.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد. عملیات کربلای ۸ و اشتباه محاسباتی دشمن از وسعت آن
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد.(ادامه)
یادواره ۴۳۷ شهید والا مقام دفاع مقدس شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی جانشین لشگر ۲۵کربلا و مسئول اطلاعات عملیات این لشگر با در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا برگزار شد.
عکس/ خزرنما هجدهمین یادواره سردار شهید طوسی(خبر)
یادواره ۴۳۷ شهید والا مقام دفاع مقدس شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی جانشین لشگر ۲۵کربلا و مسئول اطلاعات عملیات این لشگر با در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا برگزار شد. عکس/ خزرنما(ادامه)
شمال نیوز : یادواره 437 شهید سرافراز شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن قاسمی طوسی «نابغه نبرد فاو» برگزار میشود . یادواره سردار شهید طوسی و 437 شهید شهرستان نکا برگزار میشود
شمال نیوز : یادواره 437 شهید سرافراز شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن قاسمی طوسی «نابغه نبرد فاو» برگزار میشود .(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» لشکر دکترهای بیکار؛ ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در جست‌وجوی کار هستند
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.»(ادامه)
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است. آیا در برزخ، شفاعت وجود دارد؟
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است.(ادامه)
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس  با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی در پی درگذشت سردار کساییان
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت. (ادامه)
در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانواده شهیدان طوسی در محکومیت این جنایت تروریستی پیامی صادر کرد.

پیام تسلیت بیت شهیدان طوسی در پی حادثه تروریستی در کرمان
در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانواده شهیدان طوسی در محکومیت این جنایت تروریستی پیامی صادر کرد. (ادامه)
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت. علی نظمی درگذشت
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
"سعید" رادمرد عرصه ایمان(يادداشت)
(ادامه)
جوانی که پا روی آبرو و اعتبارش گذاشت و ماسک منافق بودن به صورتش زد تا بتونه تو سازمان منافقین نفوذ کنه. طلبه ای که حاضر شد مامومین خودش رو از دست بده تا امامش از او راضی باشه... روایتی عجیب از یک شهیدی که با آبرویش بازی کرد!(يادداشت)
جوانی که پا روی آبرو و اعتبارش گذاشت و ماسک منافق بودن به صورتش زد تا بتونه تو سازمان منافقین نفوذ کنه. طلبه ای که حاضر شد مامومین خودش رو از دست بده تا امامش از او راضی باشه...(ادامه)
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم. دلنوشته ای برای سردار بزرگ سید حبیب الله حسینی، بابای مهربانم
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم.(ادامه)
شمال نیوز : " او" سمبل جوانان پاکباخته و رشید جبهه حق در مصاف با دشمنان بود که باخداحافظی از خاکریزهای خط مقدم نبرد۸ ساله ، جهاد تببین و روایتگری صادقانه دلاوریهای شیرمردان شمالی دفاع مقدس را محور مجاهدتش برگزید و تا پایان عمرش این عرصه حیاتی را ترک نکرد. حبیب لشگر ۲۵ کربلا ، مدافع آرمانهای پرشکوه انقلاب اسلامی
شمال نیوز : " او" سمبل جوانان پاکباخته و رشید جبهه حق در مصاف با دشمنان بود که باخداحافظی از خاکریزهای خط مقدم نبرد۸ ساله ، جهاد تببین و روایتگری صادقانه دلاوریهای شیرمردان شمالی دفاع مقدس را محور مجاهدتش برگزید و تا پایان عمرش این عرصه حیاتی را ترک نکرد.(ادامه)
خانواده طوسی داغدار شد
(ادامه)
شمال نیوز:

نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم. نقش مازندران در دفاع مقدس(يادداشت)
شمال نیوز: نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
شمال نیوز : برای زنان و مردانی که گام نخست را برای تشکیل مجلس دوازدهم برداشتند موفقیت آرزو دارم و در ادامه و در پیوند با ضرورت حضور موثر زنان در جامعه و ایفای نقش و رسالت سیاسی و اجتماعی خود چند نکته را لازم به طرح می‌دانم .... درسایه ماندن زنان آگاه و شجاعی که می‌توانستند در ادوار مجلس در مازندران نقش‌آفرین باشند تاسف بار است / حضور ده تا بیست درصد نماینده زن از مجموع ۲۹۰ وکیل، به غنای قوه قانونگذاری کشور خواهد افزود/ زنان و دختران جوان استان با توجه به اصل « انتخاب اصلح » برای تشکیل مجلسی مطالبه‌گر، کارآمد و حق‌گو به نامزدهای زن حوزه های انتخابیه خود رای دهند
شمال نیوز : برای زنان و مردانی که گام نخست را برای تشکیل مجلس دوازدهم برداشتند موفقیت آرزو دارم و در ادامه و در پیوند با ضرورت حضور موثر زنان در جامعه و ایفای نقش و رسالت سیاسی و اجتماعی خود چند نکته را لازم به طرح می‌دانم ....(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
روز اول محرم؛ روز مخصوص دعا برای فرزند دار شدن
(ادامه)
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید. ۱۰ دلیل برای اهمیت روز غدیر
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد. گزینه دولت برای وزارت صنایع و معادن معرفی شد/ عباس علي آبادي کیست؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد.(ادامه)
«لباس ویژه» سلطان عمان در مهمانی رئیسی / عمامه بنفش و قرمز او نشانه چیست؟ + عکس‌ها
سلطان همچنین بر خلاف مراسم استقبال عصر یکشنبه که عمامه سفید رنگ به سر داشت؛ در ضیافت، عمامه بنفش و قرمز رنگ داشت. این رنگ عمامه، مخصوص اعضای خانواده پادشاهی / حاکم ( خانواده آل بو سعید) است.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود. آیةالله شهید سلیمانی ؛ مرید ولایت، معین نظام و وکیل مردم
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود.(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله سلیمانی مردی که تمام زندگی اش سهم تکریم خانواده های شهدا شد. او مزد خدمت به خانوادهای شهدا را گرفت.
تصاویر هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار شهید محمد حسن طوسی در ۱۹ فروردین ۱۴۰۲  با سخنرانی آیت الله سلیمانی(ره) در مصلی امام خمینی شهرستان نکاء تصاویر به یادماندنی از آیت الله سلیمانی در یادواره سردار شهید طوسی(خبر)
شمال نیوز: آیت الله سلیمانی مردی که تمام زندگی اش سهم تکریم خانواده های شهدا شد. او مزد خدمت به خانوادهای شهدا را گرفت. تصاویر هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار شهید محمد حسن طوسی در ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ با سخنرانی آیت الله سلیمانی(ره) در مصلی امام خمینی شهرستان نکاء(ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است. دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت سردار شهید بصیر گرامی باد(يادداشت)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است.(ادامه)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس  با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی  و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد.
هفدهمین یادواره شهید طوسی وشهدای شهرستان نکا(خبر)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای ....

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار شد
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای .... (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.