.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد. روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود / خسارت ۸.۳ میلیارد دلاری در انتظار ایران
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: بررسی‌های لازم انجام شده و در نهایت تا نیمه اردیبهشت سامانه درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می‌شود. درخواست صدور کارت سوخت تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: بررسی‌های لازم انجام شده و در نهایت تا نیمه اردیبهشت سامانه درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می‌شود.(ادامه)
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فعالیت دانشگاه بین‌المللی زاگرس را غیرقانونی اعلام کرد. فعالیت دانشگاه بین‌المللی زاگرس غیرقانونی اعلام شد
دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فعالیت دانشگاه بین‌المللی زاگرس را غیرقانونی اعلام کرد.(ادامه)
آزمون‌های «شبه‌نهایی» دانش‌آموزان متوسطه دوم به منظور کنترل استرس‌ و آشنایی آنها با سوالات نهایی، در ۲ درس عمومی و ۲ درس تخصصی، از دوشنبه ۲۷ فروردین آغاز و تا ۲ اردیبهشت ادامه دارد. آغاز آزمونهای«شبه‌نهایی»دبیرستانی‌ها از پس‌فردا
آزمون‌های «شبه‌نهایی» دانش‌آموزان متوسطه دوم به منظور کنترل استرس‌ و آشنایی آنها با سوالات نهایی، در ۲ درس عمومی و ۲ درس تخصصی، از دوشنبه ۲۷ فروردین آغاز و تا ۲ اردیبهشت ادامه دارد.(ادامه)
عکس | بوسه اسماعیل هنیه بر سر همسرش پس از اعلام خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش
در حمله دو روز گذشته ارتش اسرائیل به اردوگاه الشاطئ در شهر غزه، 3 فرزند و 3 نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند. بر همین اساس، ام عبدالسلام، همسر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس چند روز مانده به عید بر اثر بیماری در بیمارستان بستری بود و هنیه امروز به ملاقات او رفت و خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش را به اطلاع او رساند. همسر هنیه پس از شنیدن این خبر شکر خدا را به جا آورد، وضو گرفت و دو رکعت نماز شکر به جا آورد و این عکس از اسماعیل هنیه و همسرش گرفته شد. ام عبدالسلام علاوه بر فرزندان شهید خانواده، قبلا با دو نوه و یکی از برادران، همسر برادر و همینطور نوه‌های برادر دیگرش که به شهادت رسیده بودند وداع کرده بود./نورنیوز(ادامه)
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند. ارزیابی تاثیر شهادت فرزندان هنیه بر مذاکرات فلسطینی‌ها
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند.(ادامه)
شبکه الجزیره از شهادت ۳ پسر و تعدادی از نوه‌های اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در بمباران ارتش اشغالگر در غزه خبر داد. شهادت ۳ فرزند و تعدادی از نوه‌های اسماعیل هنیه در غزه
شبکه الجزیره از شهادت ۳ پسر و تعدادی از نوه‌های اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در بمباران ارتش اشغالگر در غزه خبر داد.(ادامه)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد چهار عملیات نظامی در خلیج عدن علیه دو کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی و دو کشتی آمریکایی انجام داده‌اند. یمن: چهار کشتی اسرائیلی و آمریکایی را هدف قرار دادیم
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد چهار عملیات نظامی در خلیج عدن علیه دو کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی و دو کشتی آمریکایی انجام داده‌اند.(ادامه)
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. پیام تسلیت قالیباف در پی شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.(ادامه)
رژیم صهیونیستی خودروی حامل فرزندان و نوه‌های رییس دفتر سیاسی حماس را هدف قرار داد که به دنبال این جنایت ۶ تَن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند.


