.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
تصاویری از سردار شهید زاهدی در کنار سید حسن نصرالله
تصاویری از سردار شهید محمدرضا زاهدی در کنار سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را می‌بینید.(ادامه)
خبر شهادت سردار ایزدی (حاج رمضان) تکذیب شد
(ادامه)
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است. روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است.(ادامه)
عکسی از سیدحسن خمینی در کنار برادرش
تصاویری از 2 نوه معروف امام خمینی (ره) در جماران منتشر شده است.(ادامه)
شمال نیوز: اولین جلسه شورای مرکزی هفتم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار و رئیس، نواب رئیس و خزانه‌دار سازمان انتخاب شدند. «حکیم‌جوادی» رئیس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد
شمال نیوز: اولین جلسه شورای مرکزی هفتم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار و رئیس، نواب رئیس و خزانه‌دار سازمان انتخاب شدند.(ادامه)
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد. انتخابات در ۲۱ حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد + جدول با جزئیات کامل شهرها و کاندیداها
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد.(ادامه)
نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میا‌ندورود اعلام شد. ‎
نتایج آرای تمامی نامزدها در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود
نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میا‌ندورود اعلام شد. ‎ (ادامه)
نتایج انتخابات مجلس خبرگان
نتایج انتخابات خبرگان رهبری در برخی از حوزه‌های انتخابیه به‌صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : نتیجه رسمی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود اعلام شد. « زمانی » و راهیابی اولین زن مازندران به مجلس / ساروی ها باز هم به «کارنامی» اعتماد کردند+نتیجه نهایی آرای این حوزه
شمال نیوز : نتیجه رسمی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود اعلام شد.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
چهار هزار غیبت در یک لحظه!
(ادامه)
اجرای چند عملیات حزب الله علیه اسرائیل در یک روز/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی: اطلاعات حزب‌الله از مکان‌های بسیار استراتژیک ما نگران‌کننده است / ارتش حجم خساراتی را که به سیستم اطلاعاتی موجود در پایگاه نیروی هوایی وارد شد، پنهان می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در دیدار با رهبران جنبش حماس، مواضع و امکانات موجود در جبهه‌های مقاومت، به‌ویژه در نوار غزه را ارزیابی کرد. سید حسن نصرالله با رهبران حماس دیدار کرد
دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در دیدار با رهبران جنبش حماس، مواضع و امکانات موجود در جبهه‌های مقاومت، به‌ویژه در نوار غزه را ارزیابی کرد.(ادامه)
از آخرین باری که صلاحیت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تایید شد، ۶ سال و از آخرین باری که صلاحیتش در انتخابات خبرگان تایید شد، ۸ سال می‌گذرد؛ نکته اینجاست که عملکرد او در این سال‌ها با دوران قبل از آن چندان قابل قیاس نیست و چه بسا نظر شورای نگهبان درباره او هم تغییر کرده باشد. چرا روحانی نباید از تایید صلاحیت خود در انتخابات خبرگان مطمئن باشد؟
از آخرین باری که صلاحیت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تایید شد، ۶ سال و از آخرین باری که صلاحیتش در انتخابات خبرگان تایید شد، ۸ سال می‌گذرد؛ نکته اینجاست که عملکرد او در این سال‌ها با دوران قبل از آن چندان قابل قیاس نیست و چه بسا نظر شورای نگهبان درباره او هم تغییر کرده باشد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۳ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر نخستین سخنرانی سیدحسن نصرالله پس از آغاز جنگ در غزه و سفر رئیس‌جمهور به کردستان پرداخته‌اند.(ادامه)
واکنش محسن رضایی به سخنان سید حسن نصرالله
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: سخنان سیدحسن نصرالله آغاز راهبرد جدید جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا است.(ادامه)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
تصمیم طوفان‌الاقصی و اجرای آن ۱۰۰ درصد فلسطینی بود/ وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد(خبر)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. (ادامه)
یک مقام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با ابراز نگرانی شدید از گشوده شدن جبهه درگیری دیگری از جنوب لبنان علیه تل آویو به مقامات جنبش حزب الله لبنان هشدار داد. نگرانی پنتاگون از ورود حزب الله به خط درگیری و گسترش جنگ منطقه‌ای
یک مقام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با ابراز نگرانی شدید از گشوده شدن جبهه درگیری دیگری از جنوب لبنان علیه تل آویو به مقامات جنبش حزب الله لبنان هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
واکنش معنادار سیدحسن نصرالله درباره حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی
تصویر توییت معنادار اکانت «سیدحسن نصرالله» در واکنش به حملات امروز مقاومت به سرزمین‌های اشغالی را ببینید.(ادامه)
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) به همین مناسبت سخنرانی کرد. سید حسن نصرالله: صهیونیست‌ها باید صدای امت اسلامی را در رابطه با قبله اول مسلمانان بشنوند
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) به همین مناسبت سخنرانی کرد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار امیرعبداللهیان با اشاره به وضعیت کنونی مقاومت لبنان و فلسطین، تصریح کرد: اگر از صهیونیست‌ها رفتاری مبتنی بر محاسبه خطا سرزند، با واکنش پشیمان کننده مقاومت مواجه خواهند شد. صهیونیست‌ها خطا کنند، پشیمان می‌شوند/ نقش جمهوری اسلامی ایران در قبال منطقه و لبنان سازنده است
دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار امیرعبداللهیان با اشاره به وضعیت کنونی مقاومت لبنان و فلسطین، تصریح کرد: اگر از صهیونیست‌ها رفتاری مبتنی بر محاسبه خطا سرزند، با واکنش پشیمان کننده مقاومت مواجه خواهند شد.(ادامه)
سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

سردار سید علی صنیع خانی به همرزمان شهیدش پیوست
سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
عکس / سیدحسن خمینی صاحب نوه شد /اسم دختر سیداحمد خمینی چیست؟
(ادامه)
سیدحسن خمینی نوه دار شد + تصاویر
کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از پدر شدن سیداحمد خمینی خبر داده‌اند. این دختر «ایران» نامگذاری شده است.(ادامه)
سید حسن خمینی پیر شد+ عکس
اعتمادآنلاین تصویری از سیدحسن خمینی در دیدار با اعضای هیات دولت در حرم امام خمینی (ره) منتشر کرده و نوشته است؛ گرد پیری بر چهره نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی هم نشسته است.(ادامه)
با نزدیکی مجدد ایران و عربستان، پروار کردن داعش کار آسانی نخواهد بود/ اذهان آگاهان جهان نسبت به هشدار سید حسن نصرالله دقت لازم را داشته باشند/ اقتصاد اروپای درگیر با جنگ اوکراین تحمل مقابله با پدیده‌ای بنام تروریست ندارد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سید حسن خمینی گفت: تقسیم ثروت‌ در یک کشور نباید بر اساس‌ نزدیکی و دوری به مراکز قدرت‌ صورت‌ بگیرد. حق همه آنها را باید حفظ کنید سیدحسن خمینی به دولتمردان: به سفره مردم توجه شود /تقسیم ثروت‌ نباید بر اساس‌ نزدیکی و دوری به مراکز قدرت‌ باشد
شمال نیوز : سید حسن خمینی گفت: تقسیم ثروت‌ در یک کشور نباید بر اساس‌ نزدیکی و دوری به مراکز قدرت‌ صورت‌ بگیرد. حق همه آنها را باید حفظ کنید(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 32 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.