.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد. روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود / خسارت ۸.۳ میلیارد دلاری در انتظار ایران
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.(ادامه)
متاپلتفرمز دیروز اعلام کرد به طور موقت پلتفرم تردز را از ۲۹ آوریل در ترکیه تعطیل می کند. «تردز» در ترکیه تعطیل شد
متاپلتفرمز دیروز اعلام کرد به طور موقت پلتفرم تردز را از ۲۹ آوریل در ترکیه تعطیل می کند.(ادامه)
کارشناس اقتصادی گفت: با پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی برخلاف انتظارات بسیاری از سودجویان به سبب نمایش اقتدار نظامی کشور هیجانات و بار روانی منفی کاهشی شد و این سر آغازی برای شروع روند نزولی نرخ ارز بود‌. کاهش قیمت دلار در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
کارشناس اقتصادی گفت: با پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی برخلاف انتظارات بسیاری از سودجویان به سبب نمایش اقتدار نظامی کشور هیجانات و بار روانی منفی کاهشی شد و این سر آغازی برای شروع روند نزولی نرخ ارز بود‌.(ادامه)
از امروز صبح نرخ دلار که بنا به هیجانات اخبار سیاسی اوج گرفته بود و به نزدیک ۷۰ هزار تومان رسید هم اکنون روند کاهشی به خود گرفته و تا لحظه تنظیم این خبر به ۶۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است. روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد
از امروز صبح نرخ دلار که بنا به هیجانات اخبار سیاسی اوج گرفته بود و به نزدیک ۷۰ هزار تومان رسید هم اکنون روند کاهشی به خود گرفته و تا لحظه تنظیم این خبر به ۶۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.(ادامه)
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟»
آقای رییس جمهور! 10 روز کاری یا 10 روز عادی؟!/ با تعطیلات سه روزه یا بی‌ آنها؟
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟» (ادامه)
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد. افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند. صدور مجوز حرفه ای سرخابی ها در گرو حل مشکل مالکیت مشترک
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام شرکتی هرمی که اعضای خود را به بهانه کاریابی اغفال کرده و گروگان گرفته بود، خبر داد. گروگانگیری یک شرکت هرمی در غرب تهران
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام شرکتی هرمی که اعضای خود را به بهانه کاریابی اغفال کرده و گروگان گرفته بود، خبر داد.(ادامه)
دختر جوان که پسر مورد علاقه‌اش او را فریب داده و گرفتار یک باند فساد کرده بود با ارسال آدرس محل اسارتش راز یک خانه‌فساد را برملا کرد. دختر فراری راز خانه فساد را لو داد
دختر جوان که پسر مورد علاقه‌اش او را فریب داده و گرفتار یک باند فساد کرده بود با ارسال آدرس محل اسارتش راز یک خانه‌فساد را برملا کرد.(ادامه)
«اینگریدا سیمونته» نخست وزیر لیتوانی گفت که کشورش سه هزار پهپاد برای کی‌یف خریداری خواهد کرد و ۱۶ میلیون دلار نیز به برنامه‌های توانبخشی به سربازان مجروح اوکراینی اختصاص می‌دهد. لیتوانی سه هزار پهپاد خریداری و به اوکراین ارسال می کند
«اینگریدا سیمونته» نخست وزیر لیتوانی گفت که کشورش سه هزار پهپاد برای کی‌یف خریداری خواهد کرد و ۱۶ میلیون دلار نیز به برنامه‌های توانبخشی به سربازان مجروح اوکراینی اختصاص می‌دهد.(ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت از آدم‌ربایی ۱۰ میلیون دلاری تاجر پولدار در غرب تهران خبر داد و گفت: فرد ربوده شده با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان آزاد شد. آدم‌ربایی ۱۰ میلیون دلاری مرد تاجر
رییس پلیس آگاهی پایتخت از آدم‌ربایی ۱۰ میلیون دلاری تاجر پولدار در غرب تهران خبر داد و گفت: فرد ربوده شده با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان آزاد شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
شمال نیوز: در صورت تداوم روند رشد ۴ درصدی ماهانه نرخ ارز در دولت دوازدهم، قیمت دلار در اواسط سال ۱۴۰۳ از ۱۰۰ هزار تومان عبور می‌کرد و در پایان سال ۱۴۰۳ به ۱۳۰ هزار تومان و در پایان سال ۱۴۰۴ به ۲۰۰ هزار تومان می‌رسید. خبرگزاری دولت: قیمت دلار تا پایان دولت رئیسی به ۱۰۰ هزار تومان هم نخواهد رسید !
