.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
شمال نیوز :  شورای اسلامی شهر جویبار پس از استعفای استیضاح گونه محمذد حسین فقیه شهردار سابق ، اینبار دست به کار بزرگی زد و با انسجام هر 5 عضو ، شهردار جدید این شهر را انتخاب کرد . شهردار جدید جویبار انتخاب شد
شمال نیوز : شورای اسلامی شهر جویبار پس از استعفای استیضاح گونه محمذد حسین فقیه شهردار سابق ، اینبار دست به کار بزرگی زد و با انسجام هر 5 عضو ، شهردار جدید این شهر را انتخاب کرد .(ادامه)
گفته می‌شود این چشمه‌ها قدمت ۳۵۰ میلیون ساله دارد و برای تشکیل هر سانتیمتر از حوضچه‌ها بیش از ۳۰۰ سال زمان نیاز است. (تصاویر) چشمه‌های رنگی باداب سورت(خبر)
گفته می‌شود این چشمه‌ها قدمت ۳۵۰ میلیون ساله دارد و برای تشکیل هر سانتیمتر از حوضچه‌ها بیش از ۳۰۰ سال زمان نیاز است.(ادامه)
شهید مازندرانی که در عرصه رسانه برای رفع اختلاف شیعه و سنی تلاش می کرد
آیت‌الله محمدیان نماینده وقت ولی فقیه در زاهدان در بیان خاطراتش از شهید لقمانی می‌گوید؛ «من از شهادت پسرم نارحت نشدم اما از شهادت شهید لقمانی متاثر شدم چون ایشان با ساخت برنامه‌های اصولی و نویسندگی خوب خود تلاش می‌کرد اختلاف شیعه و سنی را در منطقه از بین ببرد.»(ادامه)
 آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری در غم از دست دادن ....
نماینده ولی فقیه در مازندران داغدار شد
آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری در غم از دست دادن .... (ادامه)
محورهای منتهی به استان گلستان و مازندران فعلاً بازگشایی نمی‌شود
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: آنقدر میزان یخ زدگی و سرما زیاد است که محورهای منتهی به استان گلستان و مازندران فعلا بازگشایی نمی‌شود. (ادامه)
براساس گزارش گروه‌های رصدی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور هلال ماه رمضان در غروب روز دوشنبه رؤیت نشد؛ بنابراین ماه شعبان ۳۰ روزه بوده و چهارشنبه ۲۵فروردین۱۴۰۰ اولین روز از ماه مبارک رمضان خواهد بود. چهارشنبه، اول ماه رمضان خواهد بود
براساس گزارش گروه‌های رصدی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور هلال ماه رمضان در غروب روز دوشنبه رؤیت نشد؛ بنابراین ماه شعبان ۳۰ روزه بوده و چهارشنبه ۲۵فروردین۱۴۰۰ اولین روز از ماه مبارک رمضان خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز:زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۷ و ۳۴ دقیقه روز یکشنبه حوالی کیاسر واقع در مرز استان‌های مازندران و سمنان را لرزاند.... زلزله ۴.۳ ریشتری مازندران را لرزاند
شمال نیوز:زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۷ و ۳۴ دقیقه روز یکشنبه حوالی کیاسر واقع در مرز استان‌های مازندران و سمنان را لرزاند....(ادامه)
شمال نیوز : با این خبر خیال سمنانی ها جمع شد اما هنوز هیچ مقامی در اداره کل مدیریت بحران مازندران خبری در این خصوص منتشر نکرده است تا از چند و چون این زمین لرزه اطلاع رسانی شود .... مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان : زلزله کیاسر مازندران را لرزاند / نگران نباشید ؛ کانون زلزله از شهرهای سمنان دور بود !
شمال نیوز : با این خبر خیال سمنانی ها جمع شد اما هنوز هیچ مقامی در اداره کل مدیریت بحران مازندران خبری در این خصوص منتشر نکرده است تا از چند و چون این زمین لرزه اطلاع رسانی شود ....(ادامه)
شمال نیوز : احتمالاً مازندران کاری از پیش نخواهد برد و باز هم  از سمنان شکست خواهد خورد همانند جدا شدن بخشی از مناطق بالادست چهاردانگه چون فولادمحله یا ماجرای سد فینسک..... عزم آبی « سمنانی های دولت » به قیمت بدبخت کردن مازندران / آیا مازندران بازهم از سمنان شکست خواهد خورد ؟!
