.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
بنیامین فرجی با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل آلن از قزاقستان نایب قهرمان مسابقات کانتندر جوانان لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال شد. مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
بنیامین فرجی با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل آلن از قزاقستان نایب قهرمان مسابقات کانتندر جوانان لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال شد.(ادامه)
ماموریت سه فضانورد با موشک روسیه که قرار بود به سمت ایستگاه فضایی پرتاب شوند، تنها ۲۱ ثانیه پیش از برخاستن از زمین متوقف شد. لغو ناگهانی پرتاب موشک سایوز
ماموریت سه فضانورد با موشک روسیه که قرار بود به سمت ایستگاه فضایی پرتاب شوند، تنها ۲۱ ثانیه پیش از برخاستن از زمین متوقف شد.(ادامه)
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همه قدرت‌های بزرگ که در رزمایش اخیر کمربند امنیت دریایی حضور داشتند همه طالب این هستند که در این منطقه حساس امنیت برقرار شود. رزمایش کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ چه پیامی داشت؟
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همه قدرت‌های بزرگ که در رزمایش اخیر کمربند امنیت دریایی حضور داشتند همه طالب این هستند که در این منطقه حساس امنیت برقرار شود.(ادامه)
نماینده سنگین‌وزن کشتی آزاد کشورمان در جدیدترین رنکینگ اتحادیه جهانی در صدر جدول این وزن قرار گرفت. زارع برترین کشتی‌گیر سنگین وزن جهان شد/ یزدانی در جایگاه چهارم
نماینده سنگین‌وزن کشتی آزاد کشورمان در جدیدترین رنکینگ اتحادیه جهانی در صدر جدول این وزن قرار گرفت.(ادامه)
یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری در پایگاه شهید دوران انجام شده‌است و در این میان سه فروند PC-۶، چهار فروند سوخو-۲۴ فنسر، یک فروند ایلوشین Il-۷۶ کاندید و سه فروند C-۱۳۰H هرکولس آماده پیوستن دوباره به ارتش هستند. سوخوهای جدید آماده پیوستن به ارتش+عکس
یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری در پایگاه شهید دوران انجام شده‌است و در این میان سه فروند PC-۶، چهار فروند سوخو-۲۴ فنسر، یک فروند ایلوشین Il-۷۶ کاندید و سه فروند C-۱۳۰H هرکولس آماده پیوستن دوباره به ارتش هستند.(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از  عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است،  ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد .... تبعاتِ ادامه پس‌روی آب دریای خزر بر زیرساخت‌های بندری استان های شمالی / چالش بزرگ خزر !
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است، ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد ....(ادامه)
سفیر کشور بلاروس در ایران، با اشاره به استقبال مردم بلاروس از محصولات ایران خودرو، بیان کرد: به دلیل مونتاژ محصولات ایران خودرو در کشور بلاروس، مردم ما با محصولات این خودروساز آشنایی داشته و استقبال خوبی از خودرو‌های تولیدی آن دارند. استقبال مردم بلاروس از محصولات ایران‌خودرو
سفیر کشور بلاروس در ایران، با اشاره به استقبال مردم بلاروس از محصولات ایران خودرو، بیان کرد: به دلیل مونتاژ محصولات ایران خودرو در کشور بلاروس، مردم ما با محصولات این خودروساز آشنایی داشته و استقبال خوبی از خودرو‌های تولیدی آن دارند.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت اقدامات یکجانبه در دریای خزر بدون توجه به حقوق سایر کشورهای ساحلی موجب تضییع حقوق و منافع دیگران می‌شود. انتقاد امیرعبداللهیان از اقدامات یکجانبه در دریای خزر
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت اقدامات یکجانبه در دریای خزر بدون توجه به حقوق سایر کشورهای ساحلی موجب تضییع حقوق و منافع دیگران می‌شود.(ادامه)
خبرگزاری آسیاپلاس تاجیکستان با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به این کشور نوشت سطح روابط دوشنبه و تهران به مرحله جدیدی رسیده است. رسانه تاجیکستان: سطح روابط دوشنبه و تهران به مرحله جدی رسیده است
خبرگزاری آسیاپلاس تاجیکستان با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به این کشور نوشت سطح روابط دوشنبه و تهران به مرحله جدیدی رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز : میزان قابل توجهی از نارنگی های پیش رس و نوبرانه با عبور از مرزهای کشور به بازارهای صادراتی در عراق و روسیه رسیدند. امیدواری های نوبرانه در باغهای نارنگی ؛ ویتامین C شمال در رگ‌های عراق و روسیه
شمال نیوز : میزان قابل توجهی از نارنگی های پیش رس و نوبرانه با عبور از مرزهای کشور به بازارهای صادراتی در عراق و روسیه رسیدند.(ادامه)
شمال نیوز : نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان با اشاره به ضرورت اجرایی شدن منطقه آزاد اینچه برون، گفت: اطاله عملیات اجرایی موجب ناامیدی سرمایه‌گذاران خواهد شد. اطاله روند اجرایی منطقه آزاد «اینچه‌برون» موجب ناامیدی سرمایه‌گذاران خواهد شد
شمال نیوز : نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان با اشاره به ضرورت اجرایی شدن منطقه آزاد اینچه برون، گفت: اطاله عملیات اجرایی موجب ناامیدی سرمایه‌گذاران خواهد شد.(ادامه)
آزادکاران کشورمان در پایان مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۲ نقره شدند.