شمال نیوز: در صورت تداوم روند رشد ۴ درصدی ماهانه نرخ ارز در دولت دوازدهم، قیمت دلار در اواسط سال ۱۴۰۳ از ۱۰۰ هزار تومان عبور می‌کرد و در پایان سال ۱۴۰۳ به ۱۳۰ هزار تومان و در پایان سال ۱۴۰۴ به ۲۰۰ هزار تومان می‌رسید.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد. وجود ۶۰۰ شاکی در پرونده کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی ساری
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد.(ادامه)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است. ۲۰ راهکار اجرایی برای تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم"(يادداشت)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است.(ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید با شرکای واشنگتن به‌دنبال برقراری آتش‌بس فوری در غزه هستند. بایدن: به‌دنبال برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه هستیم
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید با شرکای واشنگتن به‌دنبال برقراری آتش‌بس فوری در غزه هستند.(ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند. توهین دوباره بایدن به پوتین
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند.(ادامه)
اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
روابط عمومی معاونت پارلمانی در واکنش به سخنان نماینده مردم شریف صحنه و کنگاور تاکید کرد: مسئله اصلی در تحلیل انتخابات ۱۱ اسفند که نباید از آن غفلت کرد، میراث نامطلوبی است که از دولت مدعی تدبیر و امید بر جای مانده است.(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
هادى چوپان در مجموع سه مسابقه خود در سال ١٤٠٢ مبلغ ٦٠٠ هزار دلار برنده شد. هادی چوپان سال ۱۴۰۲ چند میلیارد تومان پاداش گرفت؟
هادى چوپان در مجموع سه مسابقه خود در سال ١٤٠٢ مبلغ ٦٠٠ هزار دلار برنده شد.(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
آن‌طور که اسد کرمی، رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران گفته است: بازار خودرو این روز‌ها متاثر از نوسانات قیمت ارز است؛ به طور کلی در کل سال ۱۴۰۲ رکود سنگینی بر بازار حاکم و امید نمایشگاه‌داران به شب عید بود. اما این روز‌ها هم بازار کساد است و خبری از معاملات همیشگی نیست. گرانی شوکه‌کننده قیمت خودرو در بازار
آن‌طور که اسد کرمی، رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران گفته است: بازار خودرو این روز‌ها متاثر از نوسانات قیمت ارز است؛ به طور کلی در کل سال ۱۴۰۲ رکود سنگینی بر بازار حاکم و امید نمایشگاه‌داران به شب عید بود. اما این روز‌ها هم بازار کساد است و خبری از معاملات همیشگی نیست.(ادامه)
حداقل دستمزد ۱۴۰۳ نسبت به دلار
تحلیل بازار: حداقل دریافتی ماهانه کارگران با دو فرزند از ۸ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان به ۱۱ میلیون و ۶۰۹ هزار تومان افزایش پیدا کرد.(ادامه)
چین در ادامه نمایش قدرت به تایوان روز پنجشنبه 32 هواپیما و 5 ناو جنگی را به اطراف این جزیره اعزام کرد. اعمال قدرت هوایی چین به تایوان با پرواز 32 هواپیمای جنگی
چین در ادامه نمایش قدرت به تایوان روز پنجشنبه 32 هواپیما و 5 ناو جنگی را به اطراف این جزیره اعزام کرد.(ادامه)
طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با توجه به رکوردشکنی مصرف بنزین و روند صعودی تقاضا برای آن، تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سراسر کشور در ایام نوروز از ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش یافت. تعداد کارت آزاد جایگاه‌های سوخت 2 برابر شد
طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با توجه به رکوردشکنی مصرف بنزین و روند صعودی تقاضا برای آن، تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سراسر کشور در ایام نوروز از ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش یافت.(ادامه)
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند. آمریکا: مانع تحقق خط لوله گاز ایران و پاکستان می‌شویم
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند.(ادامه)
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود.
ماشین جدید سایپا در همکاری با سیتروئن / عکس
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 342 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.478 seconds.