شمال نیوز : احتمالاً مازندران کاری از پیش نخواهد برد و باز هم از سمنان شکست خواهد خورد همانند جدا شدن بخشی از مناطق بالادست چهاردانگه چون فولادمحله یا ماجرای سد فینسک.....(ادامه)
عکس: درخت گردوی ۱۳۰۰ ساله
درخت گردوی ۱۳۰۰ ساله در شهمیرزاد سمنان.(ادامه)
عکس/ زمستان در بهار شهمیرزاد
بارش برف در سوم اردیبهشت 98 شهر شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدیهشر را سفید پوش کرد.(ادامه)
کیاسر در هشتیمن روز آذر لرزید
زمین لرزه ۳.۱ ریشتری کیاسر در مازندران را لرزاند(ادامه)
زلزله شهمیرزاد را لرزاند
زلزله‌ای به بزرگی 4.4 در مقیاس ریشتر حوالی شهمیرزاد را لرزاند. (ادامه)
عاشورای حسینی تابلوی بزرگداشت شعائر اسلام است
عاشورای سال 61 را باید مظهر گرامیداشت و نمود بسیاری از شعائر بزرگ اسلام دانست که به جا آوردن نماز ظهر روز عاشورا در صحنه نبرد پیام مهمی بوده که به واسطه آن شهادت حماسه‌ساز سروروسالار شهیدان امضا شده و مورد قبول پروردگار قرار گرفت. (ادامه)
مرگ دردناک کارگر مازندرانی در کوره رنگ
یک کارگر مازندرانی در کوره رنگ یک واحد تولیدی ترانسفر برق که به مدت یک ساعت در کوره رنگ قرار داشت به شکل دردناکی سوخت و به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.(ادامه)
٣١ خرداد ۶٩، ٣١ خرداد ٩۶ + تصاویر
امروز مصادف با بیست وهفتمین سالروز زمین لرزه مرگبار رودبار و منجیل است.(ادامه)
زلزله 3.7 ریشتری شهمیرزاد را لرزاند
زمین لرزه‌ای با قدرت 3.7 ریشتر صبح امروز شهمیرزاد را در استان سمنان لرزاند.(ادامه)
یک ساروی شهردار منطقه دو سمنان شد
شهردار سابق شهمیرزاد مدیر منطقه دو شهرداری سمنان شد.(ادامه)
شهردارانی که تاب دوری همدیگر را نداشتند
سیدمحمد انصارالحسینی از شهرداری شهمیرزاد به شهرداری سمنان نقل مکان کرد.(ادامه)
بارش برف در استان‌های شمالی کشور
شنبه و یک شنبه هفته آینده بارش باران و وزش شدید باد در مازندران موجب آبگرفتگی معابر در خیابان‌ها می‌شود. (ادامه)
بهشهر لرزید
(ادامه)
حکم استاندار برای دختر، داماد و خواهر زاده!
(ادامه)
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت شهردار هادي شهر
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت شهردار هادي شهر در پي درگذشت شهردار فقيد هادي شهر، مرحوم نادعلي نيازي پيام تسليتي از سوي دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران منتشر شد, (ادامه)
شمال نیوز: نادعلی نیازی شهردار هادی شهر مازندران از شهرداران خوشنام استان به شمار می رود که 25 سال سابقه شهرداری در شهرهای نکا ، شهمیرزاد ، پل سفید ، هادی شهر و ... را در سابقه خود داشته است .
شهردار با سابقه مازندران دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: نادعلی نیازی شهردار هادی شهر مازندران از شهرداران خوشنام استان به شمار می رود که 25 سال سابقه شهرداری در شهرهای نکا ، شهمیرزاد ، پل سفید ، هادی شهر و ... را در سابقه خود داشته است . (ادامه)
شمال نیوز: طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران از در دولت محمود احمدی نژاد به تصویب رسید و ظاهرا شروع به کار کرد که با مخالفت های بسیاری مواجه شد. چه اینکه توجیه زیست محیطی نداشت. اکنون مرکز پژوهش‌های مجلس هم این طرح را بدون توجیه اقتصادی و زیست محیطی دانسته است.
آب دریای خزر را به سمنان انتقال ندهید
شمال نیوز: طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران از در دولت محمود احمدی نژاد به تصویب رسید و ظاهرا شروع به کار کرد که با مخالفت های بسیاری مواجه شد. چه اینکه توجیه زیست محیطی نداشت. اکنون مرکز پژوهش‌های مجلس هم این طرح را بدون توجیه اقتصادی و زیست محیطی دانسته است. (ادامه)
زمین لرزه استان سمنان را لرزاند
(ادامه)
 شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی مازندران با حضور معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ساری برگزار شد.
مدیرکل بهزیستی مازندران معرفی شد
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی مازندران با حضور معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ساری برگزار شد. (ادامه)
شهردار جدید هادی‌شهر انتخاب شد
(ادامه)
رئیس سابق شورای شهر رامسر شهردار شهمیرزاد شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.096 seconds.