امامی،‌ یزدانی و زارع طلایی شدند/ پایان کارِ آزادکاران با ۳ طلا و ۲ نقره
آزادکاران کشورمان در پایان مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۲ نقره شدند. (ادامه)
کاروان کشتی فرنگی ایران که روز اول نتوانسته بود در سطح انتظارات ظاهر شود، دیروز با دو طلا پایان شیرینی در بازی‌های آسیایی داشت. مدال‌آوران ایران در روز دوازدهم بازی‌های آسیایی
کاروان کشتی فرنگی ایران که روز اول نتوانسته بود در سطح انتظارات ظاهر شود، دیروز با دو طلا پایان شیرینی در بازی‌های آسیایی داشت.(ادامه)
۲ نماینده ایران در روز پایانی کشتی فرنگی بازی های آسیایی با شکست رقبایشان راهی فینال شدند. ۲ مدال طلا در انتظار کشتی فرنگی ایران
۲ نماینده ایران در روز پایانی کشتی فرنگی بازی های آسیایی با شکست رقبایشان راهی فینال شدند.(ادامه)
در جریان تجاوز جدید نظامیان ترکیه به خاک سوریه و هدف قرار دادن تأسیسات انتقال برق در این کشور، نیروگاه منطقه تل تمر واقع در استان الحسکه از کار افتاد. حمله ترکیه به تاسیسات حیاتی در سوریه
در جریان تجاوز جدید نظامیان ترکیه به خاک سوریه و هدف قرار دادن تأسیسات انتقال برق در این کشور، نیروگاه منطقه تل تمر واقع در استان الحسکه از کار افتاد.(ادامه)
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان با قهرمانی آذربایجان به پایان رسید و تیم ملی کشتی فرنگی ایران با یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز و کسب چهار سهمیه المپیک به کار خود پایان داد. نتایج کامل ایران در کشتی فرنگی قهرمانی جهان +رده‌بندی تیمی و انفرادی
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان با قهرمانی آذربایجان به پایان رسید و تیم ملی کشتی فرنگی ایران با یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز و کسب چهار سهمیه المپیک به کار خود پایان داد.(ادامه)
تیم کشتی آزاد آمریکا قهرمان زودهنگام جهان شد و ایران هم به نایب قهرمانی رسید. کشتی آزاد ایران نایب قهرمان جهان شد
تیم کشتی آزاد آمریکا قهرمان زودهنگام جهان شد و ایران هم به نایب قهرمانی رسید.(ادامه)
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)
هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا در حالی با قهرمانی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان به پایان رسید که چهار ایرانی در جمع بهترین‌ها معرفی شدند. پاراتکواندوکاران ایران قهرمان آسیا شدند
هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا در حالی با قهرمانی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان به پایان رسید که چهار ایرانی در جمع بهترین‌ها معرفی شدند.(ادامه)
در پی عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیئتی از کشورمان در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به «رتس» شرکت کرد. اولین حضور رسمی ایران در نشست شورای ساختار مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای
در پی عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، هیئتی از کشورمان در چهلمین نشست شورای ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم این سازمان موسوم به «رتس» شرکت کرد.(ادامه)
مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان در بخش پیشکسوتان با درخشش بانوان ایرانی همراه شد. بانوان مچ اندازی ایران و کسب ۳ مدال جهانی
مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان در بخش پیشکسوتان با درخشش بانوان ایرانی همراه شد.(ادامه)
در نخستین روز مسابقات مچ‌اندازی قهرمان جهان، آرتین یاری‌نژاد به مدال نقره رسید و کارینا کرمی موفق به تاریخ‌سازی در بخش بانوان شد. تاریخ‌سازی دختر ایرانی در روز اول مسابقات جهانی مچ‌اندازی
در نخستین روز مسابقات مچ‌اندازی قهرمان جهان، آرتین یاری‌نژاد به مدال نقره رسید و کارینا کرمی موفق به تاریخ‌سازی در بخش بانوان شد.(ادامه)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است.

چرا خزر در حال کوچک شدن است؟(يادداشت)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است. (ادامه)
طبق اعلام سازمان فضایی روسیه یک موشک سایوز۲.۱a روسی کپسول باری پروگرس MS-۲۴ را از بندر فضایی بایکنور در قزاقستان به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاد. روسیه تجهیزات و غذا به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاد
طبق اعلام سازمان فضایی روسیه یک موشک سایوز۲.۱a روسی کپسول باری پروگرس MS-۲۴ را از بندر فضایی بایکنور در قزاقستان به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاد.(ادامه)
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. عاقبت دریاچه ارومیه در انتظار خزر !
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. دریای خزر ۲۴ درصد کوچک‌ تر خواهد شد
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
مخبر : کار دولت را با مشکلات فوق‌ العاده و غیر عادی شروع کردیم/ در برخی مناطق ۱۲ روز ذخیره گندم داشتیم/ فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود/ رشد نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد رساندیم(خبر)
(ادامه)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است. تراز خطرناک آب خزر در سال ۲۰۲۳ ؛ منفی ۲۹! / این تراز به پایین‌ترین عدد در ۱۰۰ سال اخیر می‌رسد؟ / هر ۱۰ سال سطح خزر یک متر آب می‌رود/ ردپای گرمایش زمین بر آب‌های خزر(خبر)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است.(ادامه)
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب هفت مدال عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را در استانبول از آن خود کرد. ایران قهرمان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب هفت مدال عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را در استانبول از آن خود کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.