.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند. ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند.(ادامه)
برخی اقلام با ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌ها روبرو هستند. از فندک تا یخ؛ فهرست مواد ممنوعه در ورزشگاه
برخی اقلام با ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌ها روبرو هستند.(ادامه)
مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در استان
مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
اندکی بعد از پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از فلوریدا، این موشک از میان ابرهای کریستالی یخی عبور کرد و موقتا هاله‌ای از نور را ایجاد کرد. رازگشایی از نور عجیبی که در آسمان دیده شد!
اندکی بعد از پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از فلوریدا، این موشک از میان ابرهای کریستالی یخی عبور کرد و موقتا هاله‌ای از نور را ایجاد کرد.(ادامه)
نخستین عکس ایرانی از مدینه منوره و حرم ائمه بقیع
برای نخستین بار قدیمی ترین عکس ایرانی مدینه منوره و حرم ائمه بقیع علیهم السلام توسط گروه مردمی بهشت بقیع منتشر شد.(ادامه)
بلاگرهای حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند. بلاگرهای حجاب استایل‌ دنبال چه چیزی هستند
بلاگرهای حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند.(ادامه)
در پی بالاگرفتن انتقادات از رفتار‌های «نامناسب» پسر نخست وزیر ژاپن، او پسرش را از پست دولتی برکنار خواهد کرد. رفتار‌های «نامناسب» پسر کیشیدا او را از کار بیکار کرد
در پی بالاگرفتن انتقادات از رفتار‌های «نامناسب» پسر نخست وزیر ژاپن، او پسرش را از پست دولتی برکنار خواهد کرد. (ادامه)
در مطلب زیر به بررسی علل، عوامل و چرایی نبود فرودگاه در مکه می‌پردازیم. چرا از بالای مکه هیچ هواپیمایی پرواز نمی‌کند؟
در مطلب زیر به بررسی علل، عوامل و چرایی نبود فرودگاه در مکه می‌پردازیم.(ادامه)
مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران
مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
جورجینا رودریگس، بار دیگر با پوشش خاص خود توجه‌ها را به خودش جلب کرد. حجاب جورجینا شریک زندگی رونالدو با روسری + عکس
جورجینا رودریگس، بار دیگر با پوشش خاص خود توجه‌ها را به خودش جلب کرد.(ادامه)
روایتی از یک تصویر در جنوب ترکیه که دنیا را تکان داد. چرا اين عکس دنیا را تکان داد؟
روایتی از یک تصویر در جنوب ترکیه که دنیا را تکان داد.(ادامه)
در چهل و هفتمین دوره برگزاری مسابقه عکس مطبوعاتی جهان(World Press Photo) در بخش تک عکس خبری در سال ۲۰۰۴ عکس عطا طاهرکناره با تصویری از زلزله بم به مقام دوم رسید. تصویری تلخ از زلزله بم که جهانی شد+عکس
در چهل و هفتمین دوره برگزاری مسابقه عکس مطبوعاتی جهان(World Press Photo) در بخش تک عکس خبری در سال ۲۰۰۴ عکس عطا طاهرکناره با تصویری از زلزله بم به مقام دوم رسید.(ادامه)
بسیاری از توریست‌ها در سفر به ایران و با اشتراک عکس‌ها و تصاویر خود از حضور در کشورمان، نشان می دهند ایران نه تنها امنیت دارد بلکه مردمان آن با مهمان‌نوازی ویژه خود خاطرات ماندگاری را در ذهن مسافران ثبت کرده‌اند. غذای محبوب گردشگران خارجی چیست؟
بسیاری از توریست‌ها در سفر به ایران و با اشتراک عکس‌ها و تصاویر خود از حضور در کشورمان، نشان می دهند ایران نه تنها امنیت دارد بلکه مردمان آن با مهمان‌نوازی ویژه خود خاطرات ماندگاری را در ذهن مسافران ثبت کرده‌اند.(ادامه)
ژست بازیکنان تیم ملی فوتبال در مراسم عکاسی فیفا
پیش از هر دوره از رقابت‌های جام جهانی فوتبال عکاسان این آژانس مشهور تحت نظر فیفا اقدام به عکس‌برداری از بازیکنان تیم‌های مختلف ملی در ژست‌های متعدد می‌کنند.(ادامه)
برگزاری جشنواره «کئی پِلا» در ساری
