.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد. سیل در راه مازندران؛ اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه در استان هشدار نارنجی صادر کرد. هشدار نارنجی هواشناسی برای مازندران
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه در استان هشدار نارنجی صادر کرد.(ادامه)
دعای روز ششم ماه رمضان دعای روز ششم ماه رمضان
دعای روز ششم ماه رمضان(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
بحران برای ایلان ماسک؛ بزرگ‌ترین برند دنیا با ایکس قطع رابطه کرد بزرگ‌ترین برند دنیا با ایکس قطع رابطه کرد
بحران برای ایلان ماسک؛ بزرگ‌ترین برند دنیا با ایکس قطع رابطه کرد(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بااشاره به گرفتارشدن پنج دستگاه خودرو براثر طغیان رودخانه نور گفت: از سرنوشت سرنشینان ۳ دستگاه خودرو اطلاعی نداریم.

گرفتار شدن ۵ خودرو در حاشیه رودخانه نور / ۳ نفر مفقود شدند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بااشاره به گرفتارشدن پنج دستگاه خودرو براثر طغیان رودخانه نور گفت: از سرنوشت سرنشینان ۳ دستگاه خودرو اطلاعی نداریم. (ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال وقوع سیل و سیلاب در دو روز آینده وجود دارد و رانندگان و مسافران لازم است از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند سیلاب در راه مازندران/ رانندگان از مسیر کوهستانی تردد نکنند
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال وقوع سیل و سیلاب در دو روز آینده وجود دارد و رانندگان و مسافران لازم است از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب از فردا در استان هشدار داد. سیل در راه مازندران/ آماده باش به دستگاه‌های اجرایی استان
به گزارش شمال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب از فردا در استان هشدار داد.(ادامه)
رئیس سازمان هواشناسی کشور از برگزاری مناقصه برای راه‌اندازی فاز دوم سامانه هشدار سیل خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری این مناقصه در تلاشیم تا بتوانیم به اطلاعات بیشتری از شرایط دِبی آب رودخانه‌ها در بالادست و مراکز جمعیتی دست یابیم. سامانه هشدار سیل راه‌اندازی می‌شود
رئیس سازمان هواشناسی کشور از برگزاری مناقصه برای راه‌اندازی فاز دوم سامانه هشدار سیل خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری این مناقصه در تلاشیم تا بتوانیم به اطلاعات بیشتری از شرایط دِبی آب رودخانه‌ها در بالادست و مراکز جمعیتی دست یابیم.(ادامه)
چرا فلسطین طغیان کرد؟
(ادامه)
نتیجه نظرسنجی سی‌بی‌اس نشان می‌دهد دونالد ترامپ با ۵۰ درصد در برابر ۴۹ درصد آراء، پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده خواهد بود. آخرین تحولات انتخاباتی آمریکا؛ جنگ داخلی در راه است؟
نتیجه نظرسنجی سی‌بی‌اس نشان می‌دهد دونالد ترامپ با ۵۰ درصد در برابر ۴۹ درصد آراء، پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده خواهد بود.(ادامه)
از این نما، اجتماع بزرگ اربعین، ظرفیت های فوق العاده ای برای ملت ها دارد و تمهیدی است برای خلق جهانی اخلاق تر و زیباتر با مدیریتی اثربخش تر و کارآمدتر، و تمرینی است برای استقامت در مسیر حقیقت، و فرصتی است برای رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت. نمای اجتماعی اربعین(يادداشت)
از این نما، اجتماع بزرگ اربعین، ظرفیت های فوق العاده ای برای ملت ها دارد و تمهیدی است برای خلق جهانی اخلاق تر و زیباتر با مدیریتی اثربخش تر و کارآمدتر، و تمرینی است برای استقامت در مسیر حقیقت، و فرصتی است برای رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت.(ادامه)
طغیان رودخانه مشی در شهرستان گلوگاه سبب جاری شدن سیلاب محلی شده است طغیان رودخانه مشی شهرستان گلوگاه
طغیان رودخانه مشی در شهرستان گلوگاه سبب جاری شدن سیلاب محلی شده است(ادامه)
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از احتمال طغیان آفت مگس میوه در شهریور ماه خبر داد. احتمال طغیان آفت مگس میوه در شهریور ماه
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از احتمال طغیان آفت مگس میوه در شهریور ماه خبر داد.(ادامه)
فیلم/ سیل در مازندران؛ از طغیان رودخانه‌ها تا انسداد راه‌های روستایی
ایرنا- بارش باران سیل آسا در مازندران، انسداد هفت راه فرعی و روستایی، طغیان تعدادی از رودخانه‌ها به دلیل بالا آمدن حجم آب و خسارت به اراضی کشاورزی را در پی داشته است.(ادامه)
عملیات اجرایی دو پروژه دیواره حفاظتی حاشیه رودخانه‌های بابلرود و تالار در شهرستان بابلسر آغاز شد. آغاز عملیات اجرایی دیواره حفاظتی رودخانه‌های بابلرود و تالار
عملیات اجرایی دو پروژه دیواره حفاظتی حاشیه رودخانه‌های بابلرود و تالار در شهرستان بابلسر آغاز شد.(ادامه)
بارش شدید باران در ساعت های گذشته، انسداد پنج راه فرعی و همچنین طغیان رودخانه‌ هراز به دلیل بالا آمدن حجم آب و آبگرفتگی برخی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی استان را در پی داشته است.

