.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فیلم/وضعیت سلامتی رهبرانقلاب چطور است؟‌
توضیحات دکتر علیرضا مرندی (سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب) را در ادامه مشاهده کنید.(ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام به دیدار رهبر انقلاب رفتند. دیدار جمعی از شاعران با رهبرانقلاب(خبر)
جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام به دیدار رهبر انقلاب رفتند.(ادامه)
فیلم خادمی فرزند ارشد رهبرانقلاب در چایخانه
حضور فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب آقا مصطفی خامنه ای در چایخانه صحن امام حسن مجتبی سلام الله علیه در حرم مطهر حضرت امام رضا سلام الله علیه. (ادامه)
مقام معظم رهبری سحرگاه امروز با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) این مضجع مبارک را زیارت کرده و نماز صبح را آنجا اقامه کردند. حضور سحرگاهی رهبرانقلاب در شهرری
مقام معظم رهبری سحرگاه امروز با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) این مضجع مبارک را زیارت کرده و نماز صبح را آنجا اقامه کردند.(ادامه)
رهبرانقلاب آراء خود را به صندوق انداختند/ امروز چشم بسیاری از مردم دنیا به ایران و مردم ایران است/ دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید/ توصیه‌ای به مرددها: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ....(خبر)
(ادامه)
با ادله قطعی و رسانه‌ای نشده یقین کردم و روز قبل از بستن فهرست تهران، اتمام حجت کرده بودم اگر آقای ‎دهنوی در فهرست باشد، ماندنم فاقدحجت ... انصراف ناگهانی «مالک شریعتی» از لیست شورای ائتلاف/ اگر «دهنوی» در لیست باشد، ماندن من بی‌صداقتی با مردم است +جزئیات
با ادله قطعی و رسانه‌ای نشده یقین کردم و روز قبل از بستن فهرست تهران، اتمام حجت کرده بودم اگر آقای ‎دهنوی در فهرست باشد، ماندنم فاقدحجت ...(ادامه)
عکس کمیاب از ملاقات حاج قاسم با رهبرانقلاب
تصویری کمتر دیده شده از اتاق ساده ملاقات رهبرانقلاب با شهید سلیمانی را مشاهده می نمایید.(ادامه)
عکس/ رهبرانقلاب در مترو تهران
آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، سال ۱۳۷۵ از متروی تهران بازدید کردند که همشهری آنلاین تصویری از این بازدید را منتشر کرده است. در این تصاویر رهبر معظم انقلاب را می‌بینید که از روال ساخت خط یک و دو متروی تهران بازدید کردند.(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
دشمنان از ما کینه‌های بدر و خیبری دارند/ علی رغم کارنامه خیره کننده بین المللی اما در عرصه اقصاد کارنامه قابل دفاعی نداریم/ دسته بندی ها را در جبهه انقلاب کنار بگذاریم/ خاطره قالیباف از تذکر رهبرانقلاب در دوران فرماندهی نیروی انتظامی(خبر)
(ادامه)
عکس یادگاری نوجوانان باستانی‌کار با رهبرانقلاب
عکس یادگاری امروز نوجوانان باستانی‌کار با رهبرانقلاب.(ادامه)
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به سخنان اخیر معاون اجرایی رئیس‌جمهور واکنش نشان داد. نقل قول فضایلی از رهبر انقلاب در واکنش به اظهار نظر معاون رئیس جمهور
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به سخنان اخیر معاون اجرایی رئیس‌جمهور واکنش نشان داد.(ادامه)
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود.  برای عزای فاطمیه ۱۴۰۲ شعار پیشنهاد دهید
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود. (ادامه)
خسارت بزرگ غفلت از ظرفیت عظیم اقتصاد دریا محور/ ۱۰ میلیون نفر طی ۱۰ سال باید در حاشیه دریای عمان برای فعالیت‌های اقتصادی ساکن شوند/ دولت برای لایحه بودجه و مجلس در برنامه هفتم هنوز فرصت دارند +جزئیات(خبر)
(ادامه)
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند. واکنش مراجع عظام تقلید به جنایات رژیم صهیونیستی
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است. زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است/ پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‎بوسیم/ هیچ کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ یک مظلوم بسازد
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.(ادامه)
وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر خبر داد و گفت که ۴۰ بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود. خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر/ ۴۰ بمب برای انفجار در هیأت‌ها بود/ یکی از کشور‌های همسایه در مرز ایران کارخانه اسلحه سازی ایجاد کرده بود/ از تحرکات دشمن در پایان سال ۱۴۰۰ مطلع بودیم(خبر)
وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر خبر داد و گفت که ۴۰ بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود.(ادامه)
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

در قانون جدید عنوان «ردصلاحیت» حذف شده / با سه عنوان «تأییدصلاحیت»، «عدم تأییدصلاحیت» و «عدم احراز» مواجه هستیم
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است. (ادامه)
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟ اندیشه‌ لاریجانی در خارج کشور هم طرفدار دارد/ خاتمی انسان نجیبی است/ احمدی نژاد برای انتخابات برنامه دارد
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟(ادامه)
روایت صالحی از موضع دولت درباره حجاب
(ادامه)
مشاور رئیس مجلس دهم افزود: لاریجانی در ۳ حوزه به رهبرانقلاب مشاوره می دهد. علیرغم اینکه سارقان ادب و اخلاق سیاسی در هزاران شاخه فضای مجازی جیره خوار پخش کردند که ایشان رفته خارج از کشور و پناهنده شده است... حقیقت‌پور: شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود/ لاریجانی قطعا درباره انتخابات احساس تکلیف می‌کند
مشاور رئیس مجلس دهم افزود: لاریجانی در ۳ حوزه به رهبرانقلاب مشاوره می دهد. علیرغم اینکه سارقان ادب و اخلاق سیاسی در هزاران شاخه فضای مجازی جیره خوار پخش کردند که ایشان رفته خارج از کشور و پناهنده شده است...(ادامه)
حاشیه‌های ساخته شده بر عملکرد مثبت مجلس سایه انداخته/ باید طوری عمل کنیم در پایان دوره‌، جامعه به کارآمدبودن مجلس انقلابی باور قلبی داشته باشند/ بسیاری از طرح هایی که در مجلس یازدهم تصویب شده با کمک مسئولان اجرایی مربوطه تنظیم و تصویب شده است و....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
دوران یکه‌تازی آمریکا و نظام سلطه تمام شده/ روابط ما با کشورهای اسلامی هر روز گسترده‌تر و صمیمانه‌تر خواهد شد/ ماموریت دارم سلام گرم رهبرانقلاب را خدمت مردم و دولت اندوزی ابلاغ کنم(خبر)
(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ تأکید کردند: «من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است... مروری بر نکات مهم بیانات رهبر انقلاب درباره «مهار تورم» و «رشد تولید»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ تأکید کردند: «من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است...(ادامه)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند بنیه قوی مردمی نظام حجت را بر همه مسئولان و علما تمام کرده است/ سیاست دشمن یأس‌آفرینی است؛ کسانی که شخصیت‌شان ویران است شرایط را ویران می‌بینند /شبهات مانند تحریم‌ها است و موجب مطالعه و فکر و تحقیق برای پاسخگویی می‌شود(خبر)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند(ادامه)
من و سردار حاجی زاده ارتباط برادرانه‌ای با یکدیگر داریم و همدیگر را بسیار دوست داریم. او به من گفت هر کجا که به کمک نیاز داشتید به ما اطلاع بدهید تا به شما کمک کنیم، من هم متقابلاً به او گفتم هرچه دارم در اختیار شما ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.471 seconds.