.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند. ۲ نیمه متفاوت در «شعار سال» از سال ۱۳۸۰ تا ۱۴۰۳ / رهبر انقلاب بر کدام حوزه ها بیشتر تاکید دارند؟ +جدول
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.(ادامه)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر وحید آرائی ، استاد دانشگاه و عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش تبیینی اساتید در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا باعث تشکیل مجلس قوی و احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود. مشارکت بالا باعث احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود
شمال نیوز : دکتر وحید آرائی ، استاد دانشگاه و عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش تبیینی اساتید در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا باعث تشکیل مجلس قوی و احساس مسئولیت‌پذیری بیشتر نمایندگان در قبال جامعه می‌شود.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده و نقاب از چهره تزور مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است. کنعانی: در آزمون غزه نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده و نقاب از چهره تزور مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است.(ادامه)
از نظر کارشناسی کابینه حسن روحانی قوی‌تر از کابینه‌ فعلی بود و مشكلاتشان از ناحیه تحریم‌ها خیلی بیشتر بود. کابینه روحانی قوی‌تر از کابینه‌ رئیسی بود/ دولت روحانی اجازه‌ گرانی‌های شدید را نمی‌داد!
از نظر کارشناسی کابینه حسن روحانی قوی‌تر از کابینه‌ فعلی بود و مشكلاتشان از ناحیه تحریم‌ها خیلی بیشتر بود.(ادامه)
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​
به مادرم فحاشی شد، جایز نیست بمانم
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​ (ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد. هفته دولت و سالگرد حوادث خالص سازی مهدی هاشمی(يادداشت)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
«شلوارک و لباس‌های پاره، ساحلی و جذب نپوشید؛ اندامِ خود را نمایان نکنید؛ متواضعانه لباس بپوشید و به قوانین ما احترام بگذارید.» خیر! آدرس را اشتباه نروید، منظورمان تهران نیست؛ فرانسه را می‌گوییم. انزوای لباس‌پاره‌ها در پاریس/ فرانسوی‌ها تاپ و شلوارک را برنمی‌تابند
«شلوارک و لباس‌های پاره، ساحلی و جذب نپوشید؛ اندامِ خود را نمایان نکنید؛ متواضعانه لباس بپوشید و به قوانین ما احترام بگذارید.» خیر! آدرس را اشتباه نروید، منظورمان تهران نیست؛ فرانسه را می‌گوییم.(ادامه)
شمال نیوز : این چهره رسانه ای جریان انقلاب گفت : به نظر می رسد این دوره نیز شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به دلیل سازوکار غلط تعیین نامزدها و بستن فهرست انتخاباتی، باز هم موفق نخواهد شد که افراد مناسبی را به مجلس بفرستد.

ساز و کار شورای ائتلاف غلط است / شورای ائتلاف دست‌پخت بهتری برای مجلس آینده ندارد !
شمال نیوز : این چهره رسانه ای جریان انقلاب گفت : به نظر می رسد این دوره نیز شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به دلیل سازوکار غلط تعیین نامزدها و بستن فهرست انتخاباتی، باز هم موفق نخواهد شد که افراد مناسبی را به مجلس بفرستد. (ادامه)

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد. جزئیات کامل لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد.(ادامه)
جزییات لایحه «نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها»
به رغم وجود برخی ضوابط و چهارچوب‌ها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلا‌های قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی دیده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادی‌های عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.(ادامه)
دولت هم واقعا ناتوان است چه مورد نظارت مجلس قرار بگیرد و چه نگیرد اتفاقی نمی افتد چون یک جسم توخالی است. دولت رئیسی ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است!/ این دولت دارد به ناکجاآباد می رود/ مجلس دیر به فکر سفت‌کردن پیچ‌ومهره دولت افتاد
دولت هم واقعا ناتوان است چه مورد نظارت مجلس قرار بگیرد و چه نگیرد اتفاقی نمی افتد چون یک جسم توخالی است.(ادامه)
خبر خوش برای بازنشستگان/ حقوق این گروه از بازنشستگان افزایش می یابد
اخبار منتشر شده از کمیسیون تلفیق حاکی از آن است که حقوق بازنشستگان بالاخره امسال افزایش و همسان‌سازی اجرایی خواهد شد.(ادامه)

