.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد....
« حماسه ششم بهمن آمل » ؛ حماسه ای از جنس مردم
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد.... (ادامه)
شمال نیوز : امام جماعت مسجد جامع ابوذر تهارن می گوید : من با حضرت آقا آشنایی داشتم، ولی برنامه سخنرانی ایشان در مسجدجامع ابوذر را حزب جمهوری اسلامی‌ترتیب داده بود. آن زمان مقام معظم رهبری روزهای شنبه به مساجد می‌رفتند و با مردم سخن می‌گفتند .... حادثه ترور آیت الله خامنه ای به روایت امام جماعت مسجدجامع ابوذر
شمال نیوز : امام جماعت مسجد جامع ابوذر تهارن می گوید : من با حضرت آقا آشنایی داشتم، ولی برنامه سخنرانی ایشان در مسجدجامع ابوذر را حزب جمهوری اسلامی‌ترتیب داده بود. آن زمان مقام معظم رهبری روزهای شنبه به مساجد می‌رفتند و با مردم سخن می‌گفتند ....(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی : موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی عکسی دیده نشده از ضارب شهید مرتضی مطهری را منتشر کرد. عکس دیده نشده از ضارب شهید مطهری
موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی : موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی عکسی دیده نشده از ضارب شهید مرتضی مطهری را منتشر کرد.(ادامه)
یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره دوراندیشی و درایت بنیان‌گذار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود ایجاد سپاه پاسداران با ماهیت دفاع از کیان نهضت مردمی ایران بود. عقده‌گشایی علیه سپاه چرا و به چه علت؟(يادداشت)
یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره دوراندیشی و درایت بنیان‌گذار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود ایجاد سپاه پاسداران با ماهیت دفاع از کیان نهضت مردمی ایران بود. (ادامه)
یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره دوراندیشی و درایت بنیان‌گذار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود ایجاد سپاه پاسداران با ماهیت دفاع از کیان نهضت مردمی ایران بود. عقده‌گشایی علیه سپاه چرا و به چه علت؟
یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره دوراندیشی و درایت بنیان‌گذار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود ایجاد سپاه پاسداران با ماهیت دفاع از کیان نهضت مردمی ایران بود. (ادامه)
رئیس جمهور رحلت آیت‌الله سیدرضی شیرازی را تسلیت گفت
در پی رحلت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله سیدرضی شیرازی، فیلسوف، فقیه اندیشمند و استاد مبرز حوزه علمیه تهران، رئیس‌جمهور پیام تسلیتی صادر کرد. (ادامه)
بهترین و بدترین زمان‌های خواب کدام است؟
خواب فرآیندی است که طی آن، بدن پس از فعالیت‌های روزمره‌ای که دارد، به صورت غیر ارادی نیاز به آن پیدا می‌کند.(ادامه)
استرس برای دیابتی ها سم است
نایب رئیس شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به اپیدمی کووید ۱۹، نسبت به عوارض و خطرات درگیر شدن افراد دیابتی با بیماری کرونا هشدار داد.(ادامه)
آداب و اعمال شب و روز عرفه
همزمان با فرارسیدن نهمین روز از ماه ذی‌الحجه اعمال مربوط به شب و روز عرفه منتشر شد.(ادامه)
روایت هاشمی از ماجرای سوءقصد به جان خودش
هاشمی در روایت خود از سوءقصد به جانش، می گوید: وقتی وارد اطاق شدم پاسدار را مرخص کردم و از جوان خواستم نامه را تحویل دهد. من با او فاصله‌ای بیش از یک متر نداشتم. او اول دست در جیب کرد و خواست نامه را به من بدهد، ولی وقتی دست از جیب بیرون آورد گویا از همین اعلامیه (گروه فرقان) بود و گفت: «مثل این‌که در آوردن نامه اشتباه کرده‌ام.» من در این‌جا متوجه شدم که او دستش را به زیر پیراهن برد و در این موقع اسلحه او را دیدم، اما وقتی که اسلحه را بیرون کشید دست او را گرفتم و با او درگیر شدم.(ادامه)

روزنامه شرق در مصاحبه با علی مطهری دیدگاههای او را در باره موضوعات مختلف جویا شده است. علی مطهری بعد از نمایندگی مجلس چه خواهد کرد؟
روزنامه شرق در مصاحبه با علی مطهری دیدگاههای او را در باره موضوعات مختلف جویا شده است. (ادامه)
فضیلت پیامبر اعظم، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله بر سایر انبیای بزرگ خدا با دلایل مختلف قرآنی، روایی و عقلی ثابت می‌شود. ....(خبر)
(ادامه)
به بهانه ششم تیر سالروز ترور رهبر انقلاب
