.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی
بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.(ادامه)
عکسی از شمخانی با دست آتل بسته در بیت رهبری /گپ و گفت با آذری جهرمی در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب
مسئولان و کارگزاران نظام عصر روز گذشته با رهبر انقلاب دیدار کردند. (ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
عکسی از ابراز ارادت رئیسی به یک چهره سیاسی
عکس مشترک رئیسی و شریعتمداری در دیدار مدیران مسئول رسانه ها با رئیس دولت سیزدهم جلب توجه می کند.(ادامه)
عکسی متفاوت از خوش و بش حسین شریعتمداری با یک اصلاح طلب شناسنامه‌دار
رسانه های مختلف تصاویری حاشیه ای از دورهمی اهالی رسانه با رئیسی منتشر کرده اند که در میان آنها عکس مشترک کواکبیان و شریعتمداری جلب توجه می کند.(ادامه)
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ... عدم شرکت در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌» نامیده؛ کدام مردم؟
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ...(ادامه)
واكنش حسين شريعتمدارى به ردصلاحيت روحانى
كيهان: حسین شریعتمداری، مدير كيهان گفت:(ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
ویدئو/ جدال لفظی حسین شریعتمداری و محسن هاشمی روی آنتن زنده
محسن هاشمی و حسین شریعتمداری در یک برنامه تلوزیونی حضور یافتند. در بخشی از این گفتگو محسن هاشمی گفت: طرفداران آقای مصباح انتخابات را زینتی می‌دانند. حسین شریعتمداری در پاسخ گفت: تا جایی که یادم است تنها کسی که چنین نظری داشت مرحوم هاشمی بود.(ادامه)
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می‌دهد!
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.(ادامه)
(روزنامه کیهان) تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:انصافا اقدامات دولت سیزدهم در افزایش دستمزدها و بهبود خدمات کارمندان، برخی کم‌نظیر و برخی بی‌نظیر بوده است. کیهان: دولت رئیسی حقوق کارمندان را ۲برابر کرده اما تورم دولت روحانی نمی‌گذارد تاثیر افزایش حقوق ملموس باشد!
(روزنامه کیهان) تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:انصافا اقدامات دولت سیزدهم در افزایش دستمزدها و بهبود خدمات کارمندان، برخی کم‌نظیر و برخی بی‌نظیر بوده است.(ادامه)
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به موضوع اجماع صورت گرفته در بین مردم جهان درباره موضوع فلسطین، گفت: شرایط برای رژیم صهیونیستی طوری رقم خورد که کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان اینچنین علیه این رژیم بسیج شود. حسین شریعتمداری: کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان با این وسعت علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به موضوع اجماع صورت گرفته در بین مردم جهان درباره موضوع فلسطین، گفت: شرایط برای رژیم صهیونیستی طوری رقم خورد که کسی باور نمی‌کرد افکار عمومی جهان اینچنین علیه این رژیم بسیج شود.(ادامه)
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند. جایزه صلح نوبل سفیده تخم‌مرغ است!
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند.(ادامه)
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟ واکنش شریعتمداری به انتقاد روحانی از اخراج اساتید
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟(ادامه)
سجادی وزیر اشتباهی بود/ وزارتش برای ورزش آب نداشت، شاید برای خودش نان داشت/ با حمایت برخی جریان‌های قدرت به وزارت رسید/ اندک اعتبار باقی مانده‌اش در ورزش ایران را هم به باد داد ....(خبر)
(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند. لایحه عفاف یا گسترش بی‌حجابی؟!
ظاهراً تهیه‌کنندگان محترم این لایحه نمی‌دانند که دشمن از پدیده بی‌حجابی به عنوان یک اهرم موثر برای مقابله با عفت عمومی، فروپاشی نهاد خانواده و نهایتاً مقابله با اساس نظام و... استفاده می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است. وقتی شریعتمداری نقشه ترور خاتمی را خنثی کرد / موضوع را با مسئولان سپاه انصار در میان گذاشتیم
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است.(ادامه)
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است. روایت شریعتمداری از جزئیات «دیدار» با عامل ترور خاتمی
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است.(ادامه)
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است. سخن حسین شریعتمداری اینبار با دستیار رئیس‌جمهور!
