.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند، منتها اگر بتواند نقشی ایفا کند، چراکه قالیباف در دوره اخیر مجلس مطلقاً موفق نبوده، تا جایی با دولت هم دوباره هماهنگ نیستند و کشمکش دارند. اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!
حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند، منتها اگر بتواند نقشی ایفا کند، چراکه قالیباف در دوره اخیر مجلس مطلقاً موفق نبوده، تا جایی با دولت هم دوباره هماهنگ نیستند و کشمکش دارند.(ادامه)


حال اما پرسش این است که چه کسی به‌جای مصدق بر صندلی دومین مقام قوۀ قضائیه خواهد نشست؟ گزینه‌های معاون اولی قوه‌قضائیه چه کسانی هستند؟
حال اما پرسش این است که چه کسی به‌جای مصدق بر صندلی دومین مقام قوۀ قضائیه خواهد نشست؟(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: با توجه به تجربه ریاست آقای قالیباف بر مجلس یازدهم و تجربه او در حوزه اجرا عقلا به این نتیجه خواهند رسید که قالیباف را دوباره برای ریاست مجلس انتخاب کنند. قالیباف دوباره رئیس می‌شود اما فرمان دستش نیست
فعال سیاسی اصولگرا گفت: با توجه به تجربه ریاست آقای قالیباف بر مجلس یازدهم و تجربه او در حوزه اجرا عقلا به این نتیجه خواهند رسید که قالیباف را دوباره برای ریاست مجلس انتخاب کنند.(ادامه)
سیدعباس صالحی وزیر دولت روحانی و نماینده ولی فقیه در مؤسسه و مدیر مسئول روزنامه اطلاعات عزادار شد. وزیر روحانی عزادار شد
سیدعباس صالحی وزیر دولت روحانی و نماینده ولی فقیه در مؤسسه و مدیر مسئول روزنامه اطلاعات عزادار شد.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم». ظریف: اصلاح طلبان در انحصارطلبی دست اصولگرایان را از پشت بسته‌اند/ روحانی همتی را به خاطر نامزد شدن عزل کرد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری اشتباه بود
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم».(ادامه)
عکس/ آیت الله آملی لاریجانی در دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب
تصویری از آملی لاریجانی در دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حضور توأم با بصیرت مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر کرد. آیت‌الله آملی لاریجانی: حضور بابصیرت مردم ایران در انتخابات قابل تقدیر است
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حضور توأم با بصیرت مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر کرد.(ادامه)
انتخابات به پایان رسید، اما در این میان برخی از چهره‌های شناخته شده ادوار قبل از راهیابی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان بازماندند. چهره‌های آشنایی که راهی مجلس نشدند
انتخابات به پایان رسید، اما در این میان برخی از چهره‌های شناخته شده ادوار قبل از راهیابی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان بازماندند.(ادامه)
بر اساس اخبار غیررسمی محمدباقر نوبخت، محمدرضا باهنر، علی‌اصغر عنابستانی و محمدرضا پورابراهیمی از راهیابی به مجلس دوازدهم بازماندند. نوبخت، باهنر، عنابستانی و پورابراهیمی مغلوبان انتخابات مجلس
بر اساس اخبار غیررسمی محمدباقر نوبخت، محمدرضا باهنر، علی‌اصغر عنابستانی و محمدرضا پورابراهیمی از راهیابی به مجلس دوازدهم بازماندند.(ادامه)
از منوچهر متکی گرفته تا علی و مطهری و حتی آقاتهرانی که به فراخور موقعیت و شرایط اکنون با شانا ائتلاف کرده، مدعی ریاست هستند و به نظر نمی‌رسد که رقابت‌های مربوط به ریاست مجلس نیز خیلی ساده باشد. بررسی گزینه های احتمالی ریاست مجلس دوازدهم
از منوچهر متکی گرفته تا علی و مطهری و حتی آقاتهرانی که به فراخور موقعیت و شرایط اکنون با شانا ائتلاف کرده، مدعی ریاست هستند و به نظر نمی‌رسد که رقابت‌های مربوط به ریاست مجلس نیز خیلی ساده باشد.(ادامه)
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد.

اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد. (ادامه)
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت. آیت الله لاریجانی؛ بیرقدارعلویان در عرصه پیشرفت
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت.(ادامه)
فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: امیدوارم اعتدال و توسعه آنقدر نامزد داشته باشد که بتواند رقابت کند چون هر چه رقابت انتخاباتی داغ تر شود میزان مشارکت نیز بالاتر خواهد رفت. آنها که گفتند لاریجانی لیست می‌دهد، از مردم عذرخواهی کنند
فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: امیدوارم اعتدال و توسعه آنقدر نامزد داشته باشد که بتواند رقابت کند چون هر چه رقابت انتخاباتی داغ تر شود میزان مشارکت نیز بالاتر خواهد رفت.(ادامه)
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد. بنده واقعا به مردم مازندران عشق می‌ورزم / برای اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری مازندران تلاش می کنیم / باید گلایه مردم را درباره مسائل اقتصادی و معیشتی بپذیریم / گلایه‌ها در بستر اقتدار نظام و امنیت ملی رفع شود
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد.(ادامه)
با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است. ماموریت علی مطهری برای تدوین لیست اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان
با تغییر حوزه انتخابیه محمدباقر نوبخت از تهران به رشت، مسئولیت بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان به علی مطهری موکول شده است.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، گفت: تعداد پنج نفر از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در مازندران تایید صلاحیت نهایی شدند و اسامی آنها به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد. ‎ اسامی نامزدهای نهایی مجلس خبرگان رهبری در مازندران اعلام شد
شمال نیوز : سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، گفت: تعداد پنج نفر از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در مازندران تایید صلاحیت نهایی شدند و اسامی آنها به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد. ‎(ادامه)
شمال نیوز:

گمانه‌زنی‌ها درباره عملکرد انتخاباتی طیف نزدیک به علی لاریجانی با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر از قبل شده است. لاریجانی لیست می‌دهد یا ائتلاف می‌کند؟
شمال نیوز: گمانه‌زنی‌ها درباره عملکرد انتخاباتی طیف نزدیک به علی لاریجانی با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر از قبل شده است.(ادامه)
شمال نیوز: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حرم امام راحل با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. تجدید میثاق اعضای مجمع تشخیص مصلحت با آرمان‌های امام راحل+ تصاویر
شمال نیوز: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حرم امام راحل با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند. وظیفه خطیر لیدرهای سیاسی / همه با هم برای تحقق مشارکتی حداکثری
در مقطع کنونی انتظار می‌رود همه چهره‌های سیاسی از تمام توان خود برای تحقق مشارکتی حداکثری استفاده کنند.(ادامه)
احتمال ائتلاف روحانی و لاریجانی منتفی است
(ادامه)
نظر عطریانفر درباره حمایت از لاریجانی
هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.(ادامه)
مصوبه جدید برای طرح «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول»
مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور ادامه بررسی مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول که برای تشخیص مصلحت به مجمع ارجاع شده است، به ریاست آیت‌الله آملی‌‎لاریجانی، تشکیل جلسه داد.(ادامه)
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد. ائتلاف پنج حزب اصلاح‌طلب با محوریت حزب منسوب به روحانی
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد.(ادامه)
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد.

عبرت های حماسه ۶ بهمن آمل / پای صندوق های رای با عزم راسخ برویم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد. (ادامه)
مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد حماسه اسلامی ۶ بهمن و جنگل شهرستان هزار سنگر آمل پنجشنبه برگزار می‌شود. برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه آمل با سخنرانی آیت‌الله آملی‌لاریجانی
مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد حماسه اسلامی ۶ بهمن و جنگل شهرستان هزار سنگر آمل پنجشنبه برگزار می‌شود.(ادامه)
دفتر علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای به گمانه ها درباره نقش او در انتخابات پاسخ داد. واکنش دفتر علی لاریجانی به برخی گمانه‌زنی‌های سیاسی درباره نقش وی در انتخابات مجلس دوازدهم
دفتر علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای به گمانه ها درباره نقش او در انتخابات پاسخ داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 175 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.