در ششم تیر ماه سال 1360 حضرت آیت الله خامنه‌ای توسط گروه فرقان در مسجد ابوذر تهران مورد سوء قصد قرار گرفتند، اما تقدیر الهی چنین بود که ایشان برای آینده نظام حفظ شوند و به عنوان افتخار جانبازان در خیل جانبازان انقلاب اسلامی قرار گیرند.(ادامه)
اتفاق عجیب در لحظه اعلام خبر شهادت استاد مطهری از رادیو + صوت
ساعت یک بامداد ۱۲ فروردین سال ۵۸ خبر شهادت استاد مطهری در حالی در رادیو خوانده شد که در همان لحظه گوینده رادبو در حال خواندن بخشی از کتاب "داستان راستان" بود.(ادامه)
غایبان جشن ۴۰ سالگی انقلاب
۴۰ سال می‌گذرد؛ از روزی که مردم ایران به رهبری خمینی کبیر، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را کنار زدند و یک جمهوری به پا کردند؛ جمهوری اسلامی. ۴۰ از قدیم عددی خاص به حساب می‌آمده؛ عدد بلوغ، کامل شدن و به اوج رسیدن. حالا اما بسیاری از کسانی که نهال انقلاب اسلامی را کاشته و آبیاری کردند، ۴۰ سالگی و ثمره این درخت را نمی‌بینند.(ادامه)
عرفه چه روزی است؟(يادداشت)
(ادامه)
نگاهی به ۳۰ سال عملکرد درخشان سپاه حفاظت + عکس
سپاه انصار تاکنون توانسته به شکل مناسبی از جان مسئولان کشور و اماکن حساس و حیاتی کشور حفاظت کند. در حدود ۳۰ سال گذشته، هیچ عملیات ترور موفقی در حوزه کاری سپاه انصار، انجام نشده است. (ادامه)
عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله مطهری
اردیبهشت 1358آیت الله مرتضی مطهری، با حمله مسلحانه گروهک فرقان به شهادت رسید. تصاویر مراسم تشییع پیکر شهید مطهری را در روز 13 اردیبهشت از دانشگاه تهران به سمت قم را مشاهده می کنید.(ادامه)
اطلاعات و عملیات "دست راست و چشم فرماندهی"(يادداشت)
(ادامه)
عکس: محل شهادت آیت الله مرتضی مطهری
آیت الله مرتضی مطهری، استاد دانشگاه و عضو شورای انقلاب اسلامی ایران، باحمله مسلحانه گروهک فرقان به شهادت رسید. (ادامه)
نامگذاری 29 فروردین هرسال به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی(ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود.

چرا ۲۹ فروردین روز ارتش نامیده شد ؟(يادداشت)
نامگذاری 29 فروردین هرسال به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی(ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود. (ادامه)
بسیاری از خانم‌ها و آقایان اصلاً تعریف درستی از همسری و شوهری ندارند! اصلاح شدن رفتار این‌ها خیلی سخت است!
درست‌‌ترین تعریف از همسر
بسیاری از خانم‌ها و آقایان اصلاً تعریف درستی از همسری و شوهری ندارند! اصلاح شدن رفتار این‌ها خیلی سخت است! (ادامه)
درست‌‌ترین تعریف از همسر چیست؟
بسیاری از خانم‌ها و آقایان اصلاً تعریف درستی از همسری و شوهری ندارند! اصلاح شدن رفتار این‌ها خیلی سخت است!(ادامه)
افراطیون می خواهند قدرت را براي قدرت بدست بیاورند. انقلابیون قدرت برایشان مهم نیست و قدرت براي خدمت مي خواهند. در جنگ و امنیت خدمت بدون منت انجام می دهند. در کنار مردم است. شاخص ها روشن است... الان آقای ترامپ برای خودش حرف هایی می زند که فردا ملت ایران جواب آقای ترامپ را خواهند داد.
مردم روز 22 بهمن پاسخ لفاظی های امريكا را خواهند داد / محور اقتدار ما موشک نيست، ايمان و دانش دفاعی است
افراطیون می خواهند قدرت را براي قدرت بدست بیاورند. انقلابیون قدرت برایشان مهم نیست و قدرت براي خدمت مي خواهند. در جنگ و امنیت خدمت بدون منت انجام می دهند. در کنار مردم است. شاخص ها روشن است... الان آقای ترامپ برای خودش حرف هایی می زند که فردا ملت ایران جواب آقای ترامپ را خواهند داد. (ادامه)
همه یارانی که انقلاب از دست داد
یاران انقلابی کشور بار سفر می‌بندند تا روزبه‌روز شاهد مرگ یا شهادت نسل اول انقلاب باشیم. به بهانه رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مروری می‌کنیم بر علمای انقلابی که در این سال‌ها از دستشان دادیم(ادامه)
سیدحسن خمینی: هاشمى در میان ما زنده است
تولیت آستان امام خمینی(ره) با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت. (ادامه)
آقامحسن پاسدار آرمان های انقلاب
(ادامه)
نامه مطهری به پورمحمدی درباره نوار آیت‌الله منتظری
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر دادگستری درباره اظهارات اخیر وی در خصوص فایل صوتی آیت الله منتظری بر لزوم ارائه توضیحاتی در زمینه شایعات مربوط به سال 67 تاکید کرد.(ادامه)
در 6 تیرماه 1360 چه گذشت؟
اقدامات مسلحانه‌ منافقین از ۳۰ خرداد 1360 شروع شده بود و در آن مقطع زمانی خطر ترور توسط عناصر کوردل منافق، اکثر مسئولان و مقامات نظام را تهدید می‌کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.61 seconds.