.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محققان نشان دادند که در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، تغییراتی در رگ‌های خونی مغز آن‌ها رخ می‌دهد که می‌تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد. خطر سکته مغزی و زوال عقل در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی بیشتر است
محققان نشان دادند که در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، تغییراتی در رگ‌های خونی مغز آن‌ها رخ می‌دهد که می‌تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد.(ادامه)
برای پیشگیری از فشار خون بالا چقدر ورزش کنیم؟
با افزایش سن احتمال ابتلای افراد به فشار خون بالا هم بیشتر می شود، اما ورزش هفتگی کافی می تواند تا حد زیادی جلوی آن را بگیرد.(ادامه)
مرتضی تبریزی گوینده طناز برنامه «جمعه ایرانی» و بازيگر سریال‌های تلویزیونی طنز درگذشت. مرتضی تبریزی درگذشت
مرتضی تبریزی گوینده طناز برنامه «جمعه ایرانی» و بازيگر سریال‌های تلویزیونی طنز درگذشت.(ادامه)
پایگاه خبری ریانووستی در مصاحبه با گروهی از پزشکان به بررسی بیماری‌های جو بایدن پرداخت. پزشکان چه نظری درباره بیماری‌های بایدن دارند؟
پایگاه خبری ریانووستی در مصاحبه با گروهی از پزشکان به بررسی بیماری‌های جو بایدن پرداخت.(ادامه)
فشار خون بالا روی مغز، قلب، کلیه‌ها و چشم تاثیر مخرب دارد و ۵۰ درصد نارسایی کلیه و نارسایی قلب و سکته‌های قلبی به فشار خون بالا مرتبط است. عامل اصلی سکته‌های قلبی و مغزی
فشار خون بالا روی مغز، قلب، کلیه‌ها و چشم تاثیر مخرب دارد و ۵۰ درصد نارسایی کلیه و نارسایی قلب و سکته‌های قلبی به فشار خون بالا مرتبط است.(ادامه)
مرد سرایدار که به اتهام قتل زن صاحبخانه دستگیر شده، مدعی شد مقتول با کتک زدن همسرباردارش باعث سقط جنین او شده بود. مقتول همسر باردارم را کتک زد، بچه سقط شد
مرد سرایدار که به اتهام قتل زن صاحبخانه دستگیر شده، مدعی شد مقتول با کتک زدن همسرباردارش باعث سقط جنین او شده بود.(ادامه)
راننده وظیفه‌شناس اداره آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب، کیف زنانه حاوی حدود نیم‌کیلو طلا به ارزش یک‌ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند. مردی که با نیم کیلو طلا وسوسه نشد!
راننده وظیفه‌شناس اداره آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب، کیف زنانه حاوی حدود نیم‌کیلو طلا به ارزش یک‌ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند.(ادامه)
زن جوان که با ریختن سیانور در قهوه شوهرش او را به قتل رسانده بود مدعی شد این دستور قتل را در اینترنت پیدا کرده است. جست‌وجوی اینترنتی برای قتل شوهر
زن جوان که با ریختن سیانور در قهوه شوهرش او را به قتل رسانده بود مدعی شد این دستور قتل را در اینترنت پیدا کرده است.(ادامه)
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟ چند نکته در مورد دارو‌های کاهش وزن
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟(ادامه)
سطح هوشیاری کیانوش عیاری که شنبه شب دچار سکته شده بود، در حال برگشت به حالت طبیعی است. سطح هوشیاری کیانوش عیاری به حالت طبیعی برمی‌گردد
سطح هوشیاری کیانوش عیاری که شنبه شب دچار سکته شده بود، در حال برگشت به حالت طبیعی است.(ادامه)
ناصر طهماسب صداپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون در ٨۴ سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت. ناصر طهماسب، صدای ماندگار دوبله ایران درگذشت
ناصر طهماسب صداپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون در ٨۴ سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت.(ادامه)
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است. چرا موز نارس سالم‌تر است؟ ؛ دلیلی که شگفت زده‌تان می‌کند | چه کسانی نباید موز بخورند؟
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است.(ادامه)
یک متخصص قلب گفت: در روز‌های تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم. دلایل افزایش خطر سکته در روز‌های سرد
یک متخصص قلب گفت: در روز‌های تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم.(ادامه)
تحقیقات جدید نشان می دهد دخترانی که عادت ماهانه شان قبل از ۱۳ سالگی شروع می شود، در معرض خطر بیشتر ابتلا به دیابت در بزرگسالی هستند. ارتباط بلوغ زودرس دختران با احتمال بیشتر دیابت