شهادت ۳ فرزند و ۳ نوه «اسماعیل هنیه» در غزه /لحظه مطلع‌شدن هنیه از شهادت فرزندانش و واکنش او + (ویدئو)
رژیم صهیونیستی خودروی حامل فرزندان و نوه‌های رییس دفتر سیاسی حماس را هدف قرار داد که به دنبال این جنایت ۶ تَن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند. (ادامه)
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد. نماز عید سعید فطر به امامت رهبر انقلاب اقامه شد
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد.(ادامه)
نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد. وی درباره آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل گفت: آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل از زبان سخنگوی قوه قضائیه
نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد. وی درباره آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل گفت:(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود با تشریح تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز و جنایتکار اسرائیل قطعی است ....(خبر)
(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: بنابر پیش‌بینی کارشناسان، انتظار این است رمضان امسال ۲۹ روزه و روز چهارشنبه اول ماه شوال و عید فطر باشد. چهارشنبه عید فطر است
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: بنابر پیش‌بینی کارشناسان، انتظار این است رمضان امسال ۲۹ روزه و روز چهارشنبه اول ماه شوال و عید فطر باشد.(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
ازدواج بدون اجازه پدر یا جد پدری، منوط بر وجود شرایط ویژه ای است که در این گفت و گو به آن پرداخته ایم. پدرم نمی‌گذارد ازدواج کنم، تکلیف چیست؟
ازدواج بدون اجازه پدر یا جد پدری، منوط بر وجود شرایط ویژه ای است که در این گفت و گو به آن پرداخته ایم.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم و مسوولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد. مراسم تشییع پیکر سردار شهید زاهدی در اصفهان برگزار شد
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم و مسوولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.(ادامه)
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری از ارسال پیام هشدارآمیز مکتوب ایران به آمریکا خبر داد. ایران در پیامی مکتوب به آمریکا هشدار داد
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری از ارسال پیام هشدارآمیز مکتوب ایران به آمریکا خبر داد.(ادامه)
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور نوشت: ‏جمهوری اسلامی ایران در پیامی مکتوب به آمریکا هشدار داد در دام نتانیاهو نیفتد: کنار بکش تا ضربه نخوری. در پاسخ، آمریکا از ایران درخواست کرد که اهداف آمریکایی را نزند. ایران در پیامی مکتوب به آمریکا هشدار داد که در دام نتانیاهو نیفت؛ کنار بکش تا ضربه نخوری
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور نوشت: ‏جمهوری اسلامی ایران در پیامی مکتوب به آمریکا هشدار داد در دام نتانیاهو نیفتد: کنار بکش تا ضربه نخوری. در پاسخ، آمریکا از ایران درخواست کرد که اهداف آمریکایی را نزند.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه با یکدیگر گفتگو کردند. گفتگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو در پی حمله مرگبار اسرائیل به امدادگران در نوار غزه
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه با یکدیگر گفتگو کردند.(ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند.

فطریه امسال چقدر است؟ + احکام پرداخت زکات فطره و حکم فطریه مهمان
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند. (ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
برخی افراد مبتلا به دیابت، تحت نظر پزشک و با رعایت برخی الگوهای غذایی می‌توانند روزه بگیرند. افراد مبتلا به دیابت می‌توانند روزه بگیرند؟
برخی افراد مبتلا به دیابت، تحت نظر پزشک و با رعایت برخی الگوهای غذایی می‌توانند روزه بگیرند.(ادامه)
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ...
مشکل اصلی کشور «دولت ضعیف» است!/ انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ... (ادامه)
میزان زکات فطریه و کفاره روزه ماه رمضان ۱۴۰۳ توسط دفاتر مراجع تقلید اعلام شد. فطریه سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
میزان زکات فطریه و کفاره روزه ماه رمضان ۱۴۰۳ توسط دفاتر مراجع تقلید اعلام شد.(ادامه)
کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت نسبت به عوارض خطرناک مسمومیت با قارچ های سمی هشدار داد. شیوع مسمومیت با قارچ‌های سمی در فصل بهار
کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت نسبت به عوارض خطرناک مسمومیت با قارچ های سمی هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است. دعوت از نخبگان، شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها و اساتید دانشگاه ها برای اجرای پروژه های کاربردی هوش مصنوعی در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است.(ادامه)
شبکه کان رژیم اسرائیل گزارش داد که پلیس و سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل (شاباک) دوشنبه «صباح عبدالسلام» خواهر ناتنی اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را بازداشت کرده‌اند. خواهر اسماعیل هنیه بازداشت شد
شبکه کان رژیم اسرائیل گزارش داد که پلیس و سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل (شاباک) دوشنبه «صباح عبدالسلام» خواهر ناتنی اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را بازداشت کرده‌اند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 412 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.424 seconds.