.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دوره آموزشي برنامه ریزی نیروی انسانی در نیروگاه نكا برگزار شد
(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به .... روایتی جدید از مثلث جلیلی، فتاح و محصولی برای کسب جایگاه معاون اولی ریاست جمهوری
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به ....(ادامه)
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن  استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد. ارتقاء درجه مديريت شعب استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف»
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد.(ادامه)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود. آنتي‌تز انقلاب!(يادداشت)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان    شهری(شورای شهر)  و مدیریت اجرایی  (شهرداری)  می باشد که  تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد . پیوست های فرهنگی و زیبایی شناسی اجتماعی اکسیژن پروژه های عمرانی
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان شهری(شورای شهر) و مدیریت اجرایی (شهرداری) می باشد که تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد .(ادامه)
جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه با بیانیه‌ای تفصیلی موارد نقد و اشکال خود نسبت به طرح بانک مرکزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است مطرح کردند ....+ متن کامل بیانیه(خبر)
(ادامه)
بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری! (ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
صندلی تازه برای پرحاشیه‌ترین استاندارِ روحانی
غلامرضا شريعتي، استاندار پرحاشيه خوزستان با حكم رييس‌جمهور براي دوره‌اي 4 ساله به رياست سازمان ملي استاندارد ايران منصوب شد. تغيير رييس ‌سازمان ملي استاندارد از وظايف شوراي عالي استاندارد است و بايد به تصويب اين شورا برسد. (ادامه)
طي حکمي از سوي عليرضا رزم حسيني وزير صمت، کامبيز معتمد وزيري با حفظ سمت به عنوان دبير هيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور منصوب شد. کامبيز معتمد وزيري به عنوان دبير هيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور منصوب شد
طي حکمي از سوي عليرضا رزم حسيني وزير صمت، کامبيز معتمد وزيري با حفظ سمت به عنوان دبير هيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور منصوب شد.(ادامه)
نامه‌ا افشین علا به شهردار نور
انتشار فيلمي از نحوه ي بي رحمانه ي انتقال يك سگ بي پناه، مايه ي تأثر شديد مخاطبان به ويژه اهالي ديارمان شد.(ادامه)
در این فاجعه علاوه بر شهيد ‌آيت‌الله بهشتي رئيس ديوان عالي كشور، ۷۲ نفر ديگر از جمله ۴ وزير، چند معاون وزير، ۲۷ نماينده مجلس و جمعي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي به شهادت رسيدند. سهم مازندران از حادثه هفتم تیر
در این فاجعه علاوه بر شهيد ‌آيت‌الله بهشتي رئيس ديوان عالي كشور، ۷۲ نفر ديگر از جمله ۴ وزير، چند معاون وزير، ۲۷ نماينده مجلس و جمعي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي به شهادت رسيدند.(ادامه)
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود ..... منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شد + دلایل زارعی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود .....(ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏.... بابلسر، بهنمير و هادي شهر از كمترين ‏اعتبارات ملي برخوردارند
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏....(ادامه)
واکنش افغانستان به صحبت‌های روحانی
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری افغانستان به صحبت‌های حسن روحانی واکنش نشان داد.(ادامه)
چراغي كه به خانه رواست....(ديدگاه)
(ادامه)
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد.
تاکيد وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد. (ادامه)

نگاهي به سوابق و برنامه هاي دكتر دژپسند / كانديداي وزارت اقتصاد(يادداشت)
(ادامه)
روزنامه اعتماد: عبدالله نوری جایگزین عارف می‌شود
روزنامه اعتماد نوشت: برخي فعالان سياسي مي‌خواهند او (نوری) را از جلسات خانگي به متن سياست بازگردانند اما نوري هنوز در مواجهه با اين كنش‌ها هيچ واكنشي ندارد گرچه خبرهاي غيررسمي حاكي از آن است كه مذاكرات با او به سطح قابل‌توجهي رسيده است(ادامه)
دكتر چمران شب قبل در آخرين جلسه مشورتي ستاد، يارانش را با وصاياي بي‏‌سابقه‏‌اي نصيحت كرده بود و خدا مي‏‌داند كه در پس چهره ساكت و آرام ملكوتي او چه غوغا و چه شور و هيجاني از شوق رهايي، رستن از غم و رنج‏‌ها، شنيدن دروغ و تهمت‏‌ها و دم‏ برنياوردن‏‌ها و از شوق شهادت برپا بود.

