.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص متنی خلاف واقع و توهین آمیز در فضای مجازی خطاب به یک دندانپزشک و نیز ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، با عنوان کشیدن دندان سالم یک پسر ۱۱ ساله، بیانیه صادر کرد. بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص متنی خلاف واقع و توهین آمیز در فضای مجازی خطاب به یک دندانپزشک و نیز ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، با عنوان کشیدن دندان سالم یک پسر ۱۱ ساله، بیانیه صادر کرد.(ادامه)
دلنوشته دختر شهید محمدرضا زاهدی برای پدرش (شهید کنسولگری ایران در سوریه) دلنوشته دختر شهید محمدرضا زاهدی برای پدرش
دلنوشته دختر شهید محمدرضا زاهدی برای پدرش (شهید کنسولگری ایران در سوریه)(ادامه)
صبحانه در فرهنگ سلامت ما ایرانی‌ها و در عرصه پزشکی به عنوان کامل‌ترین غذا شناخته شده است. اما هر وعده غذایی صبحگاهی مغذی و پر کالری لزوما خوب نیست. این صبحانه‌ها بیمارتان می‌کنند
صبحانه در فرهنگ سلامت ما ایرانی‌ها و در عرصه پزشکی به عنوان کامل‌ترین غذا شناخته شده است. اما هر وعده غذایی صبحگاهی مغذی و پر کالری لزوما خوب نیست.(ادامه)
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد. اعلام مهم‌ترین دلیل تصادفات در ایام نوروز ۱۴۰۳
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.(ادامه)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد. اهمیت شب قدر در کلام حضرت زهرا (س)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد.(ادامه)
مسافرین نوروزی و یا حتی افرادی که قصد سفرهای دیگر را دارند باید به این موضوع توجه داشته باشند که به همراه داشتن برخی قرص ها برای آن ها ضروری است. داروهای ضروری هنگام سفر
مسافرین نوروزی و یا حتی افرادی که قصد سفرهای دیگر را دارند باید به این موضوع توجه داشته باشند که به همراه داشتن برخی قرص ها برای آن ها ضروری است.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۲۲ درصد کشته‌شدگان ما در تصادفات بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند، گفت: همچنین بیش از ۶۵ درصد کشته‌های ما از کسانی هستند که بین ۲۰ تا ۶۰ سال دارند و در سنین کار هستند که کشته شدن آن‌ها صدمات جبران‌ناپذیری دارد ....(خبر)
(ادامه)
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است. ماه مبارک رمضان زیاد برنج و ماکارونی مصرف نکنید
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است.(ادامه)
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد. ۹ مزیت باورنکردنی خانه تکانی‌های عید که احتمالا نمی‌دانید
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه این باشگاه گفت: چرا باشگاه بیانیه می‌دهد مگر قرار است تیم من در تمامی بازی‌ها پیروز شود؟ هواداران بدانند تنها هستم/مگر قرار است هر هفته تیم من ببرد!
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه این باشگاه گفت: چرا باشگاه بیانیه می‌دهد مگر قرار است تیم من در تمامی بازی‌ها پیروز شود؟(ادامه)
عملیات دلهره‌آور پلیس مشهد در یک سناریوی وحشتناک گروگان‌گیری، زمانی به پایان رسید که حلقه‌های قانون دستان سرکرده باند آدم‌ربایان را فشرد. عملیات ویژه پلیس مشهد برای نجات نوجوان ۱۴ ساله از چنگ آدم‌ربایان
عملیات دلهره‌آور پلیس مشهد در یک سناریوی وحشتناک گروگان‌گیری، زمانی به پایان رسید که حلقه‌های قانون دستان سرکرده باند آدم‌ربایان را فشرد.(ادامه)
۲ پزشک متخصص مغز و اعصاب و گوش، حلق و بینی به بیان توضیحاتی درباره بیماری سینوزیت پرداختند. همه چیز درباره سینوزیت
۲ پزشک متخصص مغز و اعصاب و گوش، حلق و بینی به بیان توضیحاتی درباره بیماری سینوزیت پرداختند.(ادامه)
خواب راحت فرآیندی است که برای بعضی‌ها بی‌تلاش رخ می‌دهد، اما تعداد زیادی از افراد هر شب برای یک خواب راحت باید ساعت‌ها بجنگند. عاداتی که خواب را مختل می‌کنند
خواب راحت فرآیندی است که برای بعضی‌ها بی‌تلاش رخ می‌دهد، اما تعداد زیادی از افراد هر شب برای یک خواب راحت باید ساعت‌ها بجنگند.(ادامه)
شمال نیوز:  هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود . ۱۴ نفر از مفاخر و مشاهیر مازندران تجلیل می شوند / 12 بهمن در دانشگاه نوشیروانی بابل
شمال نیوز: هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود .(ادامه)
افرادی که روزانه در خانه مشغول به کارند از دریافت «ویتامین دی» محروم‌اند. علائم کمبود «ویتامین دی»
افرادی که روزانه در خانه مشغول به کارند از دریافت «ویتامین دی» محروم‌اند.(ادامه)