دومین جشنواره بومی و محلی «کئی پِلا» در ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد. آنچه کنکوری‌های ۱۴۰۲ باید بدانند/ اطلاعیه شورای سنجش درباره پذیرش متقاضیان
شمال نیوز : اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد.(ادامه)
پرواز مهاجران سیبری بر فراز رودخانه چشمه کیله تنکابن
(ادامه)
برگزاری مسابقات آزاد کویر تا کرانه در مازندران
سرپرست معاونت گردشگری مازندران از دومین دوره مسابقات آزاد کشوری کویر تا کرانه با موضوع مهارت گردشگری در استان خبر داد.(ادامه)
یکی از عکاسان روز جنجالی بازی تراکتور-پرسپولیس با شرایط عجیبی زیر سنگ‌باران کار می‌کرد. عجیب‌ترین عکس از بازی جنجالی پرسپولیس-تراکتور
یکی از عکاسان روز جنجالی بازی تراکتور-پرسپولیس با شرایط عجیبی زیر سنگ‌باران کار می‌کرد.(ادامه)
تیپ خاص مهدوی‌کیا و میناوند! +عکس
تصویر زیر مربوط به اواسط دهه 70 است، وقتی میناوند و مهدوی کیا مقابل دوربین علی طاهری نیا عکاسی قدیمی ایستادند تا عکسی به یادگار بگیرند. (ادامه)
عکاسی از کودکان در آتلیه‌ صد سال پیش
عکاسی از کودکان در آتلیه‌هایی که صد سال پیش تاسیس شدند.(ادامه)
حال و روز یک عکاس پس از رهایی از اسارت طالبان+عکس
حال و روز یک عکاس، پس از آن که از بازداشت طالبان آزاد شد. او به خاطر عکاسی از تجمعات اعتراضی در کابل، توسط طالبان بازداشت شده بود./ عصر ایران(ادامه)
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی هر گونه آمد وشد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است. مازندران قرنطینه شد / بازگشت محدودیت‌های سخت کرونایی / هرگونه ورود و خروج ممنوع
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی هر گونه آمد وشد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.(ادامه)
جزئیات تعطیلی مشاغل در شهر‌های قرمز و نارنجی کرونایی
معاون کل وزارت بهداشت اسامی شهرهایی که در شهرهای قرمز و نارنجی باید تعطیل باشند را اعلام کرد و گفت: به عنوان دستگاه ناظر گلایه داریم که هنوز در شهرهایی که از چند روز قبل قرمز اعلام شدند، خصوصا مراکز استان‌ها و به خصوص تهران هنوز بسیاری از پاساژها، رستوران‌ها و بنگاه املاک و... که باید تعطیل باشند، باز هستند.(ادامه)
سید محمود علوی دوشنبه شب از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و ناگفته های ترور شهید فخری زاده سخن گفت و تاکید کرد : دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند اما جمهوری اسلامی در یکی از مقاطع پرامنیت به سر می‌برد ....(خبر)
(ادامه)
عکس‌های همسر ملی‌پوش اسبق ایران از اعتراضات دیشب در واشنگتن دی سی
همسر وحید طالبلو،عکس هایی از اعتراضات شب گذشته در واشنگتن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. او در اینستاگرامش نوشته است: «امروز روز تلخ و فراموش نشدنی برای آمریکا بود. ولی بودند آدمهایی که مسالمت آمیز راجع به بایدن و ترامپ بحث میکردند و دلایل حمایتشون رو برای هم توضیح می دادند. مثلا در عکس اول آقای سمت چپی طرفدار ترامپ بود و سمت راستی طرفدار بایدن یا خانمی که در عکس دوم می بینید طرفدار ترامپ بود و جلوی طرفدارهایی که قصد آسیب رسوندن به فروشگاه ها رو داشتند، رو می گرفت. من فقط از این مدل تظاهرات کننده ها عکاسی کردم.»(ادامه)
با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در مازندران، محدودیت‌های جدیدی از امروز در استان اجرا می‌شود.

جزئیات اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهر‌های قرمز و نارنجی در مازندران
با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در مازندران، محدودیت‌های جدیدی از امروز در استان اجرا می‌شود. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 14 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.