چمران؛ بزرگ‌مرد علم و جهاد(يادداشت)
دكتر چمران شب قبل در آخرين جلسه مشورتي ستاد، يارانش را با وصاياي بي‏‌سابقه‏‌اي نصيحت كرده بود و خدا مي‏‌داند كه در پس چهره ساكت و آرام ملكوتي او چه غوغا و چه شور و هيجاني از شوق رهايي، رستن از غم و رنج‏‌ها، شنيدن دروغ و تهمت‏‌ها و دم‏ برنياوردن‏‌ها و از شوق شهادت برپا بود. (ادامه)
استاندار:خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد
استاندار مازندران گفت: خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد.(ادامه)
انتقاد تند رحيم‌پور ازغدی از روحانی
«امروز ديدم ايشان اعلام كرده است كه ما كلا مخالف بوديم و هستيم و خواهيم بود و مقامات عالي... يعني داري به رهبري طعنه مي‌زني؟... ... ... تو خودت رييس شوراي انقلاب فرهنگي هستي چرا هر جا يك جوري حرف مي‌زني؟ ايشان در مورد علوم انساني چند تا جوك گفت و مسخره كرد. من از ايشان پرسيدم شما اصلا نظريات جديد علوم انساني را خواندي، بلدي؟... ... . علوم انساني اصلا شرقي و غربي نيست و كاملا امري است فرهنگي و بستگي به فرهنگ جامعه دارد و هر پسوندي مي‌پذيرد... ... ... من حدس مي‌زنم چهار پنج تا بچه دور و برش هستند اينها را مي‌نويسند و دستش مي‌دهند ايشان هم بايد سخنراني كند وقت كم دارد و مي‌گويد همين طور از اين طرف و آن طرف مطلب برسانيد... از كتاب‌ها از مقالات چيز جمع كنيد و بگوييد من بگويم. متوجه تناقضش هم نيست من در شورا از ايشان پرسيدم شما راجع به علوم انساني اين حرف‌ها را زديد با اين نظريات جديد آشنا هستيد اصلا؟ ايشان صادقانه گفت نه... ... . يك‌كمي شجاع باش قوي باش ايدئولوژي داشته باش. مكتبي باش. مي‌خواهي ليبرال باشي ليبرال باش مي‌خواهي انقلابي باشي انقلابي باش نيمچه‌انقلابي نيمچه‌ليبرال كه نمي‌شود. گاهي انقلابي دو‌آتشه و گاهي ليبرال سه‌آتشه... ... ... به طرف فحش مي‌دهيد و مي‌گوييد منظورم اين نبود... ... ... . الان حرف‌هايي كه گفتم منظورم روحاني نبود. آقاي روحاني؛ رييس جمهوري دوگانه و متناقض با مردم حرف نمي‌زند. رييس‌جمهوري اسلامي دروغ نمي‌گويد رييس‌جمهوري اسلامي وعده دروغ نمي‌دهد. رييس‌جمهوري اسلامي در جلسه خصوصي يك چيز و در جلسه عمومي ضدش نمي‌گويد... رييس‌جمهوري اسلامي مخصوصا اگر آخوند، معمم باشد در جلسه داخلي و خارجي ١٨٠ درجه متفاوت حرف نمي‌زند، مسووليت‌ حرف‌هايي كه زده را بر عهده مي‌گيرد... ... ... شما در جلسه خصوصي راجع به فضاي مجازي يك چيز مي‌گويي و در فضاي عمومي مي‌‌گويي اصلا دولت كلا مخالف است و مقامات عالي بايد مسووليت بپذيرند و به مردم جواب دهند.»(ادامه)
جابجایی عجیب صندلی احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص
(ادامه)
روز گذشته معاون سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي توديع شد. جلسه شوراي معاونان دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي با حضور دريابان علي شمخاني، دبير شوراي امنيت ملي صبح روز سه‌شنبه برگزار شد و رضا سيف‌اللهي كه از سال 1393 تاكنون مسووليت معاونت سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي را برعهده داشت و گفته مي‌شد از اعضاي كليدي بررسي پرونده درگذشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و همچنين حصر بود؛ در اين نشست توديع و از خدمات او در طول تصدي اين مسووليت قدرداني شد. يك تغيير در شوراى عالى امنيت ملى/رضا سيف‌ اللهي كيست؟
روز گذشته معاون سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي توديع شد. جلسه شوراي معاونان دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي با حضور دريابان علي شمخاني، دبير شوراي امنيت ملي صبح روز سه‌شنبه برگزار شد و رضا سيف‌اللهي كه از سال 1393 تاكنون مسووليت معاونت سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي را برعهده داشت و گفته مي‌شد از اعضاي كليدي بررسي پرونده درگذشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و همچنين حصر بود؛ در اين نشست توديع و از خدمات او در طول تصدي اين مسووليت قدرداني شد.(ادامه)
 استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود .


 با اتمام طرح هاي شهرداري، "ساري" به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد(خبر)
استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود . (ادامه)
استاندار: به وجود بانوان كارآفرين مازندران افتخار مي كنيم
(ادامه)
شمال نیوز :مقام عالي دولت در مازندران، در اين مراسم با اشاره به اين كه بايد از ظرفيت جوانان و افكار نو و خلاق در جهت توسعه بخش هاي مختلف بهره گيري شود، خاطر نشان ساخت: نقش بانوان در اداره جامعه باید روزافزون شود..... برگزاری توديع و معارفه مدير كل بانوان و خانواده استانداري مازندران
شمال نیوز :مقام عالي دولت در مازندران، در اين مراسم با اشاره به اين كه بايد از ظرفيت جوانان و افكار نو و خلاق در جهت توسعه بخش هاي مختلف بهره گيري شود، خاطر نشان ساخت: نقش بانوان در اداره جامعه باید روزافزون شود.....(ادامه)
حد آستانه بررسي اطلاعات پولي از ٥٠٠ ميليون تومان به پنج ميليارد تومان افزايش يافت. اين اصلاحي است که در توافق اخیر وزراي اقتصادي و دارايي و دادگستري انجام شده و به موجب آن حداقل ميزان گردش حسابي که مورد بررسي سازمان امور مالياتي قرار خواهد گرفت، پنج ميليارد تومان خواهد بود.

سرکشي به حساب‌ ميليونرها ممنوع! /‌بانک‌ها مي‌ترسند
حد آستانه بررسي اطلاعات پولي از ٥٠٠ ميليون تومان به پنج ميليارد تومان افزايش يافت. اين اصلاحي است که در توافق اخیر وزراي اقتصادي و دارايي و دادگستري انجام شده و به موجب آن حداقل ميزان گردش حسابي که مورد بررسي سازمان امور مالياتي قرار خواهد گرفت، پنج ميليارد تومان خواهد بود. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 77 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.