.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
روابط عمومی معاونت پارلمانی در واکنش به سخنان نماینده مردم شریف صحنه و کنگاور تاکید کرد: مسئله اصلی در تحلیل انتخابات ۱۱ اسفند که نباید از آن غفلت کرد، میراث نامطلوبی است که از دولت مدعی تدبیر و امید بر جای مانده است.(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ... عدم شرکت در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌» نامیده؛ کدام مردم؟
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ...(ادامه)
ماهواره تحقیقاتی سنجشی پارس ۱، ساعت ۹:۱۳ دقیقه به وقت ایران پرتاب شد. ماهواره پارس ۱ با موفقیت پرتاب شد
ماهواره تحقیقاتی سنجشی پارس ۱، ساعت ۹:۱۳ دقیقه به وقت ایران پرتاب شد.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پرتاب ماهواره ایرانی «پارس یک» فردا صبح توسط موشک روسی خبر داد. ماهواره ایرانی «پارس یک» فردا صبح توسط موشک روسی پرتاب می‌شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پرتاب ماهواره ایرانی «پارس یک» فردا صبح توسط موشک روسی خبر داد.(ادامه)
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد. بُکُش و لاغرم کن تا عید!
اخیرا قرص‌های لاغری که تا عید چند ده کیلو از وزن‌تان را کم می‌کند به بازار آمده است که با آن تناسب اندام را تجربه خواهید کرد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند / ما پیش‌مرگ مردمیم و به دشمنان می‌گوییم هرچه با ما درگیر شوید بیشتر نشان می‌دهید که ناکامید، ما کوتاه نمی‌آییم ....(خبر)
(ادامه)
حملات موشکی مقاومت حزب الله لبنان باعث خسارات اقتصادی رژیم صهیونیستی شده است. از کار افتادن کامل کارخانه بزرگ رژیم صهیونیستی در حمله حزب الله
حملات موشکی مقاومت حزب الله لبنان باعث خسارات اقتصادی رژیم صهیونیستی شده است.(ادامه)
به زودی قابلیت جدید انتخاب صدای گزارشگر مسابقات ورزشی در شبکه های «سه و ورزش» اجرایی می شود. پخش مسابقات ورزشی با امکان انتخاب صدای گزارشگر در تلویزیون
به زودی قابلیت جدید انتخاب صدای گزارشگر مسابقات ورزشی در شبکه های «سه و ورزش» اجرایی می شود.(ادامه)
مرکز بین المللی نجوم اعلام کرد یک ماهواره از کار افتاده اروپایی که از سال ۲۰۱۱ در فضا سرگردان بود، ظرف چند روز دیگر با زمین برخورد می‌کند. تا سه روز دیگر یک ماهواره اروپایی به زمین سقوط می‌کند!
مرکز بین المللی نجوم اعلام کرد یک ماهواره از کار افتاده اروپایی که از سال ۲۰۱۱ در فضا سرگردان بود، ظرف چند روز دیگر با زمین برخورد می‌کند.(ادامه)
دشمن تلاش می‌کند تا فضای خوب را تیره و تار نشان دهد/ دیروز از روی ناو تماماً ایرانی با موفقیت موشک بالستیک شلیک کردیم/ جوانان کشورمان انواع ماهواره‌ را در مدار قرار می‌دهند ....(خبر)
(ادامه)
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
شبکه فارسی‌زبان من‌وتو به صورت رسمی به تمامی فعالیت‌های خود پایان داد و تعطیل شد. من‌وتو رسما تعطیل شد
شبکه فارسی‌زبان من‌وتو به صورت رسمی به تمامی فعالیت‌های خود پایان داد و تعطیل شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است. مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع است/ رشد نقدینگی باید متوقف شود/ نارضایتی برخی تولیدکنندگان، نشان‌دهنده عمل نکردن دولت به تذکراتی است که سال گذشته در چنین دیداری خطاب به دولتمردان گفتیم / متأسفیم که پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر ملت، بی‌خبرند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است.(ادامه)
حسینی‌مونس گفت: مولفه‌های پرتاب‌های اخیر کاملاً با فعالیت نظامی متفاوت است. ماهواره سیمرغ تاکنون ۳ ماهواره را با موفقیت در مدار قرار داده است
حسینی‌مونس گفت: مولفه‌های پرتاب‌های اخیر کاملاً با فعالیت نظامی متفاوت است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از نمایشگاه توانمندی‌های تولید ایرانی که در حسینیه امام خمینی(ره) برپا شده است، بازدید کردند. بازدید چهار ساعته رهبر انقلاب از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از نمایشگاه توانمندی‌های تولید ایرانی که در حسینیه امام خمینی(ره) برپا شده است، بازدید کردند.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و .... جنگ روایتها در جبهه های انتخاباتی!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۹ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر پرتاب سه ماهواره همزمان به فضا پرداخته‌اند.(ادامه)
