.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد. کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند . «مهارت آموزی» شاید وقتی دیگر ....
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند .(ادامه)
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد. تعیین میزان ساعت کار معلمان و کارکنان مدارس
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد.(ادامه)
سازمان امور دانشجویان دستورالعمل نحوه دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد که براساس آن حداکثر مدت پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد ۳۶ ماه است. دستورالعمل دریافت ارز دانشجویی اعلام شد
سازمان امور دانشجویان دستورالعمل نحوه دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد که براساس آن حداکثر مدت پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد ۳۶ ماه است.(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود. افشاگری نماینده رشت درباره فساد مافیای برنج/ ۲ میلیون تن برنج با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده/ چه کسی مجوز داد؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود.(ادامه)
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشکده‌های ویژه بر مبنای زیست بوم منطقه‌ای استان‌ها تاسیس خواهند شد. تاسیس دانشکده‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشکده‌های ویژه بر مبنای زیست بوم منطقه‌ای استان‌ها تاسیس خواهند شد.(ادامه)
چهاردهمین فرزند خانواده طلبه نام آشنای یزدی در یکی از بیمارستان‌های قم با سلامت کامل به دنیا آمد. تولد چهاردهمین فرزند والدین دهه شصتی قمی
چهاردهمین فرزند خانواده طلبه نام آشنای یزدی در یکی از بیمارستان‌های قم با سلامت کامل به دنیا آمد.(ادامه)
سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان روز شنبه اول مهر آغاز می‌شود، با این حال دانش‌آموزان کلاس اولی روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در قالب جشن شکوفه‌ها به مدرسه می‌روند. سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اول مهر آغاز می‌شود
سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان روز شنبه اول مهر آغاز می‌شود، با این حال دانش‌آموزان کلاس اولی روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در قالب جشن شکوفه‌ها به مدرسه می‌روند.(ادامه)
شمال نیوز : اساساً آموزش و پرورش مقوله ای است به عهده حاکمیت و در این زمینه باید برای همه مردم، به یک اندازه، فرصت و امکانات گذاشته شود؛ اجازه ورود به بخش خصوصی در این زمینه باید به صورت موردی، استثنائی و با ملاحظات و احتیاط همراه باشد .... چند نکته در مورد اظهارنظر جنجالی مراد صحرایی/ آقای وزیر! آموزش و پرورش با خودرو و کالاهای دیگر فرق می‌کند
شمال نیوز : اساساً آموزش و پرورش مقوله ای است به عهده حاکمیت و در این زمینه باید برای همه مردم، به یک اندازه، فرصت و امکانات گذاشته شود؛ اجازه ورود به بخش خصوصی در این زمینه باید به صورت موردی، استثنائی و با ملاحظات و احتیاط همراه باشد ....(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
ثبت نام کارگاه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری مازندران آغاز شد آغاز ثبت نام در کانون پرورش فکری مازندران
ثبت نام کارگاه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری مازندران آغاز شد(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)

در حالی که بسیاری از والدین و دانش آموزان درگیر امتحانات پایان ترم هستند و چه بسا هنوز برای سال آتی و مدرسه جدید برنامه ای ندارند، بررسی ها نشان می دهد شهریه برخی دبستان و پیش دبستانی های غیرانتفاعی در تهران به ۹۹ میلیون تومان رسیده است. شهریه ۹۹ میلیون تومانی یک پیش دبستانی
در حالی که بسیاری از والدین و دانش آموزان درگیر امتحانات پایان ترم هستند و چه بسا هنوز برای سال آتی و مدرسه جدید برنامه ای ندارند، بررسی ها نشان می دهد شهریه برخی دبستان و پیش دبستانی های غیرانتفاعی در تهران به ۹۹ میلیون تومان رسیده است.(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
مسجدی خاص که در آن کشتی هم آموزش می‌دهند + تصاویر
مسجد بقیه الله ساری با اجرای برنامه‌های متنوع و خاص فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و خیریه صد‌ها جوان را جذب کرده است.(ادامه)
کیهان نوشت: با وجود تاکید بر زحمات و تلاش‌های متعهدانه قاطبه جامعه فرهنگیان کشور برای پیاده کردن برنامه‌های مفید و موثر علمی، اخلاقی و فرهنگی در مدارس، هرازگاهی شاهد وقوع اتفاقاتی در برخی مراکز آموزشی هستیم که همچون زنگ خطر و هشدار باید آنها را جدی گرفت. چرا امام جمعه و استاندار و مقامات دیگر از بازگشت خانم معلم قائم شهری حمایت کردند؟
کیهان نوشت: با وجود تاکید بر زحمات و تلاش‌های متعهدانه قاطبه جامعه فرهنگیان کشور برای پیاده کردن برنامه‌های مفید و موثر علمی، اخلاقی و فرهنگی در مدارس، هرازگاهی شاهد وقوع اتفاقاتی در برخی مراکز آموزشی هستیم که همچون زنگ خطر و هشدار باید آنها را جدی گرفت.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
 رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران از ثبت‌نام بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران خبر داد ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران از ثبت‌نام بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران خبر داد(ادامه)
مخالفت شورا شهر ساری با نرخ‌های جدید سرویس مدارس
اعضای شورای اسلامی شهر ساری برای تعیین نرخ شهریه سرویس مدارس دانش‌آموزان مرکز استان در سال تحصیلی جدید با نرخ مصوب کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش شهرستان مخالفت کردند و قرار است برای نهایی شدن این نرخ در ساری تصمیم‌گیری کنند.(ادامه)
شمال نیوز :  استان مازندران در دهه گذشته همواره از جایگاه ثابتی میان برگزیدگان تک رقمی گروه های مختلف کنکور سراسری برخوردار بود اما امسال برخلاف ادوار گذشته هیچ مازندرانی موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور در گروه های آزمایشی مختلف نشد! نگاهی به کارنامه آموزش و پروش مازندران با معیار نتایج کنکور سراسری 1401 !
