.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.(ادامه)
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود. اعلام زمان فعالیت مراکز انتقال خون در ماه رمضان و نوروز
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود.(ادامه)
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود. اعلام زمان فعالیت مراکز انتقال خون در ماه رمضان و نوروز
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود.(ادامه)
نخست وزیر عراق بر ضرورت توقف جنگ در غزه و پایان نسل کشی در این باریکه از سوی اشغالگران به ویژه با نزدیک شدن به ماه رمضان تاکید کرد. موضع گیری نخست وزیر عراق درباره غزه
نخست وزیر عراق بر ضرورت توقف جنگ در غزه و پایان نسل کشی در این باریکه از سوی اشغالگران به ویژه با نزدیک شدن به ماه رمضان تاکید کرد.(ادامه)
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها گفت: وزارت رفاه رقم تشویقی فجرانه به مناسبت دهه فجر در قالب کالابرگ‌برای دهک‌های اول تا هفتم در نظر گرفته است. 7دهک پایین درآمدی یارانه فجرانه دریافت می کنند
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها گفت: وزارت رفاه رقم تشویقی فجرانه به مناسبت دهه فجر در قالب کالابرگ‌برای دهک‌های اول تا هفتم در نظر گرفته است.(ادامه)
 برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور  به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است. جدول زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اعلام شد
برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است.(ادامه)
وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد. رئیس پنتاگون: درباره تهدیدات ایران در منطقه با مقامات اسرائیل رایزنی کردم
وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد.(ادامه)
ضرورت تدوین برنامه عملیاتی شهرداری بابل برای رفع نقاط حادثه خیز(يادداشت)
(ادامه)
رییس سازمان بورس با اشاره به این که سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت با نام "میراث" آماده رونمایی شد، گفت: بر این اساس با اعلام برنامه از طرف شرکت سپرده گذاری برای زمانبندی مراجعه وراث، انتقال سهام متوفیان به وراث آنها به صورت رسمی آغاز شود. سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث رونمایی می شود
رییس سازمان بورس با اشاره به این که سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت با نام "میراث" آماده رونمایی شد، گفت: بر این اساس با اعلام برنامه از طرف شرکت سپرده گذاری برای زمانبندی مراجعه وراث، انتقال سهام متوفیان به وراث آنها به صورت رسمی آغاز شود.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش گفت:۵۸۰۰ مدرسه در ۲ سال گذشته در کشور ساخته شده است و روند افزیش فضای آموزشی ادامه دارد. اعتراض‌ ها به آیین نامه رتبه بندی در حال رسیدگی است
وزیر آموزش و پرورش گفت:۵۸۰۰ مدرسه در ۲ سال گذشته در کشور ساخته شده است و روند افزیش فضای آموزشی ادامه دارد.(ادامه)
ماجرای بازگشت اشیای تاریخی از موزه هگمتانه همدان به تهران این روزها در فضای مجازی و برخی رسانه ها بازتاب پیدا کرده است. ماجرای بازگشت اشیای تاریخی از موزه هگمتانه به تهران چه بود؟
ماجرای بازگشت اشیای تاریخی از موزه هگمتانه همدان به تهران این روزها در فضای مجازی و برخی رسانه ها بازتاب پیدا کرده است.(ادامه)
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده بر اساس جدول زمانبندی در سامانه ستاد ثبت‌نام کنند. پذیرفته‌شدگان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده در سامانه ثبت‌نام کنند
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده بر اساس جدول زمانبندی در سامانه ستاد ثبت‌نام کنند.(ادامه)
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

در قانون جدید عنوان «ردصلاحیت» حذف شده / با سه عنوان «تأییدصلاحیت»، «عدم تأییدصلاحیت» و «عدم احراز» مواجه هستیم
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است. (ادامه)
مقام مسئول سازمان راهداری با اشاره به آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت سفرهای اربعین اربعین از شنبه آینده، گفت: پیش‌بینی لازم برای تسهیل سفرها انجام شده است. جزئیات پیش‌فروش بلیت سفرهای جاده‌ای در ایام اربعین ۱۴۰۲
مقام مسئول سازمان راهداری با اشاره به آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت سفرهای اربعین اربعین از شنبه آینده، گفت: پیش‌بینی لازم برای تسهیل سفرها انجام شده است.(ادامه)
عملیات نصب سکو‌های جدید تماشاگران ورزشگاه آزادی آغاز شد. آغاز نصب سکو‌های تماشاگران ورزشگاه آزادی