آخرین وضعیت سیل در مازندران؛ از بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی تا جمع‌بندی نهایی خسارت‌ها
بارش شدید باران در ساعت های گذشته، انسداد پنج راه فرعی و همچنین طغیان رودخانه‌ هراز به دلیل بالا آمدن حجم آب و آبگرفتگی برخی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی استان را در پی داشته است. (ادامه)

(ادامه)
این استان‌ها از فردا منتظر باران باشند
سازمان هواشناسی در هشداری از آغاز رگبار‌های باران و وزش باد‌های موقتی تحت تاثیر «گذر امواج تراز میانی و ناپایداری‌های محلی» از فردا (پنجشنبه) تا روز دوشنبه آینده در ۲۲ استان خبر داد.(ادامه)
دعای روز ششم ماه مبارک رمضان
متن دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان(ادامه)
چرا پرتقال جنوب گرانتر از مرکبات شمال شد؟
تامسون پرطرفدارترین مرکبات ایرانی در شمال و جنوب کشور تولید می‌شود اما در سال‌های اخیر نوع جنوبی آن گرانتر از رقم شمالی شده است.(ادامه)
آنفولانزا در کمین و سطح ایمنی عموم مردم به ویژه کودکان پایین!
به گفته یکی مسئولان وزارت بهداشت، ابتلا به بیماری آنفلوآنزا در ۳ هفته گذشته افزایش زیادی داشته است و پیش بینی می شود که این بیماری در کشور طغیان خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است .... بیماریها و آفات بلای جنگل‌های شمال/تحقیقات و راهکار علمی ضرورتی برای نجات این اکوسیستم
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است ....(ادامه)
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران بر تسریع در برداشت تمامی میوه‌های رسیده تاکید کرد. تسریع در برداشت میوه‌های رسیده
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران بر تسریع در برداشت تمامی میوه‌های رسیده تاکید کرد.(ادامه)
 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شناسایی یک مورد ابتلا به وبا در استان خبرداد و گفت: این فرد سابقه سفر خارجی داشته و تست وی مثبت شده است.

 شناسایی یک مورد ابتلا به بیماری وبا در مازندران
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شناسایی یک مورد ابتلا به وبا در استان خبرداد و گفت: این فرد سابقه سفر خارجی داشته و تست وی مثبت شده است. (ادامه)
کرم ساقه‌خوار برنج در کمین شالیزارهای کشت دوم مازندران
(ادامه)
پای ویروس آبله میمون به ایران باز شد و حالا جمع ویروس ها جمع تر شده است؛ اما مهمترین سد دفاعی در برابر این جماعت بی رحم همان رعایت شیوه نامه‌های بهداشت فردی و جمعی است. آخرین اطلاعات علمی درباره «آبله میمون»؛ / بترسیم یا نترسیم؟
پای ویروس آبله میمون به ایران باز شد و حالا جمع ویروس ها جمع تر شده است؛ اما مهمترین سد دفاعی در برابر این جماعت بی رحم همان رعایت شیوه نامه‌های بهداشت فردی و جمعی است. (ادامه)
شمال نیوز: مازندران استان بیگانه با سیل و طغیان رودخانه‌ها نیست. اما به نظر می‌رسد با متفاوت شدن رژیم بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا و در مجموع تغییر اقلیم، باید ملاحظات جدی و ویژه‌ای برای پیشگیری از خسارت گونه‌ای کمتر دیده شده از سیلاب در مازندران در نظر گرفته شود ؛سیلاب‌ یخچالی. ذوب شدن یخچال‌های کوهستانی؛چالش جدید مازندران در مدیریت سیلاب
شمال نیوز: مازندران استان بیگانه با سیل و طغیان رودخانه‌ها نیست. اما به نظر می‌رسد با متفاوت شدن رژیم بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا و در مجموع تغییر اقلیم، باید ملاحظات جدی و ویژه‌ای برای پیشگیری از خسارت گونه‌ای کمتر دیده شده از سیلاب در مازندران در نظر گرفته شود ؛سیلاب‌ یخچالی.(ادامه)
بازگشایی راه ۶ روستای سیل زده چالوس
راهداران مازندران راه‌ ۶ روستای منتهی به انگوران چالوس که به علت سیلاب مسدود شده را باز کردند.(ادامه)
سیلاب چالوس ۴ برابر بیشتر از بزرگ‌ترین سیل ثبت‌ شده در این رودخانه بود
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: سیل ناشی از طغیان اخیر رودخانه چالوس حدود ۴ برابر بزرگ‌ترین سیل ثبت‌ شده در این شاخه از رودخانه بوده است. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.