.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دیسک کمر چیست و آیا نیاز به جراحی دارد؟
اگر مشکل دیسک کمر دارید، ممکن است تصمیم گرفته باشید طبق توصیه پزشک معالجتان تن به عمل جراحی بدهید. به‌هرحال اطلاعات لازم و درست کمکتان خواهد کرد بهتر متوجه شوید چه انتخاب‌هایی دارید.(ادامه)
عوامل مهم کمردرد کدامند؟
متخصص ارتوپدی و جراحی مفاصل گفت: افرادی که وزن بالا داشته و بی تحرک هستند بیشتر دچار کمردرد می شوند.(ادامه)
سیر برای درمان چه بیماریی‌هایی مفید است؟
یک متخصص طب سنتی گفت: مصرف سیر برای درمان سردی مزاج، بهبود بیماری نقرس و بیماری‌های قلبی بسیار مفید است.(ادامه)
خواص درمانی اسپند؛ از درمان آسم تا بهبود درد سیاتیک
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: گیاه اسپند دارای طبیعت گرم و خشک است و خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد.(ادامه)
با این روش از شر خون‌های کثیف راحت شوید
حجامت اصطلاحا به روشی از خون‌گیری اطلاق می‌شود که جهت درمان بعضی از بیماری‌ها بکار می‌رود و دارای سابقه تاریخی هفت هزار ساله است. (ادامه)
آیا درمان‌های «طب سنتی» دیر اثر می‌کند
یکی از ایراداتی که برخی افراد ناآگاه بر "طب سنتی" وارد می‌کنند این است که "درمان‌های سنتی برای تاثیر زمان زیادی لازم دارد و صبر و حوصله می‌خواهد!"(ادامه)
خواص بسیار عالی گوشت شتر مرغ
خواص اعجاب انگیز گوشت شتر مرغ را بشناسید تا سالم تر زندگی کنید.(ادامه)
خواص شگفت انگیز گیاهی همه فن حریف
آویشن گیاهی است که می‌تواند درمانی طبیعی و بی‌خطر برای نفخ معده داشته باشد.(ادامه)
اشتباه نکنید! این دردها کمردرد نیستند
خیلی‌ها در طول عمر انواع کمردرد را تجربه کرده‌اند. افرادی که سیاتیک یا دیسک کمر دارند هر از گاهی این درد به سراغ‌شان می‌آید.(ادامه)
علائم و نشانه‌های ابتلا به انواع سرطان
دبیر انجمن رادیوتراپی و آنکولوژی ایران علائم و نشانه‌های ابتلا به انواع سرطان را تشریح کرد.(ادامه)
علت خواب رفتن دست و پا چیست؟
هنگامی که برای مدتی طولانی می‌نشینید ممکن است در دست و یا پای خود احساس بی حسی، کرختی و یا سوزن سوزن داشته باشید. این احساس بی حسی در دستان و پاها در پزشکی با نام پارستزیا است.(ادامه)
از آبغوره و خواصش چه می‌دانید؟
غوره برای افراد مبتلا به چربی خون بسیار مفید بوده و ضد عفونی کننده بدن نیز هست. هم چنین اگر با سالاد میل شود، برای لاغر کردن سودمند است.غرغره کردن با آبغوره در درمان ورم مخاط دهان و حلق و نرمی لثه ها موثر است.آب غوره برای درمان چاقی مفرط مفید است.(ادامه)
این دمنوش ها را زیاد بنوش!
مواقعی که هوا آلوده است می توانیم برای کاهش آثار سوء آن برخی از دمنوش های طب سنتی را مصرف کنیم.(ادامه)
۱۰ روش درمان درد سیاتیک
عصب سیاتیک (sciatic nerve) طولانی‌ترین عصب بدن انسان است که از ناحیه کمری آغاز و تا انتهای پا امتداد دارد. گرفتگی رگ سیاتیک همراه با درد شدیدی است که می‌توان آن را با روش‌هایی درمان کرد.(ادامه)
خواص برخی دمنوش های خانگی
مواقعی که هوا آلوده است می توانیم برای کاهش آثار سوء آن برخی از دمنوش های طب سنتی را مصرف کنیم.(ادامه)
دیسک کمر را در خانه درمان کنید
یک متخصص طب سنتی گفت: درمان دیسک کمر را می‌توان با انداختن زالو و ماساژ گودی کمر به وسیله روغن بادام تلخ انجام داد.(ادامه)
خروج تومور 8 کیلویی از پای جوان مازندرانی
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از وجود تومور 8 کیلویی در پای جوان مازندرانی خبر داد و گفت: برای برداشتن این تومور 6 ساعت زمان نیاز است.(ادامه)
مسکن های طبیعی برای درد سیاتیک
برای درمان سیاتیک از مسکن های طبیعی مانند استخر ، نرمش های روزانه ومصرف غذاهای مقوی برای تقویت عضلات استفاده کنید.(ادامه)
اگر سنگ کلیه دارید این میوه را بخورید!
