.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر قریب‌الوقوع مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد. اسلامی: گروسی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر قریب‌الوقوع مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان با صدور ابلاغی به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، خواستار بررسی فوری و دقیق اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان این استان شد. رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
شمال نیوز: مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان با صدور ابلاغی به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، خواستار بررسی فوری و دقیق اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان این استان شد.(ادامه)
حمله ایران فوق‌العاده پیچیده بود/ بیشتر موشک‌های بالستیک به اهداف خود در اسرائیل اصابت کرده‌اند/ بهترین رادار جاسوسی دنیا در مقابل حمله ایران ناتوان شد/ ایران کاری که می خواست را محقق کرد و از قبل هم گفته بود....(خبر)
(ادامه)
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد. چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.(ادامه)
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود. پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود.(ادامه)
نماینده روسیه می‌گوید بازرسی‌های آژانس در تاسیسات هسته‌ای ایران از سر گرفته شده است. از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران
نماینده روسیه می‌گوید بازرسی‌های آژانس در تاسیسات هسته‌ای ایران از سر گرفته شده است.(ادامه)
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند. ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
در پی انتشار ویدیویی از صحنه یک سرقت در محدوده بزرگراه صدر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که تیراندازی انجام شده در این محدوده نه از سوی سارقان بلکه از سوی یکی از ماموران نظامی حاضر در این محل بوده است. زورگیران اتوبان صدر دستگیر شدند
در پی انتشار ویدیویی از صحنه یک سرقت در محدوده بزرگراه صدر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که تیراندازی انجام شده در این محدوده نه از سوی سارقان بلکه از سوی یکی از ماموران نظامی حاضر در این محل بوده است.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
عکس / سلاح جنگی در دست رهبر انقلاب هنگام ایراد خطبه‌های نماز عید فطر
نماز پرشکوه عید سعید فطر با حضور مردم خداجوی در مصلی امام خمینی(ره) به امامت مقام معظم رهبری برگزارگردید. تصویری از امام خامنه ای(مدظله‌العالی) هنگام ایراد خطبه‌های نماز عید فطر را ببینید. منبع: کانال سپاه پاسداران(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد. سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هک شد
یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد.(ادامه)
در ادامه تجاوزات، جنگنده‌های اسراییلی منطقه‌ای را در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند. حمله جنگنده‌های اسراییلی به رفح
در ادامه تجاوزات، جنگنده‌های اسراییلی منطقه‌ای را در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پی قتل سه عضو یک خانواده در مهاباد، دستور رسیدگی به موضوع را صادر کرد. قتل سه عضو یک خانواده در مهاباد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پی قتل سه عضو یک خانواده در مهاباد، دستور رسیدگی به موضوع را صادر کرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: فردی که به یکی از شهروندان بجنوردی تیراندازی کرد و موجب قتل او شد در سریع ترین زمان ممکن دستگیر شد. دستگیری قاتل مسلح در بجنورد
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: فردی که به یکی از شهروندان بجنوردی تیراندازی کرد و موجب قتل او شد در سریع ترین زمان ممکن دستگیر شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان اعلام کرد: عضو اصلی گروهک تروریستی انصارالفرقان در عملیات پلیس در زاهدان دستگیر شد. عضو اصلی گروهک انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان اعلام کرد: عضو اصلی گروهک تروریستی انصارالفرقان در عملیات پلیس در زاهدان دستگیر شد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
پژوهشگر حکمرانی سایبری گفت: گروه هکری توانست سایت وزارت دفاع رژیم صهیونیستی را هک کند و برای راستی‌آزمایی، اسنادی را هم منتشر کرد که شامل اسامی و عناوین سلاح‌های اسرائیلی است. هک گسترده اطلاعات سایبری صهیونیست ها
پژوهشگر حکمرانی سایبری گفت: گروه هکری توانست سایت وزارت دفاع رژیم صهیونیستی را هک کند و برای راستی‌آزمایی، اسنادی را هم منتشر کرد که شامل اسامی و عناوین سلاح‌های اسرائیلی است.(ادامه)
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از هلاکت ۱۵ نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم در راسک و چابهار خبر داد. ۱۵ نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم به هلاکت رسیدند
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از هلاکت ۱۵ نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم در راسک و چابهار خبر داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شیراز گفت: فردی که با سلاح سرد به سرشیفت یکی از داروخانه‌های شیراز حمله و او را زخمی کرده بود، دستگیر شد. عامل حمله به سرشیفت داروخانه در شیراز دستگیر شد
فرمانده انتظامی شیراز گفت: فردی که با سلاح سرد به سرشیفت یکی از داروخانه‌های شیراز حمله و او را زخمی کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
خبر شهادت سردار ایزدی (حاج رمضان) تکذیب شد
(ادامه)
«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم». اولین واکنش اسرائیل به تجاوز نظامی علیه کنسولگری ایران
«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم».(ادامه)
«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است. سفر وزیر خارجه اوکراین به هند
«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است.(ادامه)
رژیم اسرائیل در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس فوری در غزه در شورای امنیت سازمان ملل در تلاش است با ادعای ضبط سلاح‌های ایرانی ارسالی به کرانه باختری اشغالی، افکار عمومی جهان را منحرف کند. ادعا‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه
رژیم اسرائیل در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس فوری در غزه در شورای امنیت سازمان ملل در تلاش است با ادعای ضبط سلاح‌های ایرانی ارسالی به کرانه باختری اشغالی، افکار عمومی جهان را منحرف کند.(ادامه)

مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای حادثه تروریستی دیروز در حومه مسکو را محکوم کرد. واکنش حزب‌الله لبنان به حادثه تروریستی مسکو
مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای حادثه تروریستی دیروز در حومه مسکو را محکوم کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 124 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.