.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چمن مصنوعی ورزشگاه کپه داغ شهر عشق آباد، باعث آسیب دیدن پای بازیکنان تیم ملی ایران شد. (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
چمن مصنوعی ورزشگاه کپه داغ شهر عشق آباد، باعث آسیب دیدن پای بازیکنان تیم ملی ایران شد.(ادامه)
  فرماندهی انتظامی فارس خبر داد فردی که در بازی لیگ برتر جوانان در ورزشگاه شیراز به بازیکنان و تماشاگران نساجی اسپری فلفل زده بود شناسایی و بازداشت شده است. این مرد به صورت بازیکنان نساجی اسپری فلفل زده بود (عکس)
فرماندهی انتظامی فارس خبر داد فردی که در بازی لیگ برتر جوانان در ورزشگاه شیراز به بازیکنان و تماشاگران نساجی اسپری فلفل زده بود شناسایی و بازداشت شده است.(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دربی راهی رختکن این تیم نشد. حرکت عجیب خطیر پس از پایان بازی استقلال
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دربی راهی رختکن این تیم نشد.(ادامه)
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که به همراه این تیم در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور دارد، به مدیر برنامه‌هایش اختیار داد تا پیش قرارداد پیوستن به تیم اینتر ایتالیا را امضا کند. مهدی طارمی با اینتر ایتالیا به توافق رسید
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که به همراه این تیم در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور دارد، به مدیر برنامه‌هایش اختیار داد تا پیش قرارداد پیوستن به تیم اینتر ایتالیا را امضا کند.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم داشت برای افزایش روحیه این تیم مبلغی را به حساب بازیکنان قبل از الدحیل واریز کند اما باخت این تیم مانع از آن شد. پول میلیاردی در جیب درویش ماند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم داشت برای افزایش روحیه این تیم مبلغی را به حساب بازیکنان قبل از الدحیل واریز کند اما باخت این تیم مانع از آن شد.(ادامه)
عکس/ پرسپولیس اینطور رختکن را تحویل سعودی‌ها داد
اعضای تدارکات باشگاه پرسپولیس پس از پایان بازی با النصر دست به اقدام ارزشمندی زدند.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس در روز‌های حساس لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روز‌های بحرانی را سپری می‌کند. وضعیت اورژانسی در پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس در روز‌های حساس لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روز‌های بحرانی را سپری می‌کند.(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند. نامه تند بازیکنان پرسپولیس به مدیریت باشگاه
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند.(ادامه)
ورزش سه نوشت: بعد از شکست مقابل سپاهان اصفهان شایعه‌ای در رختکن تیم مبنی بر جریمه ۱۰ درصدی شکل گرفته که موضع تند آنها مواجه شد. شایعه‌ای که رختکن پرسپولیس را به هم ریخت!
ورزش سه نوشت: بعد از شکست مقابل سپاهان اصفهان شایعه‌ای در رختکن تیم مبنی بر جریمه ۱۰ درصدی شکل گرفته که موضع تند آنها مواجه شد.(ادامه)
سرمربی نساجی پس از شکست مقابل ذوب آهن اصفهان با حضور در رختکن تیم و خداحافظی از بازیکنان، از مسئولیت هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. رحمتی از سرمربیگری نساجی استعفا کرد
سرمربی نساجی پس از شکست مقابل ذوب آهن اصفهان با حضور در رختکن تیم و خداحافظی از بازیکنان، از مسئولیت هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.(ادامه)
سرمربی نساجی پس از شکست مقابل ذوب آهن اصفهان با حضور در رختکن تیم و خداحافظی از بازیکنان، از مسئولیت هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.

رحمتی از سرمربیگری تیم نساجی مازندران استعفا کرد
سرمربی نساجی پس از شکست مقابل ذوب آهن اصفهان با حضور در رختکن تیم و خداحافظی از بازیکنان، از مسئولیت هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. (ادامه)
دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه اردن بین تیم‌های فوتبال ایران و قطر امروز ساعت ۲۱ برگزار می‌شود. ایران- قطر امشب به مصاف هم می‌روند
دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه اردن بین تیم‌های فوتبال ایران و قطر امروز ساعت ۲۱ برگزار می‌شود. (ادامه)
بازبینی اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد نشان می‌دهد ناظر AFC به برداشتن موانع تردد داور برای بررسی VAR تاکید داشته اما سپاهانی‌ها با سهل‌انگاری یک اتفاق ساده را به مشکلی بزرگ تبدیل کردند. مقصر اصلی لغو دیدار سپاهان و الاتحاد مشخص شد
بازبینی اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد نشان می‌دهد ناظر AFC به برداشتن موانع تردد داور برای بررسی VAR تاکید داشته اما سپاهانی‌ها با سهل‌انگاری یک اتفاق ساده را به مشکلی بزرگ تبدیل کردند.(ادامه)
نیمار پس از تساوی الهلال برابر نوبهار با ژرژ ژسوس در رختکن درگیر شده و سپس از مدیران باشگاه اخراج او را درخواست کرده است. ماجرای درگیری شدید نیمار با سرمربی الهلال
نیمار پس از تساوی الهلال برابر نوبهار با ژرژ ژسوس در رختکن درگیر شده و سپس از مدیران باشگاه اخراج او را درخواست کرده است.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی بد برای ما بود و یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم. اظهارات گل محمدی پس از باخت به النصر
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی بد برای ما بود و یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم.(ادامه)
یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر داد که احتمالا دیدار این تیم و النصر عربستان در زمین بی طرف برگزار شود. شاید رونالدو به ایران نیاید
یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر داد که احتمالا دیدار این تیم و النصر عربستان در زمین بی طرف برگزار شود.(ادامه)
باشگاه استقلال بیانیه باشگاه سپاهان را که در جریان دیدار چهارشنبه دو تیم منتشر شده بود، بی‌پاسخ نگذاشت. زمین زشت‌تان را درست کنید!
