.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 در جلسه امروز هیئت دولت، حسینی محراب به عنوان استاندار جدید خوزستان انتخاب و جانشین صادق خلیلیان شد. استاندار خوزستان تغییر کرد/ محراب جایگزین خلیلیان شد
در جلسه امروز هیئت دولت، حسینی محراب به عنوان استاندار جدید خوزستان انتخاب و جانشین صادق خلیلیان شد.(ادامه)
کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو از بازیکنان قدیمی تیم استقلال تهران بوده که نسرین مقانلو در اینستاگرامش عکس از آن دوران را منتشر کرده است. همسر نسرین مقانلو با لباس استقلال
کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو از بازیکنان قدیمی تیم استقلال تهران بوده که نسرین مقانلو در اینستاگرامش عکس از آن دوران را منتشر کرده است.(ادامه)
ترکیب استانداران دولت رئیسی کامل شد +جدول
امروز آخرین استاندار جدید توسط هیئت وزیران انتخاب شد و تمامی استانداران تغییر کردند؛ در این گزارش با استانداران جدید آشنا می‌شوید.(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس جمهور به خوزستان سفر کرد
معاون اقتصادی رئیس جمهور برای انجام سفری یک روزه صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد استان خوزستان شد. (ادامه)

وزیر کشور گفت: تغییر استانداران کشور توسط این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد و به تدریج استانداران جدید تعیین می شوند. تعیین استانداران کشور به تدریج انجام می شود
وزیر کشور گفت: تغییر استانداران کشور توسط این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد و به تدریج استانداران جدید تعیین می شوند.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
نماینده مردم دامغان در ادوار پنجم تا هفتم مجلس، در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم ثبت‌نام کرد. حسن سبحانی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد
نماینده مردم دامغان در ادوار پنجم تا هفتم مجلس، در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم ثبت‌نام کرد.(ادامه)
محمد عباسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد
محمد عباسی وزیر اسبق ورزش و جوانان داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.(ادامه)

صادق خلیلیان وزیر پیشین جهاد کشاورزی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. صادق خلیلیان، وزیر دولت احمدی نژاد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد
صادق خلیلیان وزیر پیشین جهاد کشاورزی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.(ادامه)

وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. وزیر دولت احمدی نژاد اعلام کاندیداتوری کرد + جزئیات
وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
ابتلای ۱۲ استقلالی به کرونا قطعی شد/ بازی به تعویق افتاد
رئیس ستاد مقابله با کرونا در ورزش ابتلای ۱۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال به کرونا را تایید کرد و از تعویق دیدار این تیم با پارس جنوبی خبر داد.(ادامه)
فوتبال در وضعیت قرمز است
مالک باشگاه نساجی گفت: فوتبال ایران در وضعیت قرمز به‌سر می‌برد و خواسته ما این است که متولیان تضمین دهند پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل انجام می‌شود.(ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
کاندیداهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید + اسامی
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۵ رسماً آغاز شد. نمایندگان این دوره در ۷ اسفند ۱۳۹۴ با آرای مردم انتخاب شدند.(ادامه)
نامزدهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید +اسامی
چهره‌ها و اسامی شناخته‌شده‌ای در میان داوطلبان و ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم به چشم می‌خورند. (ادامه)
عکس/ سه وزیر دیگر دولت دهم ثبت‌نام کردند
حسینی، عباسی و خلیلیان وزرای ارشاد، ورزش و کشاورزی دولت دهم داوطلب انتخابات مجلس شدند.(ادامه)
٩٨٠٦ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شدند/ وزرای سابق در مسیر فاطمی
ششمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس درحالی آغاز شد که امروز برخی نمایندگان فعلی، چهره‌های سیاسی و وزرای سابق در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: صادق خلیلیان وزیر سابق جهاد کشاورزی در یک گفتگوی طولانی ، خاطره ای را از دخالت یکی از نمایندگام سابق مجلس از استان مازندران نقل می کند که خواندن آن خالی از لطف نیست ..... روایت وزیر سابق جهاد از دخالت یک نماینده مازندرانی در انتصابات !
شمال نیوز : شمال نیوز: صادق خلیلیان وزیر سابق جهاد کشاورزی در یک گفتگوی طولانی ، خاطره ای را از دخالت یکی از نمایندگام سابق مجلس از استان مازندران نقل می کند که خواندن آن خالی از لطف نیست .....(ادامه)
شمال نیوز: انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تامین اجتماعی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.


سکان استانداری پایتخت در دست یک مازندرانی / 21 استاندار تهران از دولت موقت تا امروز
شمال نیوز: انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تامین اجتماعی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد. (ادامه)
بیانیه 50 اقتصادان کشور به رئیس جمهور + اسامی
50 اقتصاد‌دان کشورمان در بیانیه‌ای خطاب به رئیس جمهور وضعیت کنونی اقتصادی کشور و راههای برون‌رفت از مشکلات آن را تشریح کردند.(ادامه)
مدیرعامل استقلال رفتنی شد
سید رضا افتخاری سرانجام از باشگاه استقلال رفتنی شد.(ادامه)
روایتی کمتر شنیده شده از محل دفن امام (ره)
بعد از دو هفته مجددا و این بار به اتفاق آقای محمدعلی انصاری به آنجا رفتیم. با فرماندار وقت قم اقای خلیلیان هم هماهنگ کرده بودند. ایشان هم حضور داشت. معلوم شد که قصد احمدآقا این است که محل دفن امام را مشخص کنند.(ادامه)
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ... شاهد رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم/خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ...(ادامه)
وزرای محمود احمدی‌نژاد با او اتمام‌حجت کردند
عضو کابینه دهم از تذکر جدی برخی وزاری دولت نهم و دهم به احمدی‌نژاد خبر داد و گفت که اعضای کابینه تصریح کرده‌اند که بهتر است ایشان در رفتار خود تجدید نظر کند. (ادامه)
اظهارات قابل تامل درباره احمدی نژاد و اقداماتش!
امیری‌فر به مفتوح بودن پرونده بقایی اشاره کرد و یادآور شد: طبیعی است که مسئولان قوه قضاییه مدارکی دارند که به خاطر آن هنوز پرونده بقایی را مفتوح نگه داشته‌اند و آقای احمدی‌نژاد هم با علم به این قضیه پشت‌سر بقایی قرار گرفته و شاید بخواهد معامله‌ای کند، هر چند صحبت‌های زیادی با احمدی‌نژاد صورت گرفت که به خاطر حساسیت‌ها، آقای بقایی را کنار بگذارد اما او به هیچ عنوان این نکته را قبول نداشت.(ادامه)
شمال نیوز : همپای آخرین روزهای زمستان و در آستانه بهار، نفس کارخانه حریربافی چالوس تنها سه ماه پس از ثبت ملی شدن به شماره افتاد و این بنای تاریخی تخریب شد..... کارخانه حریربافی چالوس ۳ ماه بعد از ثبت ملی تخریب شد
شمال نیوز : همپای آخرین روزهای زمستان و در آستانه بهار، نفس کارخانه حریربافی چالوس تنها سه ماه پس از ثبت ملی شدن به شماره افتاد و این بنای تاریخی تخریب شد.....(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.