در دوره مبارزات انقلابی که در شهرها و شهرستان‌ها و حتی روستاهای ایران جریان داشت علاوه‌ بر «مرگ بر شاه» که شعاری سراسری بود، شعارهای دیگری هم مطرح می‌شدند که برخی‌هایشان جالب بودند. اغلب این شعارها نیز به فساد پهلوی‌ها مربوط بود. شعارهای جالب انقلاب ایران که نشنیده‌اید!
در دوره مبارزات انقلابی که در شهرها و شهرستان‌ها و حتی روستاهای ایران جریان داشت علاوه‌ بر «مرگ بر شاه» که شعاری سراسری بود، شعارهای دیگری هم مطرح می‌شدند که برخی‌هایشان جالب بودند. اغلب این شعارها نیز به فساد پهلوی‌ها مربوط بود.(ادامه)

چه کردند که خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی و جهانگیری به حاشیه رفتند؟ محسن هاشمی: چه کردند که خاتمی، ناطق‌، روحانی و لاریجانی به حاشیه رفتند؟
چه کردند که خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی و جهانگیری به حاشیه رفتند؟(ادامه)
حماسه بزرگ ۱۸ دی ۱۳۵۷ که تجلی حضور خونین انقلابیون ساری در جریان انقلاب اسلامی است، بدون تردید، برگ زرین لبیک مازندرانی ها به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، یعنی خمینی کبیر است. ۱۸ دی، سالروز تظاهرات خونین ساروی ها علیه رژیم ستمشاهی(يادداشت)
حماسه بزرگ ۱۸ دی ۱۳۵۷ که تجلی حضور خونین انقلابیون ساری در جریان انقلاب اسلامی است، بدون تردید، برگ زرین لبیک مازندرانی ها به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، یعنی خمینی کبیر است.(ادامه)
انتقادی که رئیس جمهور برای آن پاسخی نداشت(يادداشت)
(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
سند لو رفته از یکی از سرکردگان براندازان؛ "پروژه شکست خورده است"
سندی از عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تجزیه طلب کومله افشا شده که در آن با ابراز ناامیدی از ادامه جنبش در کردستان و ایران به موارد مهمی اعتراف کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: هواپیمای کارگو برای صادرات هوایی مرکبات در حالی در مازندران آماده پرواز شد که هنوز باغداران برای شناسنامه دارکردن تولیدات پای کار نیامدند. کارگو رسید و باغدار نرسید/ استاندار مازندران : زمان پرواز هواپیمای صادرات مرکبات با خداست !
شمال نیوز: هواپیمای کارگو برای صادرات هوایی مرکبات در حالی در مازندران آماده پرواز شد که هنوز باغداران برای شناسنامه دارکردن تولیدات پای کار نیامدند.(ادامه)
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به راحتی نیست و راه حل پیروزی جلوگیری از نفوذ در مجموعه‌های انقلابی است. نماینده تهران: تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به راحتی نیست و راه حل پیروزی جلوگیری از نفوذ در مجموعه‌های انقلابی است.(ادامه)
قای علی دایی چهره مشهور ورزشی کشورمان اعلام کرده است برای «همدردی با مردم» به دعوت فیفا برای حضور در جام جهانی قطر پاسخ منفی داده است. آقای دایی، این «تیم ملی» است !(يادداشت)
قای علی دایی چهره مشهور ورزشی کشورمان اعلام کرده است برای «همدردی با مردم» به دعوت فیفا برای حضور در جام جهانی قطر پاسخ منفی داده است. (ادامه)
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست. مگر می شود اصل نظام به رفراندوم گذاشته شود؟
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست.(ادامه)
چرا جوانان شعارهای ۲۸+ می دهند؟/ بی توجهی به «سواد سلامت روان» در کشور
یک استاد دانشگاه گفت: هزار ساعت برنامه در تلویزیون در شبکه های مختلف ساخته شده اما حتی در یک مورد، یک روانشناس درباره «سواد سلامت روان» صحبت نکرده است.(ادامه)
شعار «زن، زندگی، آزادی» بمراتب از شعار «نان، مسکن، آزادی» ـ که توسط گروه‌های مخالف نظام، در سال‌های اول پیروزی انقلاب مطرح می‌شد ـ پیشرفته‌تر و جذاب‌تر است. دفاعیه ای برای شعار زن، زندگی، آزادی(يادداشت)
شعار «زن، زندگی، آزادی» بمراتب از شعار «نان، مسکن، آزادی» ـ که توسط گروه‌های مخالف نظام، در سال‌های اول پیروزی انقلاب مطرح می‌شد ـ پیشرفته‌تر و جذاب‌تر است. (ادامه)
گزارش «ایسنا» از وضعیت مراسم چهلم مهسا امینی در سقز گزارش از وضعیت مراسم چهلم مهسا امینی در سقز
گزارش «ایسنا» از وضعیت مراسم چهلم مهسا امینی در سقز(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 27 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.