.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعضای یک باند تبهکار و آدم ربا افغانستانی دستگیر شدند. آدم‌ربایان افغانستانی در رباط کریم دستگیر شدند
اعضای یک باند تبهکار و آدم ربا افغانستانی دستگیر شدند.(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است. برکات و آثار تسبیحات حضرت زهرا (س)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
عکس خنده دار از خوابگاه دانشجویی پسران
عکسی از خوابگاه دانشجویان پسر، در فضای مجازی پربازدید شد.(ادامه)
سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رئیس پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مورد خبر برخورد حراست این دانشگاه با یک دختر دانشجو گفت: «من مرتب با دانشجویان و تشکل‌ها نشست دارم و تا به حال که مشکل خاصی بین دانشجویان و حراست نداشته‌ایم. حراست هم برخورد محترمانه‌ای دارد. به هر حال محیط دانشگاه مقررات خاص خود را دارد. البته در همه کشور‌ها محیط‌های آموزشی چارچوب و مقررات خاصی دارند و دانشجویان نیز موظف به رعایت هستند. دانشکده ما نیز از این قوانین مستثنا نیست. مثلا دانشکده ما عاری از دخانیات است. دانشجویان، اساتید، کارکنان و حتی مراجعان نمی‌توانند در محیط دانشکده سیگار بکشند.» ماجرای از حال رفتن دانشجوی دختر دانشگاه تهران
سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رئیس پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مورد خبر برخورد حراست این دانشگاه با یک دختر دانشجو گفت: «من مرتب با دانشجویان و تشکل‌ها نشست دارم و تا به حال که مشکل خاصی بین دانشجویان و حراست نداشته‌ایم. حراست هم برخورد محترمانه‌ای دارد. به هر حال محیط دانشگاه مقررات خاص خود را دارد. البته در همه کشور‌ها محیط‌های آموزشی چارچوب و مقررات خاصی دارند و دانشجویان نیز موظف به رعایت هستند. دانشکده ما نیز از این قوانین مستثنا نیست. مثلا دانشکده ما عاری از دخانیات است. دانشجویان، اساتید، کارکنان و حتی مراجعان نمی‌توانند در محیط دانشکده سیگار بکشند.»(ادامه)
رئیس‌جمهور از دولت و ملت عراق برای برگزاری شکوهمند راهپیمایی اربعین حسینی قدردانی کرد. قدردانی رئیس‌جمهور از دولت و ملت عراق
رئیس‌جمهور از دولت و ملت عراق برای برگزاری شکوهمند راهپیمایی اربعین حسینی قدردانی کرد.(ادامه)
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند. هشتگ‌های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند.(ادامه)
ورزشکاران مازندرانی در هر دو روز یک مدال رنگارنگ از مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کرده اند. ورزشکاران مازندرانی هر دو روز یک مدال جهانی و آسیایی گرفتند
ورزشکاران مازندرانی در هر دو روز یک مدال رنگارنگ از مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کرده اند.(ادامه)
بسیاری از ما از تدین و تقوای شهید عباس بابایی حتی در دوران آموزش خلبانی در امریکا شنیده ایم؛ این که در اتاق ژنرال آمریکایی نماز خوانده است یا در خوابگاه از عبادت سر وقت و ذکر نیمه شب دست برنداشته است. یا اینکه برای غلبه بر نفس و دور کردن شیطان، می دویده است. اما کمتر شنیده این که او پای برهنه به میان عزاداران حسینی می آمد و با صدای زیبایش نوحه می خواند. یا اینکه . او در گرما منتظر ماند و خود را معرفی نکرد که زودتر داخل پادگان راهش دهند. عقابی که هرگز آشیان نخواست!(يادداشت)
بسیاری از ما از تدین و تقوای شهید عباس بابایی حتی در دوران آموزش خلبانی در امریکا شنیده ایم؛ این که در اتاق ژنرال آمریکایی نماز خوانده است یا در خوابگاه از عبادت سر وقت و ذکر نیمه شب دست برنداشته است. یا اینکه برای غلبه بر نفس و دور کردن شیطان، می دویده است. اما کمتر شنیده این که او پای برهنه به میان عزاداران حسینی می آمد و با صدای زیبایش نوحه می خواند. یا اینکه . او در گرما منتظر ماند و خود را معرفی نکرد که زودتر داخل پادگان راهش دهند. (ادامه)
استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت های بنگاه های املاک در استان انتقاد کرد و گفت: هر گونه فعالیت های غیرقانونی بنگاه‌های املاک باید رصد و اعمال قانون شوند.

