.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو شاخص شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اگر آیت الله هاشمی در انتخابات اخیر و شرایط امروز حضور داشت اصلاح طلبان با انتخابات قهر نمی کردند. اگر آیت‌الله هاشمی بود اصلاح‌طلبان با انتخابات قهر نمی‌کردند
عضو شاخص شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اگر آیت الله هاشمی در انتخابات اخیر و شرایط امروز حضور داشت اصلاح طلبان با انتخابات قهر نمی کردند.(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی که در زندان به سر می‌برد، به مرخصی آمده است. فائزه هاشمی به مرخصی آمد
فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی که در زندان به سر می‌برد، به مرخصی آمده است.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد. روز‌های سخت استقلال برای حفظ صدرنشینی
تیم فوتبال استقلال که در صدر جدول لیگ بیست و سوم حضور دارد، برای حفظ این جایگاه کار سختی را تا پایان سال در پیش دارد و باید پنج بازی دشوار را پشت سر بگذارد.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
ویدِیو/ انتشار سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره احمدی‌نژاد به رهبری
مرحوم هاشمی رفسنجانی در ویدیویی که برای نخستین بار منتشر شده است می گوید: رهبری نظرشان این شد که از آن‌ها (دولت نهم) حمایت کنند. گاهی هم که می‌دیدند من حرف‌های سنگینی می‌زنم، می‌گفتند: اینگونه نیست افرادی می‌آیند و شما را تحریک می‌کنند./منبع: چند ثانیه (ادامه)
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: پرونده فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شده است. هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وجود ندارد
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: پرونده فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شده است.(ادامه)
تصاویر /هفتمین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی با حضور چهره‌های سرشناس
هفتمین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی صبح دیروز در حسینیه شماره ۲ جماران برگزار شد.(ادامه)
مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور برخی شخصیت های سیاسی و مدیران دولت‌های یازدهم و دوازدهم برگزار شد. مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی برگزار شد
مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور برخی شخصیت های سیاسی و مدیران دولت‌های یازدهم و دوازدهم برگزار شد.(ادامه)
عکس / خاتمی، روحانی، ناطق، سید حسن خمینی و ظریف در مراسم سالگرد آیت‌الله هاشمی
هفتمین مراسم سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه شماره دو جماران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : اکبر هاشمی بهرمانی، معروف به «اکبر هاشمی رفسنجانی» روز شنبه، سوم شهریور ماه سال ۱۳۱۳ هجری شمسی مطابق با ۱۴ جمادی الاولی ۱۳۵۳ هجری قمری و ۴ آگوست ۱۹۳۴میلادی، در روستای بهرمان .... گزارش تصویری / آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به روایت تصویر
شمال نیوز : اکبر هاشمی بهرمانی، معروف به «اکبر هاشمی رفسنجانی» روز شنبه، سوم شهریور ماه سال ۱۳۱۳ هجری شمسی مطابق با ۱۴ جمادی الاولی ۱۳۵۳ هجری قمری و ۴ آگوست ۱۹۳۴میلادی، در روستای بهرمان ....(ادامه)
عکس کمیاب از آیت الله هاشمی و فرزندانش در دوره جوانی
عکسی کمیاب از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه خانواده را ببینید.(ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
فیلم دیده نشده دوربین مداربسته از آیت‌الله هاشمی در روز فوت + فیلم
غلامعلی رجایی سیاستمدار ایرانی و مشاور آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ویدئویی از آخرین حضور و لحظه ورود ایشان به مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
عکس دیده نشده از پوشش احمدی نژاد وقتی استاندار هاشمی بود
عکسی قدیمی از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار دولتمردانش را مشاهده کنید.(ادامه)
تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد در سال ۸۸ جنجال به پا کرد تا آنجا که لس آنجلس تایمز نیز به آن واکنش نشان داد. عکسی از رویارویی عجیب مرحوم هاشمی و احمدی نژاد
تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد در سال ۸۸ جنجال به پا کرد تا آنجا که لس آنجلس تایمز نیز به آن واکنش نشان داد.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند. راز طول عمر آیت الله جنتی
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند.(ادامه)
از آخرین باری که صلاحیت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تایید شد، ۶ سال و از آخرین باری که صلاحیتش در انتخابات خبرگان تایید شد، ۸ سال می‌گذرد؛ نکته اینجاست که عملکرد او در این سال‌ها با دوران قبل از آن چندان قابل قیاس نیست و چه بسا نظر شورای نگهبان درباره او هم تغییر کرده باشد. چرا روحانی نباید از تایید صلاحیت خود در انتخابات خبرگان مطمئن باشد؟
از آخرین باری که صلاحیت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تایید شد، ۶ سال و از آخرین باری که صلاحیتش در انتخابات خبرگان تایید شد، ۸ سال می‌گذرد؛ نکته اینجاست که عملکرد او در این سال‌ها با دوران قبل از آن چندان قابل قیاس نیست و چه بسا نظر شورای نگهبان درباره او هم تغییر کرده باشد.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
رئیس سابق مجلس گفت: انقلابیِ کاسب کار به دنبال این است که بگوید بقیه انقلابی نیستند، ما انقلابی هستیم و همه پست‌ها را ما باید بگیریم. نتیجه این اقدام کوچک کردن انقلاب است در صورتی که انقلاب اسلامی بسیار بزرگ بود.

دلیل ثبت نام نکردن در انتخابات مجلس را بعدا می گویم/انقلابیِ کاسب کار می گوید همه پُست ها را باید ما بگیریم
رئیس سابق مجلس گفت: انقلابیِ کاسب کار به دنبال این است که بگوید بقیه انقلابی نیستند، ما انقلابی هستیم و همه پست‌ها را ما باید بگیریم. نتیجه این اقدام کوچک کردن انقلاب است در صورتی که انقلاب اسلامی بسیار بزرگ بود. (ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
پس از دریافت جواب ایران، رئیس‌جمهور عراق طی نامه دیگری در ۲۹/۲/۱۳۶۹ با پیشنهاد ایران مبنی بر مذاکره بدون واسطه سفیران دو کشور در ژنو (مقر اروپایی سازمان ملل) موافقت کرد. از نامه‌های محرمانه صدام به ایران چه می‌دانید؟
پس از دریافت جواب ایران، رئیس‌جمهور عراق طی نامه دیگری در ۲۹/۲/۱۳۶۹ با پیشنهاد ایران مبنی بر مذاکره بدون واسطه سفیران دو کشور در ژنو (مقر اروپایی سازمان ملل) موافقت کرد.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !*
از حاتم بخشی بنیاد مستضفان در آزاد راه تهران - شمال تا ایستادگی برای تعریض جاده مرگ گهرباران !
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !* (ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 129 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.