مصرف میوه تاثیر بسیار زیادی بر شیوه هضم مواد غذایی و سوخت وساز آنها در بدن دارد.(ادامه)
نکات مفید برای مبتلایان به سیاتیک
در اکثر موارد درد سیاتیک بدون جراحی از بین می‌رود. استفاده از گرما یا سرما درمانی، ورزش‌های کششی، و داروهای ضد درد مؤثر هستند.(ادامه)
اگر همسر عصبانی دارید، به او این نوشیدنی ها را بدهید
اخلاق خوب خصوصیتی است که در بسیاری از افراد وجود ندارد ، همین موضوع باعث می شود که فرد در زندگی خود به ویژه زندگی زناشویی دچار مشکلاتی شود. (ادامه)
درمان کمر درد در 5 دقیقه
در اینجا شیوه‌ای برای ماساژ یا رفلکسولوژی پا را به شما آموزش می‌دهیم که در 5 دقیقه درد کمرتان را درمان می‌کند. (ادامه)
خواص آبغوره
از لحاظ طب سنتی آبغوره طبع سرد دارد و برای افراد سرد مزاج و کسانی که ممکن است دچار ضعف اعصاب باشند توصیه نمی‌شود. همچنین افراد باردار باید به طور محدود این چاشنی را مصرف کنند.(ادامه)
علامتی که خبر از سیاتیک می‌دهد
فرق درد سیاتیک با سایر دردهای کمر دقیقأ در علائم حسی و حرکتی بوده چرا که سایر دردها ممکن است شدید باشند اما اختلالات حسی و حرکتی ایجاد نمی‌کنند. در موارد شدید سیاتیک ممکن است اختلالات ادراری و عدم کنترل ادرار ایجاد کند. (ادامه)
انواع ماساژ و فواید آن برای بدن
هزاران نوع مختلف ماساژ وجود دارد که با سلیقه ها و نیازهای متفاوت مردم مطابقت دارد. در این قسمت تعداد انگشت شماری از انواع مختلف ماساژ را برای شما آورده ایم که هر یک از شما چه یک مرد تنومند، چه فرد درحال رشد و در سنین بلوغ، همه و همه می توانید از آنها بهره ببرید.(ادامه)
بوعلی سینا چطور کمردرد را درمان میکرد؟!
(ادامه)
دیدار هادی خامنه ای و فاطمه کروبی
(ادامه)
 
 وزیر امور خارجه در واکنش به نقل قول های برخی نمایندگان مجلس از خود در رابطه با سفر نیویورک نوشت:دوستان عزیزی که مطالب جلسه محرمانه را بدون توجه به محتوای مطلب به سلیقه خود به بیرون منعکس کردند، منبعد تنها توقع اظهارنظر رسمی در جلسات علنی از بنده داشته باشند.
مدعیان ولایتمداری با تیتر کوچک صداقت مرا می ستایند و با بزرگترین تیتر ممکن جمله ای منتشر می کنند که با اظهارات من تطابق نداشت (خبر)
وزیر امور خارجه در واکنش به نقل قول های برخی نمایندگان مجلس از خود در رابطه با سفر نیویورک نوشت:دوستان عزیزی که مطالب جلسه محرمانه را بدون توجه به محتوای مطلب به سلیقه خود به بیرون منعکس کردند، منبعد تنها توقع اظهارنظر رسمی در جلسات علنی از بنده داشته باشند. (ادامه)
دلایل کمردرد و راههای بهبود
(ادامه)
"کندس" و "ولیک" دو میوه شگفت انگیز جنگلی در مازندران است که همه ساله در فصل پائیز برداشت می شود... میوه کندس از حدود 3 هزار سال پیش در جنوب دریای خزر و در مناطق گیلان ... "كندس" و "وليك" به جنگلهاي مازندران رونق داددند
"کندس" و "ولیک" دو میوه شگفت انگیز جنگلی در مازندران است که همه ساله در فصل پائیز برداشت می شود... میوه کندس از حدود 3 هزار سال پیش در جنوب دریای خزر و در مناطق گیلان ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.