رکورد تازه در صنعت فضایی ایران/ پرتاب سه ماهواره داخلی با ماهواره‌بر بومی/ ماهواره «مهدا» به‌همراه دو نانو ماهواره «کیهان ۲» و «هاتف یک» همزمان به فضا پرتاب شدند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نکته تأسف برانگیز اینجاست که تمامی سران خائن دول عربی مدعی ناسیونالیسم عرب که در مقابله با ایران زبان درازی دارند، در فقره فلسطین عرب، زبان در کام فرو برده و علاوه بر همکاری با ائتلافهای ضد مقاومت، رؤیای پیمان ابراهیم و علنی سازی روابط دیپلماتیک .... ازبازی دوسر باخت امریکا درجنگ غزه تاابن الوقت های غربزده داخلی / دوازده بند از سیاهه جنایات امریکا در نقش پادوی صهیونیستها
شمال نیوز : نکته تأسف برانگیز اینجاست که تمامی سران خائن دول عربی مدعی ناسیونالیسم عرب که در مقابله با ایران زبان درازی دارند، در فقره فلسطین عرب، زبان در کام فرو برده و علاوه بر همکاری با ائتلافهای ضد مقاومت، رؤیای پیمان ابراهیم و علنی سازی روابط دیپلماتیک ....(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم انجام شد که معادل ۱۰ سال گذشته بوده است. زارع‌پور: ثبت‌نام بسته اینترنت هدیه دولت تمدید شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم انجام شد که معادل ۱۰ سال گذشته بوده است.(ادامه)
پرتاب ماهواره ثریا برگ زرینی در تاریخ فضایی کشور بود
(ادامه)
وزیر ارتباطات با انتشار متنی، از دریافت سیگنال‌های ماهواره ثریا که روز گذشته به فضا پرتاب شد، خبر داد. سیگنال ثریا به زمین رسید
وزیر ارتباطات با انتشار متنی، از دریافت سیگنال‌های ماهواره ثریا که روز گذشته به فضا پرتاب شد، خبر داد.(ادامه)
ماهواره ثریا متعلق به پژوهشگاه فضایی ایران با موفقیت در مدار ۷۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت. ماهواره ثریا با موفقیت به فضا پرتاب شد
ماهواره ثریا متعلق به پژوهشگاه فضایی ایران با موفقیت در مدار ۷۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه گرامیداشت فجر در استان تاکید کرد. آیت الله لائینی: دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه گرامیداشت فجر در استان تاکید کرد.(ادامه)
در میانه تشدید تنشها در شبه جزیره، کره جنوبی می‌گوید که ارتش کره شمالی ۲۰۰ گلوله توپ به سمت جزایر این کشور در دریای زرد شلیک کرده است. حمله توپخانه‌ای کره شمالی به سمت جزایر کره جنوبی
در میانه تشدید تنشها در شبه جزیره، کره جنوبی می‌گوید که ارتش کره شمالی ۲۰۰ گلوله توپ به سمت جزایر این کشور در دریای زرد شلیک کرده است.(ادامه)
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد. فرمانده در سایه حماس کیست؟ | عطش نتانیاهو برای ترور «صالح العاروری»
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد.(ادامه)
دولت خلاف وعده‏‌های پیشین‏‌اش اجازه افزایش قیمت اینترنت را به شرکت‌‏های انحصاری توزیع‏‌کننده اینترنت داد. افزایش تعرفه‌های اینترنت در ایران در حالی رخ داده که چنین امری در کشور‌های پیشرفته به‌صورت معکوس اعمال می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین ادعا می‌کند اولین فرمانده سپاه در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است .... اولین فرمانده سپاه رد صلاحیت شد؟ / واکنش جواد منصوری به این ادعا
شمال نیوز: در حالی که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین ادعا می‌کند اولین فرمانده سپاه در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است ....(ادامه)
اندکی بعد از پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از فلوریدا، این موشک از میان ابرهای کریستالی یخی عبور کرد و موقتا هاله‌ای از نور را ایجاد کرد. رازگشایی از نور عجیبی که در آسمان دیده شد!
اندکی بعد از پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از فلوریدا، این موشک از میان ابرهای کریستالی یخی عبور کرد و موقتا هاله‌ای از نور را ایجاد کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 61 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.