.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فیلمی جگرسوز از شهیده مریم سلطانی نژاد در حال خواندن وصیت‌نامه حاج قاسم
فیلمی جگرسوز از مریم سلطانی نژاد، کودک شهیده حادثه تروریستی کرمان در حال خواندن وصیت‌نامه حاج قاسم (ادامه)
با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اردو‌های راهیان نور امسال از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود. دور جدید اردو‌های راهیان نور از ۲۲ بهمن آغاز می‌شود
با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اردو‌های راهیان نور امسال از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود.(ادامه)
تصویری از شهیده فاطمه دهقان بر سرمزار حاج قاسم که اعضای بدنش اهدا شد
(ادامه)
شمال نیوز:

در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند. شهادت همسر و دختر برادر معاون رئیس جمهوری در حادثه تروریستی کرمان
شمال نیوز: در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند.(ادامه)
 هادی ابراهیمی اگر فاطمیه نبود....(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
عکس/ دختر شهیده ۱۵ ساله در جنین
جمعه ۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۲کد مطلب: 841517 (ادامه)
کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن در قالب طرح فرم یکسان خبر داد.

«یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن» ادارات کلید خورد / پرداخت «بن کمک هزینه خرید مانتو و شلوار اداری»
کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن در قالب طرح فرم یکسان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یادواره سرداران و شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می شود.

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار می شود / فرماندار : نصب المان شهدای نکا با محوریت سردار طوسی تا پایان امسال
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یادواره سرداران و شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می شود. (ادامه)
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است. نامه متفاوت یک شهید مدافع حرم به همسرش
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است.(ادامه)
حضور رهبر انقلاب بر مزار دو شهید حادثه هواپیمای اوکراینی/ عکس
رهبر انقلاب صبح دیروز با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها در کنار مزار شهیده مهندس فاطمه کازرانی و شهید دکتر محمدحسین ساکت از جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی حضور یافتند.(ادامه)
رئیس‌جمهور اغتشاشات اخیر را جنگ احزاب دانست و تاکیدکرد: آغوش ملت برای کسانی که دچار فریب شده‌اند باز است ولی به معاندین رحم نخواهیم کرد . رئیسی : اغتشاشات اخیر جنگ احزاب بود
رئیس‌جمهور اغتشاشات اخیر را جنگ احزاب دانست و تاکیدکرد: آغوش ملت برای کسانی که دچار فریب شده‌اند باز است ولی به معاندین رحم نخواهیم کرد .(ادامه)
کشور پیشرفت‌های زیادی کرده و دلیل عصبانیت دشمن این پیشرفت‌ها است بالاترین فشار و تحریم تاریخ را نسبت به ایران کردند تمام فشارها در قبال جمهوری اسلامی شکست خوردند. چرا به ما از کانال‌های مختلف پیام می‌دهید که آماده گفتگو هستیم و قصد براندازی نداریم؟ ما شما را می‌شناسیم / به معاندین رحم نخواهیم کرد / با سخن از آزادی و شعار‌های فریبنده ملت‌ها را به بدبختی می‌اندازند / به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بگویید که این نظام رهبری دارد که در هدایت امت بی‌نظیر است(خبر)
کشور پیشرفت‌های زیادی کرده و دلیل عصبانیت دشمن این پیشرفت‌ها است بالاترین فشار و تحریم تاریخ را نسبت به ایران کردند تمام فشارها در قبال جمهوری اسلامی شکست خوردند.(ادامه)
فاطمیه به جز آنکه موسمی برای گرامیداشت مقام کوثر رسول‌الله (ص) است، دو ویژگی برجسته و معنادار سیره بانوی دو عالم را در ذهن متبادر می‌کند؛ نخست مظلومیت و دوم ولایتمداری. پسران فاطمه بی‌شمارند(يادداشت)
فاطمیه به جز آنکه موسمی برای گرامیداشت مقام کوثر رسول‌الله (ص) است، دو ویژگی برجسته و معنادار سیره بانوی دو عالم را در ذهن متبادر می‌کند؛ نخست مظلومیت و دوم ولایتمداری.(ادامه)
ترس آقای بازیگر از کربلا رفتن
بازیگر سریال‌های ماندگار تلویزیون می‌گوید: کربلا رفتن یکی از ترس‌های همیشگی من است. هنوز هم می‌ترسم بروم کربلا و ترس عجیب و غریبی است.(ادامه)
شهدای روحانی مازندران 10 درصد از شهدای روحانی کشور را تشکیل می‌دهند
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه بیشترین توصیه شهدا توحید، ایمان به خداوند و استقامت در راه خدا بوده است، گفت: شهدای روحانی استان 10 درصد از شهدای روحانی کل کشور را تشکیل می‌دهند. (ادامه)
قاسمی طوسی:سند ارتقای وضعیت زنان مازندران تهیه شد
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان خبر داد.(ادامه)
زمینه انتقام از آمریکایی‌ها را از درون خانه‌هایشان فراهم می‌کنیم‌/ فرزندان جبهه مقاومت ‌این انتقام را بگیرند/ ریشه آمریکا ‌از منطقه کنده خواهد شد‌ / جمهوری اسلامی ایران که مورد تحریم قرار گرفته، نه تنها خودش را آبرومندانه اداره می‌کند بلکه در تمام دوره‌ها....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی گفت: روز یکشنبه ۱۷ اسفند، مراسم قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعدادی محدود از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های اجتماعی .... تجلیل از خانواده زنان شهیده و بانوان جانباز مازندران با حضور استاندار
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی گفت: روز یکشنبه ۱۷ اسفند، مراسم قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعدادی محدود از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های اجتماعی ....(ادامه)
نخستین یادواره استانی “لشکر فرشتگان تاریخ ساز” در ساری(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : آیین تجلیل و قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، جمعی از مدیران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌ها و الزامات بهداشتی برگزار شد . آئین بزرگذاشت زنان شهیده و تجلیل از بانوان جانباز مازندران برگزار شد
شمال نیوز : آیین تجلیل و قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، جمعی از مدیران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌ها و الزامات بهداشتی برگزار شد .(ادامه)
مدیر کل زنان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری کنگره با محوریت تجلیل از ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده، در بهمن ماه امسال به میزبانی استان مازندران خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱ زن شهیده و ۴۳ جانباز متعلق به دیار علویان هستند. کنگره تجلیل از ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده در مازندران برگزار می شود
مدیر کل زنان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری کنگره با محوریت تجلیل از ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده، در بهمن ماه امسال به میزبانی استان مازندران خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱ زن شهیده و ۴۳ جانباز متعلق به دیار علویان هستند.(ادامه)
پیام تسلیت مسئولان سپاه کربلا درپی عروج آسمانی جهادگر عرصه سلامت
فرمانده سپاه کربلا و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا شهادت شهیده مدافع سلامت سیده فاطمه شفیعی نژاد را تسلیت گفتند.(ادامه)
وداع با جهادگر عرصه درمان و سلامت در ساری
مراسم وداع با جهادگر عرصه درمان و سلامت، شهیده خدمت سیده فاطمه شفیعی نژاد در ساری برگزار شد.(ادامه)