عملیات نصب سکو‌های جدید تماشاگران ورزشگاه آزادی آغاز شد.(ادامه)

معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند. تمامی برنج های سال گذشته کشاورزان تا یک ماه آینده خریداری می شود
معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم. پیش‌بینی مهم رییس‌کل بانک مرکزی درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو/ قیمت‌ها چه تغییری می‌کند؟
رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم.(ادامه)
زائران حج ۱۴۰۲ درغروب عرفه، سرزمین عرفات را ترک کرده و به سمت مشعرالحرام رفتند و امشب را باید تا طلوع آفتاب در این منطقه وقوف داشته باشند. مشعرالحرام محل بیتوته زائران ایرانی در حج ۱۴۰۲
زائران حج ۱۴۰۲ درغروب عرفه، سرزمین عرفات را ترک کرده و به سمت مشعرالحرام رفتند و امشب را باید تا طلوع آفتاب در این منطقه وقوف داشته باشند.(ادامه)
زائران ایرانی که برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع عصر روز دوشنبه از مکه به سمت صحرای عرفات حرکت کرده بودند، پس از استقرار در چادرهایشان به راز و نیاز و عبادت پرداختند. حال و هوای زائران ایرانی در صحرای عرفات(خبر)
زائران ایرانی که برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع عصر روز دوشنبه از مکه به سمت صحرای عرفات حرکت کرده بودند، پس از استقرار در چادرهایشان به راز و نیاز و عبادت پرداختند.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
سرپرست اداره کل راه آهن شمال از تغییر زمان فعالیت قطار‌های حومه‌ای مازندران خبر داد. زمان فعالیت قطار‌های حومه‌ای مازندران تغییر کرد
سرپرست اداره کل راه آهن شمال از تغییر زمان فعالیت قطار‌های حومه‌ای مازندران خبر داد.(ادامه)
منظور از انتخابات تناسبی آن است که در شهرهایی که بیش از چهار کرسی نمایندگی دارند، آرای داوطلبان منفرد و منتخبان فهرستی، به نسبت تعداد آراء، از کرسی های نمایندگی سهم داشته باشند. انتخابات مجلس تناسبی می‌شود؟/ منظور از انتخابات تناسبی چیست؟
منظور از انتخابات تناسبی آن است که در شهرهایی که بیش از چهار کرسی نمایندگی دارند، آرای داوطلبان منفرد و منتخبان فهرستی، به نسبت تعداد آراء، از کرسی های نمایندگی سهم داشته باشند.(ادامه)
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، تنها امروز (۱۰ خرداد) مهلت دارند ۵ اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند. آخرین مهلت انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه امروز ۱۰ خرداد
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، تنها امروز (۱۰ خرداد) مهلت دارند ۵ اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود. بسته های یارانه ای اصلاح می شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود.(ادامه)
مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات مبنای اجرای انتخابات امسال خواهد بود در صورتی که در اردیبهشت نهایی شده و تبدیل به قانون شود.
منتظر نهایی شدن اصلاح قانون انتخابات هستیم / ستاد انتخابات از اردیبهشت فعالیت رسمی خواهد داشت
مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات مبنای اجرای انتخابات امسال خواهد بود در صورتی که در اردیبهشت نهایی شده و تبدیل به قانون شود. (ادامه)
میدان جدید میوه و تره بار مرکز مازندران پس از ۱۵ سال بهره برداری شد افتتاح میدان میوه و تره بار مرکز مازندران
میدان جدید میوه و تره بار مرکز مازندران پس از ۱۵ سال بهره برداری شد(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: یارانه نان از ۷۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه امسال به ۱۰۴ هزار میلیارد تومان در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ افزایش یافته است. یارانه نان حذف نمی شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: یارانه نان از ۷۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه امسال به ۱۰۴ هزار میلیارد تومان در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ افزایش یافته است.(ادامه)
تیم های استقلال و پرسپولیس روز ۲۹ آذر باید در دربی تهران به مصاف هم بروند. آخرین وضعیت حضور تماشاگر در دربی تهران
تیم های استقلال و پرسپولیس روز ۲۹ آذر باید در دربی تهران به مصاف هم بروند.(ادامه)
هزینه حج تمتع ۱۴۰۲ چقدر است؟
نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به افزایش سهمیه حج ایران در سال آینده گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در حج سال آینده هر زائر ایرانی باید حدود ۱۲۰ میلیون تومان برای حج خود در نظر بگیرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.