انتقاد استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت بنگاه های املاک
استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت های بنگاه های املاک در استان انتقاد کرد و گفت: هر گونه فعالیت های غیرقانونی بنگاه‌های املاک باید رصد و اعمال قانون شوند. (ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
تهیه طرح جوانی جمعیت در مازندران و ایجاد شهرک‌های سلامت گردشگری متناسب با الگو‌های جهانی دو ماموریت جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال جدید است. دو ماموریت مهم برای دانشگاه علوم پزشکی بابل
تهیه طرح جوانی جمعیت در مازندران و ایجاد شهرک‌های سلامت گردشگری متناسب با الگو‌های جهانی دو ماموریت جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال جدید است.(ادامه)
رئیس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در نامه‌ای به رییس‌جمهور از آن‌چه «فشارهای بی‌سابقه به دانشگاهیان» خوانده گلایه کرد. عارف به رییسی نامه نوشت
رئیس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در نامه‌ای به رییس‌جمهور از آن‌چه «فشارهای بی‌سابقه به دانشگاهیان» خوانده گلایه کرد.(ادامه)
برخی شرکت های خارجی به راحتی در ذهن خانواده‌ها نفوذ می‌کنند و از میان دانش‌آموزان کشور، عده‌ای را با وعده تحصیل در بهترین رشته‌ها به ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی ترغیب کرده و ضمن دریافت پول‌های کلان، با وعده تحصیل و مهاجرت قطعی، آن‌ها را هیپنوتیزم می‌کنند. دام شرکت‌های خارجی برای دانش‌آموزان ایرانی
برخی شرکت های خارجی به راحتی در ذهن خانواده‌ها نفوذ می‌کنند و از میان دانش‌آموزان کشور، عده‌ای را با وعده تحصیل در بهترین رشته‌ها به ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی ترغیب کرده و ضمن دریافت پول‌های کلان، با وعده تحصیل و مهاجرت قطعی، آن‌ها را هیپنوتیزم می‌کنند.(ادامه)
واکاوی علل مسمومیت دانشجویان / غذای ارزان یا خرابکاری؟
آمار رسمی از مسمومیت حدود ۱۲۰۰ دانشجو در ۳ دانشگاه کشور حکایت دارد، در گزارش زیر به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.(ادامه)
ترخیص همه ۱۹ دانش آموز مسموم شده
۱۹ دانش آموز ساروی که بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن مسموم شده بودند از بیمارستان مرخص شدند.(ادامه)
ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با گرامیداشت روز دانشجو گفت: استکبارستیزی رویکرد و ماهیت اصلی مراسم های ۱۶ آذر است. ماهیت ۱۶ آذر استکبار ستیزی است
ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با گرامیداشت روز دانشجو گفت: استکبارستیزی رویکرد و ماهیت اصلی مراسم های ۱۶ آذر است.(ادامه)
خرابکار‌ها پای دیگ غذای دانشجویان
باتوجه به فراخوان‌های منتشرشده منتهی به ۱۶ آذر طراحی اقدامات خرابکارانه در دانشگاه‌ها که بتواند با درگیر کردن حجم بیشتری از دانشجویان زمینه اعتراضات دانشجویی را پررنگ‌تر از قبل ایجاد کند، بعید به نظر نمی‌رسد(ادامه)
بازار مبل بهنمیر شهرآورد لیگ برتر را برد
بازار مبل بهنمیر در شهرآورد حساس هفته ششم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران، نوین بابلسر را شکست داد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
جلالی نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید... کسی به روسای قوا آقایان رئیسی، اژه ای و قالیباف بی احترامی نکرد تمام حمله و نوک پیکان را به سمت خیمه ولایت برده و تمام هتاکی و جسارت را متوجه ولایت ساخته اند که نکته مهم این جاست که نشان از جایگاه رفیع و عظیم ولایت دارد چنانکه به اول مظلوم عالم امام علی(ع) چه ناسازها که نگفته اند نماینده مجلس خطاب به شمخانی : حفظ نظام حتی از حفظ جان امام زمان هم مقدم‌تر است
جلالی نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید... کسی به روسای قوا آقایان رئیسی، اژه ای و قالیباف بی احترامی نکرد تمام حمله و نوک پیکان را به سمت خیمه ولایت برده و تمام هتاکی و جسارت را متوجه ولایت ساخته اند که نکته مهم این جاست که نشان از جایگاه رفیع و عظیم ولایت دارد چنانکه به اول مظلوم عالم امام علی(ع) چه ناسازها که نگفته اند(ادامه)
۷۰ درصد بودجه مالی امسال‌ دانشگاه‌های مازندران محقق می‌‌شود
(ادامه)
خودکشی دانشجوی ارشد معدن دانشگاه تهران
سرپرست دادسرای امور جنایی گفت: صبح امروز یک دانشجوی ارشد معدن خود را در خوابگاه کوی امیرآباد دانشگاه تهران حلق آویز کرد.(ادامه)
وزیر علوم: هیچ کلاس مجازی نخواهیم داشت
محمد علی زلفی گل گفت: از تجارب آموزش مجازی برای کلاس‌های فوق برنامه بهره‌مند خواهیم شد ولی هیچ کلاس مجازی برای دروس رسمی نخواهیم داشت.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان: مدال‌آوران استخدام می‌شوند و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه می‌یابد. خبر خوش وزیر ورزش برای مدال آوران و بانوان تماشاگر
وزیر ورزش و جوانان: مدال‌آوران استخدام می‌شوند و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه می‌یابد.(ادامه)
مرگ فک خزری در بابلسر
لاشه یک قلاده فوک خزری در ساحل پشت خوابگاه دانشجویی نواب بابلسر کشف شد.(ادامه)
به دانشجویان وام اجاره خانه داده می شود/جزییات
در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت هم ۱۲۰ میلیون تومان و برای شهرهای کوچک ۶۵ میلیون تومان به عنوان ودیعه مسکن به دانشجویان «متاهل» اعطا می شود.(ادامه)
ثبت ۶ میلیون نفرشب اقامت طی تعطیلات عیدفطر در مازندران
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: از ۸ تا ۱۵ ادریبهشت طی ۸ شبانه‌روز ۶ میلیون و یک‌هزار و ۴۳۳ نفر شب اقامت در تاسیسات و زیرساخت‌های اقامتی مازندران به ثبت رسید. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 14 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.