مادرجان؛ تو شهیدانه زیستی و شهادت، استحقاق و لیاقت تو بود، خوشا بر تو که زیبا زیستی و زیبا رفتی! دعا کن که عاقبت ما نیز این‌گونه باشد و در باغ شهادت به روی ما نیز باز شود! دلتنگی نازدانه‌های شهید مدافع سلامت فاطمه شفیعی‌نژاد ساروی
مادرجان؛ تو شهیدانه زیستی و شهادت، استحقاق و لیاقت تو بود، خوشا بر تو که زیبا زیستی و زیبا رفتی! دعا کن که عاقبت ما نیز این‌گونه باشد و در باغ شهادت به روی ما نیز باز شود!(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: فاطمه شفیعی نژاد پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری به کاروان شهدای سلامت پیوست .... شهادت پرستار مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران/ پانزدهمین شهید مدافع سلامت در استان + پیام ها
شمال نیوز : شمال نیوز: فاطمه شفیعی نژاد پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری به کاروان شهدای سلامت پیوست ....(ادامه)
شهادت پرستار مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری
فاطمه شفیعی زاد پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری به خیل شهدای سلامت پیوست.(ادامه)
قدردانی رئیس جمهور از خانواده شهید دکتر ربیعی
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از خانواده شهید دکتر مظفر ربیعی قدردانی کرد.(ادامه)
پیرزنی که روز قیامت سربلند خواهد بود+عکس
فرزندان این زن به شهادت رسیدند تا روز جزا خون‌شان گواهی باشد بر خلوص پدر و مادری که همه چیزشان را گذاشتند برای پروردگارشان.(ادامه)
پیکر شهیده سانحه هوایی در ساری تشییع شد
پیکر شهیده روجا آزادیان از شهدای حادثه هوایی با حضور مردم شهیدپرور مازندران در ساری تشییع شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.