.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر فرهنگ گفت: کسانی که برای حج عمره پول واریز کرده‌اند اگر بخواهند، پول به آن‌ها برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد. کسانی که برای عمره مفرده وجه واریز کرده‌اند می‌توانند پول خود را پس بگیرند
وزیر فرهنگ گفت: کسانی که برای حج عمره پول واریز کرده‌اند اگر بخواهند، پول به آن‌ها برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسین ایزدی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران منصوب شد. حسین ایزدی مدیرکل گردشگری و میراث‌فرهنگی مازندران شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسین ایزدی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
ضرغامی گفت:مردم نیاز به این دارند که در کنار آنها باشیم و نواختن موسیقی آنها نیز ایرادی ندارد حتی اگر نوازنده خانم باشد هیچ کجا خلاف شرع نیست. وزیر میراث فرهنگی: نوازندگی خانم خلاف شرع نیست
ضرغامی گفت:مردم نیاز به این دارند که در کنار آنها باشیم و نواختن موسیقی آنها نیز ایرادی ندارد حتی اگر نوازنده خانم باشد هیچ کجا خلاف شرع نیست.(ادامه)
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی  مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد .

لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران / بازهم استاندار مخالفت است !
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد . (ادامه)
شمال نیوز:

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران را منصوب کرد. تغییرات مدیریتی مازندران به اداره کل گردشگری رسید
شمال نیوز: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
وزیر امور خارجه تاکید کرد: روابط ریاض و تهران در مسیر درست خودش پیش می‌رود و ورزش نباید اهرم سیاسی در طرف هیچ کدام شود.لذا میان ما و عربستان این توافق وجود دارد که این بازی تکرار شود. تکرار بازی سپاهان و الاتحاد؛ مورد توافق ایران و عربستان
وزیر امور خارجه تاکید کرد: روابط ریاض و تهران در مسیر درست خودش پیش می‌رود و ورزش نباید اهرم سیاسی در طرف هیچ کدام شود.لذا میان ما و عربستان این توافق وجود دارد که این بازی تکرار شود.(ادامه)
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد. (ادامه)
عزت‌الله ضرغامی وزیر گردشگری در گفتگو با خبرنگاران با کنایه می‌گوید: «رونالدو در سفر به ایران باید بله و ایتا نصب کند» وزیر گردشگری: رونالدو در سفر به ایران باید بله و ایتا نصب کند
عزت‌الله ضرغامی وزیر گردشگری در گفتگو با خبرنگاران با کنایه می‌گوید: «رونالدو در سفر به ایران باید بله و ایتا نصب کند»(ادامه)
قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند سیمکارت‌ بدون فیلتر بدهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد! اهدای سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو در ایران!
قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند سیمکارت‌ بدون فیلتر بدهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد!(ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید! ادبیات توهین آمیز خانم بازیگر بی‌حجاب با آقای وزیر
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید!(ادامه)
عکس/ اسب سواری ضرغامی
همزمان با فرارسیدن هفته صنایع دستی، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نمایشگاه داربافته‌های عشایر قشقایی بخش وردشت روستای مهرگرد شهرستان سمیرم استان اصفهان بازدید کرد.(ادامه)
عکس/ شادی ضرغامی از شادی دختران بی حجاب!
عکس/ شادی ضرغامی از شادی دختران بی حجاب! (ادامه)
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم. دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی در دوران تحول
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم.(ادامه)
عکس/ ضرغامی نانوا شد
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تخت سلیمان تکاب، نان محلی پخت.(ادامه)
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: کشورهای عضو اکو اردبیل را به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب کردند که ظرفیت‌های گردشگری جاذبه‌های تاریخی و صنایع دستی این استان هم برای جذب گردشگر خارجی و هم برای رونق گردشگری داخلی فرصت است. ضرغامی: سیم کارت گردشگری تعیین تکلیف می شود
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: کشورهای عضو اکو اردبیل را به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب کردند که ظرفیت‌های گردشگری جاذبه‌های تاریخی و صنایع دستی این استان هم برای جذب گردشگر خارجی و هم برای رونق گردشگری داخلی فرصت است.(ادامه)
(ویدئو) ضرغامی: خر مسئولیت را یه وری سوار می‌شویم
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امسال بنده خر مسئولیت را یه وری سوار می‌شویم. مسئولان باید خر مسئولیت را یه وری سوار شوند که هر وقت به آن‌ها گفتند بپرید پایین، بپرند پایین!(ادامه)
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: رهبر انقلاب با تدبیر و هوشمندی توانستند تمام شبکه‌های رسانه‌ای دشمن را منفعل کنند و این شبکه‌ها پس از این فرمان دچار واماندگی شده‌ و نمی‌دانستند چه واکنشی نشان دهند. واکنش ضرغامی به فرمان عفو رهبری / در خانه اگر کس است، یک حرف بس است
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: رهبر انقلاب با تدبیر و هوشمندی توانستند تمام شبکه‌های رسانه‌ای دشمن را منفعل کنند و این شبکه‌ها پس از این فرمان دچار واماندگی شده‌ و نمی‌دانستند چه واکنشی نشان دهند.(ادامه)