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است.(ادامه)
حسین شریعتمداری در زمینه مصاحبه اخیرش درباره بیانیه وزرات کشور درمورد حجاب گفت: اگرچه در مصاحبه یادشده بر «قابل تقدیر» بودن بیانیه وزارت کشور تاکید شده بود، ولی با توجه به شناختی که از آقای وحیدی برادر مومن و فداکار خویش دارم و طی چند دهه اخیر بار‌ها شاهد اقدامات ایثارگرانه ایشان بوده‌ام، اشاره به این نکته که بیانیه یادشده «دوپهلو به نظر می‌رسد»! شایسته نبود، ضمن آن که دور از انصاف نیز بود. مدیرمسئول کیهان از وزیر کشور عذرخواهی کرد
حسین شریعتمداری در زمینه مصاحبه اخیرش درباره بیانیه وزرات کشور درمورد حجاب گفت: اگرچه در مصاحبه یادشده بر «قابل تقدیر» بودن بیانیه وزارت کشور تاکید شده بود، ولی با توجه به شناختی که از آقای وحیدی برادر مومن و فداکار خویش دارم و طی چند دهه اخیر بار‌ها شاهد اقدامات ایثارگرانه ایشان بوده‌ام، اشاره به این نکته که بیانیه یادشده «دوپهلو به نظر می‌رسد»! شایسته نبود، ضمن آن که دور از انصاف نیز بود.(ادامه)
شریعتمداری مدیر مسوول کیهان گفت: مسئولان نباید با تسامح در قبال این هنجار شکنی، حق مسلم توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند! شریعتمداری: با کسانی که کشف حجاب می‌کنند تسامح نکنید؛ اندک هستند
شریعتمداری مدیر مسوول کیهان گفت: مسئولان نباید با تسامح در قبال این هنجار شکنی، حق مسلم توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم را به پای جماعتی اندک و کم شمار و قانون شکن قربانی کنند!(ادامه)

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات گروسی با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان نوشت: این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟! شریعتمداری: این ملاقات چه ضرورتی داشت ؟!
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ملاقات گروسی با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان نوشت: این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟!(ادامه)
تنش ضدانقلاب بر سر رهبری اپوزوسیون؛ براندازان به جان هم افتاده‌اند!
از مریم رجوی و نازنین بنیادی گرفته تا مصی علی‌نژاد و رضا پهلوی، همگی مدعی‌اند که رهبر اپوزیسیون هستند.(ادامه)
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد. حمله حسین شریعتمداری به خاتمی
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.(ادامه)
ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا در پی اعمال این تحریم‌ها گفت: کانادا به حفاظت از حقوق بشر ادامه خواهد داد. ما با همبستگی در کنار ملت ایران ازجمله زنان و جوانان ایرانی - که شجاعانه خواستار آینده‌ای هستند که در آن به حقوق بشرشان به طور کامل احترام گذاشته شود - می‌ایستیم. تحریم علی لاریجانی، جواد ظریف و حسین شریعتمداری توسط کانادا
ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا در پی اعمال این تحریم‌ها گفت: کانادا به حفاظت از حقوق بشر ادامه خواهد داد. ما با همبستگی در کنار ملت ایران ازجمله زنان و جوانان ایرانی - که شجاعانه خواستار آینده‌ای هستند که در آن به حقوق بشرشان به طور کامل احترام گذاشته شود - می‌ایستیم.(ادامه)
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد. کانادا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد.(ادامه)
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! او یک «‌فراماسون» است!
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!(ادامه)
شریعتمداری درباره این بخش از اظهارات ظریف که گفته انگیزه قالیباف از تلاش برای تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها زمینه سازی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بوده است، تصریح کرد: این بخش از اظهارات آقای ظریف نیز تعجب آور است چراکه آقای قالیباف بعد از ریاست مجلس اعلام کرده بود قصد نامزدی برای ریاست جمهوری را ندارد و معلوم نیست آقای ظریف برای ادعای خود چه شاهد و قرینه و استدلالی دارند؟! پاسخ حسین شریعتمداری به اظهارات ظریف
شریعتمداری درباره این بخش از اظهارات ظریف که گفته انگیزه قالیباف از تلاش برای تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها زمینه سازی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بوده است، تصریح کرد: این بخش از اظهارات آقای ظریف نیز تعجب آور است چراکه آقای قالیباف بعد از ریاست مجلس اعلام کرده بود قصد نامزدی برای ریاست جمهوری را ندارد و معلوم نیست آقای ظریف برای ادعای خود چه شاهد و قرینه و استدلالی دارند؟!(ادامه)
عکس/ سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و حسین شریعتمداری در مراسم وداع با پیکر مرحوم دعایی
سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و حسین شریعتمداری در مراسم وداع با پیکر یار امام مرحوم سید محمود دعایی در حسینیه جماران حضور پیدا کردند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 30 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.