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. علل ورم صورت و التهاب زیر چشم چیست؟
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد.(ادامه)
ویتامین B۶ نقش مهمی در تنظیم خلق و خو، اشتها، خوابیدن و حافظه شما دارد و برای مقابله با عفونت‌ها، تبدیل مواد غذایی به انرژی و کمک به انتقال اکسیژن به تمام نقاط بدن ضروری است. بیماری‌های مرتبط با فقر ویتامین B۶
ویتامین B۶ نقش مهمی در تنظیم خلق و خو، اشتها، خوابیدن و حافظه شما دارد و برای مقابله با عفونت‌ها، تبدیل مواد غذایی به انرژی و کمک به انتقال اکسیژن به تمام نقاط بدن ضروری است.(ادامه)
 برخی از توصیه‌های امیرالمومنین (ع) به حکمرانان تاریخ
(ادامه)
حاج‌صادق امیدزاده. تا قبل از پرتاپ موشک روز گذشته، هر جایی صحبتی می‌کرد یا کاری انجام می‌داد بدون ذکر نامش بود. مردی که همه عمرش را برای امنیت ایران گذاشت
حاج‌صادق امیدزاده. تا قبل از پرتاپ موشک روز گذشته، هر جایی صحبتی می‌کرد یا کاری انجام می‌داد بدون ذکر نامش بود.(ادامه)
هورمون کورتیزول در تنظیم فشار خون، سوخت و ساز قند خون، آزادسازی هورمون انسولین برای حفظ سطح مناسب قند خون، سیستم دفاعی بدن، واکنش تحریکی و التهابی نقش دارد. ۸ عارضه افزایش هورمون استرس بر بدن
هورمون کورتیزول در تنظیم فشار خون، سوخت و ساز قند خون، آزادسازی هورمون انسولین برای حفظ سطح مناسب قند خون، سیستم دفاعی بدن، واکنش تحریکی و التهابی نقش دارد.(ادامه)
در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانواده شهیدان طوسی در محکومیت این جنایت تروریستی پیامی صادر کرد.

پیام تسلیت بیت شهیدان طوسی در پی حادثه تروریستی در کرمان
در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانواده شهیدان طوسی در محکومیت این جنایت تروریستی پیامی صادر کرد. (ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
فرمانده سپاه کربلا در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد؛ بی‌شک اقدامات و فعالیت‌های خالصانه، بی‌وقفه و اثرگذار این یار دیرین و همسنگر سیدالشهدای جبهه مقاومت الگویی کارآمد برای تربیت و پرورش مجاهدین جوان و انقلابی در پیمودن مسیرهای سخت اما روشن پیروزی خواهد بود‌. پیام فرمانده سپاه کربلابمناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی
فرمانده سپاه کربلا در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد؛ بی‌شک اقدامات و فعالیت‌های خالصانه، بی‌وقفه و اثرگذار این یار دیرین و همسنگر سیدالشهدای جبهه مقاومت الگویی کارآمد برای تربیت و پرورش مجاهدین جوان و انقلابی در پیمودن مسیرهای سخت اما روشن پیروزی خواهد بود‌.(ادامه)
شمال نیوز : در آن صبح سرد آغازین ماه زمستان، کسانی که خواب بودند رویاهایشان برای همیشه در زیر آوار دفن شد. آنها که ماندند کاشانه خود را از دست دادند  و سیاه ترین روز زندگی را به چشم خود دیدند .... پنجم دی ماه 82 ؛ روزی که ایران گریست !
شمال نیوز : در آن صبح سرد آغازین ماه زمستان، کسانی که خواب بودند رویاهایشان برای همیشه در زیر آوار دفن شد. آنها که ماندند کاشانه خود را از دست دادند و سیاه ترین روز زندگی را به چشم خود دیدند ....(ادامه)
طوفان‌ الاقصی شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است/ ایران امروز یک قدرت جهانی است نه منطقه‌ای/ چشم امید دشمن در مقابل ما به عملیات شناختی است / جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و موجب شد تا عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. سردار حاجی زاده : عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.(ادامه)
یک متخصص قلب گفت: در روز‌های تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم. دلایل افزایش خطر سکته در روز‌های سرد
یک متخصص قلب گفت: در روز‌های تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم.(ادامه)
فوق تخصص گوارش و کبد می‌گوید: آمار مصرف خودسرانه مکمل‌ها، داروهای تقویتی، مسکّن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور بالاست و داروخانه‌ها هم داروها را به راحتی و بدون نسخه پزشک در اختیار افراد می گذارند. نوروبیون سرطان زاست؟
فوق تخصص گوارش و کبد می‌گوید: آمار مصرف خودسرانه مکمل‌ها، داروهای تقویتی، مسکّن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور بالاست و داروخانه‌ها هم داروها را به راحتی و بدون نسخه پزشک در اختیار افراد می گذارند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 86 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.597 seconds.