تحقیقات جدید نشان می دهد دخترانی که عادت ماهانه شان قبل از ۱۳ سالگی شروع می شود، در معرض خطر بیشتر ابتلا به دیابت در بزرگسالی هستند.(ادامه)
داشتن هدف مشخص در زندگی می‌تواند خطر مرگ زودرس را کاهش دهد. این راز ساده موجب افزایش طول عمر می‌شود
داشتن هدف مشخص در زندگی می‌تواند خطر مرگ زودرس را کاهش دهد.(ادامه)
زن جوانی که متهم است به خاطر اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود محاکمه زن جوانی که شوهرش را خفه کرد
زن جوانی که متهم است به خاطر اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود(ادامه)
تحقیقات جدید نشان می دهد که قطع کردن فقط یک قاشق چای خوری نمک در روز، فشارخون را تقریباً به اندازه دارو کاهش می دهد. تاثیر مصرف نمک در کاهش فشارخون
تحقیقات جدید نشان می دهد که قطع کردن فقط یک قاشق چای خوری نمک در روز، فشارخون را تقریباً به اندازه دارو کاهش می دهد.(ادامه)
فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: بیما ران دیابتی باید یکسری آزمایش‌ها را به صورت مداوم انجام دهند. ۸ آزمایش‌ مهم که دیابتی‌ها باید انجام دهند
فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: بیما ران دیابتی باید یکسری آزمایش‌ها را به صورت مداوم انجام دهند.(ادامه)
عکس| سکته ناقص سروش، بیرانوند و پرسپولیس!/ سوتی دوباره مقابل یک تیم اصفهانی دیگر
بیرانوند و سروش رفیعی نزدیک بود دوباره اشتباه عجیبی را این بار مقابل سپاهان مرتکب شوند.(ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
همسر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

همسر آیت‌الله جنتی درگذشت
همسر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری به علت بیماری دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
مسعود رجوی درحالی در سال ۱۳۹۹ مُرده است که پیش از آن به‌دلیل پیشرفت بیماری دیابت مجبور به قطع پا شده و بینایی خود را نیز از دست داده بود. جزئیات جدید از سرنوشت مسعود رجوی ؛ از کوری تا قطع پا و ...
مسعود رجوی درحالی در سال ۱۳۹۹ مُرده است که پیش از آن به‌دلیل پیشرفت بیماری دیابت مجبور به قطع پا شده و بینایی خود را نیز از دست داده بود.(ادامه)
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد. انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از رفتار گل‌محمدی
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر رحمانی خلیلی نماینده ادوار مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی درگذشت. نماینده ادوار مجلس در شرق مازندران دار فانی را وداع گفت
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر رحمانی خلیلی نماینده ادوار مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی درگذشت.(ادامه)
درگیری راننده تاکسی اینترنتی با مسافرش منجربه مرگ برادر همسر مسافر شد. ایست قلبی بعد از درگیری با راننده تاکسی
درگیری راننده تاکسی اینترنتی با مسافرش منجربه مرگ برادر همسر مسافر شد.(ادامه)
۲ مرد جوان که متهم‌اند یک زن و مرد مسیحی را حین سرقت به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند و پرده از اسرار این جنایت‌ها برداشتند. قتل زن و مرد مسیحی در لواسان و تهران؛ ماریا و هیمن چرا کشته شدند؟
۲ مرد جوان که متهم‌اند یک زن و مرد مسیحی را حین سرقت به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند و پرده از اسرار این جنایت‌ها برداشتند.(ادامه)
به نظر می رسد که در ابتدا بخش اقتصادی دولت باید در جهت قاعده مند کردن بورس حرکت کند و سپس در جهت حفظ سرمایه های مردم در بازار سرمایه که باعث ایجاد ناامیدی در سرمایه گذاری در این بازار شده است،‌ گام اساسی بردارد ....(خبر)
(ادامه)
گوجه فرنگی از بیماریهای قلبی-عروقی مانند سکته مغزی و مرگ و میر پیشگیری می کند. خواص دارویی گوجه فرنگی چیست؟
گوجه فرنگی از بیماریهای قلبی-عروقی مانند سکته مغزی و مرگ و میر پیشگیری می کند.(ادامه)
در میان علائم سکته مغزی یک دلیل عجیب نیز به چشم می خورد که در این خبر می خوانید. دلیل اصلی سکته در افراد بالای ۴۰ سال چیست؟
در میان علائم سکته مغزی یک دلیل عجیب نیز به چشم می خورد که در این خبر می خوانید.(ادامه)
یک توصیه ساده برای آنکه از سکته قلبی و مغزی دور باشید!
با مطالعه جدید معلوم شده است که حتی تغييرات کوچک در زمان خواب با گونه‌های باکتریایی روده ارتباط مستقیم دارد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.