.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد. تلاش شب گذشته خرابکاران برای ورود به مرز ناکام ماند
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد.

کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع مازندران نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد. (ادامه)
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه / استقبال مسافران از نوروزگاه 1403
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد. افتتاح بازارچه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب استان
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا درباره پرونده کوروش کمپانی گفت: پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندان مالک آن است. پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندن مالک کوروش کمپانی است
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا درباره پرونده کوروش کمپانی گفت: پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندان مالک آن است.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه در استان هشدار زرد صادر کرد. هشدار هواشناسی ویژه نوروز در مازندران
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه در استان هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
۴ کشور اروپایی از جمله اسپانیا اعلام کردند که آماده به رسمیت شناختن یک کشور مستقل فلسطینی به عنوان تنها راه دستیابی به صلح و امنیت در منطقه جنگ‌زده هستند. اعلام آمادگی ۴ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطینی
۴ کشور اروپایی از جمله اسپانیا اعلام کردند که آماده به رسمیت شناختن یک کشور مستقل فلسطینی به عنوان تنها راه دستیابی به صلح و امنیت در منطقه جنگ‌زده هستند.(ادامه)
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به شرایط جسمانی خود پس از عمل موفقیت‌آمیز، گفت: امیدوارم با آمادگی کامل یک ماه دیگر تمرینات خود را بر روی تشک کشتی آغاز کنم و بتوانم در المپیک به مدال طلا برسم. یزدانی قول پیروزی مقابل تیلور را داد/ یک ماه دیگر به روی تشک بازخواهم گشت
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به شرایط جسمانی خود پس از عمل موفقیت‌آمیز، گفت: امیدوارم با آمادگی کامل یک ماه دیگر تمرینات خود را بر روی تشک کشتی آغاز کنم و بتوانم در المپیک به مدال طلا برسم.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است. تصویربرداری از فردی که حریمی برای خود قائل نیست بلامانع است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است.(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.
انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم / مردم در این انتخابات مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند / انشالله در مرحله دوم انتخابات هم مردم دوباره حضوری باشکوه داشته باشند/ انتخابات اخیر بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد(خبر)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد. (ادامه)
عکسی متفاوت از خوش و بش حسین شریعتمداری با یک اصلاح طلب شناسنامه‌دار
رسانه های مختلف تصاویری حاشیه ای از دورهمی اهالی رسانه با رئیسی منتشر کرده اند که در میان آنها عکس مشترک کواکبیان و شریعتمداری جلب توجه می کند.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: الان این بحث کالابرگ الکترونیک را برای ۳ ماه پیش‌بینی کردیم و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد و بعد قرار شد مجددا در صحن دولت بحث بشود که ببینیم ادامه پیدا کند یا نه برای افزایش یارانه فعلا تصمیمی گرفته نشدهاست. آخرین جزئیات درباره افزایش یارانه و حقوق در سال آینده
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: الان این بحث کالابرگ الکترونیک را برای ۳ ماه پیش‌بینی کردیم و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد و بعد قرار شد مجددا در صحن دولت بحث بشود که ببینیم ادامه پیدا کند یا نه برای افزایش یارانه فعلا تصمیمی گرفته نشدهاست.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک‌رمضان، بسته اینترنت هدیه برای مردم در نظر گرفته‌ایم. هدیه اینترنتی دولت به مردم به مناسبت نوروز و ماه رمضان
وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک‌رمضان، بسته اینترنت هدیه برای مردم در نظر گرفته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » ....

 نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است / امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » .... (ادامه)
رئیس صداوسیما استعفا کرد؟ / واکنش جبلی
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شایعات در مورد استعفاهای بعدی را تکذیب می‌کنم.(ادامه)
عکس یادگاری چند ردصلاحیت‌شده در مجلس
جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار، عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک در مجلس یازدهم، در حاشیه جلسه روز گذشته صحن علنی (21 اسفندماه)، عکس یادگاری گرفتند. گفتنی است که رشیدی کوچی و معین‌الدین سعیدی در جریان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم نتواستند از سد شورای نگهبان عبور کرده و ردصلاحیت شدند. همچنین ایزدپناه نیز نتوانست رقیب خود فرشاد ابراهیم پور نورآبادی را شکست بدهد و از حضور در پارلمان دوازدهم بازماند. (ادامه)
سردار حسین رحیمی ، رییس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به انجام ۵۰ عملیات علیه دلالان ارزی گفت: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای بهم ریختن بازار ارز است / دشمن درحال برنامه‌ریزی برای بهم ریختن بازار ارز است ....(خبر)
(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت:پس از راه‌اندازی اینترنت کودک و نوجوان، والدین می‌توانند با خیالت راحت تنظیماتی را به اختیار در شیوه استفاده از فضای مجازی توسط کودکان انجام دهند. تعداد کاربران اینترنت کودک از یک میلیون عبور کرد
وزیر ارتباطات گفت:پس از راه‌اندازی اینترنت کودک و نوجوان، والدین می‌توانند با خیالت راحت تنظیماتی را به اختیار در شیوه استفاده از فضای مجازی توسط کودکان انجام دهند.(ادامه)
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد. ماجرای فرار ساسی مانکن از عمان چیست؟
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد.(ادامه)
درحالی که قرار است مهناز ذکایی به عنوان داور دوم اتاق وار در دربی حاضر باشد؛ تصویری جنجالی از او درحال هواداری از پرسپولیس منتشر شده است.ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد! ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد!
درحالی که قرار است مهناز ذکایی به عنوان داور دوم اتاق وار در دربی حاضر باشد؛ تصویری جنجالی از او درحال هواداری از پرسپولیس منتشر شده است.ارسال این عکس داور دربی را تغییر می‌دهد!(ادامه)
انتشار تصاویری از تلاش ناموفق برای خرابکاری در سیستم ارتباطی کشور در ایام انتخابات
معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که ۲۰ تلاش برای خرابکاری در زیرساخت ارتباطی انتخابات ناکام مانده است.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده گفت:همه بخش‌های نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی کل کشور و وزارت اطلاعات فعال هستند و امنیت ما یک امنیت پایدار است. امنیت ایران یک امنیت پایدار است
سردار حاجی‌زاده گفت:همه بخش‌های نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی کل کشور و وزارت اطلاعات فعال هستند و امنیت ما یک امنیت پایدار است.(ادامه)
شمال نیوز : صالحی‌امیری گفت: باور دارم که ما نیازمند تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب هستیم. آیا امروز می‌توانیم با جوانان و زنان در کف خیابان صحبت کنیم؟ آیا انتخابات حاضر باعث وفاق ملی شد؟ آیا شصت درصدی که نیامدند سنخ‌شناسی شدند؟ با پدیده‌ای به نام گسترش روز افزون لشکر گرسنگان مواجه هستیم
شمال نیوز : صالحی‌امیری گفت: باور دارم که ما نیازمند تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب هستیم. آیا امروز می‌توانیم با جوانان و زنان در کف خیابان صحبت کنیم؟ آیا انتخابات حاضر باعث وفاق ملی شد؟ آیا شصت درصدی که نیامدند سنخ‌شناسی شدند؟(ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
مردم با صندوق رای قهر نیستند اما انتظار کارآمدی بیشتر دارند/ اگر وضع اقتصادی رونق داشت و بداخلاقی‌های سیاسی نبود، نرخ مشارکت در انتخابات متفاوت می‌شد ....(خبر)
(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
نخستین جلسه جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» امروز صبح دوشنبه 14 اسفندماه 1402 برگزار شد. نخستین عکس از «تتلو» در دادگاه | تیپ تتلو مقابل قاضی | تصاویر
نخستین جلسه جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» امروز صبح دوشنبه 14 اسفندماه 1402 برگزار شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 416 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.443 seconds.