.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد. جوان ترین و پیرترین نماینده مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟+اسامی
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد.
کدام نمایندگان فعلی مجلس توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند؟ + اسامی
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد. (ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
نماینده مجلس: باید سونامی ساخت مسکن در کشور شکل بگیرد
رضایی نماینده دشتستان در مجلس با اشاره به معضلات و چالش‌‎های موجود در حوزه مسکن و اجاره‌بها، گفت: باید یک سونامی ساخت مسکن در کشور شکل بگیرد.(ادامه)
سفر به ۸۰ شهر نارنجی و قرمز ممنوع شد +اسامی
۸۰ شهر در کشور در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند و سفر به آنها تا ۱۵ فروردین ممنوع است.(ادامه)
نمایندگان مجلس در اصلاح طرح انتخاباتی خود با پیشنهاد حضور منصوبان رهبر انقلاب برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری موافقت کردند.


ابراهیم رئیسی و فتاح مجوز کاندیداتوری در ۱۴۰۰ را گرفتند / اصلاحیه قانون انتخابات همچنان به نفع قالیباف
نمایندگان مجلس در اصلاح طرح انتخاباتی خود با پیشنهاد حضور منصوبان رهبر انقلاب برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری موافقت کردند. (ادامه)
اولین کارت زرد مجلس یازدهم به کابینه روحانی
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) از پاسخ‌های زنگنه وزیر نفت به سوال نماینده دشتستان قانع نشده و اولین کارت زرد مجلس یازدهم به کابینه حسن روحانی داده شد.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. نامه ۱۱۴ نفر از نمایندگان مجلس به رؤسای قوا در مورد استمرار وزارت زنگنه
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. (ادامه)
استیضاح «زنگنه» در مجلس کلید خورد
نماینده مردم دشتستان از جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر نفت در مجلس خبر داد.(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
دکتر «غلامرضا فخری» از پزشکان متعهد و فعال استان بوشهر است که به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست. شهادت یک پزشک دیگر به دلیل کرونا
دکتر «غلامرضا فخری» از پزشکان متعهد و فعال استان بوشهر است که به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ حوزه انتخابیه دیگر تایید شد
(ادامه)
صحت انتخابات مجلس در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر تأیید شد+اسامی
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تأیید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر در ۱۶ استان خبر داد.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
شمال نیوز: ۳۹ نماینده مجلس خواستار استیضاح وزیر کشور به دلیل عملکرد وی در ناآرامی‌های آبان ماه شدند. متن استیضاح وزیر کشور منتشر شد / استیضاح‌کنندگان: وزیر کشور آسیب جدی به نظام وارد کرده است +اسامی امضاکنندگان
شمال نیوز: ۳۹ نماینده مجلس خواستار استیضاح وزیر کشور به دلیل عملکرد وی در ناآرامی‌های آبان ماه شدند.(ادامه)
علائم هشداردهنده سرطان پستان را بشناسید
یک متخصص با اشاره به اهمیت شناخت علائم هشداردهنده سرطان پستان عنوان کرد: اگر این سرطان در زمانی که توده‌های سرطانی کمتر از یک سانتیمتر است تشخیص داده شود تا ۹۲ درصد درمان شده و امکان زنده ماندن فرد را افزایش می‌دهد.(ادامه)
پسر هوادارِ استقلال دست به خودکشی زد
مسعود خلیفه جوانی اهل روستای طلحه دشتستان که چندی پیش سنگ قبرش را با نشان باشگاه استقلال ساخته بود، خودکشی کرد. (ادامه)
عکس/ پلنگ ایرانی در بوشهر
پلنگ ایرانی هنگام رهاسازی منطقه شکار ممنوع شاهزاده ابراهیم تنگ باهوش بخش بوشکان شهرستان دشتستان استان بوشهر. (ادامه)
 بیانیه 100 تشکل دانشجویی: تشکیل دوباره وزارت بازرگانی مشکلی را حل نمی‌کند
(ادامه)
شمال نیوز: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد. استاندار گیلان، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد/ جدی ترین گزینه های استانداری بعد از سالاری+سوابق
شمال نیوز: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد.(ادامه)
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی وزیر کشور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان منصوب شد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان منصوب شد +سوابق
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی وزیر کشور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان منصوب شد. (ادامه)
شنیده ها حاکی از آن است مصطفی سالاری احتمالا صبح شنبه هفته آتی به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور منصوب خواهد شد.
استاندار گیلان مدیرعامل تامین اجتماعی کشور خواهد شد!/ خیز شهردار سابق رشت برای استانداری گیلان!
شنیده ها حاکی از آن است مصطفی سالاری احتمالا صبح شنبه هفته آتی به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور منصوب خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : سالاری در سال ۱۳۸۱ جذب وزارت نفت شد و تا سال ۸۴ مدیر حقوقی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس‌جنوبی و از سال ۸۴ تا ۸۷ نیز به عنوان قائم‌مقام این سازمان مشغول به کار بوده است..... شانزدهمین استاندار گیلان را بهتر بشناسیم+ تصاویر
شمال نیوز : سالاری در سال ۱۳۸۱ جذب وزارت نفت شد و تا سال ۸۴ مدیر حقوقی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس‌جنوبی و از سال ۸۴ تا ۸۷ نیز به عنوان قائم‌مقام این سازمان مشغول به کار بوده است.....(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی وزارت کشور با اشاره به انتخاب پنج استاندار جدید در جلسه هیات وزیران گفت: مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان انتخاب شد.
انتخاب استاندار گیلان و چهار استان دیگر
شمال نیوز: سخنگوی وزارت کشور با اشاره به انتخاب پنج استاندار جدید در جلسه هیات وزیران گفت: مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان انتخاب شد. (ادامه)
میزان هزینه نذری ایرانیان در ماه محرم
شمال نیوز : طبق آمار موجود، ایرانی‌ها معادل دو هزار میلیارد تومان غذای نذری در ماه محرم توزیع می‌کنند و برنج، پرفروش‌ترین ماده غذایی در این ماه است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.