باشگاه استقلال بیانیه باشگاه سپاهان را که در جریان دیدار چهارشنبه دو تیم منتشر شده بود، بی‌پاسخ نگذاشت.(ادامه)
ورزشکاران مازندرانی در هر دو روز یک مدال رنگارنگ از مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کرده اند. ورزشکاران مازندرانی هر دو روز یک مدال جهانی و آسیایی گرفتند
ورزشکاران مازندرانی در هر دو روز یک مدال رنگارنگ از مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کرده اند.(ادامه)
مشاجره لفظی دروازه بان تیم ملی ایران با سرپرست پرسپولیس در فضای مجازی باعث قهر آنها در جمع سرخپوشان پایتخت شده است. تشدید بحران در پرسپولیس؛ قهر بیرانوند با سرپرست!
مشاجره لفظی دروازه بان تیم ملی ایران با سرپرست پرسپولیس در فضای مجازی باعث قهر آنها در جمع سرخپوشان پایتخت شده است.(ادامه)
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر درباره بیرانوند ادعای عجیبی را مطرح کرد. (ویدیو) افشاگری سردار آزمون از استوری‌های علیرضا بیرانوند
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر درباره بیرانوند ادعای عجیبی را مطرح کرد.(ادامه)
پست بیرانوند درباره آخرین وضعیت مصدومیتش
علیرضا بیرانوند در بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان از ناحیه صورت به شدت مصدوم شد. (ادامه)
پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ثبت نام کرد
مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس از ثبت نام اولیه این باشگاه در لیگ قهرمانان خبر داد.(ادامه)
شاید دروازه بان پرسپولیس بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران لقب بگیرد. بیرانوند بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران را منفجر می کند
شاید دروازه بان پرسپولیس بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران لقب بگیرد.(ادامه)
لحظاتی بعد از گل مساوی استقلال در دربی، ساپینتو با کارت قرمز زاهدی فر اخراج شد، اما برای خیلی‌ها ابهام وجود داشت، چرا سرمربی آبی‌ها پس از گلزنی تیمش در آن دقیقه، اخراج شد؟ دلیل اخراج ساپینتو در دربی مشخص شد
لحظاتی بعد از گل مساوی استقلال در دربی، ساپینتو با کارت قرمز زاهدی فر اخراج شد، اما برای خیلی‌ها ابهام وجود داشت، چرا سرمربی آبی‌ها پس از گلزنی تیمش در آن دقیقه، اخراج شد؟(ادامه)
نیمار در مسابقات گرندپری موناکو شرکت کرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این مهاجم برزیلی به سراغ تورنمنت پوکر در بندر موناکو هم رفت. خیانت جدید ستاره فوتبال!
نیمار در مسابقات گرندپری موناکو شرکت کرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این مهاجم برزیلی به سراغ تورنمنت پوکر در بندر موناکو هم رفت.(ادامه)
هافبک تیم پیکان می گوید سرمربی سپاهان بعد از بازی دیروز به او برای حضور در اصفهان پیشنهاد داده است. سپاهان از اولین گزینه فصل بعدش رونمایی کرد
هافبک تیم پیکان می گوید سرمربی سپاهان بعد از بازی دیروز به او برای حضور در اصفهان پیشنهاد داده است.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس نسبت به صدور بیانیه توسط برخی باشگاه‌ها در رابطه با داوری‌ها واکنش نشان داد واکنش پرسپولیس به بیانیه بعضی باشگاه‌ها علیه داوری
باشگاه پرسپولیس نسبت به صدور بیانیه توسط برخی باشگاه‌ها در رابطه با داوری‌ها واکنش نشان داد(ادامه)
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت. توهین ساپینتو به داور دربی
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.(ادامه)
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی از سوی ماموران حاضر در ورزشگاه فراخوانده شد. مهاجم پرسپولیس بازداشت شد؟
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی از سوی ماموران حاضر در ورزشگاه فراخوانده شد.(ادامه)
کای هاورتس در گفت‌وگویی متفاوت با نشریه «گاردین» درباره عشق و علاقه‌اش به حیوانات و به‌خصوص الاغ، سرمربیانش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فشاری که به‌عنوان یک فوتبالیست به او وارد می‌شود، صحبت کرده است. هم‌تیمی‌هایم به من می‌گویند الاغ!
کای هاورتس در گفت‌وگویی متفاوت با نشریه «گاردین» درباره عشق و علاقه‌اش به حیوانات و به‌خصوص الاغ، سرمربیانش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فشاری که به‌عنوان یک فوتبالیست به او وارد می‌شود، صحبت کرده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.727 seconds.