عزت‌الله ضرغامی حضور در انتخابات ۱۴۰۸ را رد کرد و در پاسخ به حاشیه‌های حرف‌های پُرتیترش گفت: «هرکس تحریک می‌شود نگاه نکند» مرّ صریح دستورات شرعی و موضع امام (ره) است. راهی جز گفت‌وگو نداریم. عمل به سفارش رهبری در همراهی با مردم نباید اینقدر هزینه داشته باشد. مردم را نسبت به دین خدا بدبین نکنیم. کاندیدا نمی‌شوم؛ دولت رئیسی ۸ ساله است / سخت‌گیری به مردم نتیجه‌اش همین است که می‌بینید! / ما را از خودمان نترسانید؛ همین هستم که می‌بینید
عزت‌الله ضرغامی حضور در انتخابات ۱۴۰۸ را رد کرد و در پاسخ به حاشیه‌های حرف‌های پُرتیترش گفت: «هرکس تحریک می‌شود نگاه نکند» مرّ صریح دستورات شرعی و موضع امام (ره) است. راهی جز گفت‌وگو نداریم. عمل به سفارش رهبری در همراهی با مردم نباید اینقدر هزینه داشته باشد. مردم را نسبت به دین خدا بدبین نکنیم.(ادامه)
اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور برخی مسئولین و خانواده شهدا در سینما فلسطین برگزار شد. عمار به ایستگاه پایانی رسید
اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور برخی مسئولین و خانواده شهدا در سینما فلسطین برگزار شد.(ادامه)
مرد در سایه وزارت میراث فرهنگی کیست؟
(ادامه)
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم. پیشرفت های ۴۰ساله نشان‌دهنده صحت تحلیل انقلاب از جهان در مقابل تحلیل غربگراهاست/دانشگاه از ارکان پیشرفت و تلاش دشمن برای تعطیلی دانشگاه ها به همین علت است / از اول انقلاب تلاش کردند نشان دهند نظام رو به زوال است؛ ایستادیم و خواهیم ایستاد(خبر)
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.(ادامه)
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند. حذف ضرغامی کلید خورد؟
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند.(ادامه)
وزیر میراث فرهنگی: اغتشاشات اخیر نتیجه جدی در حضور گردشگر خارجی دارد
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به مقابله با ایران‌هراسی به عنوان یکی از حوزه‌های کاری جذب توریسم، گفت: اغتشاشات اخیر نتیجه جدی در حضور گردشگر خارجی دارد و این رفتار اغتشاشگرانه محکوم است.(ادامه)
ویدیو / چسبیدن گربه به ضرغامی هنگام مصاحبه
فیلمی از چسببیدن یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی وزیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با خبرنگار صدا و سیما را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
جاذبه خوشمزه گردشگری/ ضرورت تدوین «اطلس خوراک ایران»
هرچند تاکنون گام های زیادی برای به رخ کشیدن میراث غذایی ایران برداشته شده اما هنوز فرهنگ غذایی، سوغات، شیرینی ها و به طور کلی میراث غذایی در بسیاری از شهرهای ایران ناشناخته باقی مانده است.(ادامه)
وزیر میراث فرهنگی در پیامی توییتری نوشت: برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. واکنش آقای وزیر به اغتشاشات اخیر+ عکس
وزیر میراث فرهنگی در پیامی توییتری نوشت: برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیر کل جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران منصوب شد. مدیرکل جدید میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیر کل جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
وزیر میراث فرهنگی گفت: برخی حرف زیاد می‌زنند، آخرش هم می‌گویند نظام در خطر است، وقتی پول می‌دهی می‌رود و دیگر پیدایش نمی‌شود، اصلاً باید پیشنهادهای دارای اعتبار و بدون اعتبار را جدا کنید و در اولویت قرار دهید. تحلیل ضرغامی از فیلم تایتانیک / رابطه‌مان را با شادی تعریف نکرده‌ایم همه متخصص گریاندن هستیم
وزیر میراث فرهنگی گفت: برخی حرف زیاد می‌زنند، آخرش هم می‌گویند نظام در خطر است، وقتی پول می‌دهی می‌رود و دیگر پیدایش نمی‌شود، اصلاً باید پیشنهادهای دارای اعتبار و بدون اعتبار را جدا کنید و در اولویت قرار دهید.(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله ضرقامی در حالی به این استان آمد که همچون سفر گذشته وی به رامسر ، هیچ مدیر ارشد استانی همراهی اش نکرد . .... سفر وزیر گردشگری به مازندران بدون حضور مدیران ارشد استان !
شمال نیوز : عزت الله ضرقامی در حالی به این استان آمد که همچون سفر گذشته وی به رامسر ، هیچ مدیر ارشد استانی همراهی اش نکرد . ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.