شمال نیوز : استان مازندران در دهه گذشته همواره از جایگاه ثابتی میان برگزیدگان تک رقمی گروه های مختلف کنکور سراسری برخوردار بود اما امسال برخلاف ادوار گذشته هیچ مازندرانی موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور در گروه های آزمایشی مختلف نشد!(ادامه)
این یادداشت، صرفا به‌دنبال آسیب‌شناسی در جامعه آموزشی ایران است که درمان نکردنش، تبعات خوبی نخواهد داشت. یکی از تبعات منفی حل‌نشدن چنین معضلی، همان توسعه نیافتگی است. بله! ما مافیا هستیم!
این یادداشت، صرفا به‌دنبال آسیب‌شناسی در جامعه آموزشی ایران است که درمان نکردنش، تبعات خوبی نخواهد داشت. یکی از تبعات منفی حل‌نشدن چنین معضلی، همان توسعه نیافتگی است.(ادامه)
۳۰۴ مدرسه مازندران در طرح همدل همکاری دارند
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۳۰۴ مدرسه در طرح همدل همکاری دارند، گفت: ۷۴۱ دانش آموز تحت حمایت در این مدارس تحصیل می کنند.(ادامه)
شهریه مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد
سرپرست اداره کل آموزش وپرورش مازندران از افزایش شهریه مدارس غیردولتی استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران با بیان اینکه هرگونه فعالیت دفاع شخصی بدون مجوز هیات جودو غیرقانونی است، گفت: برنامه ریزی‌های آموزشی مختلفی نیز برای هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر در بین فعالان این رشته در دستور کار قرار دارد.



هرگونه فعالیت دفاع شخصی بدون مجوز هیات جودو غیرقانونی است/ ۸۶مربی دفاع شخصی زن و مرد در مازندران فعال هستند
شمال نیوز : رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران با بیان اینکه هرگونه فعالیت دفاع شخصی بدون مجوز هیات جودو غیرقانونی است، گفت: برنامه ریزی‌های آموزشی مختلفی نیز برای هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر در بین فعالان این رشته در دستور کار قرار دارد. (ادامه)
اعلام جزئیات بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروز
جزئیات دستورالعمل ۱۲ بندی حضوری‌شدن مدارس بعد از تعطیلات نوورز اعلام شد.(ادامه)
شیوه نامه حضور دانش آموزان در مدارس ابلاغ شد که از مهمترین موارد آن می توان به الزامی بودن زدن ماسک و تهویه هوا الزامی اشاره کرد. ابلاغ شیوه نامه حضور دانش آموزان در مدارس/ خبر مهم برای دبیرستانی ها: یک ماه باید بیشتر مدرسه بروید!
شیوه نامه حضور دانش آموزان در مدارس ابلاغ شد که از مهمترین موارد آن می توان به الزامی بودن زدن ماسک و تهویه هوا الزامی اشاره کرد.(ادامه)
ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا ۲۰ اسفند ادامه دارد
سرپرست دانشگاه پیام‌ نور مازندران با اشاره به پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در اا مرکز دانشگاهی استان گفت: ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.(ادامه)
وام‌های تحصیلی افزایش یافت
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره وام‌های دانشجویی و بهبود امکانات خوابگاهی در دوران بعد از کرونا خبرهای خوبی داد. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی دانشگاه آزاد در واکنش به اعتراض دانشجویان تاکید کرد که افزایش شهریه‌ این دانشگاه متعارف است و سقف آن را وزارت علوم مشخص می‌کند. اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد به افزایش نامتعارف شهریه/ واکنش سخنگوی دانشگاه : دانشگاه ۶۰ هزار عضو هیئت علمی و کارمند دارد و باید حقوقشان را بدهیم !
شمال نیوز : سخنگوی دانشگاه آزاد در واکنش به اعتراض دانشجویان تاکید کرد که افزایش شهریه‌ این دانشگاه متعارف است و سقف آن را وزارت علوم مشخص می‌کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.945 seconds.