترده توانست ۲۴ مجرم را که در قالب ۸ باند فعالیت می‌کردند دستگیر کند.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
در پی حادثه تلخ فوت کودک ۱۱ ساله در یکی از پارک‌های شهر اراک به دلیل سقوط مجسمه، شهردار اراک رئیس سازمان‌ها پارک‌ها و فضای سبز شهری را برکنار کرد. فوت یک کودک بر اثر سقوط مجسمه در پارک/ چند مسئول برکنار شدند
در پی حادثه تلخ فوت کودک ۱۱ ساله در یکی از پارک‌های شهر اراک به دلیل سقوط مجسمه، شهردار اراک رئیس سازمان‌ها پارک‌ها و فضای سبز شهری را برکنار کرد.(ادامه)
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود. ارکان عدالت حضرت علی (ع) در دوران زمامداری مسلمین
امام هیچ گاه حاضر نشد بی جهت به افراد امتیاز دهد و در برابر خواسته‌های ناعادلانه ایشان، سر خم نکرد. آن حضرت اساساً حکومت را برای تحقق عدالت در همه ابعادش پذیرفت و آن را جز در این مسیر، نمی‌خواست و هدف آن حضرت از پذیرش حکومت، برپایی عدالت بود.(ادامه)
منابع محلی از وقوع انفجار در یک کافه در شهر سنت پترزبورگ روسیه خبر می دهند. کشته شدن وبلاگ نویس مشهور روس با مجسمه بمب‌گذاری شده
منابع محلی از وقوع انفجار در یک کافه در شهر سنت پترزبورگ روسیه خبر می دهند.(ادامه)
یک نشریه انگلیسی از کشف و توقیف سنگ‌نگاره دو هزار ساله متعلق به دوران ساسانی در فرودگاه استنستد لندن خبر داد و اعلام کرد که این اثر باستانی پس از نمایش در موزه بریتانیا به ایران مرجوع می‌شود. کشف و توقیف اثر باستانی دو هزار ساله ایرانی در فرودگاه لندن
یک نشریه انگلیسی از کشف و توقیف سنگ‌نگاره دو هزار ساله متعلق به دوران ساسانی در فرودگاه استنستد لندن خبر داد و اعلام کرد که این اثر باستانی پس از نمایش در موزه بریتانیا به ایران مرجوع می‌شود.(ادامه)
حماسه بزرگ ۱۸ دی ۱۳۵۷ که تجلی حضور خونین انقلابیون ساری در جریان انقلاب اسلامی است، بدون تردید، برگ زرین لبیک مازندرانی ها به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، یعنی خمینی کبیر است. ۱۸ دی، سالروز تظاهرات خونین ساروی ها علیه رژیم ستمشاهی(يادداشت)
حماسه بزرگ ۱۸ دی ۱۳۵۷ که تجلی حضور خونین انقلابیون ساری در جریان انقلاب اسلامی است، بدون تردید، برگ زرین لبیک مازندرانی ها به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، یعنی خمینی کبیر است.(ادامه)
نرجس سلیمانی، اولین فرزند و دختر سردار قاسم سلیمانی، عضو فعلی شورای شهر تهران است. امروز عکسی از اتاق او در ساختمان شورا منتشر شده که در نوع خود جالب است. تصویری از دفتر کار دختر سردار سلیمانی+ عکس
نرجس سلیمانی، اولین فرزند و دختر سردار قاسم سلیمانی، عضو فعلی شورای شهر تهران است. امروز عکسی از اتاق او در ساختمان شورا منتشر شده که در نوع خود جالب است.(ادامه)
روایت نرجس سلیمانی از علت قرار دادن مجسمه حاج قاسم پشت میز کارش + عکس
امروز عکسی از اتاق نرجس سلیمانی، عضو فعلی شورای شهر تهران در ساختمان شورا منتشر شده که در نوع خود جالب است.(ادامه)
محققان می‌گویند که احتمالا تا امروز، همه ما در مورد مومیایی‌های مصر باستان اشتباه می‌کردیم. دلیل واقعی مومیایی کردن اجساد در مصر باستان کشف شد
محققان می‌گویند که احتمالا تا امروز، همه ما در مورد مومیایی‌های مصر باستان اشتباه می‌کردیم.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف آثار باستانی دوره هزاره اول قبل از میلاد در این شهرستان خبر داد. کشف عتیقه‌های هزاره اول قبل از میلاد در مازندران
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف آثار باستانی دوره هزاره اول قبل از میلاد در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
ترک‌ها «ابن سینا» را هم دزدیدند! +عکس
کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکسی از مجسمه پزشک ایرانی، ابن سینا در آنکارای ترکیه نوشتند: مجسمه ابن سینا را وسط شهر گذاشتند و نوشتند ابن سینا دانشمند بزرگ ترک!(ادامه)
اغتشاشگران به «سعدی» هم رحم نکردند+ عکس
اغتشاشگران، مجسمه‌های سعدی، پروین اعتصامی و دیگر شعرا را هم مورد هدف قرار داده و رنگ‌پاشی کردند. (ادامه)
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود. آمریکایی‌ها از اردیبهشت برنامه اغتشاشات را طراحی کردند / رییس موساد آمریکا را متقاعد کرد که توافق نشود و اغتشاش در ایران توسعه پیدا کند / حمله به مراکز حساس هم از سناریوهای آنان بود / از آنجا که با حضور به موقع نیرو‌های امنیتی، موضوع جمع شد، مجبور شدند آخرین مرحله یعنی پروژه زندان‌ها را عملیاتی کنند(خبر)
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود.(ادامه)
شمال نیوز : اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد. آنچه کنکوری‌های ۱۴۰۲ باید بدانند/ اطلاعیه شورای سنجش درباره پذیرش متقاضیان
شمال نیوز : اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد.(ادامه)
مجسمه علی کریمی سرنگون شد +عکس
افرادی ناشناس در وردآورد کرج مجسمه علی کریمی را سرنگون کردند. (ادامه)
امین تارخ درگذشت
امین تارخ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و مدرس بازیگری ساعاتی قبل بر اثر ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با  دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند. 18 دی 1357 در ساری چه گذشت ؟ + تصاویر
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند.(ادامه)
شمال نیوز: در نشستی مشترک بین هنرمندان غرب استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد و فرماندار شهرستان تنکابن، دو طرف به بیان نظرات، مشکلات و راهکارهای حوزه فرهنگ و هنر پرداختند. زارع : 5 جشنواره بزرگ فرهنگی ، هنری در غرب مازندران اجرا می شود / غرب استان ظرفیت فرهنگی و هنری بالایی دارد / حسینی : اقتصاد هنر در پسا کرونا نیازمند حمایت جدی است
شمال نیوز: در نشستی مشترک بین هنرمندان غرب استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد و فرماندار شهرستان تنکابن، دو طرف به بیان نظرات، مشکلات و راهکارهای حوزه فرهنگ و هنر پرداختند. (ادامه)
تصاویر کمتردیده شده از کودتای ۲۸ مرداد
کودتای ۲۸ مرداد که توسط سیا و سرویس مخفی انگلیس و با هدف حفظ منافع نفتی غرب در ایران سازماندهی شده بود، سبب سرنگونی دولت منتخب محمد مصدق نخست وزیر ایران شد. (ادامه)
آخرین اخبار از وضعیت میرحسین موسوی و رهنورد
خبرگزاری فارس از افزایش رفت و آمد میرحسین موسوی و زهرا رهنورد خبر داد.(ادامه)
 رئیس جمهور سابق کشورمان در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت: هفتاد سال است که طرح‌های مختلف از جمله طرح خروج از رکود و طرح فقر‌زدایی به اجرا در می آید اما اتّفاق مثبتی در زندگی مردم نمی افتد.
احمدی‌نژاد: فنر مردم به زودی در خواهد رفت/ در وقت انتخابات درباره وضعیت کشور صحبت خواهم کرد
رئیس جمهور سابق کشورمان در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت: هفتاد سال است که طرح‌های مختلف از جمله طرح خروج از رکود و طرح فقر‌زدایی به اجرا در می آید اما اتّفاق مثبتی در زندگی مردم نمی افتد. (ادامه)
المان های مناسب در ورودی های ساری جانمایی می شود
شهردار ساری گفت: برای زیباسازی ورودی های شهر با المان هایی متناسب با استان و دلاورمردی سرداران و شهدای گرانقدر به دنبال فضاسازی محیطی مناسب هستیم.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.